abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67500256
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 12:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Het wemelt in de geschiedenis van culturen die zichzelf ubermensch vonden en de rest niks.
Ja, sommigen zullen zich bijvoorbeeld de smerige gluipdeken Marcel van Dam nog wel herinneren, met zijn "u bent een minderwaardig mens" tegen de Goddelijke Kale.

pi_67500432
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 19:04 schreef buachaille het volgende:

[..]

Ja, sommigen zullen zich bijvoorbeeld de smerige gluipdeken Marcel van Dam nog wel herinneren, met zijn "u bent een minderwaardig mens" tegen de Goddelijke Kale.

Ik hang alweer aan zijn lippen.
Thanks.
There is but one straight course, and that is to seek truth and pursue it steadily. - George Washington
*** Wiskunde Meisjes Blog *** CFR.org *** NRC.nl ***
  zaterdag 28 maart 2009 @ 19:22:14 #243
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_67500784
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 17:08 schreef Klopkoek het volgende:
Het blijft mijns inziens glad ijs waarop je je begeeft. Doe dus maar niet. Tegenwoordig komen 'we' er van terug maar mijns inziens is het nog steeds terecht dat Buykhuisen tot op zijn knieen is afgezaagd.
Buikhuisens type onderzoek is tegenwoordig zeer gangbaar. Onderzoek naar stresshormonen, genetische vatbaarheid. En de aanwijzingen zijn er, dat iemand niet bijvoorbeeld noodzakelijkerwijs crimineel is, maar wel, als de omstandigheden zich daar voor lenen, er een grotere kans is. Het is dan in het voor, mijns inziens, zowel van die crimineel, als de maatschappij, dat je probeert zo'n persoon in goede banen te leiden.

Hoe Buikhuisen door Battus is aangepakt is (of Swaab vanwege zijn hersenonderzoek naar homofilie), vind ik dan ook geheel niet kunnen. We moeten altijd naar individuele vrijheid kijken, maar het is van de zotte, m.i. dat je zou kunnen voorkomen, maar dat het beter vindt om iemand op het slechte pad te laten komen, slachtoffers te laten maken, en dan gevangen te zetten. Ik snap niet wie daar beter van wordt.

En zo'n begeleidingstraject is heel wat anders dan gedwongen sterilisatie.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_67500797
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 19:04 schreef buachaille het volgende:
Smerige gluipdeken -> Marcel van Dam

Met zo'n Marcel van Dam is de kans op één natie, één volk en één land helemaal verkeken.
Ophitsende kwal.
There is but one straight course, and that is to seek truth and pursue it steadily. - George Washington
  zaterdag 28 maart 2009 @ 19:25:35 #245
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_67500882
Niet lullig bedoeld maar Fortuyn begint daar als eerste met de persoonlijke aanval.

Het begint met de woorden:

"U heeft mijn boek niet gelezen"

Bovendien ontkent Fortuyn dat er bepaalde dingen in zijn boek staan terwijl die er overduidelijk wél in staan.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 28 maart 2009 @ 19:26:56 #246
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_67500922
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 19:25 schreef Klopkoek het volgende:
Niet lullig bedoeld maar Fortuyn begint daar als eerste met de persoonlijke aanval.

Van Dam had heel duidelijk dat boek niet gelezen
quote:
Bovendien ontkent Fortuyn dat er bepaalde dingen in zijn boek staan terwijl die er overduidelijk wél in staan.
Waar, welke bladzijde?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_67501043
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 19:25 schreef Klopkoek het volgende:

Dat noem jij een persoonlijke aanval? Haha.
pi_67501097
Dat Lagerhuis fragment is uit 1997, laten we daar nog een keertje op gaan doorzagen. (pakt popcorn)
  zaterdag 28 maart 2009 @ 19:41:05 #249
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_67501269
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 schreef JohnDope veel onzin:
<insert onzin>
Ook zonder Darwin acht ik de nazis (en willekeurig wie for that matter) in staat te concluderen dat gemeenschap tussen twee negers een nieuwe neger, tussen twee Joden een nieuwe Jood en tussen twee "ariërs" over het algemeen een nieuwe ariër oplevert.

Bovenstaande is pure logica en gewoon door iedereen door observatie te deduceren, één conclusie van deze observatie is dat etnische zuivering leidt tot het permanent verdwijnen van een bepaald ras.

A-B-C, geen Darwinisme voor nodig.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_67501353
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 19:41 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Ook zonder Darwin acht ik de nazis (en willekeurig wie for that matter) in staat te concluderen dat gemeenschap tussen twee negers een nieuwe neger, tussen twee Joden een nieuwe Jood en tussen twee "ariërs" over het algemeen een nieuwe ariër oplevert.

Bovenstaande is pure logica en gewoon door iedereen door observatie te deduceren, één conclusie van deze observatie is dat etnische zuivering leidt tot het permanent verdwijnen van een bepaald ras.

Dat verhaal van "Survival of the fittest" klopt wel. Maar je moet niet vergeten dat blonde jongens met blauwe ogen misschien genetisch wel minderwaardig zijn aan joden met bruine ogen.
Maar Hitler was dan ook geen wetenschapper (gelukkig maar).

De joden hebben wel bewezen dat ze "fit" zijn en "surviven" dus de hele vergelijking van het uitroeien van joden met het Darwinisme gaat hier krom.

-edit, niet dat jij dat beweert trouwens.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 19:46:01 #251
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67501394
Zeker een vriend van de moslims, die Le Pen?
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  zaterdag 28 maart 2009 @ 19:49:34 #252
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_67501486
quote:

[..]

twee joden leveren op zich geen nieuwe jood op, dat is een menselijke constructie die mensen zichzelf opplakken. Tenzij je het over de karakteristieke vorm van de joodse neus hebt.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 19:59:01 #253
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_67501750
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 19:49 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

twee joden leveren op zich geen nieuwe jood op, dat is een menselijke constructie die mensen zichzelf opplakken. Tenzij je het over de karakteristieke vorm van de joodse neus hebt.
Ik vind het ook geen overduidelijk ras maar het moest een beetje aan de holocaust linken he, de Nazis zagen ze overduidelijk wel als ras.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  zaterdag 28 maart 2009 @ 20:01:09 #254
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_67501793
quote:

[..]

Ik heb hier op FOK! wel eens een discussie gevoerd waarin beweerd werd dat het louter toeval was wanneer twee negers een negerbaby kregen en twee blanken een blanke baby. Want rassen bestonden immers niet.
The End Times are wild
pi_67502668
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:29 schreef JohnDope het volgende:
Darwin is met zijn "natuurlijk selectie" de grondlegger van de holocaust geweest en die theorie mbt natuurlijke selectie wordt dagelijks aan scholieren onderwezen.
En Newton is met zijn zwaartekrachttheorie de grondlegger geweest van de praktijken van Veleda om mensen uit vliegtuigen te gooien. Verderfelijk dat die theorie dagelijks wordt onderwezen aan scholieren.
There is no love sincerer than the love of food.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 20:32:18 #256
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_67502687
Sluit die scholen waar dat onderwezen wordt dan onmiddelijk!
The End Times are wild
pi_67503095
Om nog niet eens te spreken over al die mensen die jaarlijks van daken springen om hun eigen leven te beëindigen. Zonder de zwaartekrachttheorie waren zij nooit op dat idee gekomen. De theorie van Newton is verantwoordelijk voor meer doden dan de holocaust.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_67503346
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 20:45 schreef MinderMutsig het volgende:
Om nog niet eens te spreken over al die mensen die jaarlijks van daken springen om hun eigen leven te beëindigen. Zonder de zwaartekrachttheorie waren zij nooit op dat idee gekomen. De theorie van Newton is verantwoordelijk voor meer doden dan de holocaust.
pi_67503723
JohnDope
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_67507849
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 11:32 schreef Chadi het volgende:
Nazi's zijn in beginsel gewone mensen. Je kijkt ze aan op hun worst moment. Je moet ze zien vanaf het begin. Het kan hier nu ook gebeuren hoor. Al die gewone mensen die niks moeten hebben van extreme gedachten die dan opeens achter iemand gaan staan met extreme gedachten momdat hij ze mooi weer belooft.

Het maakt het extreem gevaarlijk door te stellen dat nazi's een soort appart ras was of zo. Het waren jan piet en puk alleen als je een mens in extreme omstandigheden dumpt zoals toen kunnen ze verkeerde beslissingen nemen .
Hier moest ik lachen: Duitsers aankijken op hun worstmoment!

Verder heb je wel gelijk hierin, denk ik: het laagje vernis en verstand is flinterdun bij de meeste mensen.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')