Ik denk dat inmiddels de meerderheid liever short dan long gaat. Ik zit zelf als sinds maandag short.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:00 schreef Oizno het volgende:
[..]
[..]
Ja dat verwacht ik ook wel. Maar what about mei doommaand? Wellicht dat de aandelen dan nog lager staan. Of zijn jullie optimistisch?
Dan kunnen we voorlopig even beter afblijven van aandeeltjes als AMG etc.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:04 schreef Perrin het volgende:
CEC rapportage 'Verkenning gevolgen economische crisis'
Citi volgt AIG op qua aandeel. "Financials can easily double, before they go to zero"quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:14 schreef edikt het volgende:
Denken jullie dat de kans dat citibank genationaliseerd zal worden, groot is? Ik zie dat aandeeltje toch weer in een dalende spiraal gaan. Nu >3 dollar vorig jaar nog zeker $60,-.
Je hebt ze nu dus in bezit?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:53 schreef UncleSam het volgende:
Heb die kooporder van 7.10 geannuleerd. en heb nu een koop order op 7.05.
Ja dat ze naar de 0 gaan lijkt mij ook niet zo'n gek idee maar toch kan ik het zo moeilijk geloven he citibank is toch een van de grootste banken ter wereld.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Citi volgt AIG op qua aandeel. "Financials can easily double, before they go to zero"
Ja, dat zeiden ze van Lehman ook.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:35 schreef edikt het volgende:
[..]
Ja dat ze naar de 0 gaan lijkt mij ook niet zo'n gek idee maar toch kan ik het zo moeilijk geloven he citibank is toch een van de grootste banken ter wereld.
Vind je het gek, die zijn verdubbeld sinds het laagste punt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:50 schreef Lemans24 het volgende:
Iedereen hier wordt nu wel overdreven negatief over financials ineens. Zou bijna alweer long gaan
Ja, en ik ben ook 'bearish' voor ING en kornuiten, maar velen op het forum waren eerder deze week nog in hosanna stemming.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Vind je het gek, die zijn verdubbeld sinds het laagste punt.
Oh hoezo? Had LIVX weer een paar kloontjes gemaakt?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:58 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja, en ik ben ook 'bearish' voor ING en kornuiten, maar velen op het forum waren eerder deze week nog in hosanna stemming.
Ik zou dan iig gestaffeld inkopen... AMG kan naar mijn idee nog veel lager...quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:29 schreef Oizno het volgende:
Ik ben van plan om met 20k in te gaan zetten op AMG en vrolijk een aantal jaartjes te wachten met de hoop het bedrag te ver-tienvoudigen (40 euro over 5 jaar moet wel haalbaar zijn toch?).
Is dit erg dom of niet? Ik wil best een risico lopen maar het risico is volgens mij redelijk klein. En ik wil ook best spreiden maar ik weet niet veel aandelen die zo hoog stonden en nu zo laag staan (behalve tomtom maarja, de kans dat die ooit nog zo hoog komt is vrij klein).
en waarom kijk je alleen naar aandelen die vroeger hoog hebben gestaan? neem bijv crucell... die komt van 2euro af en groeit gestaag naar de 20...quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:29 schreef Oizno het volgende:
Ik ben van plan om met 20k in te gaan zetten op AMG en vrolijk een aantal jaartjes te wachten met de hoop het bedrag te ver-tienvoudigen (40 euro over 5 jaar moet wel haalbaar zijn toch?).
Is dit erg dom of niet? Ik wil best een risico lopen maar het risico is volgens mij redelijk klein. En ik wil ook best spreiden maar ik weet niet veel aandelen die zo hoog stonden en nu zo laag staan (behalve tomtom maarja, de kans dat die ooit nog zo hoog komt is vrij klein).
Uit je berichten die je hier post krijg ik het idee dat je maar wat doet. Correct me if i'm wrong...quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:29 schreef Oizno het volgende:
Je hele investering baseren op 1 fonds is sowieso extreem risicovol....quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:29 schreef Oizno het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |