Ook je wekker niet gehoord?quote:
Zeven minuten! Het stelde natuurlijk niks voor. Gelukkig had ik snel door dat het niet alleen bij ons in huis was, omdat de noodverlichting bij de buren was aangefloept.quote:
Ik heb eens een presentatie over de koeling van verbrandingsmotoren ter plekke uit mijn duim gezogen. Nou moet ik toegeven dat ik daar ook een verslag over gemaakt heb vantevoren. Was iets wat we met een groep moesten doen, maar de rest durfde niet of was 'ziek'. Toch nog een goed cijfer gekregen (7 ofzo).quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:57 schreef JH87 het volgende:
Ik moet om 10 uur een presentatie/voorlichting van iets minder dan een uur geven. Weet alleen nog niet waarover. Ben benieuwd.
Met zand ?quote:
Mn sierwekker stond te knipperen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ook je wekker niet gehoord?
Of staat de klok van de magnetron te knipperen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat stond er in ?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:06 schreef teigan het volgende:
kregen net een brief van de woningbouw... ben wat pissig erover...Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:21 schreef 2cv het volgende:
Huis !
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:21 schreef 2cv het volgende:
Huis !ze gingen nog eens uitleggen waarom volgens hun wij zoveel meer moeten betalen, en in de laatste regel even dreigen met een deurwaarder tegen de mensen die nog niet hebben betaald... O ja, en dat had niets te maken met het feit dat de bewoners de zaak bij de NMa hebben neergelegd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wat stond er in ?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
Misschienquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]Die andere afdeling waar je het over had: wordt dat psychiatrie toevallig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis !Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:45 schreef 2cv het volgende:
Huis !
[..]roept, dan wil ik vast bij deze melden dat dat geen Groninger is maar een Fries en die zijn toch anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis ! Huis !
Den Haag had de huisevangelist en Groningen heeft 2cv![]()
Dames en heren, het huis staat dit jaar in Moddergat.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:59 schreef JH87 het volgende:
Kunnen ze dat huis niet gewoon voor altijd in Friesland neerzetten?
Een huis van glas dat hier komt, ja? Dat lijkt mij wel grappig mien jong. Komt daar nou veel publiek op af ja?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dames en heren, het huis staat dit jaar in Moddergat.
Het is Fryslân ! ! !quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:59 schreef JH87 het volgende:
Kunnen ze dat huis niet gewoon voor altijd in Friesland neerzetten?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:28 schreef BaggerBoer het volgende:
[..]
Een huis van glas dat hier komt, ja? Dat lijkt mij wel grappig mien jong. Komt daar nou veel publiek op af ja?
Aan wie dan ja? Uk kan altijd wel geld gebruiken mien jong. Ik moet nog steeds een neie trekker hebben ja. En dat is duur ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]Als het gout is wel, en dan mout'n ze ook een haileboel centjes geven.
Ik heb het idee dat je me nu voor de gek houdtquote:
Ik zeg Friesland want ik spreek ABN. Dat dialect brabbel je maar in het daarvoor bestemde topic.quote:
Dat topic is vakkundig de nek om gedraaid door Misstique omdat ze te lui/zwakzinnig is on Frysk te lezen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:35 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik zeg Friesland want ik spreek ABN. Dat dialect brabbel je maar in het daarvoor bestemde topic.
Dit dus.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:37 schreef Grulez het volgende:
Friesland geouwehoer is een topic verderop.
De standaardstreekbusquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:54 schreef maok het volgende:
Wat is dat voor oude foto? Ik zie zo'n gele bus.
Inkoppertje: waarom rijden ze dan nu niet meer ?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De standaardstreekbus
[ afbeelding ]
Oerhollandsche kwaliteit
Ze rijden nog wel. Cuba, Marokko, letland, en heel veel bij autosporters en als camper...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:25 schreef 2cv het volgende:
Huis !
[..]
Inkoppertje: waarom rijden ze dan nu niet meer ?
"Later meer"quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:56 schreef JH87 het volgende:
M'n tv maakte net een PANG geluid en viel toen uit en ging weer op groen en toen weer uit en nu doet-ie 't weer. Hij ontploft echt nog een keer.
Spanning ende sensatie,quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:46 schreef JH87 het volgende:
[..]
Foto's en een uitgebreid ooggetuigenverslag volgen.
Maar deze tv is twintig jaar oud, heeft zwarte brandplekken op de muur van m'n oude kamer achtergelaten en wordt erg warm. Ik vind 't gewoon niet echt veilig voor de rest van m'n meubilair.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:49 schreef freecell het volgende:
TV's kunnen langer mee dan je denkt. Bij ons is de linkerbovenhoek groen, de eerste 5 minuten zit er een rare streep in, waardoor iedereen op een karikatuur van zichzelf lijkt en hij flitst en knippert regelmatig heel verdacht.
En hij doet het nog
Ik wou net zeggen, jij ging toch later dan ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:48 schreef JH87 het volgende:
Nog twee weekeindes voor ik vlieg, maar die spendeer ik bij m'n ouders vanwege wat afspraken in Arnhem, voetbal, bier en Pasen.
Nieuwe kopen !quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:50 schreef JH87 het volgende:
[..]
Maar deze tv is twintig jaar oud, heeft zwarte brandplekken op de muur van m'n oude kamer achtergelaten en wordt erg warm. Ik vind 't gewoon niet echt veilig voor de rest van m'n meubilair.
Even langs Anne Doedens (ofzo) in eelde. Mijn tv doet het ook weer, Die ging steeds vanzelf uit en daarna niet meer aan.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:56 schreef JH87 het volgende:
M'n tv maakte net een PANG geluid en viel toen uit en ging weer op groen en toen weer uit en nu doet-ie 't weer. Hij ontploft echt nog een keer.
Hum wat a pittie... Nou dan doen we het bier wel over een half jaar ofzoquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:39 schreef JH87 het volgende:
En dit is m'n laatste weekend in Groningen voor de komende zeven weken.
Is dat nog steeds dezelfde? Ik dacht dat het een nieuwe wasquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:56 schreef maok het volgende:
[..]
Even langs Anne Doedens (ofzo) in eelde. Mijn tv doet het ook weer, Die ging steeds vanzelf uit en daarna niet meer aan.
Je mag mijn auto lenen. Zelf rijden, zelf ophalen, zelf terugbrengen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:59 schreef JH87 het volgende:
Ik ben uberhaupt nog nooit van m'n leven in Eelde geweest en 't lijkt me niet echt praktisch de tv achterop de fiets of in de bus mee te leuren.
hehequote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Vind je jezelf nou echt heel grappig?
Ja, enorm, ik lig hier ter ollen over de vloer van het lachen. Jij niet dan ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Vind je jezelf nou echt heel grappig?
Ja die ene die ik in het portiek heb gevondenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:04 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Is dat nog steeds dezelfde? Ik dacht dat het een nieuwe was
Nergens over eigenlijkquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:55 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Waar dat relletje hierboven over gaat.
Caravan!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:09 schreef 2cv het volgende:
Huis !
Chipszak vindt mij niet grappig (ofzo).
Nee.quote:
Gelukkig zit ik er niet meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Beterschap !quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:11 schreef LoudGirl het volgende:
Tent!
Leandertje![]()
Ik heb maagpijn, zo erg dat ik niet goed rechtop kan staan. En daardoor heb ik ook geen lucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |