quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:00 schreef -Mellow- het volgende:
Kastanova had er ooit een topic over geloof ik
Wel even ons overtuigen....quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:01 schreef genakt het volgende:
dan stel ik mezelf voor![]()
ik voldoe duidelijk aan alle punten
Want op internet kun je niet zien hoe iemand eruit ziet?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:00 schreef Lyrebird het volgende:
Lastig in te schatten EG, omdat we niet weten hoe schattig iedereen er uit ziet. Het mag dan wel de eeuw van de bloggers zijn, dus inhoud telt, maar het is toch ook erg belangrijk hoe de premier er uit ziet en hoe charismatisch hij/zij is. TV telt meer dan internet.
Dat is ook zo. We kunnen alleen hier slechts afgaan van de indruk die hier iemand achterlaat .quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:00 schreef Lyrebird het volgende:
Lastig in te schatten EG, omdat we niet weten hoe schattig iedereen er uit ziet. Het mag dan wel de eeuw van de bloggers zijn, dus inhoud telt, maar het is toch ook erg belangrijk hoe de premier er uit ziet en hoe charismatisch hij/zij is. TV telt meer dan internet.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:02 schreef Pool het volgende:
JohnDope zou wel een goede premier van Zimbabwe kunnen zijn, Scaurus van Liechtenstein en Boze_Appel van Sealand. Of hebben we het hier over Nederland?
Weet je hoe ik er uit zie?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Want op internet kun je niet zien hoe iemand eruit ziet?
Over Nederland.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:02 schreef Pool het volgende:
JohnDope zou wel een goede premier van Zimbabwe kunnen zijn, Scaurus van Liechtenstein en Boze_Appel van Sealand. Of hebben we het hier over Nederland?
We moeten jou ook nog ergens kwijt...quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:04 schreef du_ke het volgende:
[..].
Dan moet jij het maar doen in Nederland
Nee je hebt gelijk, oh was er maar een technologie om iemands afbeelding op het net te plaatsen.quote:
[Ludiek idee] Kasta for (minister) President!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:00 schreef -Mellow- het volgende:
Kastanova had er ooit een topic over geloof ik
Ja, daar moeten ze idd iets op vinden, dat zou handig zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk, oh was er maar een technologie om iemands afbeelding op het net te plaatsen.
In feite ben je al aan de macht. Dit kabinet voert precies jouw PvdA beleid uit.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:26 schreef Yi-Long het volgende:
Ik, alhoewel het eerste wat ik zou doen het huidige onbenullige politieke systeem dat we hier hebben meteen afschaffen.
Dus vervang 'premier' maar met 'dictator', maar dan stel ik na 8 jaar ofzo wel weer verkiezingen in nadat ik alles helemaal gefixed heb, want zodra ik dat allemaal gedaan heb, heb ik er geen zin meer in en mag de democratie het weer proberen.
Uhmmm... dan snap jij mijn beleid niet helemaal.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:33 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
In feite ben je al aan de macht. Dit kabinet voert precies jouw PvdA beleid uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |