Als de AEX morgen naar de 600 punten gaat ben je miljonair.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:16 schreef Charizma het volgende:
[..]
Kan je mij uitleggen wat er morgen met de aex moet gebeuren om met de 216 long een maximale winst te behalen?
Nice to meet you mr. Holmes.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Als de AEX morgen naar de 600 punten gaat ben je miljonair.
Nah, als de AEX naar de 600 zou gaan op 1 dag, zou niemand je sprintertjes long willen overnemen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Als de AEX morgen naar de 600 punten gaat ben je miljonair.
Jawel hoor, ING zelf namelijk.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:13 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nah, als de AEX naar de 600 zou gaan op 1 dag, zou niemand je sprintertjes long willen overnemen.
Ik blijf me er ook over verbazen, maar het ziet er inderdaad naar uit dat er nog altijd een uptrend is. De macrocijfers blijven overal ronduit beroerd, zoals de jobless claims VS vandaag. De grote klap moet nog komen denk ik zo. Alhoewel mijn eerder vandaag geplaatste momentumindex van MSCI Europe dat ook niet doet vermoeden....quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:32 schreef LXIV het volgende:
Wel, ik vind ook wel dat we veel gestegen zijn de afgelopen tijd. Maar the trend is your friend, en als ik Wallstreet zo zie, dan blijf ik nog even long. Maar ik verwacht wel een terugval medio april.
Zoals gezegd, het herstel wat nu gaande is lijkt mij puur een technisch herstel en er is ruimte zat voor verdere daling. Ik zit bijv. voor morgen long, maar was van plan om vanaf morgen of maandag voor slutingstijd short te gaan zitten. Handel je overigens ook voor jezelf?quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:42 schreef veekeend het volgende:
[..]
Ik blijf me er ook over verbazen, maar het ziet er inderdaad naar uit dat er nog altijd een uptrend is. De macrocijfers blijven overal ronduit beroerd, zoals de jobless claims VS vandaag. De grote klap moet nog komen denk ik zo. Alhoewel mijn eerder vandaag geplaatste momentumindex van MSCI Europe dat ook niet doet vermoeden....
Het is zeer verslavend wereldje dit ja. Ik volg het praktisch 24/7. Het is maar goed dat in de weekeindes de beurzen dicht zijnquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:53 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Zoals gezegd, het herstel wat nu gaande is lijkt mij puur een technisch herstel en er is ruimte zat voor verdere daling. Ik zit bijv. voor morgen long, maar was van plan om vanaf morgen of maandag voor slutingstijd short te gaan zitten. Handel je overigens ook voor jezelf?
Probleem is natuurlijk ook dat dit wereldje vrij verslavend is.
Klopt, het voordeel is alleen wel dat op vrije jonge leeftijd ( ik neem aan dat je in de begin 20íes zitquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:08 schreef veekeend het volgende:
[..]
Het is zeer verslavend wereldje dit ja. Ik volg het praktisch 24/7. Het is maar goed dat in de weekeindes de beurzen dicht zijn
Maar ik handel niet voor mezelf. Er zitten zoveel compliance technische restricties aan het handelen op persoonlijke titel (ben immers volgens de wet een 'insider'), dat het amper zin heeft. Daytraden is al helemaal uit den boze en ik zou in principe maximaal 10 transacties per maand mogen maken, die ik ook nog eens minimaal een week moet aanhouden. Dat schiet gewoon niet op.
Wat ik wel jammer vind, want in dit soort tijden valt werkelijk waar bakken met geld te verdienen.
Jeej, wat voor iets doe je dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:08 schreef veekeend het volgende:
[..]
Het is zeer verslavend wereldje dit ja. Ik volg het praktisch 24/7. Het is maar goed dat in de weekeindes de beurzen dicht zijn
Maar ik handel niet voor mezelf. Er zitten zoveel compliance technische restricties aan het handelen op persoonlijke titel (ben immers volgens de wet een 'insider'), dat het amper zin heeft. Daytraden is al helemaal uit den boze en ik zou in principe maximaal 10 transacties per maand mogen maken, die ik ook nog eens minimaal een week moet aanhouden. Dat schiet gewoon niet op.
Wat ik wel jammer vind, want in dit soort tijden valt werkelijk waar bakken met geld te verdienen.
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:38 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Klopt, het voordeel is alleen wel dat op vrije jonge leeftijd ( ik neem aan dat je in de begin 20íes zit) de leercurve vrij stijl omhoog is. En ja, je moet er wat voor opgeven om de markets te volgen 24/7 maar het loont waarschijnlijk wel
, adrenaline kick van heb ik jouw daar. En natuurlijk tof dat je al switched tussen ams/londen
Ik moet zeggen dat ik de markets ook wel veel volg ( behalve overnacht de azie beurzen, als ik dat doe val ik de ochtend bij de europeze beurzen in slaap). Ik doe het persoonlijk ook wel voor de ervaring buiten Nederland. Eigenlijk had ik ook wel moeten weten dat je niet voor jezelf kunt traden eigenlijk maar wist niet exact hoe dat was ingesteld bij je werkgever.
Ik ben een jong broekie die vrij vroeg is begonnen met beleggen nadat hij het salaris van de supermarkt als puber ook niet alles vond. En na z'n vwo verhuisde naar Londen en spoedig door gaat verhuizen naar New York. Ben overigens begin 20. Overigens valt mijn ervaring wel mee ( al leer ik op deze manier natuurlijk wel erg snel ), voor de échte mensen met ervaring hier zul je toch snel bij LXIV en SeLang uitkomen denk ik persoonlijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Ene kant denk ik dat je begin 20 zit. Aan de andere kant lijkt het alsof je veel geld en ervaring hebt en zou ik je eerder eind 20 begin 30 schatten.
Ik zit long, hoezééquote:
Het is gewoon bij wet geregeld met dat handelen. Alles wordt gedaan om de schijn te voorkomen, zelfs de indruk dat je mogelijk de schijn hebt. Want stel dát er wat gebeurt, dan hang niet alleen jij, maar ook jouw (I)bank aan de aller-aller-aller hoogste boom.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:38 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Klopt, het voordeel is alleen wel dat op vrije jonge leeftijd ( ik neem aan dat je in de begin 20íes zit) de leercurve vrij stijl omhoog is. En ja, je moet er wat voor opgeven om de markets te volgen 24/7 maar het loont waarschijnlijk wel
, adrenaline kick van heb ik jouw daar. En natuurlijk tof dat je al switched tussen ams/londen
Ik moet zeggen dat ik de markets ook wel veel volg ( behalve overnacht de azie beurzen, als ik dat doe val ik de ochtend bij de europeze beurzen in slaap). Ik doe het persoonlijk ook wel voor de ervaring buiten Nederland. Eigenlijk had ik ook wel moeten weten dat je niet voor jezelf kunt traden eigenlijk maar wist niet exact hoe dat was ingesteld bij je werkgever.
Voor deze producten kunt u vanaf 23 maart 2009 geen stoporders meer opgeven. Alle uitstaande stoporders zijn door NYSE Euronext maandag 23 maart 2009 voorbeurs ingetrokken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:18 schreef lammegiraf het volgende:
hmm...gister short gegaan...
ben hele dag vermoedelijk afwezig dus maar even zien hoe dat gaat....
Stoploss instellen op binck lukt me al enige tijd niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |