Klopt. Vooral bij linkse mensen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:06 schreef Kees22 het volgende:
het laagje vernis en verstand is flinterdun bij de meeste mensen.
Nee, dat zijn de ondoorgrondelijke wegen van god.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb hier op FOK! wel eens een discussie gevoerd waarin beweerd werd dat het louter toeval was wanneer twee negers een negerbaby kregen en twee blanken een blanke baby. Want rassen bestonden immers niet.
quote:
Waar is de tijd dat linkse mensen voor dit soort kritiek serieus open stonden? Ook al komt dat in dit geval van Lemmeb.quote:
Waar is de tijd dat rechtse mensen eens de balk in hun eigen ogen zagen ipv alleen maar zeuren over de splinter in die van iemand anders? Zodra hij daar is mee begint valt hij misschien meer serieus te nemen, voorlopig is alles wat hij zegt alleen maar grappig maar verder niet relevant. Een beetje zoals je de gekke Jezus-prediker op straat ziet: hij schreeuwt een hoop, en zegt misschien ergens tussendoor iets nuttigs, maar ach, je negeert het maar want hij is overduidelijk blind voor alles wat niet in zijn straatje past.quote:Op zondag 29 maart 2009 04:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waar is de tijd dat linkse mensen voor dit soort kritiek serieus open stonden? Ook al komt dat in dit geval van Lemmeb.
De lelijkste zin van het jaar, en dat in een discussie waarin Ryan3 ook een woordje meespreekt.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:10 schreef JohnDope het volgende:
. Ik ben niet zo thuis in de spartanen, maar waren dat niet van die lieden die aldus de mythen zelf met engelen en goden gingen lopen rommelen?
Om nou te zeggen dat ze ''de rest niks vonden'', is wel een duidelijke verschraling van het Griekse wereldbeeld.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het wemelt in de geschiedenis van culturen die zichzelf ubermensch vonden en de rest niks. Grieken noemden alle niet-Grieken al barbaren,
Dacht je nou echt dat ik daarop zou happen? Dat is geen kritiek, dat is een grapje.quote:Op zondag 29 maart 2009 04:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waar is de tijd dat linkse mensen voor dit soort kritiek serieus open stonden? Ook al komt dat in dit geval van Lemmeb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |