2500 euro bij betalen van jouw kant en dan haal ik hem op.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Kopen?Voor jullie slechts 5.500!
![]()
![]()
![]()
Had ik jullie nog al geciteerd of niet. Deja Vu.![]()
Als ik de media mag geloven is morgen pas de dag dat mensen compleet de weg kwijt zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:17 schreef Den_Haag het volgende:
2500 euro bij betalen van jouw kant en dan haal ik hem op.
Hier doet de GPS het binnen zelfsquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:19 schreef bvvt het volgende:
[..]
half uurtje buitenlopen goed genoeg?
Maar de Assisted deed het ook niet helemaal goed.
Die probeerde via t-mobile verbinding te maken - en dat werkt niet omdat ik nog via de settings van orange moet werken......
zo nog ff naar de AH-XL - kijken of ie het nu wel goed wilt doen.....
Heb je't wellis geprobeerd?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:56 schreef Geerd het volgende:
Dasty net als wd40 overrated, gewoon lampen olie of wasbenzine
![]()
quote:Kleine waarschuwing: ik heb er zo enthousiast mn formuis mee gepoetst dat het merk eraf is en ik ook op de tast moet proberen welke pit ik aanzet omdat ook die aanwijzingen eraf zijn gegaan.. Mooi spul verders ;-).
Mijn afgetakelde helmquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat win ik! Wat win ik
Een aftakelende wuppie?
met baard
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Quality time.![]()
Mooi spul dat Bluetooth.![]()
Dasty is er ook voor jouquote:Ook een supertip: Als je vlekken op baby/kinderkleertjes inspuit met dasty voordat je het in de wasmachine gooit gaat alles er probleemloos uit!
Hey Lucasquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vervelingzit hier met een enorm gekneusde kleine teen, krijg men schoenen niet eens aan
Tegen de deurpost van de wc geschopt, gevolg = paarse teen
Dus maar even paint aangeslingerd:
Ga je daar je wheelies en circuitrondjes mee filmen, of je woonwerk verkeer?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:48 schreef bvvt het volgende:
[..]
heb vanmiddag trouwens een andere goodie gehaald.
moet et alleen nog op de moto uitproberen
eerder de achtervolgings pogingen op OPM en Cageon.... maar zal denk ik eerst mijn ruitje moeten vervangen Anders valt er niets te zien...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:43 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Ga je daar je wheelies en circuitrondjes mee filmen, of je woonwerk verkeer?
quote:
Ik begrijp dat er een goede zoom op zit.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:56 schreef bvvt het volgende:
eerder de achtervolgings pogingen op OPM en Cageon....
Ik zie een beetje blauw door het ruitje.quote:.... maar zal denk ik eerst mijn ruitje moeten vervangen Anders valt er niets te zien...
kleurbalans ff aanpassen en klaar.. Beetje cam kan datquote:Op zondag 29 maart 2009 11:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Alles gaat er al uit op medium temperatuur en een redelijk wasmiddel.
Van de Aldi.![]()
[..]
Ik begrijp dat er een goede zoom op zit.![]()
Maar dit jaar dus de Fok! zirkwiemeet.![]()
![]()
[..]
Ik zie een beetje blauw door het ruitje.![]()
[ afbeelding ]
Nog net te zien.. het nieuwe contactslot wat de vorige eigenaar heeft laten plaatsen.
Maagdelijk strak openingetje.![]()
zegt meneer met de pro camera'squote:Op zondag 29 maart 2009 12:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
kleurbalans ff aanpassen en klaar.. Beetje cam kan dat
pro-cams heb ik niet meer hoor. VX2100 staat hog op de wishlist, maar de onderwaterbehuizingen zijn nogal duurquote:
Nicequote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:43 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Mijn afgetakelde helm
Vandaag boodschappen gedaan voor een ander, zelfs de beste tofste rijden er mee
[ afbeelding ]
Jammer dat ie moet poepe op de foto
Het is wel een heeeul donker ruitje. Maar kan ff grijs pikken eventueel.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:12 schreef stinkie het volgende:
kleurbalans ff aanpassen en klaar.. Beetje cam kan dat
speciale onderwater add-on voor fotosjop, corrigeert tropisch blauwquote:Op zondag 29 maart 2009 18:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is wel een heeeul donker ruitje. Maar kan ff grijs pikken eventueel.![]()
[ afbeelding ]
De restkeluren zijn vast nog minder dan 20 meter onder water.![]()
En andere piccie kan ik achteraf nog wel opnieuw uitrekenen.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Lang leve RAW files.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |