quote:Op maandag 30 maart 2009 18:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
stam+t![]()
bij Geldermalsen, twee dikke koplampen, Arlen Ness en een lelijke helmkon niet missen
quote:Op maandag 30 maart 2009 18:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Lelijke helm doet het em.
Wilde vandaag de nieuwe helm gaan halen maar dealer was dicht.
Blijkbaar, kawa kocht ik nooit iets voor.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]welkom in de wereld die motorrijden heet, bijna alle motorzaken zijn dicht op maandag
optitune was gelukkig open, accu besteld en verlichting gekochtquote:Op maandag 30 maart 2009 18:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]welkom in de wereld die motorrijden heet, bijna alle motorzaken zijn dicht op maandag
Meisje wat doe je nou, dat schreeuwt gewoon fotosoep materiaalquote:Op maandag 30 maart 2009 19:44 schreef -XX- het volgende:
Voor de liefhebbers! Foto's van miss race sport 2009 finale!
http://richard.midlands.nl/foto/alb/MRS2009/album/index.html
De winnaar is een mooie meid!![]()
Nog een leuke foto van mij en Arie Vos.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 maart 2009 19:44 schreef -XX- het volgende:
Voor de liefhebbers! Foto's van miss race sport 2009 finale!
http://richard.midlands.nl/foto/alb/MRS2009/album/index.html
De winnaar is een mooie meid!![]()
Nog een leuke foto van mij en Arie Vos.
[ afbeelding ]
Ga je gang jongen. Ik gun jou dat plezier!quote:Op maandag 30 maart 2009 19:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Meisje wat doe je nou, dat schreeuwt gewoon fotosoep materiaal
Cameramannen kunnen inderdaad vast niet fotograferen *kuch*quote:Op maandag 30 maart 2009 19:59 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ga je gang jongen. Ik gun jou dat plezier!
Maar aan die foto's hoeft al niet meer geshopt te worden! Sommige zijn te erg voor woorden.Sommige cameramannen kunnen dus echt niet fotograferen! Uit rare hoeken, waardoor je een speknek krijgt, of juist korte dunne pootjes.
quote:Op maandag 30 maart 2009 19:58 schreef -XX- het volgende:
Iedereen ging er naast staan, maar ik wou er op!
Voor deze ene keer ben ik het met je eens. Ik kan niks met een fototoestel.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Cameramannen kunnen inderdaad vast niet fotograferen *kuch*.
JIj niet, die blauwe. Hij is nieuw en hij is andersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |