abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67484472
Ik rook niet, maaruhh, het moet niet gekker worden ik zie niet hoe dit gevaarlijk kan zijn
daarbij was ik ook al niet zo'n voorstander van het rookverbod in cafe's
  zaterdag 28 maart 2009 @ 01:54:43 #227
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_67485210
Wat een bullshit. Ik ben niet-roker, maar dit slaat nergens op. Als je dan toch gevaren wil wegnemen, verbied dan bellen, radio luisteren en praten tijdens het rijden. En verbied het meenemen van kinderen in een auto. Allemaal een stuk gevaarlijker dan roken...
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_67485532
Vraag me af of Gie of haar man in de auto stappen als ze verkouden zijn.
Indien zo, dan behoort dat toch op zijn minst zeer zwaar bestraft te worden, volgens haar eigen principes. Nog zwaarder dan dat haar kinderen van 14 en 16 iets drinken op de achterbank of elkaar de hersens inslaan.

Maar goed ik ga er even vanuit dat Gie of haar man niet rijden of anderszins aan het verkeer deelnemen als ze verkouden zijn en de kans op een niesbui en daardoor een dodelijk ongeluk redelijk groot is. Toch Gie? Je stapt dan toch niet in de auto, hoop ik.
Indien wel, dan zit je A te prediken en B te doen. .

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 28-03-2009 02:22:45 ]
I´m back.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 11:57:36 #229
3542 Gia
User under construction
pi_67489733
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 02:16 schreef Ryan3 het volgende:
Vraag me af of Gie of haar man in de auto stappen als ze verkouden zijn.

Indien zo, dan behoort dat toch op zijn minst zeer zwaar bestraft te worden, volgens haar eigen principes.
Waar heb ik gezegd dat het strafbaar is om met een verkoudheid auto te rijden?
Helemaal nergens.

Ik heb ook nergens gezegd dat een ongeluk, veroorzaakt door een niesbui, extra zwaar bestraft moet worden. Helemaal nergens.

Misschien toch eens wat meer aandacht bij het lezen houden. Als jij met zo weinig aandacht auto rijdt, lijkt me dat ook zeer gevaarlijk!!
pi_67489960
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 11:57 schreef Gia het volgende:

[..]

Helemaal nergens.

Ik heb ook nergens gezegd dat een ongeluk, veroorzaakt door een niesbui, extra zwaar bestraft moet worden. Helemaal nergens.

Misschien toch eens wat meer aandacht bij het lezen houden. Als jij met zo weinig aandacht auto rijdt, lijkt me dat ook zeer gevaarlijk!!
Je hebt wel gezegd dat je risico's die je van te voren kan vermoeden moet voorkomen.
En een niesbui zit er wel sneller in als je van te voren al weet dat je verkouden bent.
Ik denk zelfs dat het waarschijnlijker is dat je een keer niest als je van te voren al weet dat je verkouden bent, dan dat het is dat je je peuk laat vallen.
pi_67490342
quote:

[..]

Helemaal nergens.

Zie het antwoord van MarMar, je lult jezelf WEER vast.
Ik zou in jou geval ook zeker blijven lezen en nog belangrijker, blijven reageren ):
pi_67490457
quote:

[..]

Helemaal nergens.

Jij hebt geschreven dat een ongeluk, veroorzaakt door een niesbui bestraft moet worden. Niet extra zwaar maar dus wel bestraft.
pi_67490472
Iedere keer als Gia een post doet bekruipt me dit gevoel:
pi_67490623
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 12:34 schreef Stali het volgende:
Iedere keer als Gia een post doet bekruipt me dit gevoel:

Ik zit elke keer te wachten tot Frans Bauer giegelend mijn speakers uitkomt; hahha bananasplit. Maar toch blijkt het telkens bittere ernst te zijn......
pi_67494251
quote:
60 procent vindt dat roken in de auto verboden moet worden omdat het gevaarlijk en onverantwoord is.
Wat een giller van een hoax weer.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zaterdag 28 maart 2009 @ 18:31:47 #236
3542 Gia
User under construction
pi_67499376
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 12:08 schreef MarMar het volgende:

[..]

Je hebt wel gezegd dat je risico's die je van te voren kan vermoeden moet voorkomen.
En een niesbui zit er wel sneller in als je van te voren al weet dat je verkouden bent.
Ik denk zelfs dat het waarschijnlijker is dat je een keer niest als je van te voren al weet dat je verkouden bent, dan dat het is dat je je peuk laat vallen.
Ik heb gezegd dat het veroorzaken van een ongeluk door een niesbui niet extra zwaar bestraft hoeft te worden. Je kan een keer moeten niezen omdat je verkouden bent, of doordat je allergisch bent voor pollen. Normaal gesproken leidt dat niet tot rare manoeuvres. Je kunt gewoon niezen, zonder je blik van de weg te wenden en zonder van je rijbaan te raken.

Als je een peuk aan moet steken, moet je minstens kijken naar het eind van de peuk, je kijkt dan dus niet naar de weg.
Als je peuk, of het vuur ervan, op je bil valt, kijk je ook, om het weg te kloppen of uit te maken. Je kijkt dan niet naar de weg. Niet iedereen raakt ervan in paniek, maar sommigen wel. Het KAN dus gevaarlijk zijn.

Wat mij betreft wordt roken in de auto niet verboden, maar dan wel fiks hogere straffen als daardoor een ongeluk veroorzaakt wordt. Hetzelfde mag gelden voor scheren tijdens het rijden, opmaken of iets drinken.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 18:34:27 #237
3542 Gia
User under construction
pi_67499438
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 12:33 schreef Stali het volgende:

[..]

Jij hebt geschreven dat een ongeluk, veroorzaakt door een niesbui bestraft moet worden. Niet extra zwaar maar dus wel bestraft.
Ik heb gezegd volgens de huidige wetgeving. Lees het anders nog eens terug.

Als je iemand doodrijdt, dan ben je over het algemeen gewoon strafbaar. Je kunt niet bij de rechter aankomen zetten met de opmerking: Sorry edelachtbare, maar ik moest niezen en daardoor reed ik die voetganger overhoop.
En dan verwachten dat de rechter je nog geeneens een boete geeft!

Kom op, niezen is geen enkel excuus.
pi_67504021
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 18:34 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik heb gezegd volgens de huidige wetgeving. Lees het anders nog eens terug.

Als je iemand doodrijdt, dan ben je over het algemeen gewoon strafbaar. Je kunt niet bij de rechter aankomen zetten met de opmerking: Sorry edelachtbare, maar ik moest niezen en daardoor reed ik die voetganger overhoop.
En dan verwachten dat de rechter je nog geeneens een boete geeft!

Kom op, niezen is geen enkel excuus.
!

Nu moet ik teruglezen terwijl ik genoeg gepost heb waar jij niet op ingaat. Schitterend!

Oh my, ik bookmark jouw FOK! actives voor de verveelde kantooruren, goed? .
pi_67504788
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 18:31 schreef Gia het volgende:

Als je peuk, of het vuur ervan, op je bil valt..............
Nu weet ik waarom jij roken in de auto gevaarlijk vind. Je zit op je hoofd tijdens het rijden ofzo? Hoe kan een peuk nou op je reet vallen,....daar zit je op! Misschien bedoel jij die andere dingen onder aan je lichaam, over het algemeen aangeduid als benen.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 21:39:41 #240
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_67504856
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 12:39 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik zit elke keer te wachten tot Frans Bauer giegelend mijn speakers uitkomt; hahha bananasplit. Maar toch blijkt het telkens bittere ernst te zijn......
Whehehehhehehe.
-
  zaterdag 28 maart 2009 @ 22:09:56 #241
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_67505855
Roken is voor paupers en mongolen.

Maar om dat nou te gaan verbieden tijdens het autorijden? Jaar geleden was er ook weer zo'n idioot proefballonetje: verbiedt alle losliggende voorwerpen in de auto, deze zouden bij een botsing als levensgevaarlijke projectielen zijn. Waren we toch bijna op weg om bekeurd te worden voor de boodschappentas op de achterbank of een rolletje drop op het dashboard.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_67529161
Zit iemand van jullie wel eens verkouden achter het stuur?
Het volgende kwam voorbij op Blik op de weg.
quote:
Verkouden automobilisten rijden net zo slecht als iemand die een dubbele whiskey op heeft. Zieke bestuurders hebben onder meer een langere remweg. Bij 50 km/u was die één meter langer dan bij gezonde mensen. Bij 110 km/u hadden ze zelfs 2,3 meter meer nodig om tot stilstand te komen. Dat meldt de BBC. ConcentratieVerzekeraar Lloyds TSB, die het onderzoek heeft uitgevoerd, raadt het af om ziek achter het stuur te kruipen. Zelfs bij een lichte verkoudheid zijn de concentratie en het reactievermogen aanzienlijk minder

Misschien is het voor jullie oud nieuws, maar ik wist dit dus echt niet en ik ken ook echt niemand die verkouden de trein pakt o.i.d. en dan de auto laat staan.
pi_67538085
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 22:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
Roken is voor paupers en mongolen.

Maar om dat nou te gaan verbieden tijdens het autorijden? Jaar geleden was er ook weer zo'n idioot proefballonetje: verbiedt alle losliggende voorwerpen in de auto, deze zouden bij een botsing als levensgevaarlijke projectielen zijn. Waren we toch bijna op weg om bekeurd te worden voor de boodschappentas op de achterbank of een rolletje drop op het dashboard.
Zeker wat zwaardere voorwerpen die een vrije baan naar voren hebben kunnen wel degelijk levensgevaarlijk zijn. Een ex-collega van me had z'n laptop op de hoedenplank liggen (Why? Weet ik veel, hij scheen het handig te vinden?) en kon die na een anrijding vervolgens op z'n motorkap bij elkaar puzzelen.

Als je hoofd daar tussen zit wordt je echt niet blij. Net zo min als van een paraplu die door je wagen komt zeilen.

Maar goed, wat dan wel weer typisch is, en wat ik wel met je eens ben, is dat er vervolgens gedaan wordt alsof iedereen een totale triangeljosti is, en er volledig voorbijgegaan wordt aan elke vorm van zelf nadenken of eigen verantwoordelijkheid, en men meteen alles maar weer wil verbieden.
Nog afgezien van het feit dat dergelijke specifieke verboden helemaal niet nodig zijn, en prima kunnen worden ondervangen met bijvoorbeeld artikel 5.
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
  † In Memoriam † maandag 30 maart 2009 @ 10:19:57 #244
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_67539522
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 18:31 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik heb gezegd dat het veroorzaken van een ongeluk door een niesbui niet extra zwaar bestraft hoeft te worden. Je kan een keer moeten niezen omdat je verkouden bent, of doordat je allergisch bent voor pollen. Normaal gesproken leidt dat niet tot rare manoeuvres. Je kunt gewoon niezen, zonder je blik van de weg te wenden en zonder van je rijbaan te raken.
Als je een peuk aan moet steken, moet je minstens kijken naar het eind van de peuk, je kijkt dan dus niet naar de weg.
.
Als je niest gaan je ogen automatisch dicht dus je posting slaat helemaal nergens op,

pi_67540094
quote:
Op maandag 30 maart 2009 10:19 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Als je niest gaan je ogen automatisch dicht dus je posting slaat helemaal nergens op,

Ja maar niet bij Gia, Gia = Wonder Woman!
pi_67540514
Loedertje, je leest gewoon niet goed wat er staat. Dat is de makke van ons allemaal, wij kunnen allemaal gewoon niet goed lezen. .
  maandag 30 maart 2009 @ 11:04:49 #247
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_67540621
quote:
Op maandag 30 maart 2009 11:00 schreef Stali het volgende:
Loedertje, je leest gewoon niet goed wat er staat. Dat is de makke van ons allemaal, wij kunnen allemaal gewoon niet goed lezen. .
Gia zal het straks allemaal komen uitleggen
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_67541454
quote:
Op maandag 30 maart 2009 11:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Gia zal het straks allemaal komen uitleggen
En je gelooft ook nog in Sinterklaas?
  maandag 30 maart 2009 @ 12:00:55 #249
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_67542141
quote:
Op maandag 30 maart 2009 11:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

En je gelooft ook nog in Sinterklaas?
Ik aanbid Gia,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_67542306
quote:
Op maandag 30 maart 2009 12:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hem even aangepast....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')