abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67389725
Hoi ik ben zelf 27 jaar en heb een relatie gehad van bijna 4 1/2 jaar en heb zelf geen ervaring in rebounders om te delen maar ben daarom wel nieuwschierig naar ervaringen hierna van mensen als die het willen delen.

Wel heb ik een ex die na ruim 4 jaar het op een ochtend uitmaakte en binnen 'n dag is naar haar nieuwe liefde is gegaan wat nu bijna 3kwart jaar gaande is, en ik er nu pas zo goed als helemaal over heen ben .
(Ze was niet mijn eerste liefde maar wel m'n eerste lange relatie en naar mijn idee echte liefde)

Als je als uit elkaar ga na een x aantal jaren samen, bestaat de kans dat je snel (binnen enkele weken) een nieuwe liefde vind, of dat je (blijkbaar) op het einde van je relatie verlieft word op een ander.

Een rebounder is naar mijn idee iemand die de klap opvangt van je vorige relatie, nieuwe spanningen, ondekkingen en ervaringen die op een nieuwe liefde/relatie kan lijken maar, maar na een tijdje je er achter komt dat je nog niet over je ex heen bent of dat die persoon toch niet die grote nieuwe liefde voor je is.

Ik ben toch wel erg nieuwschierig naar de (serieuse) ervaringen, ik heb er al een paar gelezen hier op fok, maar misschien willen mensen hun ervaringen delen om een beter beeld te krijgen hiervan.

ps: Vermeld graag je leeftjid en duur van je (rebound) relatie
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67389779
Ik ken mensen die blijven rebounden, die noem ik dan maar re-bouncers ...
Trotse mensen verdwalen liever dan de weg te vragen.
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:03:38 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67389804
2.3 maanden. Maximaal.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_67389822
Leeftijd Cc !!
Trotse mensen verdwalen liever dan de weg te vragen.
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:05:12 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67389854
Tussen 25 en 35. Max.
pi_67389922
Een gemiddelde rebound duurt 2/3 maanden...echter kan het zijn dat dit 1 week duurt, of 3 jaar.
Conclusie: onbepaald

Mijn rebound duurde 2 maanden en ik ben nu 20 (toen was ik 19)

[ Bericht 1% gewijzigd door Lakai op 25-03-2009 13:29:11 ]
Ik doe niet meer aan een signature
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:12:01 #7
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_67390063
20 ofzo toen ik een rebound in dook. duurde 4 maanden ofzo.
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:16:29 #8
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_67390201
anderhalf uur

Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_67390281
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:16 schreef genakt het volgende:
anderhalf uur

[ afbeelding ]
Even serieus ajb

Copycat: 2/3 maanden
Lakai: 2/3 maanden tot onbepaald
Thirdmark: 4 maanden
Gootsteen: sommige mensen blijven rebounden

Vind die van Lakai wel iets hebben, al is mijn eigen gedachtendaarover beinvloed door mijn eigen ervaringen natuurlijk .. misschien kan een rebound wel overslaan in iets echts?
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:23:27 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67390432
Ik heb wel eens een rebound van een paar jaar gehad .
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:26:20 #11
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_67390509
Wacht, ik zal het rebound statistiekenboek er even bijhalen

TS, er zijn geen regels wat betreft tijd, dat verschilt per persoon en per situatie. Gut, mijn allereerste vriendje is met zijn "rebound" getrouwd
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_67390530
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:23 schreef Copycat het volgende:
Ik heb wel eens een rebound van een paar jaar gehad .
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:03 schreef Copycat het volgende:
2.3 maanden. Maximaal.
Je spreekt jezelf wel een beetje tegen Copycat misschien kan je er iets over vertellen?
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:26 schreef Ripley het volgende:
Wacht, ik zal het rebound statistiekenboek er even bijhalen

TS, er zijn geen regels wat betreft tijd, dat verschilt per persoon en per situatie. Gut, mijn allereerste vriendje is met zijn "rebound" getrouwd
Heeft natuurlijk wel iets met nieuwschierigheid m.b.t. m'n ex te maken, maakt me niet uit dat haar rebound is of niet, want wil haar niet terug, maar vind het gewoon intressant om het er over te hebben (begrijpen doe ik 't toch nooit, maar dat maakt niet uit)
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:28:33 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67390578
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:27 schreef Chev het volgende:

Je spreekt jezelf wel een beetje tegen Copycat misschien kan je er iets over vertellen?
Want die exacte 2.3 maanden kwam zo echt over?
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:32:33 #14
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_67390719
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:27 schreef Chev het volgende:

[..]

[..]

[..]

Heeft natuurlijk wel iets met nieuwschierigheid m.b.t. m'n ex te maken, maakt me niet uit dat haar rebound is of niet, want wil haar niet terug, maar vind het gewoon intressant om het er over te hebben (begrijpen doe ik 't toch nooit, maar dat maakt niet uit)
Het lijkt ene beetje of je wil horen dat dit zeker niet serieus is en dat ze over 3 maanden zich weer huilend in je armen stort. Maar ja, zo werkt het niet altijd
pi_67390796
Nou op dit moment leidt Dwight Howard de rebound catogorie

Dwight Howard ORL 13.9
David Lee NYK 11.9
Troy Murphy IND 11.8
Tim Duncan SAS 10.6
Emeka Okafor CHA 10.2
Maar neem aan dat je dit niet bedoelt.

Even serious weer, sorry moest er even tussendoor.

Een rebounds hangt af van de duur van de relatie. Ik had een relatie van 2 jaar en rebounds duurde 2 maanden. Ik was toen 20.

Mijn eigen theorie is dat een rebounds 10% van je vorige relatie mag duren.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_67390864
Ben toevallig ook 27 met een relatie van 4½ jaar achter de rug, alleen in mijn geval is het nog maar een paar weken uit dus ben er voorlopig nog niet overheen ben ik bang. Zij is ook verliefd geworden op iemand anders, geen idee of het een rebound is maar het doet wel pijn om zo makkelijk vervangen te worden in ieder geval.

Heb zelf ook wel eens een rebound gehad, om precies te zijn toen ik 20 was voor 2 maanden. Heb er nog steeds spijt van eigenlijk, vooral omdat het me niet eens heeft geholpen over mijn voorlaatste ex heen te komen.
I'm scared to death that I'm living a life not worth dying for...
pi_67390865
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:32 schreef Ripley het volgende:

Het lijkt ene beetje of je wil horen dat dit zeker niet serieus is en dat ze over 3 maanden zich weer huilend in je armen stort. Maar ja, zo werkt het niet altijd
Nah die hoop heb ik allang opgegeven, zou ook niet goed zijn ik heb m'n tijd en rust genomen om de dingen in mijn leven opnieuw uit te zoeken en dat lukt goed, heb haar al 9 maanden niet gezien of gesproken en heb haar verders niet meer nodig, maar ben dat laatste beetje nog niet kwijt, dat gaat wel komen Ripley
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:28 schreef Copycat het volgende:
Want die exacte 2.3 maanden kwam zo echt over?
Beetje wel, dus het was een grapje?
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:38:52 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67390923
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:36 schreef Chev het volgende:

Ja. Sorry.
Omdat er volgens mij geen zinnig want eenduidig antwoord op te geven valt.
pi_67390928
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:36 schreef Chev het volgende:

[..]

Nah die hoop heb ik allang opgegeven, zou ook niet goed zijn ik heb m'n tijd en rust genomen om de dingen in mijn leven opnieuw uit te zoeken en dat lukt goed, heb haar al 9 maanden niet gezien of gesproken en heb haar verders niet meer nodig, maar ben dat laatste beetje nog niet kwijt, dat gaat wel komen Ripley
[..]

Nou ja wat iedereens punt hier een beetje is (en mijne toch ook wel een beetje al had je daar het sarcastische ook niet door):

Een rebound heeft geen bepaalde logica wat betreft de tijd, het werkt niet volgens een formule (en dus ook niet 10% van je relatie ).
Vandaar dat ik zei: Onbepaald...
pi_67391315
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:38 schreef Lakai het volgende:
[knip]
Een rebound heeft geen bepaalde logica wat betreft de tijd, het werkt niet volgens een formule (en dus ook niet 10% van je relatie ).
Vandaar dat ik zei: Onbepaald...
Ik snap dat er geen logica in zit,en dat sommige dingen niet te begrijpen zijn of er geen reden of (maximale) tijdsduur aan gegeven kan worden, maar ik ben wel nieuwschieirg naar de ervaringen van Fok!-ers hiermee, want ik vind het wel interessant.

[ Bericht 0% gewijzigd door Chev op 25-03-2009 13:58:18 (cc purist) ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:54:52 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67391499
Interessant.
pi_67392338
De ene keer rebound je een nacht, een week of een maand. Soms rebound je een jaar ( of jaren).
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_67392600
Toen het met mijn eerste soort van vriendje niet meer werkte zocht ik troost in de armen van een andere man die op dat moment ook net uit een relatie kwam, we hadden ook allebei even helemaal schoon genoeg van relaties, maar wilden wel iemand om leuke avonden mee door te brengen. Mijn soort van exvriendje was heel erg gekwetst dat ik zo snel ging rondscharrelen met een ander, ex van scharrel heeft zelfs laten weten dat ze het heel erg beledigend vond dat hij zo snel en makkelijk met iemand anders seks had. Tja, 5 jaar later zijn we nog wel samen, dus echt een rebound was het niet.
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_67392849
maar werkt een rebound dan ook echt?

is dat niet gewoon puur sex en aandacht die je zoekt die je eerst niet had.
en dan besef je opeens dat het een "rebound" is en dan komt het verdriet weer boven.

mijn rebound zijn:
-alcohol
-cigaretten
-films ( a la notebook)
-heel dronken worden zodat ik te rare dingen doe en me kapot schaam en die schaamte tijdelijk het verdriet weg neemt
-hele onverstandige dingen met mijn motor/auto doen totdat ik een keer een close call heb

en dit duurt bij mij 2 tot 5 jaar

ach ik heb geen rebound nodig, mijn exen pakken er wel zoveel dat het weer compenseert met mij
pi_67393290
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:28 schreef As_33 het volgende:
Toen het met mijn eerste soort van vriendje niet meer werkte zocht ik troost in de armen van een andere man die op dat moment ook net uit een relatie kwam, we hadden ook allebei even helemaal schoon genoeg van relaties, maar wilden wel iemand om leuke avonden mee door te brengen. Mijn soort van exvriendje was heel erg gekwetst dat ik zo snel ging rondscharrelen met een ander, ex van scharrel heeft zelfs laten weten dat ze het heel erg beledigend vond dat hij zo snel en makkelijk met iemand anders seks had. Tja, 5 jaar later zijn we nog wel samen, dus echt een rebound was het niet.
En nog steeds friends with benefits zeg maar? of is het uitgegroeid tot een relatie?
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67393390
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:35 schreef Pwoekie het volgende:
maar werkt een rebound dan ook echt?
[knip]
Daar heb ik geen idee van (simpelweg geen ervaring)..

Ik weet wel dat alcohol, drugs, aandacht, sex en weet ik veel wat allemaal maar afleidingen of afreageer dingen zijn en lijkt me niet echt 'n 'rebound'..
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67393442
1 nacht, hooguit 3 nachten

vanaf mn ehm, 18e tot mn 27e ongeveer ik hoop het eigenlijk niet nog es over te hoeven doen

Maar wat je ex betreft ts: maakte zij het uit? Vaak is het zo dat voor de partij die de beslissing uiteindelijk neemt, het gevoel al een stuk "verder" is, voor jou begint het op dat punt pas uit te raken, terwijl er bij die ander dan al een heel traject is geweest van losmaken en verwerken etc.
pi_67393715
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:53 schreef MarMar het volgende:
1 nacht, hooguit 3 nachten
vanaf mn ehm, 18e tot mn 27e ongeveer ik hoop het eigenlijk niet nog es over te hoeven doen
Pfew klinkt heftig
Een soort re-bouncer dus (aldus een van de eerste reactie van iemand op deze post)
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:53 schreef MarMar het volgende:
Maar wat je ex betreft ts: maakte zij het uit? Vaak is het zo dat voor de partij die de beslissing uiteindelijk neemt, het gevoel al een stuk "verder" is, voor jou begint het op dat punt pas uit te raken, terwijl er bij die ander dan al een heel traject is geweest van losmaken en verwerken etc.
Wat je hierboven schrijft is inderdaad zo, en nee het maakt niet uit begrijpen doe ik 't toch niet hehe, heb er al genoeg over nagedacht om dit te weten.

Maar ik heb vandaag gewoon een hoop tijd over op werk, en ben nieuwschierig naar andere ervaringen.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67393920
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 15:00 schreef Chev het volgende:

[..]

Pfew klinkt heftig
Een soort re-bouncer dus (aldus een van de eerste reactie van iemand op deze post)
[..]

Wat je hierboven schrijft is inderdaad zo, en nee het maakt niet uit begrijpen doe ik 't toch niet hehe, heb er al genoeg over nagedacht om dit te weten.

Maar ik heb vandaag gewoon een hoop tijd over op werk, en ben nieuwschierig naar andere ervaringen.
Nee joh, geen rebouncer gewoon flierefluiten en geen relatie aangaan om maar een relatie te hebben.
Maar goed, als je eenmaal gewend bent een relatie te hebben, heb je wel es een keer een behoeftenpatroon opgebouwd en daar komen de one nighters in beeld Prima regeling wat mij betreft!
  woensdag 25 maart 2009 @ 15:28:25 #30
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_67394792
Meestal maar effetjes , maandje of 2-3.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_67395108
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:49 schreef Chev het volgende:

[..]

En nog steeds friends with benefits zeg maar? of is het uitgegroeid tot een relatie?
Op de eerste 8-9 maanden na gewoon officieel een relatie natuurlijk, anders zou ik niet zo met zekerheid durven zeggen dat het geen rebound is
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_67395161
Een avondje. 8)
pi_67396022
Conclusie ergens tussen de 2 maanden en 'n jaar ofzo..

Maar even een vraag erbij: Werkt een rebound? Of krijg je er alleen maar meer verdriet van door alles weg te stoppen in iets wat niet echt is?
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67396284
Gosh Chev, serieus...

je bent 27 jaar, je kan heus zelf wel verzinnen dat liefdesverdriet gewoon een plekje moet krijgen en dat daar niet een kant en klare remedie voor is die "werkt"
pi_67396752
Bovendien verschilt het per persoon!
Een vriend van mij vind het goed werken, omdat ie seks heeft en dan weer verder gaat.
Bij mij werkt het minder omdat ik wanneer ik liefdesverdriet heb, me niet goed voel bij andere vrouwen in bed.
pi_67397060
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 16:05 schreef MarMar het volgende:
Gosh Chev, serieus...

je bent 27 jaar, je kan heus zelf wel verzinnen dat liefdesverdriet gewoon een plekje moet krijgen en dat daar niet een kant en klare remedie voor is die "werkt"
MarMar ga niet doen alsof ik dom ben ajb, ik weet dat soort dingen uiteraard ook wel.
Die (levens)ervaring heb ik gelukkig

Ik ben nieuwschierig naar andermans ervaringen (zoals ik al eerder zei), gewoonweg omdat ik die ervaringen zelf niet heb (en tot nog toe ook geen behoefte aan heb) en op die manierer misschien een andere kijk erop krijgen en misschien sommige dingen beter begrijpen.

Ik heb dit topic niet geopend omdat ik hulp wil met verwerken van m'n ex ofzo hoor laat dat duidelijk zijn.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67397467
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 16:22 schreef Chev het volgende:

[..]

MarMar ga niet doen alsof ik dom ben ajb, ik weet dat soort dingen uiteraard ook wel.
Ik ben nieuwschierig naar andermans ervaringen (zoals ik al eerder zei), gewoonweg omdat ik die ervaringen zelf niet heb (en tot nog toe ook geen behoefte aan heb) en op die manierer misschien een andere kijk erop krijgen en misschien sommige dingen beter begrijpen.

Ik heb dit topic niet geopend omdat ik hulp wil met verwerken van m'n ex ofzo hoor laat dat duidelijk zijn.
Als ik zeg dat je iets zelf wel kan bedenken, suggereer ik het tegenovergestelde van dat je dom bent

Ik denk dat het gewoon zoals al gezegd inderdaad persoonlijk is en dan ook nog eens per keer verschillend.

Als je liefde zoekt is een rebound wellicht alleen maar confronterend met wat je niet hebt achteraf.
Als je gewoon probeert door te gaan met je leven en niet meteen hele sprookjes verwacht en je gewoon vermaakt met af en toe een flirt is dat weer een heel ander verhaal..

Voor mij persoonlijk was het echte kutgevoel nooit zo heel erg van lange duur, ik zorgde wel weer dat mijn leventje leuk genoeg was voor mij alleen en ging juist de dingen opzoeken die ik had opgeofferd en vaak ook wel had gemist, dat hielp altijd
pi_67398231
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 16:32 schreef MarMar het volgende:
Als ik zeg dat je iets zelf wel kan bedenken, suggereer ik het tegenovergestelde van dat je dom bent
[knip]
Bedankt
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 16:32 schreef MarMar het volgende:
Voor mij persoonlijk was het echte kutgevoel nooit zo heel erg van lange duur, ik zorgde wel weer dat mijn leventje leuk genoeg was voor mij alleen en ging juist de dingen opzoeken die ik had opgeofferd en vaak ook wel had gemist, dat hielp altijd
Daar ben ik dus ook al ff mee bezig, maar zoek vooral nieuwe dingen omdat ik de oude niet meer wil doen, en dat duurt wat langer
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 16:15 schreef Lakai het volgende:
Bovendien verschilt het per persoon!
Een vriend van mij vind het goed werken, omdat ie seks heeft en dan weer verder gaat.
Bij mij werkt het minder omdat ik wanneer ik liefdesverdriet heb, me niet goed voel bij andere vrouwen in bed.
Bedankt voor de serieuse reactie
Tja alleen sex willen en daar eerlijk over zijn of een iemand versieren sex hebben en dan de 'one night stand' beindigen zijn ook weer andere vormen van leven.. persoonlijk vind ik dat je beter daar eerlijk over kan zijn.

Rebound als in relatie vorm lijkt me inderdaad ook niet geweldig oplossend, maargoed maarja that's just me
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  woensdag 25 maart 2009 @ 16:53:42 #39
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_67398397
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 15:59 schreef Chev het volgende:
Conclusie ergens tussen de 2 maanden en 'n jaar ofzo..

Maar even een vraag erbij: Werkt een rebound? Of krijg je er alleen maar meer verdriet van door alles weg te stoppen in iets wat niet echt is?
Dat weet je pas op het moment dat je iets beleeft lijkt me. Je moet niet met iemand iets beginnen omdat je onverwerkte zaken betreffende je je ex hebt, maar gewoon omdat die persoon je wel leuk lijkt
pi_67398700
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 16:53 schreef Ripley het volgende:
Dat weet je pas op het moment dat je iets beleeft lijkt me. Je moet niet met iemand iets beginnen omdat je onverwerkte zaken betreffende je je ex hebt, maar gewoon omdat die persoon je wel leuk lijkt
Lijkt me duidelijk, maar wat als je met iemand gaat JUIST omdat je die leuk vind ofwel leuker dan wat je nu hebt in je relatie?

Natural selection zeg maar, en je stapt zomaar over van de een naar de ander (wat je toch regelmatig hoor) zonder tijd te nemen voor jezelf, en je leven voort te zetten op de manier zoals je de hele tijd al deed
Dan nog dan mag die relatie wel érg leuk zijn wil je verleden zo plots achter je kunnen laten..

btw als je 't nog niet door had dit is wel persoonlijk & verwerkt maar onbegrijpelijk hehe
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67400891
friends with benefits klinkt wel goed

mis wel de burgerlijke dingen
  woensdag 25 maart 2009 @ 18:05:19 #42
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_67401001
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:00 schreef Chev het volgende:

[..]

Lijkt me duidelijk, maar wat als je met iemand gaat JUIST omdat je die leuk vind ofwel leuker dan wat je nu hebt in je relatie?

Natural selection zeg maar, en je stapt zomaar over van de een naar de ander (wat je toch regelmatig hoor) zonder tijd te nemen voor jezelf, en je leven voort te zetten op de manier zoals je de hele tijd al deed
Dan nog dan mag die relatie wel érg leuk zijn wil je verleden zo plots achter je kunnen laten..

btw als je 't nog niet door had dit is wel persoonlijk & verwerkt maar onbegrijpelijk hehe
Je kan iemand niet in zijn kop kijken - misschien had zij al langer een aflopend gevoel voor jou. Maar misschien ook niet.

Weet je wat het is? Jij bent nog steeds met haar bezig en op zoek naar antwoorden die je nooit agat krijgen omdat je niet in haar hoofd kan kijken. Laat het los en concentreer je op jezelf en jouw toekomst ipv de hare
pi_67401159
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 18:05 schreef Ripley het volgende:

[..]

Je kan iemand niet in zijn kop kijken - misschien had zij al langer een aflopend gevoel voor jou. Maar misschien ook niet.

Weet je wat het is? Jij bent nog steeds met haar bezig en op zoek naar antwoorden die je nooit agat krijgen omdat je niet in haar hoofd kan kijken. Laat het los en concentreer je op jezelf en jouw toekomst ipv de hare
dat valt me trouwens wel op (ook het topic, je ex los laten, voornamelijk mannen die er posten en terug komen).
vrouwen zijn er stukken beter in om alles zo achter zich te laten.
merk dat ook wel in mijn omgeving...

ik vind dat zelf nogal moeilijk te begrijpen en volgensmij veel mannen met mij (oa de TS.)
  woensdag 25 maart 2009 @ 18:15:00 #44
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_67401375
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 18:09 schreef Pwoekie het volgende:

[..]

dat valt me trouwens wel op (ook het topic, je ex los laten, voornamelijk mannen die er posten en terug komen).
vrouwen zijn er stukken beter in om alles zo achter zich te laten.
merk dat ook wel in mijn omgeving...

ik vind dat zelf nogal moeilijk te begrijpen en volgensmij veel mannen met mij (oa de TS.)
Op fok gek genoeg wel, maar er zijn echt best veel onderzoeken naar geweest en die wijzen allemaal precies het omgekeerde uit - dat mannen juist direct in een nieuwe relatie stappen, sneller dan vrouwen
pi_67402008
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 18:15 schreef Ripley het volgende:

[..]

Op fok gek genoeg wel, maar er zijn echt best veel onderzoeken naar geweest en die wijzen allemaal precies het omgekeerde uit - dat mannen juist direct in een nieuwe relatie stappen, sneller dan vrouwen
Is dat zo?

Als ik kijk naar mijn omgeving zijn het toch altijd de vrouwen die meteen weer aan een nieuwe verovering vastklampen en zijn het vooral de vrouwen die het hebben van een relatie belangrijk vinden, zelfs als die relatie niet zo heel veel voorstelt maar gewoon om niet alleen te zijn.
pi_67402218
Een troostvriend/vriendin

Feel the pain & move on.
Lambo of Rekt
pi_67402625
1 maand. Het hielp niet, maakte me uiteindelijk alleen maar verdrietiger.
pi_67402834
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 18:33 schreef MarMar het volgende:

[..]

Is dat zo?

Als ik kijk naar mijn omgeving zijn het toch altijd de vrouwen die meteen weer aan een nieuwe verovering vastklampen en zijn het vooral de vrouwen die het hebben van een relatie belangrijk vinden, zelfs als die relatie niet zo heel veel voorstelt maar gewoon om niet alleen te zijn.
ja exact.

vind het wel raar an sich aangezien vrouwen normaliter gevoeliger zijn ...
of dat is onjuist...

maar wellicht zijn vrouwen juist dan gevoeliger voor aandacht en idd, een relatie om de relatie.

vind het zelf vrij moeilijk om bijvoorbeeld iemand in een disco/cafe op te pikken. heb altijd zoiets dat ik iemand eerst goed wil leren kennen voordat ik uberhaupt echt gevoelens voor iemand kan krijgen.

maar ik heb ook zelf nog nooit echt een rebound gehad, beetje zoenen en dat was het.
misschien eens proberen (al is het ook niet echt eerlijk voor de degene die de rebound is....)
  woensdag 25 maart 2009 @ 19:01:11 #49
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_67402991
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 18:33 schreef MarMar het volgende:

[..]

Is dat zo?

Ja echt Denk dat het ook per leeftijdsgroep verschilt overigens
pi_67403822
Tjonge heb ik net een heel stuk getypt is de pagina verlopen aaarg

Zoow wat een reacties en veel goed bedoelde reacties bedankt ik concentreer me ook op mezelf hoor, hoef geen relatie op 't moment en hoef zeker geen contact met m'n ex, maar soms denk ik er wel 's aan en zou ikn antwoorde willen op vragen die toch niet komen.

Maar ik denk inderdaad dat MarMar de spijker op de kop slaat.

Ik denk dat 'sommige mensen' niet alleen kunnen zijn en zeker niet na een lange relatie en iets nodig hebben wat het ook mag zijn (aandacht/liefde/status/steun/vrienden/kracht/intimiteit/geld/sex/macht oké klinkt wat overdreven ) om het leventje waarmee ze bezig waren vol te houden.

Zo leef je in een patroon en zie je de zelfde dingen terug in je leven en dus ook de dingen die je niet wilt hebben denk ik, maar de toekomst zal uitwijzen, ik doe er in iedergeval niet meer aan mee

Ik kan het me niet voorstellen dat iemand in een relatie willen zitten die niks voorsteld.. of gaat de zin: Iets is beter dan niets, dan op ofzo

[ Bericht 5% gewijzigd door Chev op 25-03-2009 20:21:44 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67410748
nvm

[ Bericht 100% gewijzigd door g0llum op 25-03-2009 22:17:18 ]
pi_67411003
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:25 schreef Chev het volgende:
Ik snap dat er geen logica in zit,en dat sommige dingen niet te begrijpen zijn of er geen reden of (maximale) tijdsduur aan gegeven kan worden, maar ik ben wel nieuwschieirg naar de ervaringen van Fok!-ers hiermee, want ik vind het wel interessant.
Sommiche mensen hebben chewoon het idee dat ze niet zonder anderen kunnen, maar dat is natuurlijk wat anders dan daadwerkelijk niet zonder iemand anders te kunnen leven.

Het lijkt mij dat een rebound zeker wel nuttich is aanchezien het wat van de klap wechneemt.
pi_67420093
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 22:16 schreef g0llum het volgende:

Sommiche mensen hebben gewoon het idee dat ze niet zonder anderen kunnen, maar dat is natuurlijk wat anders dan daadwerkelijk niet zonder iemand anders te kunnen leven.

Het lijkt mij dat een rebound zeker wel nuttig is aangezien het wat van de klap wegneemt.
Oh het leven gaat wel door hoor, het gaat uiteraard om de kwaliteit van leven

Misschien dat sommige mensen denken dat ze het alleen niet redden, of eenzaam worden en de sociale kring kwijtraken, maar in slechte tijden leer je je échte vrienden kennen en die zijn het belangrijkste om te hebben naast jezelf

Misschien kan een rebound liefde inderdaad de klap van je vorige relatie opvangen en je weer bijzonder laten voelen, je blij maken, en je zorgen/twijfels wegnemen, maar als die weer over gaat voel je je alleen nog maar hol en leeg (inhoudloos) voelen denk ik, tenzij je jezelf 100% kent en weet dat je het aankan (zelfkennis/zelfvertrouwen) lijkt me zoiezo lastig.

Ik heb een hoop geleerd over mezelf sinds de relatie uit is, en dat je in eerste instantie voor jezelf moet leven en niet voor een ander, dat was ik even vergeten toen, en het weer vrijgezel zijn me heeft geholpen mezelf terug te vinden, en dat dit, zeker na een lange relatie zjin voordelen heeft (en nadelen )
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67420224
Ik denk inderdaad dat sommige mensen als ze alleen zijn gewoon niet weten wat ze met zichzelf aanmoeten.
Bezig zijn met een ander is natuurlijk een leuke afleiding om maar niet bezig te hoeven met jezelf

Imho moet je eerst goed met jezelf kunnen leven om uberhaupt goed met iemand anders te kunnen leven.
pi_67420615
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 09:23 schreef MarMar het volgende:
Ik denk inderdaad dat sommige mensen als ze alleen zijn gewoon niet weten wat ze met zichzelf aanmoeten.
Bezig zijn met een ander is natuurlijk een leuke afleiding om maar niet bezig te hoeven met jezelf

Imho moet je eerst goed met jezelf kunnen leven om uberhaupt goed met iemand anders te kunnen leven.
Tja er moet een balans zijn, alleen maar met jezelf of alleen maar met een ander bezig zijn is natuurlijk ook niet te doen..

Ik dacht door haar gelukkig te maken (en zij mij) dat ik daar zelf ook gelukkig van werd, en dat is in ook zo omdat ik van haar hield, maar als dat op een gegeven moment van een kant blijft komen, en er een hoop problemen bij komen dan raakt die energie snel op

Met een ander bezig zijn is leuker denk ik, maar je moet ten alle tijden jezelf in de gaten houden en je grenzen bewaken.
Maar back on-topic
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67422020
Ik geloof, dat bij mensen die het uitmaken en dan (meteen) een ander hebben, die relatie niet een rebound is...

de rebound is pas, als je gedumpt bent, en je verdriet gaat wegneuken...

kortom Chev;

jouw ex had geen rebound, want ze had weinig/geen verdriet.. zij maakte het immers uit...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_67422028
Nou had ik bij voorgaande relaties altijd wel ergens een achterhoofdgedachte van "als dit overgaat, red ik het heus wel"
Altijd een reserve achter de hand, praktisch en psychisch zogezegd..

Maar ik moet zeggen dat ik me nu weinig kan voorstellen bij een leven zonder mijn man.

Misschien niet helemaal on topic, maar omdat het toch gaat over relaties die voorbij gaan: herkennen jullie het dat je (achteraf gezien) eigenlijk altijd wel hebt ingecalculeerd dat het voorbij zou kunnen gaan?
pi_67422885
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 10:37 schreef MarMar het volgende:
Nou had ik bij voorgaande relaties altijd wel ergens een achterhoofdgedachte van "als dit overgaat, red ik het heus wel"

Maar ik moet zeggen dat ik me nu weinig kan voorstellen bij een leven zonder mijn man.

Misschien niet helemaal on topic, maar omdat het toch gaat over relaties die voorbij gaan: herkennen jullie het dat je (achteraf gezien) eigenlijk altijd wel hebt ingecalculeerd dat het voorbij zou kunnen gaan?
Tja ik had de eerste 2-3 jaar nog zoiets van hmm dit kan ook uitgaan, toen hadden we 't over samenwonen, trouwen en kinderen krijgen en toen ben ik er voor gegaan dus ja ik heb er wel rekening mee gehouden toen maar dat veranderd toch iets als je toekomstplannen maakt.
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 10:36 schreef Godshand het volgende:
[knip]
kortom Chev;
jouw ex had geen rebound, want ze had weinig/geen verdriet.. zij maakte het immers uit...
Klinkt als een statement ach jij weet het niet, ik ook niet, alleen zij weet dat dus dat maakt niet uit hehe, ze heeft in iedergeval geen spijt van d'r keuze dat lijkt me wel duidelijk

Tijd zal het zeggen niet dat ik er op ga wachten hoor, maar ik doe het lekker rustig aan, geen tijdelijk iets of rebound nodig heb mezelf!

Maar denk wel leuk al die ondervindingen en meningen over rebound (relaties) toch wel leuk om te horen hoeveel meningen er over zijn (zoveel mensen zoveel meningen uiteraard).

[ Bericht 11% gewijzigd door Chev op 26-03-2009 11:24:10 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67426144
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 10:37 schreef MarMar het volgende:

Ja dat herken ik zeker wel!

Bij mijn eerste relatie eigenlijk, omdat de kans simpelweg niet niet niet groot is dat 2 elkaars-eersten bij elkaar blijven...

Een vriend van mij was van mening dat ik er dan eigenlijk net zo goed meteen me kon ophouden.
maar dat vond ik niet Je leert van elke relatie
pi_67426544
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 12:44 schreef Lakai het volgende:

[..]

Ja dat herken ik zeker wel!

Bij mijn eerste relatie eigenlijk, omdat de kans simpelweg niet niet niet groot is dat 2 elkaars-eersten bij elkaar blijven...

Een vriend van mij was van mening dat ik er dan eigenlijk net zo goed meteen me kon ophouden.
maar dat vond ik niet Je leert van elke relatie
Mee eens, en zelfs als een relatie eindig is, kan het best de tijd dat het duurt nog heel waardevol zijn.

Een relatie niet aangaan omdat het wellicht eindig is, vind ik net zo dom als geen goede gesprekken te hebben met iemand die misschien (waarschijnlijk) niet je beste vriend voor je leven zal worden.
pi_67427713
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 12:55 schreef MarMar het volgende:

[..]

Mee eens, en zelfs als een relatie eindig is, kan het best de tijd dat het duurt nog heel waardevol zijn.

Een relatie niet aangaan omdat het wellicht eindig is, vind ik net zo dom als geen goede gesprekken te hebben met iemand die misschien (waarschijnlijk) niet je beste vriend voor je leven zal worden.
Ofwel beter spijt hebben van iets wat je wel gedaan hebben en er van leren en nieuwe ervaringen opdoen dan spijt te hebben van iets wat je niet gedaan heb en niks geleerd te hebben

Bang om te leven of om lief te hebben overkomt iedereen wel eens denk ik na een (pijnlijke) ervaring maar als je het naast je neer kan leggen, je kan vergeven en de moed te hebben om opnieuw door te gaan, dan ben je een stuk sterker en ervarener.
Het kost allemaal alleen wat tijd
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67427828
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:26 schreef Chev het volgende:

[..]

Ofwel beter spijt hebben van iets wat je wel gedaan hebben en er van leren en nieuwe ervaringen opdoen dan spijt te hebben van iets wat je niet gedaan heb en niks geleerd te hebben

Bang om te leven of om lief te hebben overkomt iedereen wel eens denk ik na een (pijnlijke) ervaring maar als je het naast je neer kan leggen, je kan vergeven en de moed te hebben om opnieuw door te gaan, dan ben je een stuk sterker en ervarener.
Het kost allemaal alleen wat tijd
Spijt is denk ik niet echt terzake,
Ik ben wel tot over de oren verliefd, maar het besef moet blijven dat je leven niet afhangt van dat ene meisje.
Het is ook bijna uit zelfbescherming: mocht het fout gaan, dan leef je nog.

Overigens is het niet zo dat ik een relatie in stap als het duidelijk is dat het geen potentieel heeft.
Maar andersom ben ik bij iemand bij wie het wel tot iets kan leiden toch altijd nog even sceptisch.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lakai op 26-03-2009 13:35:27 ]
pi_67427887
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:26 schreef Chev het volgende:

[..]

Dat ook, maar ik bedoelde eigenlijk dat er nog meer is dan dat.

Ookal is het eindig, de tijd die je hebt gehad neemt niemand je meer af.

Neem nou de relatie met de vader van mijn oudste dochter, daar heb ik echt nogsteeds leuke en dierbare herinneringen aan die ik niet graag zou willen missen. Laat staan dat ik onze dochter had willen missen.

Zo zijn er wel meer exxen/exflirts waar ik vaak genoeg nog met een glimlach aan terug kan denken.

Voor mij is goed leven het ervaren, het leven in het nu, het voelen, het beleven en het bouwen van mooie herinneringen. Daar horen ook herinneringen bij van eindige relaties/vriendschappen/ontmoetingen.
pi_67429276
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:31 schreef MarMar het volgende:
Zo zijn er wel meer exxen/exflirts waar ik vaak genoeg nog met een glimlach aan terug kan denken.
Voor mij is goed leven het ervaren, het leven in het nu, het voelen, het beleven en het bouwen van mooie herinneringen. Daar horen ook herinneringen bij van eindige relaties/vriendschappen/ontmoetingen.
Dan lijk je mij een verstandig persoon MarMar, als je dat in ieder geval probeerd om, als je een relatie beindigt, dat je dat op de best mogelijke manier te doen, en met wat empathie, verstand en geduld voor de ander zeg maar..? Tenzij ik het helemaal mis heb natuurlijk.

Mooie ervaringen zijn er altijd..
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67432494
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 14:06 schreef Chev het volgende:

[..]

Dan lijk je mij een verstandig persoon MarMar, als je dat in ieder geval probeerd om, als je een relatie beindigt, dat je dat op de best mogelijke manier te doen, en met wat empathie, verstand en geduld voor de ander zeg maar..? Tenzij ik het helemaal mis heb natuurlijk.

Mooie ervaringen zijn er altijd..
Soms is het ook gewoon een kwestie van veranderen van relatie...
Met de vader van mijn oudste dochter heb ik nu een vriendschap, dat is toch eigenlijk ook een relatievorm. Bovendien hebben we de band van samen een kind te hebben, samen voor het eerst ouders te zijn geworden.. dat gaat best diep.

Of het zo verstandig van me is weet ik niet hoor, ik ben denk ik juist een enorm gevoelsmens
En als ik in staat ben geweest voor een langere periode met iemand een relatie te hebben, is er heus niet opeens helemaal geen gevoel meer voor die persoon als de relatie een andere wending neemt. (tenzij diegene je een nare streek levert natuurlijk, maar dat even terzijde)

Ik vind het niet logisch om iemand te haten waar je eens van gehouden hebt. zo werkt dat gewoon niet bij mij.
pi_67445308
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:31 schreef MarMar het volgende:

[..]

Dat ook, maar ik bedoelde eigenlijk dat er nog meer is dan dat.

Ookal is het eindig, de tijd die je hebt gehad neemt niemand je meer af.

Neem nou de relatie met de vader van mijn oudste dochter, daar heb ik echt nogsteeds leuke en dierbare herinneringen aan die ik niet graag zou willen missen. Laat staan dat ik onze dochter had willen missen.

ik wou dat ik dat kon.
heb de mooiste herinneringen aan mijn ex maar ook de meest verschrikkelijke.
en dan verschrikkelijke in de trant van dat de breuk echt ontzettend dom was, iets wat compleet onnodig was en als we op dat moment beidden hadden nagedacht dan waren we nu nog samen.

dat terugdenken aan een ex herken ik ook wel. heb een ex waar ik altijd een hele leuke relatie mee heb gehad. maar op den duur toch te verschillend. tja dan is het ff een zure appel maar na verloop van tijd gaat dat weg. dan zie je idd je ex terug en heb je beidden een glimlach op je gezicht, kort moment dat ff alle momenten terug flitsen.
dan begin je te lachen over vroeger, leer je haar nieuwe vriend kennen en dan is het gewoon goed, gezellig biertje drinken samen.
kan met die ex uitstekend opschieten als we elkaar zien, met haar ouders en broertje (soort 2e familie van mij en mijn broertje en pa).

nu heb ik gewoon het gevoel dat die herinneringen die we maakten nog niet ten einde waren, alsof het lot met een stomp stanleymes door de filmrol sneed en de kijker vol verbazing achterliet in de lege donkere zaal.
waarbij de een vlucht voor de leegte en donkerheid van dat moment naar een zaal met een B-film en de ander in de projectiekamer gaat kijken waar het mis is gegaan...
om tot ontdekking te komen dat het zo simpel gemaakt kon worden ...

mwah, ene kant llijkt me een rebound nu heel heilzaam maar ben bang dat het niet kan vervangen dat wat ik zal missen
pi_67448869
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:51 schreef Pwoekie het volgende:

[..]

ik wou dat ik dat kon.
heb de mooiste herinneringen aan mijn ex maar ook de meest verschrikkelijke.
en dan verschrikkelijke in de trant van dat de breuk echt ontzettend dom was, iets wat compleet onnodig was en als we op dat moment beidden hadden nagedacht dan waren we nu nog samen.

dat terugdenken aan een ex herken ik ook wel. heb een ex waar ik altijd een hele leuke relatie mee heb gehad. maar op den duur toch te verschillend. tja dan is het ff een zure appel maar na verloop van tijd gaat dat weg. dan zie je idd je ex terug en heb je beidden een glimlach op je gezicht, kort moment dat ff alle momenten terug flitsen.
dan begin je te lachen over vroeger, leer je haar nieuwe vriend kennen en dan is het gewoon goed, gezellig biertje drinken samen.
kan met die ex uitstekend opschieten als we elkaar zien, met haar ouders en broertje (soort 2e familie van mij en mijn broertje en pa).

nu heb ik gewoon het gevoel dat die herinneringen die we maakten nog niet ten einde waren, alsof het lot met een stomp stanleymes door de filmrol sneed en de kijker vol verbazing achterliet in de lege donkere zaal.
waarbij de een vlucht voor de leegte en donkerheid van dat moment naar een zaal met een B-film en de ander in de projectiekamer gaat kijken waar het mis is gegaan...
om tot ontdekking te komen dat het zo simpel gemaakt kon worden ...

mwah, ene kant llijkt me een rebound nu heel heilzaam maar ben bang dat het niet kan vervangen dat wat ik zal missen
Een rebound-relatie kan soms helpen, al vind ik het eigenlijk niet helemaal eerlijk ten opzichte van die betreffende persoon. Die wordt toch in zekere zin 'gebruikt' als middel om over de verloren liefde heen te komen.
pi_67455786
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 23:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Een rebound-relatie kan soms helpen, al vind ik het eigenlijk niet helemaal eerlijk ten opzichte van die betreffende persoon. Die wordt toch in zekere zin 'gebruikt' als middel om over de verloren liefde heen te komen.
ja dat dus....
soms denk ik "fuck vrouwen" gaan met die banaan maar dan doe je een ander hetzelfde min of meer aan als de reden waarom je een rebound neemt.
pi_67456750
Tot je klaarkomt.
pi_67456767
Ik weet maar van een ding zeker dat het echt werkt en dat is tijd.

Het klinkt alsof het allemaal nog geen jaren en jaren geleden is voor je Pwoekie.
pi_67457168
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 10:55 schreef MarMar het volgende:
Ik weet maar van een ding zeker dat het echt werkt en dat is tijd.

Het klinkt alsof het allemaal nog geen jaren en jaren geleden is voor je Pwoekie.
2,5 maand officieel uit en 4,5 maand geleden dat ze voor het eerst zei "ik twijfel"

tijd heelt alles zeggen ze...dan zal tijd wel erg subjectief zijn
pi_67457316
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 11:12 schreef Pwoekie het volgende:

[..]

2,5 maand officieel uit en 4,5 maand geleden dat ze voor het eerst zei "ik twijfel"

2.5 maand? das nog superkort joh.

Tijd heelt niet alles, maar tijd zet op den duur wel alles in perspectief.
De balans van het verdriet versus de rest van je leven slaat nu nog door naar het verdriet, maar naarmate je leven doorgaat, krijg je weer meer ervaringen die op de schaal aan de andere kant van de balans komen te liggen en gaat het langzaam wat meer naar de achtergrond.

Maar serieus, 2.5 maand is echt nog kort!
pi_67457416
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 11:12 schreef Pwoekie het volgende:

[..]

Maak je niet ongerust Pwoekie, die van mij officieel 9 maanden, eerste 1 1/2 maand nog contact, brief na 3 1/2 maand dus dat maakt zo'n half jaartje geen contact.

Gaat al een stuk beter als je je je er een beetje bij neerlegt op een gegeven moment na 9 maanden ben ik er helaas soms nog steeds te vaak mee bezig

Je wilt antwoorden, je wilt het begrijpen maar gevoel van een ander kan je niet lezen.. en soms is dat misschien maar beter want dan zou je achter dingen kunnen komen die je niet eens had willen weten waarschijnlijk

Ik vraag me af.. mijn ex vertelde me dat ze al 3 maanden (ofzo) bezig was met de beslissing te maken om het uit te maken, pas toen ze het die andere jongen had gevraagt (en het wederzijts was het gevoel) maakte ze ht uit en ging ze met hem.

Dus als ze me nu had verteld dat ze al 3 maanden vreemd ging of dat iets had geholpen
Nu twijfel ik er wel eens aan.. ik had denk nog bozer geweest maar had ik het dan sneller kunnen verwerken? Ik denk het niet

Dacht eerst dat het een rebound was maar dat is nu al 9 maanden bezig, dus misschien is het wel liefde, nouja da's mooi voor haar maar dan nog.. een jaar samen is niks dan ben je net door de 'konijnenfase' heen

We moeten gewoon er de tijd voor nemen en proberen zo veel mogelijk te genieten

[ Bericht 14% gewijzigd door Chev op 27-03-2009 12:47:58 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')