Sinds ik hier op Fok kom, valt het mij op dat ik bepaalde fokwoorden in mijn hoofd heb zitten, die ik er maar niet uit krijg.
Ik noem een voorbeeldje: Als iemand zegt "dat is helemaal niet waar", dan hoor ik in mijn gedachten "Das heul niet woar"
Of als iemand zegt: "Dat is ook niet veel", dan hoor ik mijzelf in gedachten al weer tegen mezelf zeggen:" Das ook nie veul". En dan moet ik natuurlijk lachen, maar het is wel irritant.
Of de tijd dat woorden als Pauper veel gebruikt werden, toen had ik weer de neiging om iedereen ''Pauper' te noemen.
Of als ik een instantie bel, en die helpen mij niet voldoende, dat ik dan gelijk denk van: "die krijge van mij nog wat heure.
Of als je woorden zoals 'eens' schrijft, dat gelijk in het Oudhollandsch schrijft als: "Eensch"
Of als mjn kachel kapot is, ik gelijk denk "vuile hoerige k*nk*erkachel""
Of 'hendige sjieke slip', is ook al zo'n zinnetje wat een tijd in mijn hoofd zat..
Mijn klacht is, praat altsublieft weer gewoon Nederlands, want al die weurden en uitspraken in mijn heufd, dat is niet goed voor mijn persoonlijk ontwikkeling.