SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het tuig wat zo nodig moest dringen om voor aan de rij met fietsers te geraken, vertrok weer op een manier van 'als het vandaag niet is, dan morgen wel' en zo vervolgens de andere fietsers vakkundig en lang ophield met dat getreuzel.
Klacht: tuig wat voorkruipt bij stoplichten en vervolgens als een lamme in een rolstoel zonder wielen weer vertrekt als het stoplicht weer op groen staat![]()
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Dan heb ik er geen probleem mee, maar voor dat volk wat zonodig denkt snel te zijn, maar in realiteit iedereen ophoudt, hebben ze de kogel uitgevondenquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:06 schreef denkjedat het volgende:
ik doe dat juist omdat ik sneller optrek dan de anderen.
terechte maar ook onterechte klacht!
dan ben ik het helemaal eens met jou klacht!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:08 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dan heb ik er geen probleem mee, maar voor dat volk wat zonodig denkt snel te zijn, maar in realiteit iedereen ophoudt, hebben ze de kogel uitgevonden
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:06 schreef denkjedat het volgende:
ik doe dat juist omdat ik sneller optrek dan de anderen.
terechte maar ook onterechte klacht!
Ik doe niet aan lemmingsquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:09 schreef MASD het volgende:
mailtje wil niet vertrekken en blokkeert de rest
Goede lemming.
Ja toevallig wel, maar ze verstonden geen Nederlands, of deden alsof..quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:29 schreef mirved het volgende:
En heb je er ook iets van gezegd? Nee he.
Volgende keer doen die mongolen het weer. Als je mensen niet even met hun neus op de feiten drukt leren ze het nooit. Liefst gewoon vol erachter op in fietsen.
Jammer genoeg wel ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Herkenbaar idd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:35 schreef Prik0 het volgende:
Terechte klacht. Hetzelfde geldt voor mensen die het rode stoplicht voorbij fietsen en dan op de hoek gaan wachten tot er geen auto's meer komen. Zodra het licht op groen springt haal je ze weer in terwijl ze nog steeds staan te kijken of de kust veilig is.
Dat dus. Van mij mag je. Het is dat ik zo'n baggerfiets heb, anders had ik ze ook wel een zetje gegeven.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:03 schreef cheqy het volgende:
Zoiets maak ik ook vaak mee met die brommerjosties.
Als je met de auto voor de stoplicht staat te wachten heb je er altijd wel zo een mongool bij die met z'n teringbrommertje voorkruipt en vervolgens met 40km p/u weg rijdt.
En meestal gebeurt dat op plekken waar er geen ruimte is om in te halen.![]()
Af en toe ben ik in staat om ze met m'n bumper een zetje te geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |