Die kankeraap van TSnegert.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:26 schreef Lakitu het volgende:
Welke kotsmongool gebruikt de woorden 'weurd' en 'heufd' nou weer?
Ja, dat komt ook echt bij FOK! vandaanquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:27 schreef Urquhart het volgende:
Pauper gebruik ik ook in het dagelijks leven. En het erge is: mijn omgeving heeft het overgenomen
Fok verloedert de samenleving
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:27 schreef TheCoon het volgende:
ik zie altijdals ik in de spiegel kijk
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:32 schreef Lord_Cardigan het volgende:
ik zeg al die dingen ook, maar ik kom uit de regio eindhoven, dus dat is normaal.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik had pas een discussie en toen waren we eruit, en toen riep ik bijna, opgelost slotjekon het nog net optijd inslikken
Ik had pas een discussie en toen waren we eruit, en toen riep ik bijna, opgelost slotjekon het nog net optijd inslikken
Volgens mij probeer ik heel vaak onbewust dat gezicht te trekkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:38 schreef Butterfly91 het volgende:
Heul niet gebruik ik wel eens.
Deze:denk ik altijd
is inderdaad niet een erg goede ontwikkelingquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:42 schreef drumstickNL het volgende:
En dat terwijl je hier nog niet zo lang komt.
Wie TS of ik?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:42 schreef drumstickNL het volgende:
En dat terwijl je hier nog niet zo lang komt.
Hier hetzelfdequote:Op woensdag 25 maart 2009 18:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
Volgens mij probeer ik heel vaak onbewust dat gezicht te trekken
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
Volgens mij probeer ik heel vaak onbewust dat gezicht te trekken
Pics ?quote:
Dat hoort in Je baan een andere naam geven zodat het beter klinkt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Altijd als ik mijn naam ergens schrijf of typ zet ik er ongeacht wat ook gelijk mijn functie op FOK! onder![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:03 schreef miss-bakvis het volgende:
pauper.. komt dat hiervandaan dan?![]()
ik gebruik het al langer dan ik op fok zit...
zal wel overgenomen zijn dan![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:57 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik zeg altijd als iemand iets droogs doet "baas"
Gebeurt dat regelmatigquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:22 schreef Poldermodel het volgende:
"
Of als mjn kachel kapot is, ik gelijk denk "vuile hoerige k*nk*erkachel""
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |