nooit naar gekeken, nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:40 schreef Worldbeater het volgende:
http://www.ivansperformanceproducts.com/tre.htm
Cageon, was het niet gewoon een kwestie van een draadje doorknippen.
Ai niet zoon succes dus.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:41 schreef bvvt het volgende:
Zuignap s geen succes.
Tot 100-120 gaat het nog.
Daarna de snelweg op niet..... ....
Had een compleet filmpje achterelkaar. Pleurt de camera van de tank af op de snelweg...............
Zuignap is dus niet op alle snelheden berekend
Had de camera nog welmet een keychord bungelen maar dat brak los. Gevolg was een stuiterende camera en een zuignap die verdwenen was.. Camera doet het nog wel maar is ligt beschadigd. Filmpje is niet opgeslagen. Van wat ik in het display heb kunnen zien kn je wel een en ander herkennen maar daar houd het ook mee op.
DE schroefdraad van de zuignap is simpelweg te kort om em goed vast te kunnen zetten.
Tering, dat is mooi kut zeg.... dat je camera er zo goed van af is gekomenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:41 schreef bvvt het volgende:
Zuignap s geen succes.
Had een compleet filmpje achterelkaar. Pleurt de camera van de tank af op de snelweg...............
Had de camera nog welmet een keychord bungelen maar dat brak los. Gevolg was een stuiterende camera en een zuignap die verdwenen was.. Camera doet het nog wel maar is ligt beschadigd. Filmpje is niet opgeslagen. Van wat ik in het display heb kunnen zien kn je wel een en ander herkennen maar daar houd het ook mee op.
DE schroefdraad van de zuignap is simpelweg te kort om em goed vast te kunnen zetten.
Je was ook niet gewaarschuwd heHquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:41 schreef bvvt het volgende:
Zuignap s geen succes.
Ik maar denken dat 't een grapje was dat je de zuignap ging gebruikenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:41 schreef bvvt het volgende:
Zuignap s geen succes.
daarom had ik em ook met een keychord om me nek bungelen......quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:46 schreef Wifebeater het volgende:
Goed topic
[..]
Je was ook niet gewaarschuwd heHSjees
Volgende keer gewoon een keycord gebruiken, misschien werkt dat beterquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:51 schreef bvvt het volgende:
[..]
daarom had ik em ook met een keychord om me nek bungelen......
maar keychord was niet goed genoeg......
wijsneus alertquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:00 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon een keycord gebruiken, misschien werkt dat beter
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja, hij is er nog tenminste. Had em al lang op het nieuws verwacht bij de Afghanistan top
Dat je boven je raampje uit kan kijken joh.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:10 schreef Cageon het volgende:
[..]
![]()
Dacht ook nog dat ik jou zag rijden op de A12....
Had t raampje open, hoorde wat lekkere klappen tegemoet komen..
ja hoor Street Triple...
Tot ik me realiseerde dat die van jou niet zoveel geluid maakt.
kijk dat is t fijne aan nieuwe auto's!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat je boven je raampje uit kan kijken joh.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |