Als je dit topic gewoon even terugleest, dan weet je dat men daar naar aan het kijken is.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:47 schreef mrSPLIFFY het volgende:
nou leuk, 7 punten.. weet alleen niet hoe en wat ik ook al weer ingevuld had...
slaat dus nergens op dit "invulding"
tuurlijk komt goed!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:34 schreef Sj0rSz het volgende:
Er gaat helaas even wat tijd overheen.
Graag je begrip daarvoor
nouja, er zit op dit moment helemaal geen reminder-systeem in, dus dan kan er ook niet verstuurd wordenquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:06 schreef Misan het volgende:
jammer dat 'r geen reminder verstuurd is voor iedereen die nog niets had ingevuld voor ronde 2
quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:24 schreef dennistd het volgende:
[..]
nouja, er zit op dit moment helemaal geen reminder-systeem in, dus dan kan er ook niet verstuurd worden
ik zal eens gaan kijken of er reminder-pm's verstuurd kunnen gaan worden, maar ik beloof niks
Same, ik dacht net ook, ff gaan invullen nu... Te laat...quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:06 schreef Misan het volgende:
jammer dat 'r geen reminder verstuurd is voor iedereen die nog niets had ingevuld voor ronde 2
ik ging 'r eigenlijk blind vanuit dat het pas volgende week weer zou zijnquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:42 schreef Maruna het volgende:
[..]
Same, ik dacht net ook, ff gaan invullen nu... Te laat...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |