Lijkt me duidelijk, alle huizen verbieden!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Maar de meeste ongelukjes gebeuren in huis. Wat moeten we nu, Gia?
Waar heb ik gezegd dat het strafbaar is om met een verkoudheid auto te rijden?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:16 schreef Ryan3 het volgende:
Vraag me af of Gie of haar man in de auto stappen als ze verkouden zijn.
Indien zo, dan behoort dat toch op zijn minst zeer zwaar bestraft te worden, volgens haar eigen principes.
Je hebt wel gezegd dat je risico's die je van te voren kan vermoeden moet voorkomen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat het strafbaar is om met een verkoudheid auto te rijden?
Helemaal nergens.
Ik heb ook nergens gezegd dat een ongeluk, veroorzaakt door een niesbui, extra zwaar bestraft moet worden. Helemaal nergens.
Misschien toch eens wat meer aandacht bij het lezen houden. Als jij met zo weinig aandacht auto rijdt, lijkt me dat ook zeer gevaarlijk!!
Zie het antwoord van MarMar, je lult jezelf WEER vast.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Helemaal nergens.
Ik heb ook nergens gezegd dat een ongeluk, veroorzaakt door een niesbui, extra zwaar bestraft moet worden. Helemaal nergens.
Misschien toch eens wat meer aandacht bij het lezen houden. Als jij met zo weinig aandacht auto rijdt, lijkt me dat ook zeer gevaarlijk!!
Jij hebt geschreven dat een ongeluk, veroorzaakt door een niesbui bestraft moet worden. Niet extra zwaar maar dus wel bestraft.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Helemaal nergens.
Ik zit elke keer te wachten tot Frans Bauer giegelend mijn speakers uitkomt; hahha bananasplit. Maar toch blijkt het telkens bittere ernst te zijn......quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:34 schreef Stali het volgende:
Iedere keer als Gia een post doet bekruipt me dit gevoel:
Wat een giller van een hoax weer.quote:60 procent vindt dat roken in de auto verboden moet worden omdat het gevaarlijk en onverantwoord is.
Ik heb gezegd dat het veroorzaken van een ongeluk door een niesbui niet extra zwaar bestraft hoeft te worden. Je kan een keer moeten niezen omdat je verkouden bent, of doordat je allergisch bent voor pollen. Normaal gesproken leidt dat niet tot rare manoeuvres. Je kunt gewoon niezen, zonder je blik van de weg te wenden en zonder van je rijbaan te raken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:08 schreef MarMar het volgende:
[..]
Je hebt wel gezegd dat je risico's die je van te voren kan vermoeden moet voorkomen.
En een niesbui zit er wel sneller in als je van te voren al weet dat je verkouden bent.
Ik denk zelfs dat het waarschijnlijker is dat je een keer niest als je van te voren al weet dat je verkouden bent, dan dat het is dat je je peuk laat vallen.
Ik heb gezegd volgens de huidige wetgeving. Lees het anders nog eens terug.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:33 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij hebt geschreven dat een ongeluk, veroorzaakt door een niesbui bestraft moet worden. Niet extra zwaar maar dus wel bestraft.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb gezegd volgens de huidige wetgeving. Lees het anders nog eens terug.
Als je iemand doodrijdt, dan ben je over het algemeen gewoon strafbaar. Je kunt niet bij de rechter aankomen zetten met de opmerking: Sorry edelachtbare, maar ik moest niezen en daardoor reed ik die voetganger overhoop.
En dan verwachten dat de rechter je nog geeneens een boete geeft!
Kom op, niezen is geen enkel excuus.
Nu weet ik waarom jij roken in de auto gevaarlijk vind. Je zit op je hoofd tijdens het rijden ofzo? Hoe kan een peuk nou op je reet vallen,....daar zit je op! Misschien bedoel jij die andere dingen onder aan je lichaam, over het algemeen aangeduid als benen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:31 schreef Gia het volgende:
Als je peuk, of het vuur ervan, op je bil valt..............
Whehehehhehehe.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:39 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik zit elke keer te wachten tot Frans Bauer giegelend mijn speakers uitkomt; hahha bananasplit. Maar toch blijkt het telkens bittere ernst te zijn......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |