FOK!forum / Jong! / Brommertopic
no1uknowwoensdag 25 maart 2009 @ 23:33
no1uknowwoensdag 25 maart 2009 @ 23:34
Waar zijn de ouwe vaste klanten?
Dimitri_woensdag 25 maart 2009 @ 23:34
Slotje.
no1uknowwoensdag 25 maart 2009 @ 23:35
Neen!
no1uknowwoensdag 25 maart 2009 @ 23:37
Post nog is een foto van je kutDerbi, Dimi.
RenRen-woensdag 25 maart 2009 @ 23:42
Patat!
#ANONIEMwoensdag 25 maart 2009 @ 23:43
PATAT!
Hymanwoensdag 25 maart 2009 @ 23:43
HET IS PATAT!
MarkMwoensdag 25 maart 2009 @ 23:44
Alles naar de kloteeeeeeeeeeeeeeeh.
Desunotowoensdag 25 maart 2009 @ 23:44
Goed topic.
no1uknowdonderdag 26 maart 2009 @ 00:01
Rot op kutkinderen het ging om de mayonaise en die grap snappen jullie niet opgekankert!
#ANONIEMdonderdag 26 maart 2009 @ 00:03
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 00:01 schreef no1uknow het volgende:
Rot op kutkinderen het ging om de mayonaise en die grap snappen jullie niet opgekankert!
Lief blijven doen Negert.
no1uknowdonderdag 26 maart 2009 @ 00:05
Ja gaat is ff naar bed kut.
Bravebartdonderdag 26 maart 2009 @ 00:11
Friettopic.
Dimitri_donderdag 26 maart 2009 @ 00:11
Wtf doen die mensen hier.
Bravebartdonderdag 26 maart 2009 @ 00:12
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 00:11 schreef Dimitri_ het volgende:
Wtf doen die mensen hier.
Ja ik vraag het me ook af Kut pubers
no1uknowdonderdag 26 maart 2009 @ 00:13


Goeie ouwe tijd.
GasTurbinedonderdag 26 maart 2009 @ 00:16
Gilera Runner FTW
no1uknowdonderdag 26 maart 2009 @ 00:17
FS180 wanneer gaan we nou weer is een pitje doen? Zit je nog steeds in LatenStaan?
no1uknowdonderdag 26 maart 2009 @ 00:19
http://www.brommerforum.nl/profile/voertuig/7150
!
Heb alleen geen foto's meer
no1uknowdonderdag 26 maart 2009 @ 00:20
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/28363

Kope
Bravebartdonderdag 26 maart 2009 @ 00:23
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 00:17 schreef no1uknow het volgende:
FS180 wanneer gaan we nou weer is een pitje doen? Zit je nog steeds in LatenStaan?
Leuk broertje heb je trouwens.

no1uknowdonderdag 26 maart 2009 @ 00:23
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 00:23 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Leuk broertje heb je trouwens.

Oh god loopt ie nog steeds rond in die kutSC?
Bravebartdonderdag 26 maart 2009 @ 00:27
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 00:23 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Oh god loopt ie nog steeds rond in die kutSC?
Denk het Ben er zelf amper, maar laatst nog wel
UnderTheWingsOfLovedonderdag 26 maart 2009 @ 00:28
friet
no1uknowdonderdag 26 maart 2009 @ 00:28
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 00:27 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Denk het Ben er zelf amper, maar laatst nog wel
En dan meldt 'ie zeker ook dat ik z'n broer ben

Ach, hij is een downer, kan 'ie ook niks aan doen.
no1uknowdonderdag 26 maart 2009 @ 00:29
Maarre, laten we het maar weer over brommers hebben voordat Saaw uit de dood opstaat en gaat lopen bitchen zoals vroeger
Dimitri_donderdag 26 maart 2009 @ 00:32
80cc mhr.
no1uknowdonderdag 26 maart 2009 @ 00:33
Malossi stickers die je 20 km/u harder laten gaan
Bravebartdonderdag 26 maart 2009 @ 00:35
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 00:29 schreef no1uknow het volgende:
Maarre, laten we het maar weer over brommers hebben voordat Saaw uit de dood opstaat en gaat lopen bitchen zoals vroeger
Leeft die nog?
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 00:28 schreef no1uknow het volgende:

[..]

En dan meldt 'ie zeker ook dat ik z'n broer ben

Ach, hij is een downer, kan 'ie ook niks aan doen.
En ja
robber57donderdag 26 maart 2009 @ 00:53
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 00:13 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]

Goeie ouwe tijd.
Is dat niet de wielerbaan in Berghem?
Dimitri_donderdag 26 maart 2009 @ 01:03
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 00:53 schreef robber57 het volgende:

[..]

Is dat niet de wielerbaan in Berghem?
Hmm nee wielerbaan in Valkenswaard..

Dat ben ik overigens, voor de duidelijkheid.
robber57donderdag 26 maart 2009 @ 01:41
Oh ja, kan ook, het kwam me al bekend voor....

Ik heb een foto van mezelf (ergens) op een kreidler tijdens een brommerrace , alleen ik reed de andere kant op?....

Jij hebt het over 'de goede oude tijd", lol , mijn foto is ik gok uit 1991....
Dimitri_donderdag 26 maart 2009 @ 01:46
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 01:41 schreef robber57 het volgende:
Oh ja, kan ook, het kwam me al bekend voor....

Ik heb een foto van mezelf (ergens) op een kreidler tijdens een brommerrace , alleen ik reed de andere kant op?....

Jij hebt het over 'de goede oude tijd", lol , mijn foto is ik gok uit 1991....
Ja zou kunnen, er zijn daar idd nog altijd SOBW races..

Maargoed, heb jij vroeger brommerraces gedaan daar dan? Als ik het goed begrijp?
robber57donderdag 26 maart 2009 @ 01:50
Yep, voor de lol.
Na 10 jaar 80CC en daarna 250 CC heb ik 1 jaartje een aantal races in de SOBW gedaan op een oude afgetrapte kreidler om de eigenaar te laten zien dat zijn wortelenbak toch echt snel genoeg was om voorraan mee te rijden( ik had hem getuned).
Het jaar daarna kwam de YamahaTZ cup in de expyklasse en heb ik voor hem een tz50 getuned als onderdeel van Docshop team.
Dat is helaas op een drama uitgelopen omdat de rijder een licht criminele inslag had, zijn eigen glazen ingooide, zijn sponsor kwijt raakte, gerredschap van mij ontvreemde enz enz.
Erg jammer allemaal want als hij reed zat ie bij de eerste 3...
robber57donderdag 26 maart 2009 @ 02:16
Kijk maar

de bocht waar jij uitkomt, duik ik in, de andere kant op:


Vanuit de binnenbocht gezien:


Tijdens de 4 uurs race op zantvoort,gastoptreden ook op iemand anders zijn fiets, na 3 uur 50 minuten NO4 te hebben gelegen ging de koppeling stuk :


En dan nog wat andere:
Op mijn Yamaha TZ250 in assen


Op de TZ250 in Hengelo, vol 6 tussen de bomen door op het rechte end en dan vol in ankers(of door een hek crashen):


Op de TZ (na een crash) in Assen:


Sorry voor de slechte kwaliteit van de pic's, het is een digifoto van een fotoafdrukje op 10x15

[ Bericht 30% gewijzigd door robber57 op 26-03-2009 02:31:47 ]
fs180donderdag 26 maart 2009 @ 11:34
meer van die tz!

MAAAAAYOOOOOO
Dimitri_donderdag 26 maart 2009 @ 12:52
Gave foto's!





En buiten het circuit:


Was met een meeting.. Ben meerdere keren daar geweest, erg leuk baantje!
Geqxondonderdag 26 maart 2009 @ 19:46
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 00:01 schreef no1uknow het volgende:
Rot op kutkinderen het ging om de mayonaise en die grap snappen jullie niet opgekankert!
Inderdaad, gore noobs. Sanders mayo is tof.
no1uknowdonderdag 26 maart 2009 @ 19:52
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:46 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Inderdaad, gore noobs. Sanders mayo is tof.
Geq
FS nog anaal vernederd laatste tijd?
fs180donderdag 26 maart 2009 @ 19:55
eind van de zomer een brommertopic meet?
no1uknowdonderdag 26 maart 2009 @ 19:56
Ja!

In Zoetermeer?

Of bij Dimi thuis.
Geqxondonderdag 26 maart 2009 @ 19:57
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:52 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Geq
FS nog anaal vernederd laatste tijd?
Nee zijn zusje.
fs180donderdag 26 maart 2009 @ 19:58
zusjes geq, je zag dan we dubbel, maar het waren er toch echt twee
dimis werk? beetje quad toeren?
no1uknowdonderdag 26 maart 2009 @ 20:00
Beetje op't boer'n land daarzo
Geqxondonderdag 26 maart 2009 @ 20:14
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 19:58 schreef fs180 het volgende:
zusjes geq, je zag dan we dubbel, maar het waren er toch echt twee
dimis werk? beetje quad toeren?
Jezus, dat verklaart een hoop.
Dimitri_vrijdag 27 maart 2009 @ 00:13
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 20:00 schreef no1uknow het volgende:
Beetje op't boer'n land daarzo
Denk zo dat ik de hele vakantie in het buitenland zit.
fs180vrijdag 27 maart 2009 @ 01:19
Ik pm je mn adres wel, kun je de sleutels opsturen 14.gif
Dimitri_vrijdag 27 maart 2009 @ 01:33
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 01:19 schreef fs180 het volgende:
Ik pm je mn adres wel, kun je de sleutels opsturen 14.gif
Kheb je PM nog niet binnen.
Quizzvrijdag 27 maart 2009 @ 18:27
Over afgetrapte brommers gesproken
fs180vrijdag 27 maart 2009 @ 20:15
PF?
no1uknowzaterdag 28 maart 2009 @ 03:47
bier


fokking veel bier
Dimitri_zaterdag 28 maart 2009 @ 11:23
brak


fokking veel brak
Dimitri_zaterdag 28 maart 2009 @ 11:24
achja, het is nog altijd beter dan braak.
no1uknowzaterdag 28 maart 2009 @ 14:02
Kan me niet herinneren dat ik ooit zowel 's nachts bij thuiskomst moest braken als 's ochtends toen ik wakker werd.
no1uknowzaterdag 28 maart 2009 @ 14:02
Maar neem dit van mij aan, het is geen pretje.
De shoarma daarin tegen wel, toen het naar binnen ging, niet naar buiten.
Geqxonzaterdag 28 maart 2009 @ 21:09
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 14:02 schreef no1uknow het volgende:
Kan me niet herinneren dat ik ooit zowel 's nachts bij thuiskomst moest braken als 's ochtends toen ik wakker werd.
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 14:02 schreef no1uknow het volgende:
Maar neem dit van mij aan, het is geen pretje.
De shoarma daarin tegen wel, toen het naar binnen ging, niet naar buiten.
En toen werd je wakker met een condoom in je reet
no1uknowzondag 29 maart 2009 @ 00:37
Heb 'm er nog niet uitgekregen.
Dimitri_zondag 29 maart 2009 @ 01:36
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 14:02 schreef no1uknow het volgende:
Kan me niet herinneren dat ik ooit zowel 's nachts bij thuiskomst moest braken als 's ochtends toen ik wakker werd.
Vroeger.. Toen ik 14 was ofzo, en toen ik nog niet zo goed mijn grenzen kende ben ik wel eens wakker geworden in mijn eigen kots.. In bed..

Leuke ervaringen, doen het altijd goed op verjaardagen.
no1uknowzondag 29 maart 2009 @ 09:39
dat heb ik gelukkig nooit mee mogen maken, ik was dan ook heel braaf toen ik 14 was.
no1uknowzondag 29 maart 2009 @ 12:20
En nu ben ik 15 en een wildebras!
Geqxonzondag 29 maart 2009 @ 20:46
quote:
Op zondag 29 maart 2009 00:37 schreef no1uknow het volgende:
Heb 'm er nog niet uitgekregen.
Vuistdiep zeker.
no1uknowzondag 29 maart 2009 @ 23:09
Antony1989woensdag 1 april 2009 @ 13:25
Zal dadelijk eens een foto van mijn afgestampte kut derbi laten zien.

Rij er nu vooral op omdat het mooi weer is
Antony1989woensdag 1 april 2009 @ 13:43
Een Derbi sm50 limited DRD racing, uit 2005.
Setup voor de geïnteresseerden:
Airsal 80 ( licht home getuned )
Dell'orto 19mm carburateur
Yasuni Cross HM uitlaat
TWV: 14-52
Loopt wel erg lekker, alleen moet te vaak tanken...

Wil hem deze zomer helemaal gaan opknappen, goede kappen erop, alles spuiten, alles wat beetje roest weg, overal nieuwe boutjes e.d.





Let bij deze vooral op het NL
Dimitri_woensdag 1 april 2009 @ 14:06
Imo het mooiste model limited, alleen hij is ietwat gaar.

Ik zou je frame ook nog in de afbijt zetten als ik jou was btw. Knapt hij altijd een stuk van op..
Dimitri_woensdag 1 april 2009 @ 14:07
Ik ga overigens een snorfiets kopen ofzo, of een oude zundapp..

Pothelm op, en dan mooi voor in de zomer rond te toeren.. Of ik koop een oud cabriootje, moet ff kijken wat het makkelijkste is.

Motorrbw is me toch nog te duur.
Antony1989woensdag 1 april 2009 @ 14:08
quote:
Op woensdag 1 april 2009 14:06 schreef Dimitri_ het volgende:
Imo het mooiste model limited, alleen hij is ietwat gaar.

Ik zou je frame ook nog in de afbijt zetten als ik jou was btw. Knapt hij altijd een stuk van op..
Ja alleen deze kant is beetje groenig omdat ik daar nog wel eens wat benzine over heen drupt.

Had het inderdaad ook gelezen, dat als je m in de afbijt zet dat die extra laag eraf gaat, blanke lak?, en dat je dan het echte chroom krijgt.

Van de zomer word het mijn tijd, en word ie helemaal perfect
fs180woensdag 1 april 2009 @ 17:48
quote:
Op woensdag 1 april 2009 14:07 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik ga overigens een snorfiets kopen ofzo, of een oude zundapp..

Pothelm op, en dan mooi voor in de zomer rond te toeren.. Of ik koop een oud cabriootje, moet ff kijken wat het makkelijkste is.

Motorrbw is me toch nog te duur.
scooter verkocht?
Dimitri_woensdag 1 april 2009 @ 18:27
quote:
Op woensdag 1 april 2009 14:08 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Ja alleen deze kant is beetje groenig omdat ik daar nog wel eens wat benzine over heen drupt.

Had het inderdaad ook gelezen, dat als je m in de afbijt zet dat die extra laag eraf gaat, blanke lak?, en dat je dan het echte chroom krijgt.

Van de zomer word het mijn tijd, en word ie helemaal perfect
Ja klopt.. moet je maar eens op www.derbi-club.net kijken, bij how to staat dat wel ergens..

@FS: Ja, allang.
oshirowoensdag 1 april 2009 @ 19:21
quote:
Op woensdag 1 april 2009 14:07 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik ga overigens een snorfiets kopen ofzo, of een oude zundapp..

Pothelm op, en dan mooi voor in de zomer rond te toeren.. Of ik koop een oud cabriootje, moet ff kijken wat het makkelijkste is.

Motorrbw is me toch nog te duur.
Ga voor die zundapp, ik scheur ook af en toe rond op zo'n ding. Geniaal, ga je er mee naar het strand, word je door alle gangsta's aangestaart van wat voor vet ding dat wel niet is En het wordt nog leuker als de spaakwieltjes erin komen
Dimitri_woensdag 1 april 2009 @ 19:27
Ja, of een solex. Dat is ook wel ruig.. Alleen duuuuuur..
fs180woensdag 1 april 2009 @ 19:43
Kon eens zon ding krijgen voor paar tientjes, had ik moeten doen
fs180woensdag 1 april 2009 @ 19:59
puch te koop gezet voor 250, kijken of iemand hem wilt, anders opknappen met mooi weer
Antony1989woensdag 1 april 2009 @ 20:03
quote:
Op woensdag 1 april 2009 18:27 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ja klopt.. moet je maar eens op www.derbi-club.net kijken, bij how to staat dat wel ergens..

@FS: Ja, allang.
Ben ik al lang geregistreerd
oshirowoensdag 1 april 2009 @ 20:24
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:27 schreef Dimitri_ het volgende:
Ja, of een solex. Dat is ook wel ruig.. Alleen duuuuuur..
Zundapp ook, vooral die bouwprojectjes... Hier zijn we nu mee bezig:
Geqxonwoensdag 1 april 2009 @ 22:16
quote:
Op woensdag 1 april 2009 13:43 schreef Antony1989 het volgende:
Een Derbi sm50 limited DRD racing, uit 2005.
Setup voor de geïnteresseerden:
Airsal 80 ( licht home getuned )
Dell'orto 19mm carburateur
Yasuni Cross HM uitlaat
TWV: 14-52
Loopt wel erg lekker, alleen moet te vaak tanken...

Wil hem deze zomer helemaal gaan opknappen, goede kappen erop, alles spuiten, alles wat beetje roest weg, overal nieuwe boutjes e.d.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Let bij deze vooral op het NL
[ afbeelding ]
Brommer van 2005 die je nu al moet opknappen omdat er roest op zit?

Wat een kwaliteit zeg, het lijkt wel chinees
fs180woensdag 1 april 2009 @ 22:17
italianen he
no1uknowwoensdag 1 april 2009 @ 22:42
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:59 schreef fs180 het volgende:
puch te koop gezet voor 250, kijken of iemand hem wilt, anders opknappen met mooi weer
ik
no1uknowwoensdag 1 april 2009 @ 22:45
kan je een 'oud' brommerrijbewijs nog inleveren voor zo'n pasje?
zwartemarktplaatswoensdag 1 april 2009 @ 22:56
Fred motoren is een kut zaak emt alleen maar negerts.
Liv3woensdag 1 april 2009 @ 22:58
Ja kan nog
fs180woensdag 1 april 2009 @ 23:16
quote:
Op woensdag 1 april 2009 22:45 schreef no1uknow het volgende:
kan je een 'oud' brommerrijbewijs nog inleveren voor zo'n pasje?
ja, dacht het wel, had je aantal jaar de tijd voor.

heb jij geld?
no1uknowwoensdag 1 april 2009 @ 23:45
Heb je nog 20 dagen? Misschien kan ik eerder aan wat geld komen, beetje klussen.
fs180donderdag 2 april 2009 @ 10:30
Als iemand eerder is is ie waarschijnlijk weg, geld nodig maar ik zal rekening met je houden
no1uknowdonderdag 2 april 2009 @ 11:18
Niet dus.
fs180donderdag 2 april 2009 @ 11:44
koevoet baksteen?
no1uknowdonderdag 2 april 2009 @ 19:19
nee.
no1uknowdonderdag 2 april 2009 @ 19:30
spamm

http://link.marktplaats.nl/241855297
fs180donderdag 2 april 2009 @ 20:45
owja vergeten, een wrakpuch koop je voor 250 dus even de prijs omhoog gedaan

maar als sander mij zo 250 geeft mag hij hem meenemen, inc alle kankah onderdelen uit de schuur
Geqxondonderdag 2 april 2009 @ 21:37
De tering, ik had vroegah een rijdbare puch voor 150 euro.
fs180donderdag 2 april 2009 @ 21:56
150, dan zat ie vol chroom en liep ie 120

2 jaar terug kon je ze voor 1/3e kopen van wat het nu opbrengt
dankzij dat kenteken, ach ik hoef dr geen dus ik ben dr wel blij mee
Linosaurusdonderdag 2 april 2009 @ 22:23
maand geleden puch maxi 50cc gekocht voor 100euro (met kenteken uiteraard). loopt 70, verlichting doet het en de kilometer doet het. alleen het zadel was kapot en niet echt de mooiste brommer meer. ik kreeg er ook nog een dik brommerslot bij die ws al rond de 100e nieuw ligt. goeie deal toch?
no1uknowdonderdag 2 april 2009 @ 23:06
bij je moeder?
fs180donderdag 2 april 2009 @ 23:52
ja, alleen motorspul ligt bij mn pa
moby92vrijdag 3 april 2009 @ 00:26
Woepie morgen verder sleutelen aan m'n Vespa.
Armoedvrijdag 3 april 2009 @ 01:31
Jullie zijn echt kleine jongemannetjes.
no1uknowvrijdag 3 april 2009 @ 10:01
Hoi,

Ik wil graag de stervelg met de buitenband, maar ik zit een beetje krap bij kas. Is het niet mogelijk dat ik langskom, we een biertje drinken, we het een beetje gezellig maken, je mij in mijn kontje neukt en ik de stervelg meekrijg?

Groeten,
Bob.

Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Bob
E-mailadres: geqxon@hotmail.com

Plaats nog een advertentie op Marktplaats

Als u deze e-mail als spam (ongewenste reclame) wilt melden, stuur dit bericht dan door naar spam@marktplaats.nl.

Belangrijke tips van Marktplaats.nl voor veilig handelen!
Kopen en verkopen via internet is handig, voordelig en heel erg leuk. Het is echter wel belangrijk om veilig te handelen. Lees hier alle tips van Marktplaats.nl
Handel in persoon: u weet precies met wie u zaken doet!
Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo!
Wees voorzichtig als een (ver)koper woonachtig is in het buitenland, niet in persoon wil handelen en wil betalen met bijvoorbeeld Western Union Bank, MoneyGram of cheques.
Wij raden u af artikelen op te sturen naar het buitenland of grote bedragen over te maken naar iemand die u niet kent!
Armoedvrijdag 3 april 2009 @ 11:59
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:01 schreef no1uknow het volgende:
Hoi,

Ik wil graag de stervelg met de buitenband, maar ik zit een beetje krap bij kas. Is het niet mogelijk dat ik langskom, we een biertje drinken, we het een beetje gezellig maken, je mij in mijn kontje neukt en ik de stervelg meekrijg?

Groeten,
Bob.

Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Bob
E-mailadres: [xx]@hotmail.com

Plaats nog een advertentie op Marktplaats

Als u deze e-mail als spam (ongewenste reclame) wilt melden, stuur dit bericht dan door naar spam@marktplaats.nl.

Belangrijke tips van Marktplaats.nl voor veilig handelen!
Kopen en verkopen via internet is handig, voordelig en heel erg leuk. Het is echter wel belangrijk om veilig te handelen. Lees hier alle tips van Marktplaats.nl
Handel in persoon: u weet precies met wie u zaken doet!
Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo!
Wees voorzichtig als een (ver)koper woonachtig is in het buitenland, niet in persoon wil handelen en wil betalen met bijvoorbeeld Western Union Bank, MoneyGram of cheques.
Wij raden u af artikelen op te sturen naar het buitenland of grote bedragen over te maken naar iemand die u niet kent!
fs180vrijdag 3 april 2009 @ 15:49
Doen! Koopje!
Geqxonzaterdag 4 april 2009 @ 11:28
Kijkend naar dat je niet gereageerd hebt neem ik aan dat je een hoger bod hebt ontvangen? Was het hogere bod van Dimi? Omdat die ook PZC, A2M en DP doet?
no1uknowzaterdag 4 april 2009 @ 12:46
Dimitri_zaterdag 4 april 2009 @ 14:32
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 11:28 schreef Geqxon het volgende:
Kijkend naar dat je niet gereageerd hebt neem ik aan dat je een hoger bod hebt ontvangen? Was het hogere bod van Dimi? Omdat die ook PZC, A2M en DP doet?
Wat is PZC?
denkjedatzondag 5 april 2009 @ 11:07
zoek eigenlijk in noord holland nog een knappe tomos 25 km/h
kan alleen niet vinden..
robert-dirksenzondag 5 april 2009 @ 18:37
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 12:52 schreef Dimitri_ het volgende:
Gave foto's!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En buiten het circuit:
[ link | afbeelding ]

Was met een meeting.. Ben meerdere keren daar geweest, erg leuk baantje!
houdt je poten eens op de stepjes man
Dimitri_zondag 5 april 2009 @ 18:53
quote:
Op zondag 5 april 2009 18:37 schreef robert-dirksen het volgende:

[..]

houdt je poten eens op de stepjes man
Dit kwam daarna:

fs180zondag 5 april 2009 @ 20:27
sander puch kopen? krijg je nog 2 blokken, veren, en carb ofzo erbij, owja en paar wielen
no1uknowzondag 5 april 2009 @ 21:58
Ja de 24ste..
fs180zondag 5 april 2009 @ 22:21
Mooi, want ik heb besloten die groene dit jaar rijdend te maken dus moet er wat geld in steken
Blok paste er bijna onder zag ik net, dus ff ketting kopen en kijken hoever mn naaf aan moet worden gepast
no1uknowzondag 5 april 2009 @ 22:27
Moet ik alleen even m'n plastieken RBW omgaan ruilen voor een pasje.
En je zei dat het een oldtimer was, moet ik daar dan niet nog een brommer voor hebben?
fs180zondag 5 april 2009 @ 22:29
Ik heb bij anwb gewoon twee oldtimers staan, motor staat bij knmv dus het kan gewoon.
no1uknowzondag 5 april 2009 @ 22:30
Mooi.
Maar service/beunhaas/beurten zijn bij die 250 euro inbegrepen he...
fs180zondag 5 april 2009 @ 22:44
Mwah, als het blok naar de kankah loopt, wat ik betwijfel, zelf in elkaar gezet, en opmaat gemaakt voor de cillinder + koppeling mhr getjoent (ff andere uitlaat erop en afstellen en dan moet het boven de 75 lopen) moet je maar emo komen doen, krijg je nieuwe
licht kun je zelf wel aansluiten en remmen/lagers onderhouden is vies werk dus dat doet ik niet

owja, en ik heb het ding verdomme nog volgetankt ook he! das heul duur!
no1uknowzondag 5 april 2009 @ 22:59
quote:
krijg je nog 2 blokken, veren, en carb ofzo erbij, owja en paar wielen
no1uknowzondag 5 april 2009 @ 22:59
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:44 schreef fs180 het volgende:

licht kun je zelf wel aansluiten en remmen/lagers onderhouden is vies werk dus dat doet ik niet
Licht en remmen zijn onnodig.
fs180zondag 5 april 2009 @ 23:03
vreemd genoeg heb ik nooit remmen nodig gehad op dit ding, wen je ook wel aan, goed de situatie inschatten
ow, neem je wel auto mee voor al die tering zooi? moet je ook scootahschijf gebeuren hebben?
no1uknowzondag 5 april 2009 @ 23:42
Kan je niet nog ff paar mooie foto's maken van het geval en een overzichts foto van de troep die ik erbij krijg, kan ik dat ff goed inschatten. Scootahschijf wil ik er ook wel bij joh.
fs180zondag 5 april 2009 @ 23:58
1 compleet blok (volgens mij lopend onder de brom gehaald, met ori 50cc)
1 blok los, los in elkaar gezet
1 carb huis 12mm (nieuw)
1 voorwiel ster
1 achterwiel ster
1 voorkapje origineel, moeilijk aan te komen
1/2 tandwielen

verder vast nog wat hier en daar.
fs180maandag 6 april 2009 @ 18:25
no1uknowmaandag 6 april 2009 @ 18:47
En nou eentje met goede belichting en een goede camera.
fs180maandag 6 april 2009 @ 18:55
ja die heb ik niet en ga ik niet maken ook, fiets maar langs
robber57maandag 6 april 2009 @ 19:55
Ff topic opleuken, ik kwam nog wat tegen in de oude doos uit mijn vorige leven:


Ex Hans Spaan, ik heb er 2 jaartjes op gereden maar dan wel in 80 CC uitvoering, dat is met een krukas met verlengde slag van 44 en een Hummel cilinder boring 48, carb was een 36 mm Mikuni.
Ik had de 80 CC gekocht als een compleet blok van Bert Smit uit stadskanaal, die had er 1 of 2 wereld records mee gezet , ik dacht 247 Km/u.
Dat heb ik er nooit mee gehaald, ik ben te zwaar en de kvv had niet zo'n beste stroomlijn maar een 210 op het rechte stuk in Hengelo heb ik er wel mee gehaald.
De foto's zijn een laatste aandenken voordat ik hem verkocht(ik had geld nodig voor een Honda RS250)

Het motortje in originele 50 cc staat:



In 50 CC staat deed hij ongeveer 170 Km/u met mij erop, met een kennis (dwerg) erop 185 a 190 Km/u.
Met het 80 CC blok heb ik daarna nog een tijdje de buurt onveilig gemaakt nadat ik hem onder een gewoon RMCs frame had gebouwd, wel de blok ophanging moeten verzwaren maar voor de rest ging het prima, nog een aantal keren een kratje bier mee gewonnen met wedstrijdjes regen allehande motorfietsen; toppertje was een Honda Bold'or 900 cc, in die tijd op de CBX zescilinder na zo ongeveer het bruutste wat er te koop was
Leverde 4 kratjes Grolsch op en een eigenaar die geheel ontgoogelt bijna in tranen uitbarste

[ Bericht 18% gewijzigd door robber57 op 06-04-2009 20:04:46 ]
fs180maandag 6 april 2009 @ 20:07
verkocht!? nooooooh!
robber57maandag 6 april 2009 @ 21:19
Ja, wijze les: als je iets moet verkopen omdat je het geld nodig hebt krijg je daar a l ti j d spijt van.....

Mijn TZ250 en TZ50 staan dus ook nog alletwee lekker in m'n werkplaats, appeltje voor de oude dag

Voor de kvv ving ik overigens geen verkeerd bedrag: 12.500 gulden , ik kon er zo mijn RS250 mee kopen.
fs180maandag 6 april 2009 @ 21:40
Mwah, geen verkeerd bedrag natuurlijk, maar zeker ook niet veel geld, dit soort geschiedenis is natuurlijk onbetaaldbaar, en een rs250 kost tegen de 3000?
robber57maandag 6 april 2009 @ 22:15
Ik heb het over, ff denken.... , 1988.
Een RS250 , dat is dus een honda productie racer en geen straatmotor koste toen iets van 45.000 a 50.000 gulden nieuw.
Die 12.500 gulden die ik er voor betaalde was een motor van 2 race seizoenen oud, dat lijkt een enorme waarde daling en dat is het ook, een racer is hooguit twee seizoenen competatief daarna kun je er alleen maar achteraan/middenveld mee rijden, als je een erg begaafd tuner en technicus bent is dat wellicht wat op te rekken maar top posities zijn echt uitgesloten en dat vind je terug in de tweedehands prijs.
Bovendien komt een nieuwe racer doorgaans met een complete kit slijt delen waarmee je op nationaal niveau zeker 1.5 a 2 jaar kunt rijden, daarna is die kit dus "op" en moet je nieuwe delen gaan kopen en die delen zijn duur.
krukasje 5000, zuigertje 350(x2),bougietje 50(x2),krukaslagers 350 per stuk enz enz
Een olifant kopen is geen probleem, maar hem te vreten geven......

Een productie racer tegenwoordig kost, ik gok , zo'n 20.000 a 30.000 eu(honda/yamaha, voor een aprillia kun je dat waarschijnlijk wel verdrie/vier voudigen.
fs180maandag 6 april 2009 @ 22:32
Ah! ik dacht dat je het over de straatversie had ja..

Maareh, waar rij jij normaal wel niet dan en hoelang al?
robber57maandag 6 april 2009 @ 22:47
Ik had het over "de oude doos uit een vorig leven".
ik race niet meer al jaren niet meer, helaas moet ik zeggen want het is toch wel zo'n beetje het mooiste wat ik ooit heb gedaan.

Om de verwarring compleet te maken: ik heb geeneens een motorrijbewijs, vroegah kon je racen zonder rijbewijs (met wat list en bedrog) en men tilde daar ook niet zo zwaar aan, racen is immers iets heel anders dan gewoon motorrijden en daarom moet je ook een startlicentie halen; dat is een theoretische cursus met daaraan gekoppelt een praktische: leren racen op een circuit onder begeleiding van een oud-coureur.
Ik heb verder nooit echt de behoefte gehad om gewoon motor te rijden; knetterhard rijden is erg leuk en mooi en echt niet zo heel gevaarlijk maar dan alleen op een circuit.
De gedachte alleen al om met 120 p/u naast een vangrail en draaiende vrachtwagenwielen te rijden is voor mij voldoende om niet te beginnen aan een motorrijbewijs.
Bovendien ken ik mezelf, dat zou waarschijnlijk uitdraaien op een begrafenis met gesloten kist......


Ik houd het dus bij een Derbi GP1 die netjes 100 loopt en that's it.
fs180maandag 6 april 2009 @ 22:56
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:47 schreef robber57 het volgende:
Ik had het over "de oude doos uit een vorig leven".
ik race niet meer al jaren niet meer, helaas moet ik zeggen want het is toch wel zo'n beetje het mooiste wat ik ooit heb gedaan.

Om de verwarring compleet te maken: ik heb geeneens een motorrijbewijs, vroegah kon je racen zonder rijbewijs (met wat list en bedrog) en men tilde daar ook niet zo zwaar aan, racen is immers iets heel anders dan gewoon motorrijden en daarom moet je ook een startlicentie halen; dat is een theoretische cursus met daaraan gekoppelt een praktische: leren racen op een circuit onder begeleiding van een oud-coureur.
Ik heb verder nooit echt de behoefte gehad om gewoon motor te rijden; knetterhard rijden is erg leuk en mooi en echt niet zo heel gevaarlijk maar dan alleen op een circuit.
De gedachte alleen al om met 120 p/u naast een vangrail en draaiende vrachtwagenwielen te rijden is voor mij voldoende om niet te beginnen aan een motorrijbewijs.
Bovendien ken ik mezelf, dat zou waarschijnlijk uitdraaien op een begrafenis met gesloten kist......


Ik houd het dus bij een Derbi GP1 die netjes 100 loopt en that's it.
Vaak heb ik die opmerking gehoord, vaak, maar nog nooit van een ex-circuitrijder. Bij mijn weten kun je nog steeds zonder rijbewijs het circuit op, na het behalen van de benodigde licenties uiteraard.
Maar om nou op straat rijden gevaarlijk te vinden en dan maar 100 op een fragiel brommertje te rijden, dat moet je mij eens uitleggen.
robber57maandag 6 april 2009 @ 23:33
De eerste vereiste voor een licentie is een geldig motor rijbewijs, alleen 16-17 jarigen kunnen hierop een uitzondering krijgen maar je krijgt dan wel een beperking in startrecht, gangbaar was dat je dan alleen de lichtste klasse mag rijden , 125cc of een lichte straatklasse en dat zal nu waarschijnlijk nog steeds zo zijn.
Dat vereiste rijbewijs is overigens ook een kwestie van verzekeren; je bent verplicht een wa verzekering af te sluiten (stel; je rijd de tribune in en rijd een paar man dood? of een marshall? of een tijdwaarnemingpost/camera a 50.000 eu?) en die verzekering is alleen geldig icm met een geldig motorrijbewijs.

Ik heb mijn startbewijs gekregen op mijn moeders autorijbewijs
En toen ze er na 4 jaar achter kwamen kreeg ik dispensatie

Dat rijden op de weg gevaarlijk is , ook op een scooter/brommer, is een open deur, imho overigens veeeel gevaarlijker dan met 260+ op een circuit rijden.
Op een circuit kom je geen vangrails en vrachtwagens/tegenliggers tegen, vangrails/palen en tegenliggers zijn hoofdzakelijk de gevaren waarop motorrijders zich doodrijden.
Met 80 a 90( op een buitenweg) is dat allemaal nog te overzien en de acceleratie van een scooter is aardig mellow, ik val er bijna bij in slaap.
Het gevaar van een motorfiets zit hem niet in de snelheid, het is de enorme acceleratie; op een scooter wegrijden bij het stoplicht; je geeft een paar seconden gas, de auto voor je stopt in ene zomaar, je gaat net aan 40 remt, nix aan de hand.
Op een middelmatige 600 cc: je rijd weg bij het stoplicht, geeft 3 seconden gas, dus een-twee-drie(eerste versnelling), de auto voor je gaat in ene stil staan, je gaat inmiddels (4 seconden) 140, probeert nog te remmen; helaas....
Een beetje motor gaat vanuit stilstand naar de andere kant van een gewone kruizing al 80, met gemak.
Daar zit het gevaar.
En ik ken mezelf maar al te goed....

Voor de volledigheid: ik houd me doorgaans op mijn scooter redelijk netjes aan de snelheidsregel voor auto's, dus niet harder dan 50 in het dorp en 80 op de b-wegen, die 100 km/u is het kleine beetje wat ik "over" heb om redelijk vlot voorbij een auto te kunnen acceleren die 65 sukkelt op een b-weg.
Mijn scooter verkeerd altijd in uitstekende conditie en gezien mijn verleden denk ik dat ik wel de uitspraak kan doen dat het apparaat capabel genoeg is om veilig 80 a 90 er mee te kunnen rijden.
het remvermogen is meer dan voldoende, en de wegligging is , na enige tweaks mijnerzijds, ook uitstekend, ik heb specifiek deze scooter gekocht vanwege de 13 inch wielen en het goede stuurgedrag op wat hogere snelheden.

Je leest het wel eens in de krant: "wegpiraat op motor met 190 Km/u" , 190 km/u is op een moderne motor echt helemaal nix, 3x schakelen en je zit er , in 6 a 7 seconden.
Het probleem daarbij is dat ons wegenstelsel niet voor dergelijke snelheden is ontworpen en specifiek motorrijders er doorgaans bekaaid afkomen wat betreft de plaatsing van vangrails-palen-stoepen-witte strepen enz enz.
Ik heb het dan nog geneens over snelwegen want dat zijn echte dead-traps voor motorrijders; een motor ongeval op een snelweg overleven is een zeldzaamheid, als je niet gevierendeeld word door de vangrail/steunpalen is de kans vrij groot dat je daarna word overreden door een trukkerbillie....
Maar das mine 50 ct

[ Bericht 11% gewijzigd door robber57 op 06-04-2009 23:42:17 ]
S2KMADDOGdinsdag 7 april 2009 @ 13:10
rij op een aerox 2008 model.
Motorisch:
Cilinder Roze Top performances 70 cc
Uitlaat Yasuni C30
Krukas Rito race
Carburateur Dell Ortho 21 mm
Luchtfilter Orignele filter
Vario Malossi MHR Multivar
Koppeling Malossi MHR Delta Clutch
Carters Minarelli Horizontaal
V-snaar Athena
Lagers SKF

allemaal bij karsemeijer en XSH laten fixen;-) is dus ook tuned.
loopt very nice!

komt misschien toch een 50 snel onder, buurt, ouders enzo lopen te zeiken van het geluid.
ach ja, blaast wel als een motherfocker
Afhaalchineesdinsdag 7 april 2009 @ 14:16
ik rij op de vespa van mij moeder
fs180dinsdag 7 april 2009 @ 19:53
Mayo Kick!

Vandaag aanschouwde ik welgeteld 1 druppel olie die aan de onderkant van het kreidlerblok hing, niet slecht, 1 druppel olieverlies op 1 jaar tijd
no1uknowdinsdag 7 april 2009 @ 21:13
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 13:10 schreef S2KMADDOG het volgende:
rij op een aerox 2008 model.
Motorisch:
Cilinder Roze Top performances 70 cc
Uitlaat Yasuni C30
Krukas Rito race
Carburateur Dell Ortho 21 mm
Luchtfilter Orignele filter
Vario Malossi MHR Multivar
Koppeling Malossi MHR Delta Clutch
Carters Minarelli Horizontaal
V-snaar Athena
Lagers SKF

allemaal bij karsemeijer en XSH laten fixen;-) is dus ook tuned.
loopt very nice!

komt misschien toch een 50 snel onder, buurt, ouders enzo lopen te zeiken van het geluid.
ach ja, blaast wel als een motherfocker
Wij houden niet van scooters.
fs180dinsdag 7 april 2009 @ 21:23
Hier aankomen met een scooter staat gelijk aan het beginnen over je relatieproblemen terwijl je met je maten een lokaal sletje aan het ontmaagden bent.
Dimitri_dinsdag 7 april 2009 @ 22:36
Ik zou best een aerox met 70TP willen hebben om rond te boeken hoor!
zwartemarktplaatswoensdag 8 april 2009 @ 00:12
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 21:23 schreef fs180 het volgende:
Hier aankomen met een scooter staat gelijk aan het beginnen over je relatieproblemen terwijl je met je maten een lokaal sletje aan het ontmaagden bent.
En jij bent soort van onderdeel van de stoere fok kliek die dit allemaal bepaald.

Donder toch lekker op
no1uknowwoensdag 8 april 2009 @ 00:14
quote:
Op woensdag 8 april 2009 00:12 schreef zwartemarktplaats het volgende:

[..]

En jij bent soort van onderdeel van de stoere fok kliek die dit allemaal bepaald.

Donder toch lekker op
Dood.
Geqxonwoensdag 8 april 2009 @ 00:55
108cc besteld trouwens.
Dimitri_woensdag 8 april 2009 @ 01:04
90 91 92, geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.

108cc motherfucker!
Geqxonwoensdag 8 april 2009 @ 01:17
quote:
Op woensdag 8 april 2009 01:04 schreef Dimitri_ het volgende:
90 91 92, geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.

108cc motherfucker!
Haha, nee geen typefout van 180cc. Wel een Chinees blokje, maar dit ding schijnt prima 30.000 kilometer aan te kunnen. Kan niet wachten.
fs180woensdag 8 april 2009 @ 07:26
neem ori 120 blok, stukkje duurder, maar STUKKEN betrouwbaarder, is de snelweg ook geen probleem meer!
fs180woensdag 8 april 2009 @ 07:26
quote:
Op woensdag 8 april 2009 00:12 schreef zwartemarktplaats het volgende:

[..]

En jij bent soort van onderdeel van de stoere fok kliek die dit allemaal bepaald.

Donder toch lekker op
Ja. Jij bent nieuw he?
Geqxonwoensdag 8 april 2009 @ 12:46
quote:
Op woensdag 8 april 2009 07:26 schreef fs180 het volgende:
neem ori 120 blok, stukkje duurder, maar STUKKEN betrouwbaarder, is de snelweg ook geen probleem meer!
Ori 120? Je hebt de Honda Nice 108cc, maar die kost je nieuw rond de 1500 euro. Dit kost nieuw rond de 300 euro.
fs180woensdag 8 april 2009 @ 13:50
ja, vriend had een ss met ori 120, 125, of iets in die richting, volgens mij geen 150, blok eronder
dat was van 'ff ritje snelweg' waren toch alleen verzekeringplaatjes
Geqxonwoensdag 8 april 2009 @ 18:37
Een SS met zwaar blok is godse geil. Ik heb eens op een SS50 met 125cc Ducar gereden, op een geeikte fietsteller ging dat ding minstens 110.

Wel op zondag natuurlijk.
fs180woensdag 8 april 2009 @ 19:00
Met cafe in zicht moet dat wel stukje harder gaan
wellicht dat ooit in een gekke bui ook zo'n blok ga scoren
no1uknowdonderdag 9 april 2009 @ 09:35
hihi
fs180vrijdag 10 april 2009 @ 18:32
scooters

scooters op straat

scooters
jortkeldertvrijdag 10 april 2009 @ 23:16
Een plaatje voor de dorst:
http://94.100.113.228/526(...)26116699_6_XwfM.jpeg

Rijdt net wat leuker dat mn andere 50cc mtx`jes en derbi`s
Helemaal origineel is ie nog
fs180zaterdag 11 april 2009 @ 00:39
houden zo!
Dimitri_zaterdag 11 april 2009 @ 02:35
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 23:16 schreef jortkeldert het volgende:
Een plaatje voor de dorst:
http://94.100.113.228/526(...)26116699_6_XwfM.jpeg

Rijdt net wat leuker dat mn andere 50cc mtx`jes en derbi`s
Helemaal origineel is ie nog
Leuk ding!

Oja, kom net terug van een date.. Hehe..
fs180zaterdag 11 april 2009 @ 02:55
Is het uit?
Dimitri_zaterdag 11 april 2009 @ 03:08
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 02:55 schreef fs180 het volgende:
Is het uit?
Ja joh al 3 maanden ofzo..
fs180zaterdag 11 april 2009 @ 15:26
Mèn, ik dacht dat je ermee zou trouwen
Dimitri_zaterdag 11 april 2009 @ 18:14
Neeeeee joh.
fs180zaterdag 11 april 2009 @ 18:21
Nou vertel! Hoe was je date met Geq?
Geqxonzondag 12 april 2009 @ 00:06
Fufufufufufu.

Vandaag de 108cc eronder gehangen, gelijk even achterbrug en tandwielen vervangen (dik korte vertanding, ongeveer 65km/h top), blijken de voor en achter tandwielen niet uit te lijnen. Na Pasen even met spacers aanklooien.

Hij trok wel snoeihard, tot de ketting eraf viel.
Dimitri_zondag 12 april 2009 @ 03:32
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 18:21 schreef fs180 het volgende:
Nou vertel! Hoe was je date met Geq?
Met Geq heb ik (nog) niet gedate.. Wel met een leuke chick.. Kom ik bij haar thuis, blijkt ze fucking rijk te zijn. :| Ik had al meteen zoiets van "Niet weeeer!" Maargoed.. Shit happens..

Maja ze is wel liev.
fs180zondag 12 april 2009 @ 04:03
midnight posts

shit happens, ik kan begrijpen dat het best vervelend is om een rijke vriendin te hebben, zwaar leven heb jij
zwartemarktplaatszondag 12 april 2009 @ 15:47
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 13:10 schreef S2KMADDOG het volgende:
rij op een aerox 2008 model.
Motorisch:
Cilinder Roze Top performances 70 cc
Uitlaat Yasuni C30
Krukas Rito race
Carburateur Dell Ortho 21 mm
Luchtfilter Orignele filter
Vario Malossi MHR Multivar
Koppeling Malossi MHR Delta Clutch
Carters Minarelli Horizontaal
V-snaar Athena
Lagers SKF

allemaal bij karsemeijer en XSH laten fixen;-) is dus ook tuned.
loopt very nice!

komt misschien toch een 50 snel onder, buurt, ouders enzo lopen te zeiken van het geluid.
ach ja, blaast wel als een motherfocker
Niet bang voor rollendebanken?
Boy_Snakeyezondag 12 april 2009 @ 16:21
Voor de mensen die nog op zoek zijn naar een el cheapo scooterke

[TK] Honda SFX 50 sport (scooter

Op zit ik nou in hele verkeerde topic?

Ow btw, weet iemand hoe het gaat als ik dit kreng verkoop?

Welke papieren moet je meenemen naar het postkantoor. Weet bij God niet hoe dit in z' n werk gaat....
Welke papieren wil mijn verzekering zien. Hij is nu namelijk geschorst.

Thnx
jortkeldertzondag 12 april 2009 @ 18:01
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 00:39 schreef fs180 het volgende:
houden zo!
Nou het eerste is al verneukt. Papa heeft met zn hoofd mn spiegel gemold
Geqxonzondag 12 april 2009 @ 18:28
quote:
Op zondag 12 april 2009 03:32 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Met Geq heb ik (nog) niet gedate..
Er is hoop!

Ik ben trouwens straatarm.
Dimitri_zondag 12 april 2009 @ 21:54
quote:
Op zondag 12 april 2009 04:03 schreef fs180 het volgende:
midnight posts

shit happens, ik kan begrijpen dat het best vervelend is om een rijke vriendin te hebben, zwaar leven heb jij
Ja ach.. Heeft voor- en nadelen..

@degene met die goedkope scooter:

Overschrijvingsbewijs meenemen naar postkantoor, en legitimatie enzo.. En dan wat geld en het legitimatie van de nieuwe koper..

Werkt exact hetzelfde als met een auto..
fs180zondag 12 april 2009 @ 22:09
Voordelen kan ik wel bedenken.. maar nadelen komen er bij mij niet in
Dimitri_maandag 13 april 2009 @ 03:55
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:09 schreef fs180 het volgende:
Voordelen kan ik wel bedenken.. maar nadelen komen er bij mij niet in
Strenge schoonouders, chique feestjes waar je meemoet, vaak op vakantie waardoor je elkaar in vakanties minder ziet, er wordt verwacht dat je etiquette toepast.. enz.
no1uknowmaandag 13 april 2009 @ 12:07
Ach zielepiet.
fs180maandag 13 april 2009 @ 12:10
Liever dat dan één keer Sjaak en Hennie, de ouders van Priscilla te ontmoeten
no1uknowmaandag 13 april 2009 @ 12:23
quote:
Op maandag 13 april 2009 12:10 schreef fs180 het volgende:
Liever dat dan één keer Sjaak en Hennie, de ouders van Priscilla te ontmoeten
Dimitri_maandag 13 april 2009 @ 13:13
quote:
Op maandag 13 april 2009 12:10 schreef fs180 het volgende:
Liever dat dan één keer Sjaak en Hennie, de ouders van Priscilla te ontmoeten
Oke.
Geqxonmaandag 13 april 2009 @ 17:50
Ik ben verliefd

Die 108cc is lekker zeg, niet normaal. Ik ben hem nog aan het inrijden, dus even rustig aan, maar in 4 seconden ben ik alweer door alle versnellingen en zit ik op de 50, terwijl ik onder de +/- 4000 a 5000 toeren blijf en het gas een haartje opendraai.

Nog even 910 kilometer inhouden en dan gaan met die banaan.
Geqxonmaandag 13 april 2009 @ 20:04
Alleen wel kut dat mijn verbruik 1 op 30 is. Met een gare 2 liter tank. Inrijden gaat me 33 liter benzine kosten zo.
Dimitri_maandag 13 april 2009 @ 20:04
SOW HEEY 1 OP 30 HET IS NIET MEER NORMAAL!
fs180maandag 13 april 2009 @ 20:17
als je nou normale vertanding neemt doet ie 50km op een liter
Geqxonmaandag 13 april 2009 @ 20:21
quote:
Op maandag 13 april 2009 20:17 schreef fs180 het volgende:
als je nou normale vertanding neemt doet ie 50km op een liter
Heeft meer met de sproeier te maken, die is veul te groot.

En met een normale vertanding zou dit blok 90 lopen, op de rollerbank mag ik hem dan inleveren.
Geqxonmaandag 13 april 2009 @ 20:21
quote:
Op maandag 13 april 2009 20:04 schreef Dimitri_ het volgende:
SOW HEEY 1 OP 30 HET IS NIET MEER NORMAAL!
Op 2-takt is 1 op 30 rijden een kunst.
fs180maandag 13 april 2009 @ 20:31
1 op 70 !

Pure Oostrijkse krachtpatsers!
over de honda wil ik nieteens beginnen
Antony1989maandag 13 april 2009 @ 20:36
quote:
Op maandag 13 april 2009 20:31 schreef fs180 het volgende:
1 op 70 !

Pure Oostrijkse krachtpatsers!
over de honda wil ik nieteens beginnen
Ik moet mijn best doen om 1 op 20 te halen
denkjedatmaandag 13 april 2009 @ 21:58
[list]Welke model tomos heb je?
tomos quadro
Uit welk jaar komt de tomos ?
geen idee sorry
Is het een snor of een brommer?
snor
Wanneer ontstond het probleem?
vanmiddag

Heb je onlangs iets veranderd aan je tomos?
geprobeert hem rustiger stationair laten lopen
Wat is het probleem?[/list]
ten eerste :
mijn achterlicht doet het soms op mijn snor brommer. dwz dat hij soms aangaat als ik het licht aan doet maar ook zomaar weer uit is . geen idee hoe dat komt?
ten tweede :
mijn tomos doet er nogal lang over om in zn 1 naar zn 2 te gaan iemand een oplossing of is dat normaal?
ten slotte
mijn gas hendel is gebroken hoe duur kost een nieuwe en hoe moet je die erop zetten?


bij voorbaat dank
cvboermaandag 13 april 2009 @ 22:30
mijn gas hendel is gebroken hoe duur kost een nieuwe en hoe moet je die erop zetten?

Het is: hoeveel kost een nieuwe.. Niet hoe duur kost..
fs180maandag 13 april 2009 @ 22:32
kortsluiting/slechte massa

afstellen (motor zelf), koppeling versleten (af te stellen?) of vekeerde olie

5euro ofzo, boutje/schroef los en trek je zo eraf
fs180maandag 13 april 2009 @ 22:33
quote:
Op maandag 13 april 2009 22:30 schreef cvboer het volgende:
mijn gas hendel is gebroken hoe duur kost een nieuwe en hoe moet je die erop zetten?

Het is: hoeveel kost een nieuwe.. Niet hoe duur kost..
rijd tomos...
Geqxonmaandag 13 april 2009 @ 23:02
Ik heb trouwens tijdens het kicken mijn knie tegen het stuur gestoten. Wil iemand er een kusje op doen?
denkjedatmaandag 13 april 2009 @ 23:05
als je antwoord op mijn vraag graag even quoten anders weet ik niet tegen wie jullie praten
Dimitri_maandag 13 april 2009 @ 23:07
quote:
Op maandag 13 april 2009 23:02 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb trouwens tijdens het kicken mijn knie tegen het stuur gestoten. Wil iemand er een kusje op doen?
Nee, sorry.
denkjedatmaandag 13 april 2009 @ 23:16
hoe gaat dat in zijn werk met kenteken overschrijven e.d. ?
want ik word niet wijzer van dit
http://www.postkantoor.nl(...)212_2_15900000000005
Dimitri_maandag 13 april 2009 @ 23:20
quote:
Een kenteken op naam van een andere eigenaar / houder overschrijven
Heeft een bromfiets eenmaal een kentekenbewijs, dan moet bij verkoop van de bromfiets het kentekenbewijs overgeschreven worden op naam van de nieuwe eigenaar. De overschrijving werkt als volgt:

Meenemen:

* Bij overschrijving van een tweedehands voertuig: Tenaamstellingsbewijs (deel 1B) en overschrijvingsbewijs (deel 2)
* Origineel legitimatiebewijs: Nederlands rijbewijs of Europese Identiteitskaart / Nederlands paspoort met uittreksel van de basisadministratie van de gemeente (niet ouder dan 3 maanden).
(zie legitimatiebepalingen voor overige legitimatiebewijzen)

NB: Het machtigen van een natuurlijk persoon is niet mogelijk bij het overschrijven of bij tenaamstelling van een particulier.

De rechtspersoon machtigt een natuurlijk persoon, welke naar het Postkantoor komt.

Meenemen:

* Tenaamstellingbewijs deel 1B, overschrijvingsbewijs deel 2.
* Kopie legitimatiebewijs eigenaar/houder (zie legitimatiebepalingen voor alle erkende legitimatiebewijzen)
* Origineel legitimatiebewijs gemachtigde (zie legitimatiebepalingen voor alle erkende legitimatiebewijzen)
* Kvk uittreksel (niet ouder dan 1 jaar)
* Ingevuld en ondertekend machtigingsformulier RDW940
(Het machtigingsformulier is te verkrijgen aan de balie van het Postkantoor en moet ondertekend worden door de eigenaar van het voertuig)
Lijkt mij vrij duidelijk?
denkjedatmaandag 13 april 2009 @ 23:22
nee want ik snap niet hoe ik ooit aan een handtekening kom van iemand uit edam zegmaar
ik heb gewoon betaald en weg gereden met het 4 delige kenteken papier
BrokenBondmaandag 13 april 2009 @ 23:29
Tomos rijders
Staat nu zo'n 2200 op de mijne.. ik rijd er wel heel weinig op. Jammer dat ie ook niet harder dan 60 gaat tenzij ik compleet ander blok er onder zet maar dat gaat heel wat moeite kosten. Gewoon andere uitlaat + aanpassinkjes = simpel.
fs180maandag 13 april 2009 @ 23:37
quote:
Op maandag 13 april 2009 23:22 schreef denkjedat het volgende:
nee want ik snap niet hoe ik ooit aan een handtekening kom van iemand uit edam zegmaar
ik heb gewoon betaald en weg gereden met het 4 delige kenteken papier
L E Z EN dat is niet voor jou van toepassing
fs180maandag 13 april 2009 @ 23:37
quote:
Op maandag 13 april 2009 23:29 schreef BrokenBond het volgende:
Tomos rijders
Staat nu zo'n 2200 op de mijne.. ik rijd er wel heel weinig op. Jammer dat ie ook niet harder dan 60 gaat tenzij ik compleet ander blok er onder zet maar dat gaat heel wat moeite kosten. Gewoon andere uitlaat + aanpassinkjes = simpel.
hoelang je hem? een week? bij aankoop van mijn brommer stond er al meer dan 40k op
Dimitri_maandag 13 april 2009 @ 23:44
Ik ben moe!
denkjedatmaandag 13 april 2009 @ 23:53
quote:
Op maandag 13 april 2009 23:37 schreef fs180 het volgende:

[..]

L E Z EN dat is niet voor jou van toepassing
ik snap het
Geqxondinsdag 14 april 2009 @ 15:09
Ik zag zojuist op mijn oude middelbare school een stuk of 20 Vespa achtige scooters.

En de concierge wou mij van mijn brommer aftrappen, schijnbaar mag je sinds kort niet meer op het schoolplein wheelies maken.
BrokenBonddinsdag 14 april 2009 @ 18:00
quote:
Op maandag 13 april 2009 23:37 schreef fs180 het volgende:

[..]

hoelang je hem? een week? bij aankoop van mijn brommer stond er al meer dan 40k op
Een jaartje ongeveer. Ik rijd er echt heel weinig op maarja ik vind het wel geweldig
Mijne was vers uit de fabriek. Stond zo'n 0.5 kilometer op
fs180dinsdag 14 april 2009 @ 19:30
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 15:09 schreef Geqxon het volgende:
Ik zag zojuist op mijn oude middelbare school een stuk of 20 Vespa achtige scooters.

En de concierge wou mij van mijn brommer aftrappen, schijnbaar mag je sinds kort niet meer op het schoolplein wheelies maken.
moet je daar dan?
denkjedatdinsdag 14 april 2009 @ 19:40
en hij doet het goed licht enzo
alleen een probleem met het achter licht dat is ewl jammer
Quizzdinsdag 14 april 2009 @ 21:11
Zooo morgen hopelijk mijn 70cc cilinder binnen, kan ik weer lekker aan mn puch beunen
no1uknowdinsdag 14 april 2009 @ 23:03
FS ik weet nog niet of ik je Puch ga kopen hoor, als ik het in 2 delen mag betalen wel
Dimitri_dinsdag 14 april 2009 @ 23:48
Haha.
Geqxonwoensdag 15 april 2009 @ 08:18
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 19:30 schreef fs180 het volgende:

[..]

moet je daar dan?
Jonge meisjes duh jeweets.
Geqxonwoensdag 15 april 2009 @ 08:45


Ik weet die meisjes wel te playen yo.
fs180woensdag 15 april 2009 @ 12:46
sander, buurtkamper

hoeveel zit er in je spaarvarken
denkjedatwoensdag 15 april 2009 @ 15:37
en de tomos is binnen
denkjedatwoensdag 15 april 2009 @ 15:38


mooi ding toch?
fs180woensdag 15 april 2009 @ 16:26
nee
BrokenBondwoensdag 15 april 2009 @ 16:37
tomos haters hier

Maar eigenlijk had je een streetmate moeten nemen.
fs180woensdag 15 april 2009 @ 16:43
dat had het niet veel beter gemaakt
Geqxonwoensdag 15 april 2009 @ 17:28
Tomos voor homos.

Ik ben trouwens vlak langs een rollerbank gereden zojuist, er reed mij zelfs een motoragent tegemoet. Ik scheet alle kleuren van de regenboog, al helemaal toen ik in mijn spiegel zag dat hij zijn knipperlicht naar links aan deed.
BrokenBondwoensdag 15 april 2009 @ 17:40
quote:
Op woensdag 15 april 2009 16:43 schreef fs180 het volgende:
dat had het niet veel beter gemaakt
Heb je er wel eens 1 zien rondrijden? Nogal zeldzaam hier.
quote:
Op woensdag 15 april 2009 17:28 schreef Geqxon het volgende:
Tomos voor homos.
fs180woensdag 15 april 2009 @ 17:47
quote:
Op woensdag 15 april 2009 17:28 schreef Geqxon het volgende:
Tomos voor homos.

Ik ben trouwens vlak langs een rollerbank gereden zojuist, er reed mij zelfs een motoragent tegemoet. Ik scheet alle kleuren van de regenboog, al helemaal toen ik in mijn spiegel zag dat hij zijn knipperlicht naar links aan deed.
HELD
fs180woensdag 15 april 2009 @ 17:48
quote:
Op woensdag 15 april 2009 17:40 schreef BrokenBond het volgende:

[..]

Heb je er wel eens 1 zien rondrijden? Nogal zeldzaam hier.
[..]

zovaak, buurjong heeft dr een ook
no1uknowwoensdag 15 april 2009 @ 21:36
quote:
Op woensdag 15 april 2009 12:46 schreef fs180 het volgende:
sander, buurtkamper

hoeveel zit er in je spaarvarken
Niks ik hou niet van sparen
MASDwoensdag 15 april 2009 @ 21:51
Open.

[ Bericht 44% gewijzigd door MASD op 16-04-2009 13:28:17 ]
no1uknowdonderdag 16 april 2009 @ 19:17
Maar FS, ik ga dat aankomende maand nog niet redden, 250 euro. Heb het nodig voor andere dingen.
fs180zaterdag 18 april 2009 @ 19:33
geld lenen bij ouders?
no1uknowzaterdag 18 april 2009 @ 20:26
Nee, heb ze nog wat af te betalen
Fuck maar op met je brommer, ik ga sparen voor m'n rbw
fs180zaterdag 18 april 2009 @ 20:46
je bent toch allang 18 of wat?
fs180zaterdag 18 april 2009 @ 22:59
waor den nueck is ivo?
no1uknowzondag 19 april 2009 @ 02:08
Bijna 19
denkjedatdinsdag 28 april 2009 @ 21:40
kickje plus vraag :

[list]Welke model tomos heb je?
tomos a5
Uit welk jaar komt de tomos ? '
?
Is het een snor of een brommer?
snor
Wanneer ontstond het probleem?
bij aankoop


Heb je onlangs iets veranderd aan je tomos?
nee niks


Wat is het probleem?[/list]

ik zou graag tips willen voor verbetering van mijn tomos ik vind hem er nl beetje saai uit zien
foto's:





plus nog een vraag:
de vering van mijn voorvork zit vast hoe is dit makkelijk op te lossen?
groeten
djd

p.s. waar het beste originele tomos stickers te halen?
fs180dinsdag 28 april 2009 @ 21:46
leg hem op zn zij, maak tank open, ga bbq-en.
na afloop is hij mooier


maak je voorwiel los, druk je veren in en maak hem weer vast
Geqxonwoensdag 29 april 2009 @ 03:27
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 21:40 schreef denkjedat het volgende:
kickje plus vraag :

[list]Welke model tomos heb je?
tomos a5
Uit welk jaar komt de tomos ? '
?
Is het een snor of een brommer?
snor
Wanneer ontstond het probleem?
bij aankoop


Heb je onlangs iets veranderd aan je tomos?
nee niks


Wat is het probleem?[/list]

ik zou graag tips willen voor verbetering van mijn tomos ik vind hem er nl beetje saai uit zien
foto's:
[ afbeelding ]


[ afbeelding ]

plus nog een vraag:
de vering van mijn voorvork zit vast hoe is dit makkelijk op te lossen?
groeten
djd

p.s. waar het beste originele tomos stickers te halen?
Hang er een Hayabusa GSX-R 1300 motorblok onder. Waarschijnlijk trekt je achterbrug dat niet, dus vervang de achterbrug door een busa brug. Daarna moet je waarschijnlijk ook je complete voorvork vervangen door een busa vork.

En aangezien je frame het allemaal niet gaat houden ook gelijk je frame veranderen naar een busa frame. En zo ziet het er dan uit:

Geqxonwoensdag 29 april 2009 @ 03:27
quote:
Op zondag 19 april 2009 02:08 schreef no1uknow het volgende:
Bijna 19

Mmmm tieners
fs180woensdag 29 april 2009 @ 04:19
Geq
dikkekaaswoensdag 29 april 2009 @ 05:03
YES. Over een weekje weer naar Nederland en dan voor het eerst sinds een halfjaar weer op mjn Puchje en Tomos rijden Haha, had niet gedacht dat ik dat zo zou gaan missen..
fs180woensdag 29 april 2009 @ 18:45
geq waar ligt probleem als tomos niet schakeld en niet lekker doortrekt?
denkjedatwoensdag 29 april 2009 @ 18:52
waar ligt het probleem als de voorvork van de tomos helemaal naar beneden staat?
ofwel ingedingest
dus helemaal omhoog
denkjedatwoensdag 29 april 2009 @ 18:53
helemaal ingedrukt dat bedoelde ik
fs180woensdag 29 april 2009 @ 19:12
veert niet terug dus? olie geveerd?
Geqxonwoensdag 29 april 2009 @ 19:47
quote:
Op woensdag 29 april 2009 18:45 schreef fs180 het volgende:
geq waar ligt probleem als tomos niet schakeld en niet lekker doortrekt?
Dat heeft 'em met de bestickering te maken. Als je er Puch stickers op plakt zou hij het weer moeten doen.
denkjedatwoensdag 29 april 2009 @ 19:57
quote:
Op woensdag 29 april 2009 19:12 schreef fs180 het volgende:
veert niet terug dus? olie geveerd?
jep
voorvering van tomos a5
fs180woensdag 29 april 2009 @ 20:12
quote:
Op woensdag 29 april 2009 19:47 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Dat heeft 'em met de bestickering te maken. Als je er Puch stickers op plakt zou hij het weer moeten doen.
vraagteken veertje ofzo heeft er niets mee te maken?
Geqxonwoensdag 29 april 2009 @ 20:15
quote:
Op woensdag 29 april 2009 20:12 schreef fs180 het volgende:

[..]

vraagteken veertje ofzo heeft er niets mee te maken?
Het vraagteken veertje is om van de eerste naar de tweede versnelling soepeltjes te gaan. Kun je vervangen, maar dat hoeft het probleem niet te zijn.

http://forum.tomosforum.nl/viewtopic.php?t=1047
denkjedatvrijdag 1 mei 2009 @ 22:45
ik heb verdorie alle kanten op lopen draain met die schroef bij carborateur maar hij loopt maar niet snel genoeg stationair.. heel irritant als hij nog koud is en je hem ff stil wilt laten staan.
Geqxonvrijdag 1 mei 2009 @ 22:54
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:45 schreef denkjedat het volgende:
ik heb verdorie alle kanten op lopen draain met die schroef bij carborateur maar hij loopt maar niet snel genoeg stationair.. heel irritant als hij nog koud is en je hem ff stil wilt laten staan.
Is het wel je stationairschroef? Niet dat je b.v. nu je vlotterbakje leeg heb gemaakt.
denkjedatvrijdag 1 mei 2009 @ 22:56
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:54 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Is het wel je stationairschroef? Niet dat je b.v. nu je vlotterbakje leeg heb gemaakt.
ja sorry dat bedoel ik mn stationair schroef ik kan linksom draaien en rechtsom maar hij blijft langzaam
Geqxonvrijdag 1 mei 2009 @ 23:18
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:56 schreef denkjedat het volgende:

[..]

ja sorry dat bedoel ik mn stationair schroef ik kan linksom draaien en rechtsom maar hij blijft langzaam
Vreemd. Misschien is er iets anders aan de hand waardoor hij niet lekker stationair draait.
Antony1989zaterdag 2 mei 2009 @ 00:05
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 23:18 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Vreemd. Misschien is er iets anders aan de hand waardoor hij niet lekker stationair draait.
xD

Haal je filter er eens af.
En kijk of die schuif in je carburateur, omhoog gaat als je die schroef in draait.
fs180zaterdag 2 mei 2009 @ 15:22
als ie koud is is dat logisch
denkjedatzaterdag 2 mei 2009 @ 17:17
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 00:05 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

xD

Haal je filter er eens af.
En kijk of die schuif in je carburateur, omhoog gaat als je die schroef in draait.
leg dat eens uit?
Antony1989zaterdag 2 mei 2009 @ 19:17
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 17:17 schreef denkjedat het volgende:

[..]

leg dat eens uit?
Nou, er zit toch een luchfilter op je carb?
Haal die eraf en dan kun je erin kijken toch.
Zie je zon schuif zitten.
Die gaat een stukje omhoog als je die schroef indraait, de stationairsschroef.
Anders draai je aan een andere schroef
denkjedatzaterdag 2 mei 2009 @ 20:24
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 19:17 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Nou, er zit toch een luchfilter op je carb?
Haal die eraf en dan kun je erin kijken toch.
Zie je zon schuif zitten.
Die gaat een stukje omhoog als je die schroef indraait, de stationairsschroef.
Anders draai je aan een andere schroef
okee bedankt;)
ik heb nu samenmet broeders wat spulletjes besteld waardoor mn snor weer wat harder loopt
Geqxonzaterdag 2 mei 2009 @ 21:52
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 20:24 schreef denkjedat het volgende:

[..]

okee bedankt;)
ik heb nu samenmet broeders wat spulletjes besteld waardoor mn snor weer wat harder loopt
Scheerapparaat?
denkjedatzaterdag 2 mei 2009 @ 22:59
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:52 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Scheerapparaat?
haha
Geqxonzaterdag 2 mei 2009 @ 23:08
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 22:59 schreef denkjedat het volgende:

[..]

haha
Kun je je snor wegscheren wehehehe.
Dimitri_zondag 3 mei 2009 @ 04:30
wehehehe
mstrzondag 3 mei 2009 @ 13:05
Ik heb mijn scooter verkocht!
En rij nu auto
denkjedatzondag 3 mei 2009 @ 13:14
quote:
Op zondag 3 mei 2009 13:05 schreef mstr het volgende:
Ik heb mijn scooter verkocht!
En rij nu auto
en het bevalt?
mstrzondag 3 mei 2009 @ 13:15
quote:
Op zondag 3 mei 2009 13:14 schreef denkjedat het volgende:

[..]

en het bevalt?
Nogal ja
denkjedatzondag 3 mei 2009 @ 13:20
quote:
Op zondag 3 mei 2009 13:15 schreef mstr het volgende:

[..]

Nogal ja
gefeliciteerd dan
ik ga morgen mn theorie proberen te halen vor brommert dus vandaag heul goed leren.
iemand nog tips?
mstrzondag 3 mei 2009 @ 13:26
quote:
Op zondag 3 mei 2009 13:20 schreef denkjedat het volgende:

[..]

gefeliciteerd dan
ik ga morgen mn theorie proberen te halen vor brommert dus vandaag heul goed leren.
iemand nog tips?
Banaan eten tegen de stress
Geqxonzondag 3 mei 2009 @ 13:44
Doe mij maar een brommer, autorijden is saai.
Geqxonzondag 3 mei 2009 @ 13:46
Met een brommer kun je tenminste rebels doen.

Wheelies met 80+ over de stadsrings.
denkjedatzondag 3 mei 2009 @ 17:13
mijn km teller van mn tomos is gister overleden ..
als ik ff friemel aan de kabel gaat die meter wel omhoog maar 2 sec later valt hij weer weg.
wat kan ik hieraan doen?
Geqxonzondag 3 mei 2009 @ 17:20
quote:
Op zondag 3 mei 2009 17:13 schreef denkjedat het volgende:
mijn km teller van mn tomos is gister overleden ..
als ik ff friemel aan de kabel gaat die meter wel omhoog maar 2 sec later valt hij weer weg.
wat kan ik hieraan doen?
Test hem eens met een boormachine op de kabel. Wat doet hij dan?
denkjedatzondag 3 mei 2009 @ 17:27
quote:
Op zondag 3 mei 2009 17:20 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Test hem eens met een boormachine op de kabel. Wat doet hij dan?
hoort de kabel rond te draaien want ik dacht eigenlijk dathi j ingedrukt moest worden
mocht dat zo zijn ga ik zsm naar garage en testen
Geqxonzondag 3 mei 2009 @ 17:28
quote:
Op zondag 3 mei 2009 17:27 schreef denkjedat het volgende:

[..]

hoort de kabel rond te draaien want ik dacht eigenlijk dathi j ingedrukt moest worden
mocht dat zo zijn ga ik zsm naar garage en testen
Die van mij werkt volgens mij op ronddraaien, maar pin me er niet op vast.
denkjedatzondag 3 mei 2009 @ 17:42
quote:
Op zondag 3 mei 2009 17:28 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Die van mij werkt volgens mij op ronddraaien, maar pin me er niet op vast.
ik weet natuurlijk niet watvor tomos jij heb?
fs180zondag 3 mei 2009 @ 17:48
who cares, elke systeem werkt hetzelfde
denkjedatzondag 3 mei 2009 @ 18:01
boor erop gezet en hij geeft geen kick wel als ik weer ff friemel
iemand enig idee wat de kosten zijn van zo'n nieuwe kabel?
Geqxonzondag 3 mei 2009 @ 18:11
quote:
Op zondag 3 mei 2009 18:01 schreef denkjedat het volgende:
boor erop gezet en hij geeft geen kick wel als ik weer ff friemel
iemand enig idee wat de kosten zijn van zo'n nieuwe kabel?
Een compleet tellersetje was in mijn tijd 40 euro.
fs180zondag 3 mei 2009 @ 18:56
haal kabel bij wiel los, duw metalen pin zo ver mogelijk naar binnen (naar de teller zelf dus) draai beide kanten op (hard draaien).
niets? haal dan bovenkant ook los en kijk of de bovenkant draait, anders gebroken kabel
anders is zit je kabel waarschijnlijk verkeerd (los) of je teller zelf stuk (gebeurd niet snel)
denkjedatmaandag 4 mei 2009 @ 10:54
lach hier mij uit omdat ik eerste keer ben gezakt voor brommer examen
godsamme wat een klote vragen allemaal
Trecesmaandag 4 mei 2009 @ 11:41
quote:
Op maandag 4 mei 2009 10:54 schreef denkjedat het volgende:
lach hier mij uit omdat ik eerste keer ben gezakt voor brommer examen
godsamme wat een klote vragen allemaal
Hoeveel fouten?
denkjedatmaandag 4 mei 2009 @ 11:46
quote:
Op maandag 4 mei 2009 11:41 schreef Treces het volgende:

[..]

Hoeveel fouten?
7
Trecesmaandag 4 mei 2009 @ 11:48
quote:
Op maandag 4 mei 2009 11:46 schreef denkjedat het volgende:

[..]

7
Dat is balen..
Geqxonmaandag 4 mei 2009 @ 15:27
Had je het boek niet doorgelezen?
Geqxonmaandag 4 mei 2009 @ 15:27
Of ben je zo'n Dimi falert die theorieles nodig heeft.
denkjedatmaandag 4 mei 2009 @ 22:16
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:27 schreef Geqxon het volgende:
Of ben je zo'n Dimi falert die theorieles nodig heeft.
misschien maar ik was vet zenuwachtig enzo..
bij de eerste 3 vragen ging ik de mist al in want het was echt een klote toets..
Geqxonmaandag 4 mei 2009 @ 22:37
Mja, ik heb al vier keer theorie gedaan.
Trecesmaandag 4 mei 2009 @ 22:39
quote:
Op maandag 4 mei 2009 22:37 schreef Geqxon het volgende:
Mja, ik heb al vier keer theorie gedaan.
Ik maar 1x, meteen geslaagd, 3 fouten
electroniquemaandag 4 mei 2009 @ 22:40
ik wil ook mn brommerrijbewijs
dan kan ik op mn vader zn oldschool brommertjes rijden
Geqxonmaandag 4 mei 2009 @ 23:36
quote:
Op maandag 4 mei 2009 22:39 schreef Treces het volgende:

[..]

Ik maar 1x, meteen geslaagd, 3 fouten
Van die vier keer theorie ben ik echter wel drie keer geslaagd.
Trecesmaandag 4 mei 2009 @ 23:58
quote:
Op maandag 4 mei 2009 23:36 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Van die vier keer theorie ben ik echter wel drie keer geslaagd.
Ooh
Geqxondinsdag 5 mei 2009 @ 00:00
quote:
Op maandag 4 mei 2009 23:58 schreef Treces het volgende:

[..]

Ooh
Maar dan ben je alsnog beter dan ik ben, want ik ben de eerste keer voor mijn bromfiets met 11 fouten gezakt.
Dimitri_dinsdag 5 mei 2009 @ 00:44
Leven jullie nog allemaal?

Ik kom echt vrijwel nooit meer op Fok! joh.
Geqxondinsdag 5 mei 2009 @ 01:00
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:27 schreef Geqxon het volgende:
Of ben je zo'n Dimi falert die theorieles nodig heeft.
Dimitri_dinsdag 5 mei 2009 @ 01:02
Heb ik gelezen ja.. Moet ik happen?

Ik bedoel, ik weet wie het zegt.
denkjedatdinsdag 5 mei 2009 @ 11:09
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 00:44 schreef Dimitri_ het volgende:
Leven jullie nog allemaal?

Ik kom echt vrijwel nooit meer op Fok! joh.
ik leef gelukkig nog , ben nog beetje aan het balen van mnexamen
denkjedatdinsdag 5 mei 2009 @ 11:11
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 00:00 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Maar dan ben je alsnog beter dan ik ben, want ik ben de eerste keer voor mijn bromfiets met 11 fouten gezakt.
okee ik geef toe ik had ook 11 fouten
ik stond gewoon verstelt van al die domme vragen van hun maarja.
al zou ik 11 fouten zeggen wordje nogal vaak aangekeken van:
zwartemarktplaatsdinsdag 5 mei 2009 @ 12:29
psstt scootertje kopen?

[TK] aprilia sr 50 r (da's een scooter)
denkjedatdinsdag 5 mei 2009 @ 13:04
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 12:29 schreef zwartemarktplaats het volgende:
psstt scootertje kopen?

[TK] aprilia sr 50 r (da's een scooter)
ben al een troste bezitter van een.
Geqxondinsdag 5 mei 2009 @ 14:01
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 11:11 schreef denkjedat het volgende:

[..]

okee ik geef toe ik had ook 11 fouten
ik stond gewoon verstelt van al die domme vragen van hun maarja.
al zou ik 11 fouten zeggen wordje nogal vaak aangekeken van:
Ik had echter wel een reden, want het was om 11:00 in de ochtend en om 05:00 in de avond zat ik nog aan het bier.

Met mayo.
fs180dinsdag 5 mei 2009 @ 16:12
Een zak patat graag...


MET MAYO!
Geqxondinsdag 5 mei 2009 @ 16:42
denkjedatdinsdag 5 mei 2009 @ 21:10
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 16:42 schreef Geqxon het volgende:
[ afbeelding ]
zaanse mayo is beter
Geqxondinsdag 5 mei 2009 @ 21:43
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 21:10 schreef denkjedat het volgende:

[..]

zaanse mayo is beter
De mayo van Dimi is nog wel het fijnst.
denkjedatwoensdag 6 mei 2009 @ 14:33
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 21:43 schreef Geqxon het volgende:

[..]

De mayo van Dimi is nog wel het fijnst.
en jou brommert doet het wel goed?
Geqxonwoensdag 6 mei 2009 @ 16:05
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:33 schreef denkjedat het volgende:

[..]

en jou brommert doet het wel goed?
Als een baas.
denkjedatwoensdag 6 mei 2009 @ 17:12
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 16:05 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Als een baas.
dat is wel master..
ik baal een beetje omdat ik nog steeds niet weet hoe het komt dat mn snorrie zo sloom is
jaa ik weet 25 km/u maar ik heb hem vergeleken met andere snor brommers
Geqxonwoensdag 6 mei 2009 @ 17:22
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 17:12 schreef denkjedat het volgende:

[..]

dat is wel master..
ik baal een beetje omdat ik nog steeds niet weet hoe het komt dat mn snorrie zo sloom is
jaa ik weet 25 km/u maar ik heb hem vergeleken met andere snor brommers
Wat voor uitlaat heb je?
denkjedatdonderdag 7 mei 2009 @ 17:46
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 17:22 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Wat voor uitlaat heb je?
een snelle uitlaat zegmaar. niet eentje van snor maar een brom uitlaat
misschien zie je het op de bovenstaande plaatjes?
tomos stickers zijn trouwens binnen
moet nu alleen wel weten of ik ze er gelijk op kan plakken of nog allemaal goedjes erop moet smeren
Trecesdonderdag 7 mei 2009 @ 17:54
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 17:46 schreef denkjedat het volgende:

[..]

een snelle uitlaat zegmaar. niet eentje van snor maar een brom uitlaat
misschien zie je het op de bovenstaande plaatjes?
tomos stickers zijn trouwens binnen
moet nu alleen wel weten of ik ze er gelijk op kan plakken of nog allemaal goedjes erop moet smeren
Je moet altijd de ondergrond goed schoonmaken natuurlijk
denkjedatdonderdag 7 mei 2009 @ 18:00
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 17:54 schreef Treces het volgende:

[..]

Je moet altijd de ondergrond goed schoonmaken natuurlijk
ofcourse helemaal stof vrij maar hoorde laatst dat je er ook een goedje overheen kon doen ofzo
Geqxondonderdag 7 mei 2009 @ 18:30
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 17:46 schreef denkjedat het volgende:

[..]

een snelle uitlaat zegmaar. niet eentje van snor maar een brom uitlaat
misschien zie je het op de bovenstaande plaatjes?
tomos stickers zijn trouwens binnen
moet nu alleen wel weten of ik ze er gelijk op kan plakken of nog allemaal goedjes erop moet smeren
Heeft hij na de cilinder gelijk een s-bocht? Dan heb je er eentje die zeker 10km/h in top scheelt. Dat ding knijpt hem helemaal af.

S-Bocht:



Gangster snelle bocht:



Alleen op de rollerbank zien ze het meteen.

Zie ook: http://forum.tomosforum.nl/viewtopic.php?t=1053
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 18:00 schreef denkjedat het volgende:

[..]

ofcourse helemaal stof vrij maar hoorde laatst dat je er ook een goedje overheen kon doen ofzo
Ook vetvrij, waarschijnlijk heeft je moeder daar wel een mooi schoonmaakspulletje voor. De mijne wel iig.
denkjedatdonderdag 7 mei 2009 @ 18:39
het is zo'n snelle die is toch niet illegaal?
ik heb trouwens nog een vraag.
ik ga met mn broer de ontsteking eerder afstellen zegmaar zodat hij eerder ploft
is dat schadelijk voor het blok omdat hij warmte niet goed kwijt kan enzo?
fs180donderdag 7 mei 2009 @ 19:44
ja dat is erg slecht ja
denkjedatdonderdag 7 mei 2009 @ 19:49
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:44 schreef fs180 het volgende:
ja dat is erg slecht ja
verklaar je nader
Geqxondonderdag 7 mei 2009 @ 23:01
Andere cilinder + kop en carburateur is de snelste manier om hard te gaan.