"Later meer"quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:56 schreef JH87 het volgende:
M'n tv maakte net een PANG geluid en viel toen uit en ging weer op groen en toen weer uit en nu doet-ie 't weer. Hij ontploft echt nog een keer.
Spanning ende sensatie,quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:46 schreef JH87 het volgende:
[..]
Foto's en een uitgebreid ooggetuigenverslag volgen.
Maar deze tv is twintig jaar oud, heeft zwarte brandplekken op de muur van m'n oude kamer achtergelaten en wordt erg warm. Ik vind 't gewoon niet echt veilig voor de rest van m'n meubilair.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:49 schreef freecell het volgende:
TV's kunnen langer mee dan je denkt. Bij ons is de linkerbovenhoek groen, de eerste 5 minuten zit er een rare streep in, waardoor iedereen op een karikatuur van zichzelf lijkt en hij flitst en knippert regelmatig heel verdacht.
En hij doet het nog
Ik wou net zeggen, jij ging toch later dan ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:48 schreef JH87 het volgende:
Nog twee weekeindes voor ik vlieg, maar die spendeer ik bij m'n ouders vanwege wat afspraken in Arnhem, voetbal, bier en Pasen.
Nieuwe kopen !quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:50 schreef JH87 het volgende:
[..]
Maar deze tv is twintig jaar oud, heeft zwarte brandplekken op de muur van m'n oude kamer achtergelaten en wordt erg warm. Ik vind 't gewoon niet echt veilig voor de rest van m'n meubilair.
Even langs Anne Doedens (ofzo) in eelde. Mijn tv doet het ook weer, Die ging steeds vanzelf uit en daarna niet meer aan.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:56 schreef JH87 het volgende:
M'n tv maakte net een PANG geluid en viel toen uit en ging weer op groen en toen weer uit en nu doet-ie 't weer. Hij ontploft echt nog een keer.
Hum wat a pittie... Nou dan doen we het bier wel over een half jaar ofzoquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:39 schreef JH87 het volgende:
En dit is m'n laatste weekend in Groningen voor de komende zeven weken.
Is dat nog steeds dezelfde? Ik dacht dat het een nieuwe wasquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:56 schreef maok het volgende:
[..]
Even langs Anne Doedens (ofzo) in eelde. Mijn tv doet het ook weer, Die ging steeds vanzelf uit en daarna niet meer aan.
Je mag mijn auto lenen. Zelf rijden, zelf ophalen, zelf terugbrengen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:59 schreef JH87 het volgende:
Ik ben uberhaupt nog nooit van m'n leven in Eelde geweest en 't lijkt me niet echt praktisch de tv achterop de fiets of in de bus mee te leuren.
hehequote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Vind je jezelf nou echt heel grappig?
Ja, enorm, ik lig hier ter ollen over de vloer van het lachen. Jij niet dan ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Vind je jezelf nou echt heel grappig?
Ja die ene die ik in het portiek heb gevondenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:04 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Is dat nog steeds dezelfde? Ik dacht dat het een nieuwe was
Nergens over eigenlijkquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:55 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Waar dat relletje hierboven over gaat.
Caravan!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:09 schreef 2cv het volgende:
Huis !
Chipszak vindt mij niet grappig (ofzo).
Nee.quote:
Gelukkig zit ik er niet meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Beterschap !quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:11 schreef LoudGirl het volgende:
Tent!
Leandertje![]()
Ik heb maagpijn, zo erg dat ik niet goed rechtop kan staan. En daardoor heb ik ook geen lucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |