Hoeveel?quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:04 schreef Skylark. het volgende:
Kut belastingdienst. Ik hoor nog met terugwerkende kracht zorgtoeslag te krijgen, en ik krijg het maar niet.
Even denken, van september tot december, dus 4 maanden keer 57 euro = 228 euro.quote:
Das wel fijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Even denken, van september tot december, dus 4 maanden keer 57 euro = 228 euro.
Daar snuit ik mn neus meequote:Op woensdag 25 maart 2009 14:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Even denken, van september tot december, dus 4 maanden keer 57 euro = 228 euro.
Broads?quote:
Maak jij dan even 228 over op mijn rekening, dan stuur ik jou een doosje tissues op.quote:
Ja dag. Ik ben snot verkouden, wat moet ik dan in de tussentijd?quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maak jij dan even 228 over op mijn rekening, dan stuur ik jou een doosje tissues op.
Ik heb nog wat briefjes van 500 over.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja dag. Ik ben snot verkouden, wat moet ik dan in de tussentijd?
Die gebruik ik voor mn sigarenquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb nog wat briefjes van 500 over.
Wat een saaie bedoeling hier.quote:
Ik heb gewoon een hekel aan mensen die alleen maar roepen dat het saai is. Doe er zelf eens wat aanquote:
Wat een saaie opmerking.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan mensen die alleen maar roepen dat het saai is. Doe er zelf eens wat aan
Geen zin in.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan mensen die alleen maar roepen dat het saai is. Doe er zelf eens wat aan
JE MOEDERquote:
Kut, verkeerde accountquote:
Ik als het goed is 1000 euro.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:11 schreef Zotheid het volgende:
En ik krijg van 2008 nog 1075 terug aan teveel betaalde inkomstenbelasting terug.
Is een loeder.quote:
Door jou weet ik dat de 250000e user er bijna isquote:
Sorry, ik ben helemaal flauw gepraat, vanochtend.quote:
grutjes! tofheidquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Door jou weet ik dat de 250000e user er bijna is
Dan moet je wat eten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:59 schreef reetveter het volgende:
Waarom, waaaaaaarom altijd als je dronken bent kom je op een punt, midden in de nacht, waarop je denkt: HONGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
|Hier is het niveau van zaagmans ook al een paar uur geleden bereiktquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry, ik ben helemaal flauw gepraat, vanochtend.
Nou mijn beste, dronken = ontrekking van het water uit je lichaamquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:59 schreef reetveter het volgende:
Waarom, waaaaaaarom altijd als je dronken bent kom je op een punt, midden in de nacht, waarop je denkt: HONGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Nou idd, TEH FLAUWHEID.... pfff...quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
|Hier is het niveau van zaagmans ook al een paar uur geleden bereikt
Pepperspray.quote:
das 3 euroquote:
500 euro aan pepperspray.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:04 schreef gers het volgende:
[..]
das 3 euro![]()
ik kan ook naar de hoeren gaan
ik vond dat je wel een kloon verdiende 14.gifquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:06 schreef Skylarp. het volgende:
[..]
ik vond dat je wel een kloon verdiende 14.gif
Hoe kom je daaraanquote:
KoP denk ikquote:
doe wat je niet laten kanquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:08 schreef Biogarde het volgende:
Heb ik reden om die kloon te laten scannen? Of..
Kost dat geld dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:08 schreef Biogarde het volgende:
Ik dacht dat het Fascination wasquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:09 schreef Broekpaling het volgende:
Palingbroek is ook geshredderd. Terwijl dat overduidelijk mijn kloon is en ik er niet mee klooide.
Hey meis!quote:
Serieus? Hoezo dat danquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:09 schreef Broekpaling het volgende:
Palingbroek is ook geshredderd. Terwijl dat overduidelijk mijn kloon is en ik er niet mee klooide.
¤44 per keer. En dreigmail van Danny als bonus.quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
¤44 per keer. En dreigmail van Danny als bonus.
Hoi Bobby, alles goed?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey meis!![]()
[..]
Serieus? Hoezo dat dannu kun je nooit meer de LAPO halen want dan kun je geen nieuwe SC openen
![]()
Hihiquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja hoor!quote:
Kunnen geshredde acounts terug worden gezet?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hehe.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Fascination was
Gisteravond, maar ik mailde net pas.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Was je ban niet al langer over?
Ja! Primaaa.quote:
En Camilla_Bellequote:Op woensdag 25 maart 2009 15:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hehe.![]()
Maar ik vind het jammer, want volgens mij mocht je klonen als je maar niet ging kloten.
Toch bijzonder aangezien Queen_Bee ook Harajuku is.
Hij noemde je moeder een hoer! Ik wil niet stoken ofzo... Maar hij zei het wel!!!!quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:08 schreef Biogarde het volgende:
Ben je nu in Frankrijk of niet?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gisteravond, maar ik mailde net pas.
[..]
Ja! Primaaa.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hij noemde je moeder een hoer! Ik wil niet stoken ofzo... Maar hij zei het wel!!!!
En Remlof Danny, dat mag dan weer wel.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En Camilla_Bellewas een goeie C_N kloon.
Nee, ik ben al terug.quote:
Ik was er ook kapot van.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:14 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bobby was een beetje van zijn stuk door je gedwongen afwezigheid.
ik voel met je meequote:Op woensdag 25 maart 2009 15:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kunnen geshredde acounts terug worden gezet?
Ik had Patrick_Ster, maar remlof shredderde die for no reason, want hij dacht dat het NG was. En nu ben ik hem kwijt.
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:14 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bobby was een beetje van zijn stuk door je gedwongen afwezigheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Was het wel leuk?quote:
We hebben nog lijm over van de vorige keer toen Acinonyx stuk ging.quote:Ik was er ook kapot van.
Nee.quote:
Ja was wel tof. Het regende pijpenstelen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Was het wel leuk?
[..]
We hebben nog lijm over van de vorige keer toen Acinonyx stuk ging.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.En toen hoopte ik op jouw steun te kunnen rekenen maar dat was ook al ijdele hoop.
Zó ijdel ben ik nou ook weer niet hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Da's wel balen zeg. Maar ja, moet je ook maar geen pijpen stelen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja was wel tof. Het regende pijpenstelen.
Ik ben al geplakt.
Mensen die dat 4 keer per week roepen gehandicapt, je punt?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:20 schreef gers het volgende:
mensen met i see dead pixels in hun msn zijn homo's
Zei je moeder ook vannacht.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Da's wel balen zeg. Maar ja, moet je ook maar geen pijpen stelen.
Je bent wel weer scherpquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Da's wel balen zeg. Maar ja, moet je ook maar geen pijpen stelen.
En sloebers. Mensen met dooie pixelsquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:20 schreef gers het volgende:
mensen met i see dead pixels in hun msn zijn homo's
Huisje gehuurd op de Gazastrook.quote:
dat je een homo bentquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mensen die dat 4 keer per week roepen gehandicapt, je punt?
Fas heeft een topic voor je gemaakt: Je moeder grappen.quote:
Klopt. Zal ik je in je kont neuken en je een hufter noemen terwijl ik aan je haren trek en je moeder laat filmen?quote:
quote:
Hij heeft 2 vadersquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Klopt. Zal ik je in je kont neuken en je een hufter noemen terwijl ik aan je haren trek en je moeder laat filmen?
En mij een homo noemen.quote:
Als het dan ook maar hier gepost gaat worden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Klopt. Zal ik je in je kont neuken en je een hufter noemen terwijl ik aan je haren trek en je moeder laat filmen?
gelukkig niet zegquote:
Jaquote:
Je moeder grappen +1quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Fas heeft een topic voor je gemaakt: Je moeder grappen.
Hij durft niet naar de hoeren.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:26 schreef Skylark. het volgende:
Het schijnt hier wel gezellig te zijn, te zien aan de nieuwe bezoekers.
Ik stel dat we een tol gaan vragen voor nieuwe mensen van 5 cent per post. Van het totaalbedrag kopen we een hoer voor gers op de volgende meet. Iedereen mee eens? Mooi.
Als het maar op mijn rekening wordt gestortquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:26 schreef Skylark. het volgende:
Het schijnt hier wel gezellig te zijn, te zien aan de nieuwe bezoekers.
Ik stel dat we een tol gaan vragen voor nieuwe mensen van 5 cent per post. Van het totaalbedrag kopen we een hoer voor gers op de volgende meet. Iedereen mee eens? Mooi.
Dan vragen we wolvendagen gewoon. Anders krijgt ze gewoon weer een ban.quote:
Kankerjongquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan vragen we wolvendagen gewoon. Anders krijgt ze gewoon weer een ban.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:31 schreef Biogarde het volgende:
gersje.
gers.
Een auto om een boom.
Gevouwen, je lijkt wat sloom.
Je auto ging te snel, een knal, je hersenen op de schep van brandweerman Pietje.
Maar hey, je krijgt nu eten door een rietje.
Moet je maar niet na 5 posts al van die slechte "je moeder" grappen makenquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet je maar niet na 5 posts al van die slechte "je moeder" grappen maken
Muikstraal.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet je maar niet na 5 posts al van die slechte "je moeder" grappen maken
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan vragen we wolvendagen gewoon. Anders krijgt ze gewoon weer een ban.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:31 schreef Biogarde het volgende:
gersje.
gers.
Een auto om een boom.
Gevouwen, je lijkt wat sloom.
Je auto ging te snel, een knal, je hersenen op de schep van brandweerman Pietje.
Maar hey, je krijgt nu eten door een rietje.
Wat moet jij nu weer? Als jij liever gers wil ontknapen mag dat ook hoor.quote:
quote:
Dag lieverd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:38 schreef Skylark. het volgende:
Maar schatjes, ik ben er weer vandoor.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:38 schreef Skylark. het volgende:
Kankervolk.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:38 schreef behangplakker het volgende:
Geert Wilders is een indoIk begin me bijna te schamen
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:38 schreef Skylark. het volgende:
Ik jou ook niet meer.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik vind je niet meer zo leuk eigenlijk.
Ik had het heul niet tegen jouquote:
Rot op dan, rotjongquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:38 schreef Skylark. het volgende:
Ik houd nog wel van jequote:Op woensdag 25 maart 2009 15:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik vind je niet meer zo leuk eigenlijk.
quote:
Hey BS!quote:
Vet nummer. Blueboy - Remember me ookquote:
Wat een slecht nummerquote:"This one is dedicated to all the ravers in the nation
Da's een hele ontdekking. Nummer hoor je voor het eerst ja?quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:45 schreef reetveter het volgende:
Hoe heet dat nieuwe nummer van justice?
Tof, wie gaan er mee?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:49 schreef jitzzzze het volgende:
Bio, bio.
Je gaat deze zomer naar Rio.l
Nee, ik zat mijn 1995 lijst weer te luisteren en toen kwam deze opeens weer voorbijquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Da's een hele ontdekking. Nummer hoor je voor het eerst ja?
Boosquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:50 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
werd jij boos omdat ik stuk kanker zei?
Ik ga met niemand van jullie ergens heenquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En wij naar symphonica is Rosso?
Zeg je het weerquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:50 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
werd jij boos omdat ik stuk kanker zei?
En onze date naar de gaybar dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga met niemand van jullie ergens heen
ja dat was tegen een ONZ SCer. die ONZers komen nu ook de KLB SC verpauperen het is denk ik een invasie om alle SC's te stoppenquote:
Wat denk je zelf?quote:
Ja, nu zo onschuldig doen hequote:
Ik kan niet denken want er zit kanker in mijn kopquote:
dat is niet te best zeun..quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik kan niet denken want er zit kanker in mijn kop
whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihih
damequote:
Note +1quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik kan niet denken want er zit kanker in mijn kop
whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihih
Het voelt wel kuuujjjtt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:56 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
dat is niet te best zeun..
Was het groen, wat het rond, was het een joint?
Noh denk het nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat genesis van the Prodigy was!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jou missen we altijd, BT.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Hoihebben jullie me gemist
?
Ik was overigens ruim op tijd op school
Genesis.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat Genesis de band van Phil Collins was.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:
NIEMANDquote:
quote:
Aidsmuziek.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mie nickers, ik heb ze van angst je kwijt te raken bruin gescheten
gastquote:
Als het de normale witte macbook is zoals bij Apple te koop zou ik hem zeker kopen, met studentenkorting werd het 890 ofzoiets. En Mac software is juist een van de grootste voordelen, dus als je Windows erop gaat zetten kun je net zo goed een Windows laptop kopen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en ik wil graag jullie advies
Is deze een goede aanschaf? Hij is nu bij de V&D in de aanbieding voor 800 euro, is dit een mooie prijs of kun je 'm (eventueel met studentenkorting bijv) goedkoper krijgen?
En hoe is 'ie qua functies? En is de Mac software een beetje goed mee te werken of moet ik er Windows op zetten?
Ik heb een nummer dat Genesis heet van Prodigyquote:
Zelfde nummer?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb een nummer dat Genesis heeft van Prodigy
Wacht even tot Zotheid.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
Is deze een goede aanschaf? Hij is nu bij de V&D in de aanbieding voor 800 euro, is dit een mooie prijs of kun je 'm (eventueel met studentenkorting bijv) goedkoper krijgen?
En hoe is 'ie qua functies? En is de Mac software een beetje goed mee te werken of moet ik er Windows op zetten?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
En is de Mac software een beetje goed mee te werken of moet ik er Windows op zetten?
Met Mac software is niks mis, in principe kan je alles wel wat je met Windows ook kan, en Windows kun je er altijd nog naast zetten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
Ja het is de MacBook MB402ZH/B, geen idee welke jij hebt?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als het de normale witte macbook is zoals bij Apple te koop zou ik hem zeker kopen, met studentenkorting werd het 890 ofzoiets. En Mac software is juist een van de grootste voordelen, dus als je Windows erop gaat zetten kun je net zo goed een Windows laptop kopen.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:07 schreef Broekpaling het volgende:
http://www.last.fm/user/Broekpaling
Das m'n oude last, Krentenbol.
Hahaha ik neem sowieso het scherm dat ik nu heb + boxjes + toetsenbord & muis mee zodat als ik thuis ben ik dat gewoon allemaal aan kan sluiten op de laptop in kwestie. Dan gebruik je alleen de computerquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:08 schreef Lakitu het volgende:
Sowieso laptops vind ik altijd wel falen, met die kut-touchpads.
Kan er een muis bijkopen met usb ofzoquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:08 schreef Lakitu het volgende:
Your musical compatibility with Broekpaling is HIGHquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:08 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Broekpaling is Very High
Music you have in common includes The Doors, Racoon, Bløf, Golden Earring and Coldplay.
gekkenhuis
Wat heb ik daar nou aan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:07 schreef Broekpaling het volgende:
http://www.last.fm/user/Broekpaling
Das m'n oude last, Krentenbol.
He? Ik snap het niet?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ik neem sowieso het scherm dat ik nu heb + boxjes + toetsenbord & muis mee zodat als ik thuis ben ik dat gewoon allemaal aan kan sluiten op de laptop in kwestie. Dan gebruik je alleen de computer!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Broekpaling is HIGH
Music you have in common includes Racoon, Katy Perry, Red Hot Chili Peppers, Rammstein and Coldplay.
Ik schaam me een beetje voor Rammstein!
Die van mij is ouder, dus de jouwe is sneller.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja het is de MacBook MB402ZH/B, geen idee welke jij hebt?
Ik vind persoonlijk deze witte mooier dan die nieuwe versie met al dat chromekleurige..
En Intel Core 2 Duo 2,1 GHz processor 1 GB werkgeheugen, 120 GB harddisk..
Is dat allemaal een beetje goedik heb daar niet echt verstand van.
En vertel me even over de voordelen van Mac dan?
Je kunt gewoon USB toetsenbord en muis doen en je beeld moet wel met een verloopstekkertje dacht ik?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ik neem sowieso het scherm dat ik nu heb + boxjes + toetsenbord & muis mee zodat als ik thuis ben ik dat gewoon allemaal aan kan sluiten op de laptop in kwestie. Dan gebruik je alleen de computer!
Dat kan toch wel he op een Mac, KB?
Geluk dat ik geen mooiboy benquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:12 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Fail, ga aanmaken. Elke mooiboy heeft last.fm
Last-fm is gay.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:12 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Fail, ga aanmaken. Elke mooiboy heeft last.fm
Jij bent onze KLB mooiboyquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Geluk dat ik geen mooiboy ben![]()
Nee, maar ik wil het al heel lang maar ik ben te lui. Denk dat ik het zo even doe
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Jij bent onze KLB mooiboyof je nou wilt of niet
Correct, maar het is wel erg handig.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:08 schreef Lakitu het volgende:
Je gebruikt je laptop dan gewoon zoals jij nu je computerkast gebruikt.quote:
Wauwquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:11 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Your musical compatibility with xBreathtaking is Very High
Music you have in common includes The Kooks, The Wombats, Racoon, Pendulum and Coldplay.
Oehquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Die van mij is ouder, dus de jouwe is sneller.
[..]
Je kunt gewoon USB toetsenbord en muis doen en je beeld moet wel met een verloopstekkertje dacht ik?
lololol waarom in hemelsnaam een laptop dan? En een Mac ook nog, daar heb je toch niks aan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je gebruikt je laptop dan gewoon zoals jij nu je computerkast gebruikt.
wat heb jij gebruikt gek?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:17 schreef reetveter het volgende:
Ik word hier helemaal lijp zeg. Ik heb al barstende koppijn zit er ook nog zon chinees tegen over me al een half uur te bellen.
Foeeeeeeeeeeeeeeeeyunghaii, hiejuuuuu haihai mekoekoe.
Voor onderweg, op school edquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
lololol waarom in hemelsnaam een laptop dan? En een Mac ook nog, daar heb je toch niks aan?![]()
![]()
Omdat het kan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
![]()
Waarom heb je dan ook een nieuwe?
Zo'n stekker waar je van de ene aansluiting naar de ander kunt zeg maar.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je gebruikt je laptop dan gewoon zoals jij nu je computerkast gebruikt.
[..]
Wauw!
[..]
Oehhaha. En ja m'n vader beweerde dat hoor, wat is een verloopstekkertje
?
Oh, zo. Ik dacht dat je hem alleen thuis zou gebruiken.quote:
BT heeft een vaderquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:16 schreef Breathtaking het volgende:
Oehhaha. En ja m'n vader beweerde dat hoor, wat is een verloopstekkertje
?
Bij de store staat links in een rijtje 'store voor het onderwijs' daar op klikken en dan 'bestel nu' en dan zie je alle prijzen met de korting.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:19 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en Krentenbollieeee, waar kun je op de Apple site zien hoeveel de studentenkorting is?
Tja, dan wordt het lastig.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:20 schreef Broekpaling het volgende:
Ik moet ook een laptop, maar ik ben een arme sloeber zonder geld en werk.
Ahaquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zo'n stekker waar je van de ene aansluiting naar de ander kunt zeg maar.
Ik vind ze mooiquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh, zo. Ik dacht dat je hem alleen thuis zou gebruiken.![]()
Waarom een Mac dan, in hemelsnaam?
Your musical compatibility with behangplakker is Unknownquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:26 schreef behangplakker het volgende:
Gaat nu niemand zijn last-fm met de mijne vergelijken?![]()
http://www.last.fm/user/behangplakker
Je hebt ook hele mooie laptops zonder aids-software erop.quote:
Dankjequote:Op woensdag 25 maart 2009 16:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bij de store staat links in een rijtje 'store voor het onderwijs' daar op klikken en dan 'bestel nu' en dan zie je alle prijzen met de korting.
Your musical compatibility with behangplakker is VERY HIGHquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:26 schreef behangplakker het volgende:
Je hebt alles 0 keer geluisterd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:26 schreef behangplakker het volgende:
Als het te aids-ig voor me is verpats ik dat ding wel weerquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je hebt ook hele mooie laptops zonder aids-software erop.
Your musical compatibility with behangplakker is Very Lowquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:26 schreef behangplakker het volgende:
Ligt dat aan mij of? Ik heb er geen verstand vanquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:28 schreef Gupje het volgende:
[..]
Your musical compatibility with behangplakker is Unknown
Hij heeft niet ingelogdquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:30 schreef behangplakker het volgende:
Verrassende antwoorden. Hoe brede smaak heb jij wel niet BT?
[..]
Ligt dat aan mij of? Ik heb er geen verstand van
No shit, ik heb Windows Media Playerquote:
Your musical compatibility with Krentenbolletje is Superquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Your musical compatibility with behangplakker is Very Low
Ik log nu ook nooit meer in hoor, ga er niet eens op denk ikquote:
Ligt aan mij heb er nog niks mee gedaan en nog niks beluistertquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:30 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb nu 400 artiesten erop. Ik ben met heel veel mensen very highquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:30 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ondanks dat ik geen lastfm heb zou het waarschijnlijk Very high zijn. Nas, Tribe called Quest, NWA en Method Man hebben we gemeenschappelijk.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:26 schreef behangplakker het volgende:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Krentenbolletje is Super
Your musical compatibility with xBreathtaking is Mediumquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb nu 400 artiesten erop. Ik ben met heel veel mensen very high!
Ik heb nogal wat bekende erop, luister ook nog veel meer onbekend dusquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb nu 400 artiesten erop. Ik ben met heel veel mensen very high!
Ik luister nog veel meer hiphop dan daar staat hoor, maar had dat even uit mijn hoofd snel gedaanquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ondanks dat ik geen lastfm heb zou het waarschijnlijk Very high zijn. Nas, Tribe called Quest, NWA en Method Man hebben we gemeenschappelijk.
Dan hebben we super high.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik luister nog veel meer hiphop dan daar staat hoor, maar had dat even uit mijn hoofd snel gedaan
Ja maar jij hebt ook niet zo'n populaire smaakquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Your musical compatibility with xBreathtaking is Medium
Jup, werk wat ik normaal in 5 minuten doe doe ik nu een uur overquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:29 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
En je tript hem? Of je hebt gewoon erge koppijn waar je gek van word
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt ook niet zo'n populaire smaakiedereen die Kings of Leon enzo luistert wordt wel very high met me
zie het als een compliment
Ja maar ik heb kankerzin om te pitten, maa rmoet nog een kameraad helpen een chick zo ver te krijgen dat die der kan neuken en nog eten halen, als ik dan terug ben, ga ik een topic maken op FOK!quote:
Stonedquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jup, werk wat ik normaal in 5 minuten doe doe ik nu een uur over
iedereen wil op jou lijkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:37 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom is de halve wereld trouwens retarded?
Lage zijn toffer.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:27 schreef behangplakker het volgende:
[ afbeelding ]
Binnenkort misschien de mijne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |