Idd 3C vanochtend lekker hoor verwarmde handvatten, collega moest zelfs nog krabben.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:08 schreef stinkie het volgende:
En....
*drums please*
Gouda - Hilversum - Gouda.Probleemloos (na starten via auto
![]()
Wel kouwe poten
quote:Op zondag 29 maart 2009 19:08 schreef stinkie het volgende:
En....
*drums please*
Gouda - Hilversum - Gouda.Probleemloos (na starten via auto
![]()
Wel kouwe poten
Duc tape!quote:Op zondag 29 maart 2009 19:49 schreef o-o het volgende:
Is er verder nog iemand die me kan tippen over het repareren van een motor zadel?
Zit eraan te denken het zelf te doen, echter nul ervaring.![]()
graag ervaringen / handige tips / sites / etc.
gaffer tapequote:Op zondag 29 maart 2009 19:57 schreef o-o het volgende:
[..]
ja, thnx, dat had ik dus al . . .
werk goed!
Wat was de vorige eigenaar, Marokkaan of Antilliaan?quote:Op zondag 29 maart 2009 11:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nog net te zien.. het nieuwe contactslot wat de vorige eigenaar heeft laten plaatsen.
Foto gemaakt toen wasmachine nog draaidequote:
Wat is er stuk; bekleding, spongebob of plastiek?quote:Op zondag 29 maart 2009 19:49 schreef o-o het volgende:
Is er verder nog iemand die me kan tippen over het repareren van een motor zadel?
Hoofddorper.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:12 schreef Wifebeater het volgende:
Wat was de vorige eigenaar, Marokkaan of Antilliaan?
De skai aan 1 kant vastzetten, goed warmstoken met een fohn, straktrekken, warmstoken, strak trekken, paar nietjes aan de andere zijde, blijven warmstoken en het geheel al strak trekkende afnieten.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:49 schreef o-o het volgende:
wat trek je nou een moeilijk gezicht, er zijn er nietzoveel die kunnen zeggen dat ze 2 fietsen hebben!quote:Op zondag 29 maart 2009 21:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo is mijn woonwerk GS nu![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 maart 2009 21:12 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Foto gemaakt toen wasmachine nog draaide![]()
Hij is zo zielig, zonder SBK stuur, en met de ori uitlaatquote:Op zondag 29 maart 2009 22:57 schreef Cageon het volgende:
[..]
wat trek je nou een moeilijk gezicht, er zijn er nietzoveel die kunnen zeggen dat ze 2 fietsen hebben!
Ik heb er 1,5quote:Op zondag 29 maart 2009 22:57 schreef Cageon het volgende:
[..]
wat trek je nou een moeilijk gezicht, er zijn er nietzoveel die kunnen zeggen dat ze 2 fietsen hebben!
Ik zit te denken aan een GSXR 750 of een CBR600, of deze CBR600Fquote:Op zondag 29 maart 2009 15:39 schreef retuow82 het volgende:
- Verzekering kan al vanaf een tientje per maand ofzo maar je kunt het zo duur maken als dat je zelf wilt.
Ik zal wel zo'n systeem MOETEN hebben aangezien ik een bril drager ben, zonnebril op sterkte is dan ook weer niet nodig (en soms erg onhandig, zoals bij wisselende omstandigheden tijdens het rijden)quote:Op zondag 29 maart 2009 15:39 schreef retuow82 het volgende:
- Helm moet je niet op bezuinigen want dat is je reddingsmiddel en een fijne helm van een A-merk heb je al voor +/- 300 euro. Tip, koop een helm wanneer de nieuwe modellen komen, mijn helm ging van 550 naar 300 euro. A-merken: AGV, Arai, Shoei, Schuberth, Shark Nolan en ik vergeet er nog wel een aantal. Als een helm niet lekker zit, niet kopen. Ook al is hij zo mooi en goedkoop je moet er altijd mee op je kop zitten en dan is comfort een pré. Kijk ook naar helmen met een ingebouwde zonnevizier, erg aan te raden, hoef je geen zonnebril meer op te zetten. Wel opletten dan sommige fabrikanten het zonnevizier aan de buitenkant van de helm monteren dus wanneer je hem wil gebruiken moet je de klep dichtdoen.Gezien ik vaak met de klep open rij heb ik een Schuberth R1 helm waar het zonnevizier binnenin de helm zit.
![]()
Is dat polamide-textiel een beetje veilig spul?quote:Op zondag 29 maart 2009 15:39 schreef retuow82 het volgende:
- Kleding: ik was voor 400 euro klaar. Broek met jas (geen vol lederen pak maar deels leer/polamide-textiel), schoenen en handschoenen. Ook hier kun je het zo gek maken als dat je zelf wil.
quote:Op maandag 30 maart 2009 00:29 schreef stinkie het volgende:
Wie de neuk nou weer?
Tis hier verdomme geen informatiecentrum
amenquote:Op maandag 30 maart 2009 00:29 schreef stinkie het volgende:
Wie de neuk nou weer?
quote:Op maandag 30 maart 2009 00:20 schreef RiKe het volgende:
Even een kleine quote uit een ander topic, deze loopt iets harder
[..]
Ik zit te denken aan een GSXR 750 of een CBR600, of deze CBR600F
[..]
Ik zal wel zo'n systeem MOETEN hebben aangezien ik een bril drager ben, zonnebril op sterkte is dan ook weer niet nodig (en soms erg onhandig, zoals bij wisselende omstandigheden tijdens het rijden)
[..]
Is dat polamide-textiel een beetje veilig spul?
Dat het niet net als normaal textiel weg slijt als je een schuiver maakt bedoel ik dan.
Iedereen mag reageren
Ik weet niet eens wat ik er aan moet zien. T'is een GS500.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:57 schreef Cageon het volgende:
Welkom.quote:Op maandag 30 maart 2009 00:20 schreef RiKe het volgende:
Dikke Twin jeweetsquote:Op maandag 30 maart 2009 08:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik er aan moet zien. T'is een GS500.
oe, die is smerig. Wel welkom heten, maar geen anwoord geven. Mixed signals menquote:Op maandag 30 maart 2009 08:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Welkom.![]()
quote:Op maandag 30 maart 2009 09:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
oe, die is smerig. Wel welkom heten, maar geen anwoord geven. Mixed signals men
Join the clubquote:
Wat vind je er zelf vanquote:Op maandag 30 maart 2009 00:20 schreef RiKe het volgende:
[..]
Moet niet, maakt het wel makkelijkerquote:[..]
Ik zal wel zo'n systeem MOETEN hebben aangezien ik een bril drager ben, zonnebril op sterkte is dan ook weer niet nodig (en soms erg onhandig, zoals bij wisselende omstandigheden tijdens het rijden)
Thxquote:Iedereen mag reageren
Zulke smilies gebruikt mijn oma ookquote:
Begreep 'm ook niet echt, majahquote:Op maandag 30 maart 2009 08:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beter neemt die idd de F.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:15 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Wat vind je er zelf vanWaar ligt je voorkeur
Ligt die bij mannen, dan kun je het best een CBR600F nemen [
Zit op het werk, kan alleen even een glimp opvangen en moet weer door.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:28 schreef stinkie het volgende:
oe, die is smerig. Wel welkom heten, maar geen anwoord geven. Mixed signals men
Klopt, als je die vraga nog moet stellen,ben je niet toe aan meer dan een F.quote:
Jij was toch Mr. Self-Centered ikke-ikke-ikke op de website?quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 10:28 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Jij was toch Mr. Self-Centered ikke-ikke-ikke op de website?![]()
Nah, dan mag je het racen ook in je eentje doen
was ik niet, ben ik nog steeds!quote:Op maandag 30 maart 2009 10:28 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Nee vandaar mijn (verkapte) aanvraagquote:
Een ego zo groot als een chopper [/Bazziek]quote:Op maandag 30 maart 2009 10:28 schreef Wifebeater het volgende:
quote:Op maandag 30 maart 2009 00:29 schreef stinkie het volgende:
Wie de neuk nou weer?
Hij wil natuurlijk weten wat de tofste motor isquote:Op maandag 30 maart 2009 10:15 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Wat vind je er zelf vanWaar ligt je voorkeur
Ligt die bij mannen, dan kun je het best een CBR600F nemen [ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 maart 2009 10:28 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik geen tijd, maar waar ga je rijden?quote:
Het is lekker weer.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:35 schreef Isdatzo het volgende:
Mogguh..
* Isdatzo heeft z'n motor ondertussen ook weer terug.. en deze week gaat 't-weer worden dus
Honda's zijn voor homo's, systeemhelmen voor nichten en textiel voor strandridders en nou opbokken.quote:Op maandag 30 maart 2009 00:20 schreef RiKe het volgende:
[..]
[..]
[..]
Is dat polamide-textiel een beetje veilig spul?
Dat het niet net als normaal textiel weg slijt als je een schuiver maakt bedoel ik dan.
Iedereen mag reageren
en via de A15 terugquote:Op maandag 30 maart 2009 17:54 schreef BazzieK het volgende:
Vandaag 300 km er op gezet waarvan 2x een zo goed als lege lekdijk volledig gereden.Zonnetje
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |