jajaja ik wéét dat ik in een achterbuurt woonquote:
quote:
Als je terug gaat moet je hem toch twee keer rijden.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:09 schreef Geerd het volgende:
http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=Lange+Maatsweg&daddr=52.248088,5.315838+to:Coelhorsterweg&geocode=FcGUHQMdYVBRAA%3B%3BFRM6HAMdvepRAA&hl=nl&mra=dpe&mrcr=0&mrsp=1&sz=13&via=1&sll=52.241571,5.30777&sspn=0.063489,0.173206&ie=UTF8&ll=52.217599,5.351372&spn=0.063523,0.173206&t=h&z=13
Wou dat stukje nog een keertje rijden maar is maar 14kmdas niet echt de moeite om er helemaal heen te knallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik 't me goed herinner maakte jij de vergelijking met FOT-kliekjes..quote:Op maandag 30 maart 2009 20:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
Voor deze ene keer ben ik het met je eens. Ik kan niks met een fototoestel.
Maar goed, je hebt je gelijk gekregen, blijf je nu weg? Sjoe!
Dat je ons kliekje leuker vindquote:Op maandag 30 maart 2009 22:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als ik 't me goed herinner maakte jij de vergelijking met FOT-kliekjes..
Dus wat denk je zelf?.
quote:
Die ziet er best netjes uitquote:
Hmm, ik kan wel een keer kijken of het de moeite waard isquote:Op maandag 30 maart 2009 22:09 schreef Geerd het volgende:
http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=Lange+Maatsweg&daddr=52.248088,5.315838+to:Coelhorsterweg&geocode=FcGUHQMdYVBRAA%3B%3BFRM6HAMdvepRAA&hl=nl&mra=dpe&mrcr=0&mrsp=1&sz=13&via=1&sll=52.241571,5.30777&sspn=0.063489,0.173206&ie=UTF8&ll=52.217599,5.351372&spn=0.063523,0.173206&t=h&z=13
Wou dat stukje nog een keertje rijden maar is maar 14kmdas niet echt de moeite om er helemaal heen te knallen
quote:SilenT: Old school member met een kapotte sm in de schuur.
quote:Veel verkeersoponthoud op weg naar Den Haag
(...)
Het wordt een dag van speeddaten voor ministers, staatssecretarissen, directeuren van internationale organisaties en diplomaten.
(...)
Zo heeft premier Jan Peter Balkenende tussen de bedrijven door zogenoemde bilateraaltjes met de ministers van Buitenlandse Zaken van Pakistan, Japan, Rusland en uiteraard de Amerikaanse minister Hillary Clinton.
(...)
Daarnaast heeft Verhagen een aantal zogenoemde pull-a-side gesprekken van een minuut of vijf tot tien met bijvoorbeeld de Chinese onderminister en prins Bin Al Hussein uit Jordanië.
(...)
Hij heeft de ministers uit Australië, Bangladesh en Pakistan, de Britse minister voor Afrika en Afghanistan en de baas van USAID (de ontwikkelingsorganisatie van de Amerikaanse overheid) in zijn balboekje staan.
Bovendien neemt hij 's ochtends de honneurs waar tijdens een 'meet & greet' moment, omdat Verhagen dan druk bezig is met de voorbereidingen van de conferentie.
yep, shit happensquote:Op maandag 30 maart 2009 23:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zomaar een kwootkom ook eens op MF in het SM topic...
[..]
lekker rustig op de weg. Voorruitverwarming aan om niet te hoeven krabben, stoelverwarming op 3 tegen koude billetjes, muziekje erbij. Al met al een prima ochtendquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:38 schreef Den_Haag het volgende:
Weet je dat het trouwens best koud was op de motor vanochtend? En dat het geeneens nodig was omdat er bijna niemand op de weg was
quote:
quote:
Vanmorgen nar mijn werk - vanavond weer terugquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:31 schreef bvvt het volgende:
[..]
Vanmorgen nar mijn werk - vanavond weer terug
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:31 schreef bvvt het volgende:
[..]
Vanmorgen nar mijn werk - vanavond weer terug
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb wel zin om ff een dijkje te pakken maar zie nu alweer het beeld voor me met een meneer en een lasergun, dat ik weer ff paar honderd mag aftikken![]()
Ik zet nog wel even wat koffie![]()
Millingen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:53 schreef bvvt het volgende:
Na het eten maar eens CP zijn favo rondje pakken om te zien wat die webcam op een zuignap van mij aan beeld kan opleveren.
Jankwijfquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik merk dat het rijden me weinig meer doet, en het doet me weinig meer![]()
nee serieusquote:
R1 dan maar heyquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
nee serieusk vermaak me lang niet zo meer als voor laten we zeggen, 4 maanden terug
![]()
en dat vind ik eigenlijk best wel kut
dat zou ook kunnen, ik dacht eerder aan overasselt. Is dichterbij......quote:
een jaar max, dan is daar natuurlijk ook niks meer aanquote:
pas op, straks stond er weer een flitser bij de ballonnenwinkelquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:23 schreef bvvt het volgende:
[..]
dat zou ook kunnen, ik dacht eerder aan overasselt. Is dichterbij......
't is ook maar om die zuignap te testen
Circuitrijden? Misschien dat ik idd maar eens een dagje circuit moet proeven, om te kijken of dat meer mijn ding isquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:24 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
een jaar max, dan is daar natuurlijk ook niks meer aan![]()
Neem een voorbeeld aan Cageonheb je gelijk ook geen last meer van auto's op rotondes
en ik weet niet of ik hem wel op een R1 wil zien rijden als hij bij een gs al zo vaak de achterkant uit laat breken![]()
je kan je ook aanstellen zegquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
nee serieusk vermaak me lang niet zo meer als voor laten we zeggen, 4 maanden terug
![]()
en dat vind ik eigenlijk best wel kut
gewoon doen en niet zeiken en koop gelijk een circuitfiets voor 2500 euries.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Circuitrijden? Misschien dat ik idd maar eens een dagje circuit moet proeven, om te kijken of dat meer mijn ding isZou iig een hoop mogelijke boetes / invorderingen schelen
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:34 schreef Cageon het volgende:
[..]
gewoon doen en niet zeiken en koop gelijk een circuitfiets voor 2500 euries.
welke andere kosten alleen wat circuitdagen. Maar je rijdt dan ook minder vaak en kost je minder benzine en veel fijner gevoelquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
+ de rest vd kosten wat er bij komt kijken...even doorsparen denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je nog even op MPP's blijft rijden gaan die ook wel paar dagen mee denk ik
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Eerste jaartje van WB=31/2 motor, Jawa 640 (telt voor de helftquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Geloof dat ik mijn GS nu wel weer bijna zat benTijd voor verbouwen, of/en een andere motor
Macadam's.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:37 schreef Cageon het volgende:
als je nog even op MPP's blijft rijden gaan die ook wel paar dagen mee denk ik
en danquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk erover om een extra setje velgen voor de TLR te scoren.
best lelijkquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:47 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zie prompt de oude eigenaar met een Bagster op MP.
Je bent vergeten het plaatje te posten van gestolen @ kerstavondquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Eerste jaartje van WB=31/2 motor, Jawa 640 (telt voor de helft) RGV250 (razende 2 takt
blok ging dood) , GSX-F600 (was toen nog sportief
) , ZX-10 Thomcat (de oldskool versie that is).
wtf, maak je het uit met je gsquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Bijna ongeluk op rotonde omdat een pipo tóch wel de rotonde op rijd, en ipv door rijden, van mij schrikt en vol op zijn rem stampt5 min daarna weer een achterbrekende achterkant, en nog geen 10 sec later komt er een ambulance met toeters en bellen langs gereden...
Toen ben ik maar rustig naar huis getuft![]()
Ik merk dat het rijden me weinig meer doet, ik ga zo veel mogelijk vol op het gas, en het doet me niksik ga overal zeer sportief doorheen, en het doet me weinig meer
![]()
Geloof dat ik mijn GS nu wel weer bijna zat benTijd voor verbouwen, of/en een andere motor
Bagsters... voor mensen die ook het plastic hoesje om hun afstandsbediening laten zitten en het stukje krasjesbeschermende plakfolie op het scherm van <insert-willekeurig-stuk-elektronica>quote:
Setje banden om op het circuit te smeren, setje banden om netjes te houden voor op de weg.quote:
Maar meer het idee dat hij wat achterhoud terwijl een bod van 250 euro meer op de TLR niet gewaardeerd werd.quote:
Kort door de bocht.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:51 schreef Wifebeater het volgende:
Je bent vergeten het plaatje te posten van gestolen @ kerstavond
En te vertellen over je eerste ervaring om bij 100+ je hoofd boven de kuipruit uit te steken![]()
Zelfs ik had toen ook een steeds snel snelller sneller sensatie wens.quote:Verder lekker relevant, het snel wisselen van motor wordt in deze vergelijking door een andere kronkel in de hersenen veroorzaakt dan bij cocktailbrikker![]()
Vriendinnetje en Nick kunnen zich daar ook zo aan ergeren.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:55 schreef Wifebeater het volgende:
.. het stukje krasjesbeschermende plakfolie op het scherm van <insert-willekeurig-stuk-elektronica>
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vriendinnetje en Nick kunnen zich daar ook zo aan ergeren.
Misschien duurt die dan wel iets langer dan Hoi! en weg?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:17 schreef -XX- het volgende:
Gaan we 3 mei nog een FOK MC meeting doen op de MF MM?
Vast wel!
kenkerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vriendinnetje en Nick kunnen zich daar ook zo aan ergeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |