Gane on? Plus, TS begintquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:09 schreef draculettetje het volgende:
laatste post vorig deel:
[..]
Gane on
Nenaquote:
Eriaquote:
Edithquote:Op zondag 29 maart 2009 18:21 schreef Zeroku het volgende:
Renee
Hannekequote:
Erinquote:
Tanjaquote:
Annequote:
Elinequote:
Annettequote:
Yvonnequote:
Alexiaquote:
ellabellamienaquote:
Nembembabaquote:
Evelieniepienquote:
Kom op man.. Het is niet aan jou om te bepalen wat een meisjesnaam is.. Voor iemand uit soemalie is truus ook volkomen absurd.quote:
Dan kun je in theorie een willekeurige volgorde van willekeurige letters posten.quote:Op zaterdag 4 april 2009 06:20 schreef Twerk het volgende:
[..]
Kom op man.. Het is niet aan jou om te bepalen wat een meisjesnaam is.. Voor iemand uit soemalie is truus ook volkomen absurd.
Ja dat kan ook. Het is slechts de beperking van de lezer of hij of zij het wel een meisjesnaam vindt of niet.quote:Op zaterdag 4 april 2009 06:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dan kun je in theorie een willekeurige volgorde van willekeurige letters posten.
Als je nieuwe meisjesnamen wil verzinnen ga je maar naar ONZ ofzo en anders vind je dit misschien wel leuk:
Blinde kangoeroe met groene wenkbrauwen lepeltopic # 18
Zal best. Ik vind het een beperking van de poster als het louter namen betreffen die niet bestaan.quote:Op zaterdag 4 april 2009 06:30 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ja dat kan ook. Het is slechts de beperking van de lezer of hij of zij het wel een meisjesnaam vindt of niet.
Als jij morgen een nichtje krijgt en jouw tante noemt haar helenanora dan is dat voor jou een meisjesnaam. Sterker nog, na een week of 2 kun jij je niet eens meer voorstellen dat het er geen zou zijn.
Maar anyway, ik ga slaaaaaaaapen. Cheers.
Oyasumiquote:Op zaterdag 4 april 2009 06:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zal best. Ik vind het een beperking van de poster als het louter namen betreffen die niet bestaan.
Wie stelt bewijst, toon maar aan dat er Eveliniepien bestaat en ik zal nooit meer een vraagteken zetten bij een post van je in deze reeks.![]()
Trusten.
Tja, maar het is natuurlijk al een misvatting om te denken dat er een kindje met een naam moet bestaan voordat de naam bestaat. Sterker nog, duizenden namen waren er al voordat een kind ze ooit droegquote:Op zaterdag 4 april 2009 06:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zal best. Ik vind het een beperking van de poster als het louter namen betreffen die niet bestaan.
Wie stelt bewijst, toon maar aan dat er Eveliniepien bestaat en ik zal nooit meer een vraagteken zetten bij een post van je in deze reeks.![]()
Trusten.
Oyasumiquote:
Het eerste ga ik niet op in, het tweede kan ik prima begrijpen, maar dan moet je gewoon wegblijven.quote:Op zaterdag 4 april 2009 06:39 schreef Twerk het volgende:
Tja, maar het is natuurlijk al een misvatting om te denken dat er een kindje met een naam moet bestaan voordat de naam bestaat. Sterker nog, duizenden namen waren er al voordat een kind ze ooit droeg![]()
Het zal er wel mee te maken hebben dat de volslagen fantasieloze en eentonige bezigheid als een voor de hand liggend naampje opdreunen mij tegenstaat.
Anne-Mariequote:
Antoinettequote:
Riannequote:
Estherquote:
Riaquote:
Ashleyquote:
Annettequote:
stond bij active topics en ik zag jouw naamquote:
Emmaquote:
Ja 't is ook niet zo geschikt voor SCquote:
Arminda (spaanse naamquote:Op zondag 5 april 2009 17:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Emma
[..]
Ja 't is ook niet zo geschikt voor SCgoedemorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anoeshkaquote:Op zondag 5 april 2009 17:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Emma
[..]
Ja 't is ook niet zo geschikt voor SCgoedemorgen
Anastaciaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op zondag 5 april 2009 17:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
AnastaciaAldaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Estherquote:
Eveliinaquote:
Angelicaquote:
Amaliaquote:
Etelkaquote:
Dianequote:
Ana-Lucia.quote:
Ysannequote:
Astridquote:
daniellequote:Op donderdag 9 april 2009 16:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
Astrid