Hoeveel?quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:04 schreef Skylark. het volgende:
Kut belastingdienst. Ik hoor nog met terugwerkende kracht zorgtoeslag te krijgen, en ik krijg het maar niet.
Even denken, van september tot december, dus 4 maanden keer 57 euro = 228 euro.quote:
Das wel fijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Even denken, van september tot december, dus 4 maanden keer 57 euro = 228 euro.
Daar snuit ik mn neus meequote:Op woensdag 25 maart 2009 14:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Even denken, van september tot december, dus 4 maanden keer 57 euro = 228 euro.
Broads?quote:
Maak jij dan even 228 over op mijn rekening, dan stuur ik jou een doosje tissues op.quote:
Ja dag. Ik ben snot verkouden, wat moet ik dan in de tussentijd?quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maak jij dan even 228 over op mijn rekening, dan stuur ik jou een doosje tissues op.
Ik heb nog wat briefjes van 500 over.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja dag. Ik ben snot verkouden, wat moet ik dan in de tussentijd?
Die gebruik ik voor mn sigarenquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb nog wat briefjes van 500 over.
Wat een saaie bedoeling hier.quote:
Ik heb gewoon een hekel aan mensen die alleen maar roepen dat het saai is. Doe er zelf eens wat aanquote:
Wat een saaie opmerking.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan mensen die alleen maar roepen dat het saai is. Doe er zelf eens wat aan
Geen zin in.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan mensen die alleen maar roepen dat het saai is. Doe er zelf eens wat aan
JE MOEDERquote:
Kut, verkeerde accountquote:
Ik als het goed is 1000 euro.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:11 schreef Zotheid het volgende:
En ik krijg van 2008 nog 1075 terug aan teveel betaalde inkomstenbelasting terug.
Is een loeder.quote:
Door jou weet ik dat de 250000e user er bijna isquote:
Sorry, ik ben helemaal flauw gepraat, vanochtend.quote:
grutjes! tofheidquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Door jou weet ik dat de 250000e user er bijna is
Dan moet je wat eten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:59 schreef reetveter het volgende:
Waarom, waaaaaaarom altijd als je dronken bent kom je op een punt, midden in de nacht, waarop je denkt: HONGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
|Hier is het niveau van zaagmans ook al een paar uur geleden bereiktquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry, ik ben helemaal flauw gepraat, vanochtend.
Nou mijn beste, dronken = ontrekking van het water uit je lichaamquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:59 schreef reetveter het volgende:
Waarom, waaaaaaarom altijd als je dronken bent kom je op een punt, midden in de nacht, waarop je denkt: HONGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Nou idd, TEH FLAUWHEID.... pfff...quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
|Hier is het niveau van zaagmans ook al een paar uur geleden bereikt
Pepperspray.quote:
das 3 euroquote:
500 euro aan pepperspray.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:04 schreef gers het volgende:
[..]
das 3 euro![]()
ik kan ook naar de hoeren gaan
ik vond dat je wel een kloon verdiende 14.gifquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:06 schreef Skylarp. het volgende:
[..]
ik vond dat je wel een kloon verdiende 14.gif
Hoe kom je daaraanquote:
KoP denk ikquote:
doe wat je niet laten kanquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:08 schreef Biogarde het volgende:
Heb ik reden om die kloon te laten scannen? Of..
Kost dat geld dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:08 schreef Biogarde het volgende:
Ik dacht dat het Fascination wasquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:09 schreef Broekpaling het volgende:
Palingbroek is ook geshredderd. Terwijl dat overduidelijk mijn kloon is en ik er niet mee klooide.
Hey meis!quote:
Serieus? Hoezo dat danquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:09 schreef Broekpaling het volgende:
Palingbroek is ook geshredderd. Terwijl dat overduidelijk mijn kloon is en ik er niet mee klooide.
¤44 per keer. En dreigmail van Danny als bonus.quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
¤44 per keer. En dreigmail van Danny als bonus.
Hoi Bobby, alles goed?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey meis!![]()
[..]
Serieus? Hoezo dat dannu kun je nooit meer de LAPO halen want dan kun je geen nieuwe SC openen
![]()
Hihiquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja hoor!quote:
Kunnen geshredde acounts terug worden gezet?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hehe.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Fascination was
Gisteravond, maar ik mailde net pas.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Was je ban niet al langer over?
Ja! Primaaa.quote:
En Camilla_Bellequote:Op woensdag 25 maart 2009 15:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hehe.![]()
Maar ik vind het jammer, want volgens mij mocht je klonen als je maar niet ging kloten.
Toch bijzonder aangezien Queen_Bee ook Harajuku is.
Hij noemde je moeder een hoer! Ik wil niet stoken ofzo... Maar hij zei het wel!!!!quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:08 schreef Biogarde het volgende:
Ben je nu in Frankrijk of niet?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gisteravond, maar ik mailde net pas.
[..]
Ja! Primaaa.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hij noemde je moeder een hoer! Ik wil niet stoken ofzo... Maar hij zei het wel!!!!
En Remlof Danny, dat mag dan weer wel.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En Camilla_Bellewas een goeie C_N kloon.
Nee, ik ben al terug.quote:
Ik was er ook kapot van.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:14 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bobby was een beetje van zijn stuk door je gedwongen afwezigheid.
ik voel met je meequote:Op woensdag 25 maart 2009 15:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kunnen geshredde acounts terug worden gezet?
Ik had Patrick_Ster, maar remlof shredderde die for no reason, want hij dacht dat het NG was. En nu ben ik hem kwijt.
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:14 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bobby was een beetje van zijn stuk door je gedwongen afwezigheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Was het wel leuk?quote:
We hebben nog lijm over van de vorige keer toen Acinonyx stuk ging.quote:Ik was er ook kapot van.
Nee.quote:
Ja was wel tof. Het regende pijpenstelen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Was het wel leuk?
[..]
We hebben nog lijm over van de vorige keer toen Acinonyx stuk ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |