Oh, ik zit overigens weer long geknald voor morgen ochtend om vroeg op te staan en de longs er weer uit te gooien.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:57 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Er komen ook wel correcties.. alleen denk ik dat we nog wel wat hoger kunnen de komende 2 maanden.
goede keuze denk ik.. op korte termijn S&P op 840.. dan ff tikje terug...quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Oh, ik zit overigens weer long geknald voor morgen ochtend om vroeg op te staan en de longs er weer uit te gooien.
Jij hebt veel dingen snel door, idd die kopschouder-patroon.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:06 schreef pberends het volgende:
Dit scenario zou me niets verbazen:
[ afbeelding ]
zoals jij dit tekent peter, dan is het mei dus bingo volgens faberquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:06 schreef pberends het volgende:
Dit scenario zou me niets verbazen:
[ afbeelding ]
http://www.rtl.nl/(/finan(...)bearmarket_rally.xmlquote:Sombere Dr Doom Roubini: het is een typische bearmarket rally
Nouriel Roubini is nog steeds somber. Hij stelt dat de huidige rally een typische bearmarket rally is. Hij voorziet ook nog dat een paar grote banken gaan omvallen.
Dr Doom
Nouriel Roubini ook wel Dr Doom, is volgens sommigen de somberste econoom van de wereld, maar wel een van de weinigen die de economische crisis heeft voorspeld. Hij is nog steeds somber, en stelt dat de huidige rally een typische bearmarket rally is. Hij voorziet dat nog een paar grote banken gaan omvallen.
Hoe zie jij het over een periode van ongeveer 2 maanden?quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Oh, ik zit overigens weer long geknald voor morgen ochtend om vroeg op te staan en de longs er weer uit te gooien.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:04 schreef TeringHenkie het volgende:
Als je in dezelfde browser Binck open hebt staan kun je dit grafiekje zien:
[ afbeelding ]
Kopschouder patroon was al lang duidelijk, dat zei ik dagen geleden al.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:49 schreef TradingStock het volgende:
[..]
Jij hebt veel dingen snel door, idd die kopschouder-patroon..
Ben benieuwd of het ook gebeurt na de cijfers van Alcoa..
Faber zegt eind april, ik zou eerder denken dat het begin april is.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:59 schreef edwinh het volgende:
[..]
zoals jij dit tekent peter, dan is het mei dus bingo volgens faber
Ok interessant... Maar wordt er dan nog een nieuwe lagere bodem geplaatst volgens jou?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Faber zegt eind april, ik zou eerder denken dat het begin april is.
dat vind ik nog wel erg vroeg. mjah het kan snel gaan natuurlijk een keer de klad erin en iedereen rost zijn spul er weer in.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Faber zegt eind april, ik zou eerder denken dat het begin april is.
Uitgaande van de nog steeds neergaande trend verwacht ik dat we spoedig naar beneden gaan want het patroon wat we nu hebben lijkt veel op de vorige rallies. Dus ik verwacht spoedig nog een daling om dan uiteindelijk rustig uit te breken naar boven toe. Ik vrees alleen dat het uitbreken naar boven vrij langzaam zal gaan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:05 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hoe zie jij het over een periode van ongeveer 2 maanden?
Blijven genieten van het studentenlevenquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Uitgaande van de nog steeds neergaande trend verwacht ik dat we spoedig naar beneden gaan want het patroon wat we nu hebben lijkt veel op de vorige rallies. Dus ik verwacht spoedig nog een daling om dan uiteindelijk rustig uit te breken naar boven toe. Ik vrees alleen dat het uitbreken naar boven vrij langzaam zal gaan.
@nattekrant; bb gebruik ik voor de studie en mezelf. Overigens hebben professoren wel me geprobeerd aan het werk te krijgen bij een trader hier in de city maar dat heb ik geweigerd. Ik wil eerst kijken hoe het straks in NY is.
Ik zit er wel zo veel uur per week achter dat het niet echt onder het studentengebeuren valt maar meer onder werkquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:30 schreef NatteKrant het volgende:
[..]
Blijven genieten van het studentenleven
Voor ING heeft Bos 10 euro per aandeel betaald!quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, dat zeiden ze van Lehman ook.
Voor ING betaald Bos 2 euro per aandeel; Aegon gaat onder de 1 euro binnen nu en een paar jaar.
Nooit gedaan. Vraag me af wie die kloontjes dan zouden moeten zijn, want zoveel stieren lopen er niet rond hier.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Oh hoezo? Had LIVX weer een paar kloontjes gemaakt?
Twee dagen misschien niet?quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:11 schreef TradingStock het volgende:
Ik zie de laatste tijd LXIV hier niet meer?.
Zou hij zich vergist hebben in de hossana dat nog moet aankomen?.
LXIV, dude. Het was een grapje van Pberends.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nooit gedaan. Vraag me af wie die kloontjes dan zouden moeten zijn, want zoveel stieren lopen er niet rond hier.
Overigens, als iemand extreem doorzichtig dan weer positief en dan weer negatief is, afhankelijk of hij long of short zit, dan ben jij het PBerends! Met jeverontwaardigde nieuwspostings over 0,1% minder economische groei dan verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |