Jij moet voor een andere gast zorgen dat hij gaat neukenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:36 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja maar ik heb kankerzin om te pitten, maa rmoet nog een kameraad helpen een chick zo ver te krijgen dat die der kan neuken en nog eten halen, als ik dan terug ben, ga ik een topic maken op FOK!
Noh, het is meer dat hij snel wat domme dingen zegt, ik praat haar even om dan kan ie zijn gang gaan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:40 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Jij moet voor een andere gast zorgen dat hij gaat neukenlol.........
Oow hij is gewoon veels te lomp ik ken het probleemquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:41 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Noh, het is meer dat hij snel wat domme dingen zegt, ik praat haar even om dan kan ie zijn gang gaan.
Mooi meisje.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:40 schreef Lakitu het volgende:
En iedereen zo van denken nu staat er jailbait in de OP, maar dat was helemaal niet zo!![]()
![]()
![]()
Nu wel![]()
:
[ afbeelding ]
Naaaah, hij wil zo graagquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:41 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Oow hij is gewoon veels te lomp ik ken het probleem
.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:43 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Naaaah, hij wil zo graaghij heeft geen geduld, maar hij is niet nederlands, hij kan het wel, maar niet zo heel goed.
watquote:
Hij doet veel te opdringerig, maar dat meisje is én een slet én kankerdom, ik had der gister ook al bijna zo ver gekregen, dat soort types lul je zo om.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:44 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
.
hmm het is een lastige zaak zie ik al
Ja, maar laat hem het zelf leren. Anders heeft hij er later toch ook niks aanquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:45 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hij doet veel te opdringerig, maar dat meisje is én een slet én kankerdom, ik had der gister ook al bijna zo ver gekregen, dat soort types lul je zo om.
Kankermongool met je downquote:
Dat het de verkeerde OP is. Dit is de goede: http://sites.google.com/site/klbslowchatop/quote:
Hij wordt uitgehuwelijktquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:46 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja, maar laat hem het zelf leren. Anders heeft hij er later toch ook niks aan?
niet dat ik er veel verstand van heb ofzo
Oud nieuws..quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:47 schreef behangplakker het volgende:
Michel Platini: Ajax zal nooit meer de Champions League winnen.
Kankerlijert!
Ja hij is moslim. Maar, hij zegt elke dag "wow, check dat meisje lekker kontje"quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:48 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Muslim? En uithuwelijken omgpleeg dan zelfmoord ofzo
Nooit geweten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:46 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kankermongool met je downBobby heeft toch de OP gefixed, drie weken terug ofzo al
VI was net binnengekomen en ik lees nu het interview.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:47 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Oud nieuws..
En idd kankerlijert
Hmm lastig is dat, je hebt dan toch ook geen leven lijkt mij? Hij moet zijn ouders op 1 of andere manier vertellen dat hij daar helemaal geen trek in heeft om uitgehuwelijkt te wordenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:50 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja hij is moslim. Maar, hij zegt elke dag "wow, check dat meisje lekker kontje"Over twee jaar ofzo al.
Hij kan nooit met een buitenlandse trouwen, terwijl ie zijn vriendin heeft beloofd dat ie met haar ging trouwen (Nederlands meisje dus)
Pas ff de OP aan dan, anders gaan ze dadelijk weer die oude gebruiken.quote:
oo okquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
VI was net binnengekomen en ik lees nu het interview.
Gast die cultuur is zo anders dan hier, dat is niet te begrijpen (hij komt uit Afghanistan) Trots en eer van de familie jewaithutquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:50 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hmm lastig is dat, je hebt dan toch ook geen leven lijkt mij? Hij moet zijn ouders op 1 of andere manier vertellen dat hij daar helemaal geen trek in heeft om uitgehuwelijkt te worden
gepast.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pas ff de OP aan dan, anders gaan ze dadelijk weer die oude gebruiken.
Ja ok, maar ik ken ook Afghanen en Palestijnen en volgens mij hoeven die niet uitgehuwelijkt te worden, dat is een moderne familie.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:52 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Gast die cultuur is zo anders dan hier, dat is niet te begrijpen (hij komt uit Afghanistan) Trots en eer van de familie jewaithut
Nouja, andere ideeen van hem zijn wel goed. Hij wil kleinere landen meer kans geven, dus kan Ajax ook weer groot wordenquote:
Ajax is op de weg naar boven dat hebben we maar weer bewezen met de UEFA cup. Alleen ben ik bang dat van Basten in de zomer de hele selectie weer op z'n kop gooit waardoor iedereen weer niet op elkaar ingespeeld is en waardoor we het zelfde probleem als dit jaar krijgen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nouja, andere ideeen van hem zijn wel goed. Hij wil kleinere landen meer kans geven, dus kan Ajax ook weer groot worden![]()
Alleen ik begrijp niet waarom hij uitspraken over clubs doet als hij het toekomstplan niet eens weet
Nigga whaaaaaaaaaaat.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:56 schreef Breathtaking het volgende:
Ik geil op de stem van Lil' Wayne!
Ik zou zo bekend willen worden als moordenaar van Lil' Waynequote:Op woensdag 25 maart 2009 16:56 schreef Breathtaking het volgende:
Ja maar hij mag wel met vier meisjes trouwenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:54 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik ken ook Afghanen en Palestijnen en volgens mij hoeven die niet uitgehuwelijkt te worden, dat is een moderne familie.
Tsjaquote:
Leuk voor jouquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik zou zo bekend willen worden als moordenaar van Lil' Wayne
haha, wat boeit dat uithuwelijken dan nog maarja het zal allemaal welquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:58 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja maar hij mag wel met vier meisjes trouwen! Beetje moeilijk voor ons om te begrijpen, maar ja, hij neukt er nu toch wel op los, duss
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:56 schreef Breathtaking het volgende:
Whehe.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik zou zo bekend willen worden als moordenaar van Lil' Wayne
Wie heeft je toestemming gegeven om me liefje te noemen, vrouw?quote:
Ik meen het, het moet gewoon iets per ongeluk lijken. Dan lijk ik net zo'n Nelson Mandelaquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Smatjes diggen het.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:08 schreef KingOfPop het volgende:
[..]Ik lachteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are living in a material world, and I am a material girl
Duh.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:09 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat is wat telt, aber naturlich !
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:08 schreef KingOfPop het volgende:
[..]Godverdomme, ik wou het serieus proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Ik niet, Michael Jackson gemistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Waar zie je dat?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:11 schreef behangplakker het volgende:
Nog 43 users, dan 250000 usersZou wel mooi zijn als het een KLB-SC kloon was
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:10 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik niet, Michael Jackson gemistEen visioen dat je Michael gaat missen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are living in a material world, and I am a material girl
Nou, skylarp ofzo die user is na 249900. Dus ik controleerde even door 249960 te bekijken, en zo terug tot ik een user zag. En 249957 was weer een user.quote:
Amai, da duurt nog 6 maand he. Dan moet ik toch wel 30 km kunnen zwemmen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Een visioen dat je Michael gaat missen ja
True, ik neem aan dat je dagelijks oefent?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:13 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Amai, da duurt nog 6 maand he. Dan moet ik toch wel 30 km kunnen zwemmen.
Thanks!quote:
Ik word elke ochtend zwemmend wakker van mijn natte droom.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
True, ik neem aan dat je dagelijks oefent?
Wat vervelend voor Dik.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:17 schreef Smart_ass het volgende:
Heb dik 2 maanden geleden een briefje naar de oor gestuurd voor een abonnement, en het is nu pas van mijn rekening afgeschreven.Goede service hee.
abo van wat?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:17 schreef Smart_ass het volgende:
Heb dik 2 maanden geleden een briefje naar de oor gestuurd voor een abonnement, en het is nu pas van mijn rekening afgeschreven.Goede service hee.
Als je met CC aan de beurt bent, moet je 's ochtends om 10 voor 9 al voor de deur staan. Zo krijg je kaartjesquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:16 schreef bloodysunday het volgende:
Ajax club card, wil ik vandaag kaarten halen voor Ajax is alles al uitverkocht. Dat heb ik verdomme altijd, wanneer de club cards aan de beurt zijn is alles al weer weg
Ja dan heb ik schoolquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als je met CC aan de beurt bent, moet je 's ochtends om 10 voor 9 al voor de deur staan. Zo krijg je kaartjes
Ben ik ook lid van 14.gif.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:30 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja dan heb ik schoolmisschien dat ik maar lid word van de SVA, dan krijg ik de Ajaxlife ook nog is thuis opgestuurd
jij hebt een SVA lidmaatschap die hebben nog weer voorrang op de CC's. En dan moet ik weer 26 euro per jaar gaan betalen. Misschien als ik mn ouders lief aankijk dat die het betalen. Maar dan moet ik eerst mn pa mee krijgen naar een wedstrijdquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ben ik ook lid van 14.gif.
Maar spijbel dan gewoon dat uurtje voor schoolHet is dat de voorverkoop destijds op een zaterdag was, anders had ik ook gespijbeld voor Ajax - Feyenoord.
Whehequote:Op woensdag 25 maart 2009 17:36 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
jij hebt een SVA lidmaatschap die hebben nog weer voorrang op de CC's. En dan moet ik weer 26 euro per jaar gaan betalen. Misschien als ik mn ouders lief aankijk dat die het betalen. Maar dan moet ik eerst mn pa mee krijgen naar een wedstrijd
Ik ben een gierige Hollanderquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Whehe26 is niks voor zoiets als Ajax
Heb ik wel meer voor over
26 euro buk ik nog niet eens voor.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:36 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
jij hebt een SVA lidmaatschap die hebben nog weer voorrang op de CC's. En dan moet ik weer 26 euro per jaar gaan betalen. Misschien als ik mn ouders lief aankijk dat die het betalen. Maar dan moet ik eerst mn pa mee krijgen naar een wedstrijd
oja? Laatst deed je het zelfs voor 20quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
26 euro buk ik nog niet eens voor.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:38 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
oja? Laatst deed je het zelfs voor 20
Mensen die dit soort dingen zeggen en dan hopen dat anderen vragen wat er aan de hand is.quote:
DAT KAN LOOOOOOOMPERquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mensen die dit soort dingen zeggen en dan hopen dat anderen vragen wat er aan de hand is.![]()
Inderdaad, ik ga ook niet vragen wat er is.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mensen die dit soort dingen zeggen en dan hopen dat anderen vragen wat er aan de hand is.![]()
Daarom antwoord ik er ook niet opquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
OK, ik zal 'm onthouden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
DAT KAN LOOOOOOOMPER
Example 1:
GODGLOEIENDE KANKERKUTKANKERKANKER DE KANKERTERING KANKERZOOI VUILE KANKERKANKERHOERENKANKER.
Te gebruiken bij:
- Een laptop die niet werkt
- Eigenlijk gewoon overal bij
Moment van de dag:
- 24u te gebruiken
En jij noemt jezelf een baggeraar?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:48 schreef Marurk het volgende:
[..]
OK, ik zal 'm onthouden.
Wellicht wel een note dan maar goed.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
En jij noemt jezelf een baggeraar?
[ afbeelding ]
hahaquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:53 schreef Marurk het volgende:
[..]
Idd, maar hij heeft zichzelf ook niet gemaakt.![]()
![]()
Dat weet je niet, mischien heeft die zichzelf met een stoeptegel bewerkt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:53 schreef Marurk het volgende:
[..]
Idd, maar hij heeft zichzelf ook niet gemaakt.![]()
![]()
JE HEBT EEN SCHEET GELATENquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:58 schreef reetveter het volgende:
AHAHAHAHAHAHA!!!!@! IK HEB EEN WOESTE SCHEET GELATEN MAAR NIEMAND DURFT ER WAT VAN TE ZEGGEN!!!!!!!!!11111111
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:58 schreef reetveter het volgende:
AHAHAHAHAHAHA!!!!@! IK HEB EEN WOESTE SCHEET GELATEN MAAR NIEMAND DURFT ER WAT VAN TE ZEGGEN!!!!!!!!!11111111
Zat gister tot 2200 uur in de universiteitsbibliotheekquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:12 schreef reetveter het volgende:
Verdomme, iedereen is natuurlijk al thuis, en ik zit hier nog op school
Haha, KoP bladerde door de 18+ sectie.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:13 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zat gister tot 2200 uur in de universiteitsbibliotheekWel mooie dames daar though
![]()
Tot hoe laat zijn die wel niet open danquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:13 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zat gister tot 2200 uur in de universiteitsbibliotheekWel mooie dames daar though
![]()
22uur.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tot hoe laat zijn die wel niet open dan?
2200 uurquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
23.45quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:
Faaluni'squote:
Ja maar jij zit daar voor je plezier, ik zit hier omdat het moet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:13 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
![]()
Nee.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, KoP bladerde door de 18+ sectie.
Zou je denken hequote:Op woensdag 25 maart 2009 18:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja maar jij zit daar voor je plezier, ik zit hier omdat het moet.
Welke UB?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:13 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
![]()
2200quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zit thuis, te studeren en te FOK!'en.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:12 schreef reetveter het volgende:
Verdomme, iedereen is natuurlijk al thuis, en ik zit hier nog op school
NIET, 23:45quote:
Ik wil Amsterdamquote:
Dat wel, zat daar ook niet voor mijn plezier, maar aangezien alle computers en plekken daar overdag gewoon bezet zijn, dan maar 's avonds daar heenquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:16 schreef Broekpaling het volgende:
FACK JAAA, IK HEB 2 KAARTJES VOOR METALLICA VOOR MAANDAG
terechte klacht!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:26 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Tuig dat voorkruipt bij het rode stoplicht
Haha ja dat kan ook natuurlijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:21 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat wel, zat daar ook niet voor mijn plezier, maar aangezien alle computers en plekken daar overdag gewoon bezet zijn, dan maar 's avonds daar heen![]()
Ja tof hoor die uni in groningenquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ja dat kan ook natuurlijk!
Vast niet op mijn afdelingquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik huppel er volgend jaar ook rond hopelijk! En op 2 april
!
Ik wil het woord wollah niet meer horenquote:
Ik koop vast durex play.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik huppel er volgend jaar ook rond hopelijk! En op 2 april
!
Weenieman, dat zeg ik nu ook altijdquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil het woord wollah niet meer horen![]()
Ben eten aan het koken
Ik hoor niet anders...quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:47 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Weenieman, dat zeg ik nu ook altijd, wolla zegt een vriend van me nu zo vaak
Faculteit, Wiskunde en natuurwetenschappen, afdeling levenswetenschappenquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je afdeling is he?
[..]
Durex play wat?
Toevallig ga ik wiskunde studerenquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:48 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Faculteit, Wiskunde en natuurwetenschappen, afdeling levenswetenschappen![]()
Ja maar, hij is pas 5 jaar in nederland, dan mag dat nogquote:
WUTquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Toevallig ga ik wiskunde studeren!
Er is een grens?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:49 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja maar, hij is pas 5 jaar in nederland, dan mag dat nog![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:50 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
WUTDat lijkt me echt kankermoeilijk.
Ik vind tandheelkunde wel interessant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mijn geval wordt het dan mondzorgkunde_!
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:50 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
WUTDat lijkt me echt kankermoeilijk.
Ooh in dat geval doe ik tandheelkundeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Nee ik ga international business & management doenik ben slecht in wiskunde
!
Hij is moslim én hij wordt uitgehuwelijkt, enough said?quote:
Wat wil jij daarmee worden?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
!
Ik ook joh, ik ga zelfs falen op Biostatistiekquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh in dat geval doe ik tandheelkunde!
!
Ja ik ookquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat wil jij daarmee worden?
En stiekem heb ik altijd bewondering voor mensen die goed zijn in exacte vakken
Oke, dan mag ie wollah zeggen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:54 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hij is moslim én hij wordt uitgehuwelijkt, enough said?
Jammer, uni biedt toch wel wat meer mogelijkhedenquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind tandheelkunde wel interessant.
In mijn geval wordt het dan mondzorgkunde_!
Wow, technische natuurkunde...quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ookmijn vader heeft technische natuurkunde gestudeerd, maar die genen heb ik overduidelijk niet geërfd.
En wat ik ermee wil worden? CEO bij een multinational natuurlijk, jwz.
Ik bezit helaas niet de capaciteiten...quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:56 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jammer, uni biedt toch wel wat meer mogelijkheden
Hehe, mijn broer heeft ook technische natuurkunde gestudeerd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ookmijn vader heeft technische natuurkunde gestudeerd, maar die genen heb ik overduidelijk niet geërfd.
En wat ik ermee wil worden? CEO bij een multinational natuurlijk, jwz.
Ik wilde eigenlijk econometrie doen, daar kun je pas flink geld mee verdienenquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wow, technische natuurkunde...![]()
Net zoiets als Geometrie en Besliskunde, dat zullen nooit mijn opleidingen zijn...
Succes
Ik toch ook niet. Who cares?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bezit helaas niet de capaciteiten...
Bovendien wil ik niet in een studentenflat wonen![]()
Iets met : verwend nest enzo
Hmm, lijkt me interessant alleen ben niet zo goed in natuurkundequote:Op woensdag 25 maart 2009 18:58 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hehe, mijn broer heeft ook technische natuurkunde gestudeerd.
Ja, vind het ook wel sneu voor hem, maar ja, ik beslis dat niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dan mag ie wollah zeggen.
![]()
Uitgehuwelijkt worden2
Mijn broer had een 9,1 voor zijn N&T natuurkunde eindexamenquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:59 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hmm, lijkt me interessant alleen ben niet zo goed in natuurkunde
oh, heb me prima vermaakt zonderquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:57 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
OH NOESSSEen dag zonder je internetvriendjes
kweutnietquote:
Heb je het nu over je capaciteiten of over je woonomgeving ?quote:
Voor warm water heb jij stroom nodig?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:02 schreef liiszle het volgende:
[..]
oh, heb me prima vermaakt zonder
maar zonder muziek en zonder licht en warm water is toch wel kut
Ik wist eigenlijk niet dat het nog actueel was in Nederland.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:00 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, vind het ook wel sneu voor hem, maar ja, ik beslis dat niet.
Mijn vader is toen ook met een 9 voor natuurkunde geslaagdquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mijn broer had een 9,1 voor zijn N&T natuurkunde eindexamen
Ik bedoelde het eerste, ook al weet ik dat het niet waar isquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je het nu over je capaciteiten of over je woonomgeving ?
Nou ja, kennis van je eigen kunnen is oke, toch?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:05 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik bedoelde het eerste, ook al weet ik dat het niet waar is![]()
Hij komt uit Afghanistan, gevlucht voor de Taliban, hij woont hier pas 5 jaar.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wist eigenlijk niet dat het nog actueel was in Nederland.
Maar kennelijk dus toch ...
Hopelijk is het voor je vriend een beetje leuk meisje en geen heks
Ja waithut, maar ik loop er niet zo mee te koopquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, kennis van je eigen kunnen is oke, toch?
Als ik universiteit zou kunnen doen, had ik het zeker gedaan.
Yupquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:03 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Voor warm water heb jij stroom nodig?
liiszlequote:
Baas KoPquote:
Ja, CV ketel werkt op stroom he.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:03 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Voor warm water heb jij stroom nodig?
Hey zij is toch dat mokkel uit PUB, die van die fotosquote:
Die van Kees ook.quote:
Mokkel?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:15 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hey zij is toch dat mokkel uit PUB, die van die fotos![]()
Ja toch, maar ik weet daar heul niet zo veel van, al heb ik er ook niet over nagedachtquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die van Kees ook.
Trouwens, die van mij ook, maar je hebt stroom nodig om het allemaal aan te sturen.
Ligt eraan hoe vaak ze achterna gezeten word denk ik.quote:
Kankerstoer.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:23 schreef Zotheid het volgende:
Liiszle, hoevaak loop je hard? Doe je ook mee aan wedstrijden?
Ik heb een nieuwe foto, gaarne jullie mening.
Nice!quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:23 schreef Zotheid het volgende:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe vaak ze achterna gezeten word denk ik.
En mooie foto
Bazenalarm gaat wel laat dan, ik ben er weer ff.quote:
Hihi, ik vind het resultaat wel erg mooiquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dank jullie wel! Ik ben anderhalf uur met die kleuren aan het kloten geweest.
Dank je welquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi, ik vind het resultaat wel erg mooidie snavel is echt perfect nu
Jaa mooiquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dank je wel
Dat druppeltje aan z'n snavel.
Dat vind ik het tofst, heb je mooi gedaanquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dank je wel
kweet ook niet hoezoquote:
goed dagje?quote:
welke fotosquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:15 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hey zij is toch dat mokkel uit PUB, die van die fotos![]()
Hihi.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaa mooihet viel mij ook meteen op.
Positief commentaar van KoP, dan moet het wel erg goed zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat vind ik het tofst, heb je mooi gedaan
Ja hoor. Ik had wel stroomquote:
ik loop sporadisch hard. alleen wanneer ik de motivatie heb.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:23 schreef Zotheid het volgende:
Loat maar ik ben ook maar een n00b als het op technische shit aankomt dus.....quote:
Lucky you !quote:
Dat is inderdaad wel ontzettend tof aan die foto.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dank je wel
Bier.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:35 schreef bloodysunday het volgende:
Wat is een KLB SC zonder baas, maar wat is een baas zonder KLB SC?
Jammer, wedstrijden zijn echt leuk! Ik zit momenteel ook veel te kloten met m'n knie, ben laatst tijdens een wedstrijd de laatste 400 meter wezen hinkelen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:36 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik loop sporadisch hard. alleen wanneer ik de motivatie heb.
heb een knie blessure dus moet heel voorzichtig doen.. dus nee, geen wedstrijden
mooie foto
Dagdag, BTtje.quote:
Wut ben je stiekem mijn moeder?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi.
[..]
Positief commentaar van KoP, dan moet het wel erg goed zijn.![]()
Wat is een baas zonder bier?quote:
* Hier had iets geniaals kunnen staan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:39 schreef reetveter het volgende:
Ah tering, iets stinkt hier maar ik weet niet wat
Door al die feedback groeit m'n E-penis mieters hard!quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel ontzettend tof aan die foto.
Dat is best chill weetju.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Door al die feedback groeit m'n E-penis mieters hard!
Je kan altijd zo mooi kankeren in discussies over het hbo.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:38 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wut ben je stiekem mijn moeder?
Nee, ben gewoon realistisch, maar vind hem echt mooi
Als je die maar niet gaat fotograferen met druppeltjes eraan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Door al die feedback groeit m'n E-penis mieters hard!
JoahtoG.quote:
Ik heb helemaal zoeen stinkgeur in mijn bank geruftquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
* Hier had iets geniaals kunnen staan.
Zullen die dooie kinderlijkjes in de kelder wel zijn. Had ik laatst ook.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:39 schreef reetveter het volgende:
Ah tering, iets stinkt hier maar ik weet niet wat
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je die maar niet gaat fotograferen met druppeltjes eraan.
Jeweettoch, alles op zijn tijd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je kan altijd zo mooi kankeren in discussies over het hbo.
Maar in elk geval erg bedankt!
waarom? en waarom krijgen andere mensen dan een eeuwban?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
JoahtoG.
Ik kon vandaag zelfs een gespreid poesje posten zonder gebanned te worden.
Immuniteit ftw!
Jah, ze is niet lelijk ofzoquote:
baasloosbier.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:45 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wat is een baas zonder glas bier? Maar was is bier zonder een baas?
Een ban, waarom? Waarom een ban? En ban is niet goed in het leven. Wat verbannen zou moeten worden is de banquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:46 schreef Silentalarm het volgende:
mijn ban was trouwens met 1 dag verlengd naar 8 dagen
Houd je bek josti, mijn ban was even verlengd met drie maandquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:46 schreef Silentalarm het volgende:
mijn ban was trouwens met 1 dag verlengd naar 8 dagen
baasloosbier, als je nadenkt raar.quote:
dus omdat jouwes met 3 maanden verlengt was, moet ik mn bek houden?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:48 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Houd je bek josti, mijn ban was even verlengd met drie maand
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:47 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Een ban, waarom? Waarom een ban? En ban is niet goed in het leven. Wat verbannen zou moeten worden is de ban
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:53 schreef remlof het volgende:
ban, bannen, mail maar met kerst.
njha ik ben niet zo competitie gerichtquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:38 schreef Zotheid het volgende:
Dag Bt!![]()
[..]
Jammer, wedstrijden zijn echt leuk! Ik zit momenteel ook veel te kloten met m'n knie, ben laatst tijdens een wedstrijd de laatste 400 meter wezen hinkelen.
mij aan loesquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:48 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
baasloosbier, als je nadenkt raar.
Het zet me aan het denken.
Zo aan het denken dat het niet goed is.
baaslooesbier doet met denken aan mezelf
Niet zo serieus jongen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
dus omdat jouwes met 3 maanden verlengt was, moet ik mn bek houden?
de kolen binnen hast op.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:50 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
loes
fries
jewaits
3 woorden met een grote betekenis
37 graden is het lang niet, nat wel ja.quote:
Kanker eens op.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:50 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
loes
fries
jewaits
3 woorden met een grote betekenis
kerstbanquote:
Ik wilde hem ook maken, maar ik vond hem te slecht om te posten. haalt de gemiddelde kwaliteit van mn posts omlaag enzo.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
37 graden is het lang niet, nat wel ja.
ik snap nooit wat die 6 letters er mee te maken hebben. ALs het geen 6 letters had was het niet de ander zijn dood ofzo? dat is echt kanker wazige shit.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:52 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Kanker
1 woord 6 letters
voor de één een scheldwoord
voor de ander zijn dood
Bier = baas !quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:45 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wat is een baas zonder glas bier? Maar was is bier zonder een baas?
wazig is kankerquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ik snap nooit wat die 6 letters er mee te maken hebben. ALs het geen 6 letters had was het niet de ander zijn dood ofzo? dat is echt kanker wazige shit.
6-letter lingo.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ik snap nooit wat die 6 letters er mee te maken hebben. ALs het geen 6 letters had was het niet de ander zijn dood ofzo? dat is echt kanker wazige shit.
rot eens op met je krabbels. die intresseren me niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:56 schreef bloodysunday het volgende:
Ik krijg een krabbel van een beste man die niet bij naam genoemd kan worden:
"a oke. maar het ligt eraan waarom is 6 niet 9 maar dan anders?"
6 is eigenlijk 9
maar 9 is eigenlijk 6
het is maar net hoe je het bekijkt
Silentalarmquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:57 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
rot eens op met je krabbels. die intresseren me niet.
hoezo?quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:00 schreef reetveter het volgende:
Als ik de vriend van BS was had ik hem heus wel recht getyft.
ja ik weetquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:02 schreef Silentalarm het volgende:
luc heb je weer bier gehad ofzo. dat mag niet he. lulhoofdkut.
Welk? Linkquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:04 schreef reetveter het volgende:
Dat topic in GC kan alleen maar uitlopen op een dikke discussie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |