Dat toontje, en ook die houding, met haar schouder naar de microfoon toe. Echt, die electorale flauwekul. Houdt het toch gewoon op de inhoud.... Gelukkig doet ze dat vervolgens wel itt Wilders.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:37 schreef Adelante het volgende:
Verdonk: "weglopen is geen optie, ik sta voor het landsbelang"
Op dat toontje ook.
Is wel erg breed, ja.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:38 schreef Klopkoek het volgende:
"Landsbelang". Heeft Verdonk al eens erover nagedacht dat er meerdere visies kunnen zijn op wat het 'landsbelang' is?
Dat was Bismarck: Laws are like sausages. It's better not to see them being made.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:09 schreef Klopkoek het volgende:
Van Geel haalde terloops nog Nixon aan: niemand zou willen weten hoe worsten en wetten worden gemaakt.
Dat doen vooral de coalitiepartijen. Sowieso heel de gang van zaken tussen het kabinet, de coalitiepartijen en sociale partners is bijzonder onkies.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:28 schreef Klopkoek het volgende:
Eigenlijk ernstig. Wilders voedt zo weer het wantrouwen tegenover het systeem en de democratie.
Ik ben geen Wilders fan maar hij kiest wel voor het meest krachtige signaal dat hij af kan geven en waar de media iets mee kan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kunnen ze beter deze dag wat anders gaan doen.
Wilders is slim.
Ja precies maar wat is hij dan nu aan het doen, zoals WIlders zei is het gewoon theater, een schijn. Als je al gesloten daar naar binnen gaat dan heeft het al geen zin om een "debat" te houden. Daar ging dit over, spreken en discussieren over de maatregelen, dat blijkt nu niet mogelijk dus ik snap eerlijk gezegd niet wat de rest van de oppositie daar nog doet, laat ze maar lekker in hun eigen sop gaarkoken. Het is ongehoord dat je al aan het begin van het "debat" al aangeeft dat er geen enkele ruimte is voor dat debat, ja wat doe je daar dan nog.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:39 schreef Nicky_Rincon het volgende:
[..]
Op zich doet Van Geel dit ook wel, hij heeft al 30 keer herhaald dat de marge in het akkoord zeer klein is
Ik vind hem meer een spreekpop voor het kabinet vandaag, hij mag lekker alle kritiek opvangen.. erg dankbare taak.
Je zag ook toen hij wegliep dat er een horde journalisten stond te wachten, inderdaad een krachtige actie van hem.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:42 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik ben geen Wilders fan maar hij kiest wel voor het meest krachtige signaal dat hij af kan geven en waar de media iets mee kan.
Slim.
Zuchtquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:42 schreef Hephaistos. het volgende:
Thieme weet het naar 'De Dierencrisis' te draaien
Er zijn al zeker 300 muizen ontslagen uit de proeflaboratoria andersquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:42 schreef Hephaistos. het volgende:
Thieme weet het naar 'De Dierencrisis' te draaien
En deze actie levert hem waarschijnlijk weer extra zetels op.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je zag ook toen hij wegliep dat er een horde journalisten stond te wachten, inderdaad een krachtige actie van hem.
Ze moet eens ophouden met een hese stem te praten. Dat leidt bij mij nogal af van de inhoud.quote:
Van Geel is daar inderdaad dus nogal eerlijk over.. er is geen ruimte, maar we luisteren wel hoor! Wat een lachertje eigenlijk..quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:43 schreef Hordo het volgende:
[..]
Ja precies maar wat is hij dan nu aan het doen, zoals WIlders zei is het gewoon theater, een schijn. Als je al gesloten daar naar binnen gaat dan heeft het al geen zin om een "debat" te houden. Daar ging dit over, spreken en discussieren over de maatregelen, dat blijkt nu niet mogelijk dus ik snap eerlijk gezegd niet wat de rest van de oppositie daar nog doet, laat ze maar lekker in hun eigen sop gaarkoken. Het is ongehoord dat je al aan het begin van het "debat" al aangeeft dat er geen enkele ruimte is voor dat debat, ja wat doe je daar dan nog.
Tsja, slim, slim. Als het slim is, is het in electoraal opzicht. En dat zijn niet de motieven waarmee je een debat ingaat. Wilders was er dus alleen maar om dit signaal uit te geven, en inhoudelijk niets bij te dragen. Wilders was gewoon niet slim genoeg om een politicus te zijn die daadwerkelijk iets kan bijdragen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:42 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik ben geen Wilders fan maar hij kiest wel voor het meest krachtige signaal dat hij af kan geven en waar de media iets mee kan.
Slim.
Thiemequote:
Sterk punt dit, jammer dat veel mensen dit niet zien en zich dus laten verblinden door deze actie.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:45 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Tsja, slim, slim. Als het slim is, is het in electoraal opzicht. En dat zijn niet de motieven waarmee je een debat ingaat. Wilders was er dus alleen maar om dit signaal uit te geven, en inhoudelijk niets bij te dragen. Wilders was gewoon niet slim genoeg om een politicus te zijn die daadwerkelijk iets kan bijdragen.
Ik vind haar plannen ook niet allemaal goed. In principe hetgeen Kant zegt over de AOW-leeftijd van 65 jaar snijdt meer hout dan de arbitraire scheidingen tussen zware en niet-zware beroepen of een arbeidsduur van 40 jaar.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ze moet eens ophouden met een hese stem te praten. Dat leidt bij mij nogal af van de inhoud.
Dat is helaas het enige haalbare motief dat nog overblijft in dit specifieke debat.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:45 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Tsja, slim, slim. Als het slim is, is het in electoraal opzicht. En dat zijn niet de motieven waarmee je een debat ingaat.
jah want nu kan Wilders weer lekker verder gaan met z'n anti-islam campagne.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kunnen ze beter deze dag wat anders gaan doen.
Wilders is slim.
Zeker. Het gebrek aan dualisme is stuitend. Het is weer achterkamertjespolitiek troef.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:43 schreef Hordo het volgende:
[..]
Ja precies maar wat is hij dan nu aan het doen, zoals WIlders zei is het gewoon theater, een schijn. Als je al gesloten daar naar binnen gaat dan heeft het al geen zin om een "debat" te houden. Daar ging dit over, spreken en discussieren over de maatregelen, dat blijkt nu niet mogelijk dus ik snap eerlijk gezegd niet wat de rest van de oppositie daar nog doet, laat ze maar lekker in hun eigen sop gaarkoken. Het is ongehoord dat je al aan het begin van het "debat" al aangeeft dat er geen enkele ruimte is voor dat debat, ja wat doe je daar dan nog.
Laten we eerst maar eens kijken naar wat zijn bijdrage geweest _zou_ zijn. Dat gaat hij op de website plaatsen. Normaal gesproken heeft hij altijd wel een goede inbreng.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:45 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Tsja, slim, slim. Als het slim is, is het in electoraal opzicht. En dat zijn niet de motieven waarmee je een debat ingaat. Wilders was er dus alleen maar om dit signaal uit te geven, en inhoudelijk niets bij te dragen. Wilders was gewoon niet slim genoeg om een politicus te zijn die daadwerkelijk iets kan bijdragen.
Halsema is overigens altijd wel een bekwaam politica geweest. Er moet veel gebeuren voordat ik op GL stem, maar haar talenten kun je haar moeilijk ontzeggen. Maar goed, het is de laatste jaren bijna not-done om te zeggen dat je links bent, en daarmee ook om je positief uit te spreken over Halsema.
Elke bijdrage van de oppositie heeft geen enkele invloed op de positie van de coalitiepartijen, dus elke ingediende motie van de oppositie zal geen meerderheid behalen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:45 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ja, gewoon iedereen 400 euro geven, dat was z'n planquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:49 schreef Hordo het volgende:
[..]
Laten we eerst maar eens kijken naar wat zijn bijdrage geweest _zou_ zijn. Dat gaat hij op de website plaatsen. Normaal gesproken heeft hij altijd wel een goede inbreng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |