quote:Op maandag 30 maart 2009 18:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
stam+t![]()
bij Geldermalsen, twee dikke koplampen, Arlen Ness en een lelijke helmkon niet missen
quote:Op maandag 30 maart 2009 18:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Lelijke helm doet het em.
Wilde vandaag de nieuwe helm gaan halen maar dealer was dicht.
Blijkbaar, kawa kocht ik nooit iets voor.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]welkom in de wereld die motorrijden heet, bijna alle motorzaken zijn dicht op maandag
optitune was gelukkig open, accu besteld en verlichting gekochtquote:Op maandag 30 maart 2009 18:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]welkom in de wereld die motorrijden heet, bijna alle motorzaken zijn dicht op maandag
Meisje wat doe je nou, dat schreeuwt gewoon fotosoep materiaalquote:Op maandag 30 maart 2009 19:44 schreef -XX- het volgende:
Voor de liefhebbers! Foto's van miss race sport 2009 finale!
http://richard.midlands.nl/foto/alb/MRS2009/album/index.html
De winnaar is een mooie meid!![]()
Nog een leuke foto van mij en Arie Vos.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 maart 2009 19:44 schreef -XX- het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je gang jongen. Ik gun jou dat plezier!quote:Op maandag 30 maart 2009 19:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Meisje wat doe je nou, dat schreeuwt gewoon fotosoep materiaal
Cameramannen kunnen inderdaad vast niet fotograferen *kuch*quote:Op maandag 30 maart 2009 19:59 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ga je gang jongen. Ik gun jou dat plezier!
Maar aan die foto's hoeft al niet meer geshopt te worden! Sommige zijn te erg voor woorden.Sommige cameramannen kunnen dus echt niet fotograferen! Uit rare hoeken, waardoor je een speknek krijgt, of juist korte dunne pootjes.
quote:Op maandag 30 maart 2009 19:58 schreef -XX- het volgende:
Iedereen ging er naast staan, maar ik wou er op!
Voor deze ene keer ben ik het met je eens. Ik kan niks met een fototoestel.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Cameramannen kunnen inderdaad vast niet fotograferen *kuch*.
JIj niet, die blauwe. Hij is nieuw en hij is andersquote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 21:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kijk, daar past tenminste fatsoenlijk een motor door![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen het resterende nog afmaken, het stuk waar nu de oude poort voor staat dicht maken met een mooi frame en planken, en boven de deuren ook
Dus toen ging je maar met het ov.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:41 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, dat had je vanochtend moeten zeggen toen 't -2 was.
Gave pics hoor!quote:Op maandag 30 maart 2009 19:44 schreef -XX- het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
jajaja ik wéét dat ik in een achterbuurt woonquote:
quote:
Als je terug gaat moet je hem toch twee keer rijden.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:09 schreef Geerd het volgende:
http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=Lange+Maatsweg&daddr=52.248088,5.315838+to:Coelhorsterweg&geocode=FcGUHQMdYVBRAA%3B%3BFRM6HAMdvepRAA&hl=nl&mra=dpe&mrcr=0&mrsp=1&sz=13&via=1&sll=52.241571,5.30777&sspn=0.063489,0.173206&ie=UTF8&ll=52.217599,5.351372&spn=0.063523,0.173206&t=h&z=13
Wou dat stukje nog een keertje rijden maar is maar 14kmdas niet echt de moeite om er helemaal heen te knallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik 't me goed herinner maakte jij de vergelijking met FOT-kliekjes..quote:Op maandag 30 maart 2009 20:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
Voor deze ene keer ben ik het met je eens. Ik kan niks met een fototoestel.
Maar goed, je hebt je gelijk gekregen, blijf je nu weg? Sjoe!
Dat je ons kliekje leuker vindquote:Op maandag 30 maart 2009 22:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als ik 't me goed herinner maakte jij de vergelijking met FOT-kliekjes..
Dus wat denk je zelf?.
quote:
Die ziet er best netjes uitquote:
Hmm, ik kan wel een keer kijken of het de moeite waard isquote:Op maandag 30 maart 2009 22:09 schreef Geerd het volgende:
http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=Lange+Maatsweg&daddr=52.248088,5.315838+to:Coelhorsterweg&geocode=FcGUHQMdYVBRAA%3B%3BFRM6HAMdvepRAA&hl=nl&mra=dpe&mrcr=0&mrsp=1&sz=13&via=1&sll=52.241571,5.30777&sspn=0.063489,0.173206&ie=UTF8&ll=52.217599,5.351372&spn=0.063523,0.173206&t=h&z=13
Wou dat stukje nog een keertje rijden maar is maar 14kmdas niet echt de moeite om er helemaal heen te knallen
quote:SilenT: Old school member met een kapotte sm in de schuur.
quote:Veel verkeersoponthoud op weg naar Den Haag
(...)
Het wordt een dag van speeddaten voor ministers, staatssecretarissen, directeuren van internationale organisaties en diplomaten.
(...)
Zo heeft premier Jan Peter Balkenende tussen de bedrijven door zogenoemde bilateraaltjes met de ministers van Buitenlandse Zaken van Pakistan, Japan, Rusland en uiteraard de Amerikaanse minister Hillary Clinton.
(...)
Daarnaast heeft Verhagen een aantal zogenoemde pull-a-side gesprekken van een minuut of vijf tot tien met bijvoorbeeld de Chinese onderminister en prins Bin Al Hussein uit Jordanië.
(...)
Hij heeft de ministers uit Australië, Bangladesh en Pakistan, de Britse minister voor Afrika en Afghanistan en de baas van USAID (de ontwikkelingsorganisatie van de Amerikaanse overheid) in zijn balboekje staan.
Bovendien neemt hij 's ochtends de honneurs waar tijdens een 'meet & greet' moment, omdat Verhagen dan druk bezig is met de voorbereidingen van de conferentie.
yep, shit happensquote:Op maandag 30 maart 2009 23:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zomaar een kwootkom ook eens op MF in het SM topic...
[..]
lekker rustig op de weg. Voorruitverwarming aan om niet te hoeven krabben, stoelverwarming op 3 tegen koude billetjes, muziekje erbij. Al met al een prima ochtendquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:38 schreef Den_Haag het volgende:
Weet je dat het trouwens best koud was op de motor vanochtend? En dat het geeneens nodig was omdat er bijna niemand op de weg was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |