Wat voor soort werkzaamhedenquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:09 schreef Kremers het volgende:
[..]
Tja, druk met werkzaamheden uitvoeren he
Misschien is hij woordenblind?quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:30 schreef PieterBas het volgende:
Net mijn begeleider aan de lijn. Ik had een tweede lezer.. maar die mocht het niet opeens meer zijn
Ik ben ook bezig met V&Kquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:31 schreef jna het volgende:
nu zit ik met een liedje van V&K in m'n hoofd. Voordeel is dat ik die gewoon kan luisteren dus ook niet steeds met maar 1 stukje in m'n hoofd blijf zitten
quote:
quote:Vanmorgen hoor ik m'n buurman om hulp roepen, dus ik dacht, ik ga eens kijken of ik kan helpen. Ik vraag wat er aan de hand is. "M'n schoonmoeder wil uit het raam springen" antwoordt hij. "Dat is toch niet erg?" "Nee, maar ik krijg het raam niet open"
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:37 schreef jna het volgende:
[..]
Dat was inderdaad m'n volgende vraag, maar je vult me weer goed aan
Hadden we toch alquote:
Ik had het ook gelijk kunnen doen, maar zit te eten, dus typ niet zo snelquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:37 schreef jna het volgende:
[..]
Dat was inderdaad m'n volgende vraag, maar je vult me weer goed aan
quote:
Dat zeg ik. Vast woordenblindquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]. Nee.. hij heeft al vaker stukken van mij moeten beoordelen.
LOL!quote:Vanmorgen hoor ik m'n buurman om hulp roepen, dus ik dacht, ik ga eens kijken of ik kan helpen. Ik vraag wat er aan de hand is. "M'n schoonmoeder wil uit het raam springen" antwoordt hij. "Dat is toch niet erg?" "Nee, maar ik krijg het raam niet open"
Hoezo, moet het glas kapot?quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op iemand die voor mijn raam kwam zingen
Ja, maar dat andere meisje wat ik heb leren kennen is eerst aan de beurt, misschien kan ik het combineren op 1 avond aangezien ze ook in het oosten woontquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op iemand die voor mijn raam kwam zingen
Tsssquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:44 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, maar dat andere meisje wat ik heb leren kennen is eerst aan de beurt, misschien kan ik het combineren op 1 avond aangezien ze ook in het oosten woont
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:46 schreef Milou__ het volgende:
[..]
TsssDan vraag ik Wouter Hamel wel.. Iemand die ik ken beweert toch dat hij aan zijn nummer kan komen
![]()
KSC is dood..quote:
Deed ik toch alquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:51 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb trouwens een paar weken voor de kat z'n kut gewerkt iedere weekIk krijg niet meer dan 24 uur per week uitbetaald als stagevergoeding. En dat terwijl ik in sommige weken bijna 28 uur heb gewerkt
Dat is een beetje extra inzet voor de zaak en een goede stage beoordeling (als je niet gaat zeuren)quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:51 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb trouwens een paar weken voor de kat z'n kut gewerkt iedere weekIk krijg niet meer dan 24 uur per week uitbetaald als stagevergoeding. En dat terwijl ik in sommige weken bijna 28 uur heb gewerkt
Nou dan klopt je gevoel misschien toch wel. Hoewel je nog niet eens weet welk nummer ik zou komen zingen voor jullie jouquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Niet? Oh, ik vertrouwde hem eigenlijk wel..
Das ook niet echt slim van je hèquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:51 schreef Daph_ het volgende:
Dat zal wel een reden hebben.quote:
quote:En dit geeft mij de unieke kans om mee te luisteren met stagiairs die ik normaal alleen koffie laat halen![]()
Volgens mij haalt niemand hier koffiequote:Op woensdag 25 maart 2009 12:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
KSC is dood..En dit geeft mij de unieke kans om mee te luisteren met stagiairs die ik normaal alleen koffie laat halen
![]()
[..]
Deed ik toch al
Nee helaas niet, ik kan alleen binnen de week compenserenquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
Kun je niet voor die uren die je extra gewerkt hebt vrij nemen?
Ik schrijf alleen mijn scriptiequote:Op woensdag 25 maart 2009 12:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat is een beetje extra inzet voor de zaak en een goede stage beoordeling (als je niet gaat zeuren)
quote:
Mij is voordat ik stage ging lopen verteld dat ik stagevergoeding zou krijgen en dat op basis van 24 uur per week met een maximum uitbetaling van stagevergoeding van 40 uur per weekquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Das ook niet echt slim van je hèIk hou m'n uren bij, en wat ik meer werk neem ik vrij voor
![]()
[..]
Dat zal wel een reden hebben.
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:54 schreef jna het volgende:
[..]
Hebben ze het Koffie en Thee sc genoemd?
Wat is dit dan voor naaistreek dat je het niet krijgtquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mij is voordat ik stage ging lopen verteld dat ik stagevergoeding zou krijgen en dat op basis van 24 uur per week met een maximum uitbetaling van stagevergoeding van 40 uur per weekDus daaruit had ik afgeleid dat ik die extra uren ook vergoed zou krijgen
Heb je dat niet op papier staan dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mij is voordat ik stage ging lopen verteld dat ik stagevergoeding zou krijgen en dat op basis van 24 uur per week met een maximum uitbetaling van stagevergoeding van 40 uur per weekDus daaruit had ik afgeleid dat ik die extra uren ook vergoed zou krijgen
Dat is het hem dus, dat staat niet op papier. Ik had het door toen ik mijn loonstrook zag, daar staat hetzelfde bedrag op.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb je dat niet op papier staan dan?
Iets regelen met je stage begeleider?quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat is het hem dus, dat staat niet op papier. Ik had het door toen ik mijn loonstrook zag, daar staat hetzelfde bedrag op.
Er is wel een overwerkregeling, maar daarbij krijg je de eerste 40 uur overwerk niet betaald. Daarna wel.. Mja dat is een beetje veel heIk heb al 14 uur overwerk staan
Ja ik ga morgen even babbelen (vandaag issie buiten de deur), mja ik zou niet weten hoe dit opgelost kan worden. Ik moet uren schrijven: minimaal 24 per week (contract). Ik heb geen vakantieuren ofzo, dus daar kan ik niks mee. Als ik niks schrijf, heb ik niet gewerkt (aldus het systeem) en krijg ik een mail van de controller dat ik mijn uren niet heb ingevuldquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Iets regelen met je stage begeleider?
quote:
Gewoon je overuren erbij schrijven, dan krijg je vanzelf wel reactie. Nu niet schrijven = uren wegquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja ik ga morgen even babbelen (vandaag issie buiten de deur), mja ik zou niet weten hoe dit opgelost kan worden. Ik moet uren schrijven: minimaal 24 per week (contract). Ik heb geen vakantieuren ofzo, dus daar kan ik niks mee. Als ik niks schrijf, heb ik niet gewerkt (aldus het systeem) en krijg ik een mail van de controller dat ik mijn uren niet heb ingevuld
Ja zoiets.. Ik moet even babbelen voordat ik actie onderneem denk ikquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]dank je!
[..]
Gewoon je overuren erbij schrijven, dan krijg je vanzelf wel reactie. Nu niet schrijven = uren weg
Ik moest lachenquote:
Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:16 schreef jna het volgende:
MIlou!
Vanaf 28 maart hoge en lage canvas All Stars voor ¤ 39,- bij de V&D.
Denk het niet, ik ben 1 keer op zaterdag bij het prijzencircus geweest op zaterdag. NOOIT MEER!quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:19 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip![]()
![]()
Hoop dat ze er maandags nog zijn
Dat is lachen in de tramtunnel van Den Haag. Vrouwen die bijna vechten om maar als eerst uit de tram te kunnen stappenquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:24 schreef jna het volgende:
[..]
Denk het niet, ik ben 1 keer op zaterdag bij het prijzencircus geweest op zaterdag. NOOIT MEER!
Zelfde geldt voor de bijenkorf als iedereen met zo;n geel tasje loopt
* denkt aan stukje van Theo Maassen over koopzondagquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:24 schreef jna het volgende:
[..]
Denk het niet, ik ben 1 keer op zaterdag bij het prijzencircus geweest op zaterdag. NOOIT MEER!
Omg!quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is lachen in de tramtunnel van Den Haag. Vrouwen die bijna vechten om maar als eerst uit de tram te kunnen stappen
Waarschijnlijk niet nee. Maar wie weetquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:24 schreef jna het volgende:
[..]
* Wacht tot Piles gaat zoeken op Youtube en de link even post.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:27 schreef Piles het volgende:
[..]
* denkt aan stukje van Theo Maassen over koopzondag
Een vrouw werd toen woedend omdat ik niet snel genoeg op stond... en ze kon mijn sarcastische grap.. ook niet echt waarderen.quote:
Luie donder, zoek zelfquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
* Wacht tot Piles gaat zoeken op Youtube en de link even post.
dat is marketing.. dan ga je kijken en zijn het alleen de kutgames en hopen ze dat je dan toch een andere koopt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:32 schreef PieterBas het volgende:
Ik zie trouwens wel dat een aantal xbox360 en ps3 games vanaf 29.95 te koop zijn bij de V&D..
Beetje misleidend wel, wordt namelijk niet gezegd welke.
voor het milieu is recycling heel goedquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Hij kent alleen nog maar trilstand, dus dat RIP.. ik weet niet
Kan je 'm voor andere dingen gebruikenquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Hij kent alleen nog maar trilstand, dus dat RIP.. ik weet niet
Ik heet geen Milou, maar toch thanks for the tipquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:16 schreef jna het volgende:
MIlou!
Vanaf 28 maart hoge en lage canvas All Stars voor ¤ 39,- bij de V&D.
De stage sc all-stars inkoopactiequote:Op woensdag 25 maart 2009 13:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heet geen Milou, maar toch thanks for the tip!
Ik had de aanbieding bij de schoenenreus gemist vorige week (twee weken geleden?) nu nog maar eens kijken
Precies..Als je een foto van Halo Wars, een spel van een maand oud gebruikt.. denken natuurlijk veel mensen.. dat is mooi.. Halo Wars voor ¤30.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat is marketing.. dan ga je kijken en zijn het alleen de kutgames en hopen ze dat je dan toch een andere koopt.
RIP aan de nabestaandenquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Luie donder, zoek zelf
En ik kan niet op Youtube hier
Wilde je niet de grond in trappenquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:41 schreef jna het volgende:
[..]
Daarom ook dieerachter.
Maar waarom zet jij dieerachter?
![]()
Kan je er mee waterskieenquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik er van die grote platvoeten in krijg
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik er van die grote platvoeten in krijg
Ik heb 44,5/45 meestalquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:44 schreef jna het volgende:
[..]
Kan je er mee waterskieen![]()
Welke maat heb je dan?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:44 schreef Bootje84 het volgende:
Inholland organiseert in de maand april een fotowedstrijd om de locatie/opleiding mee uit te beelden..
Zal ik een vieze wc met een vette drol insturen om de leraren uit te beelden..? Of de communicatieve vaardigheden van sommige leraren daar..?
Misschien moet ik ze maar passen dan.. moest toch ff de stad in zaterdag.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt hoorZelf vind je dat soort dingen altijd erger. Andere mensen zien het vaak niet eens..
Dank jequote:
Wel even mentaal voorbereiden he, want Prijzencircus is al geen pretje, laat staan op zaterdagquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Misschien moet ik ze maar passen dan.. moest toch ff de stad in zaterdag.
echt zo erg?quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wel even mentaal voorbereiden he, want Prijzencircus is al geen pretje, laat staan op zaterdag
Ik sms hem wel af. Meestal sms ik met hemquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:45 schreef jna het volgende:
[..]
Dank jeNu kom ik wel weer een serenade voor je zingen dus je kunt die gast die Wouter Hamel voor je ging regelen weer afbellen
Mag ik mee helpenquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:44 schreef Bootje84 het volgende:
Inholland organiseert in de maand april een fotowedstrijd om de locatie/opleiding mee uit te beelden..
Zal ik een vieze wc met een vette drol insturen om de leraren uit te beelden..? Of de communicatieve vaardigheden van sommige leraren daar..?
Rugby is tenminste nog fair..quote:
inderdaad.. en niet stil leggen dat spel als de verzorger in het veld isquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Rugby is tenminste nog fair..
Ik begin rugby ook steeds leuker om te kijken.. niet van die stervende zwaantjes op het veld..
ik vond het ook wel tof. Totdat er een traumahelicopter moest landen naast het hoofdveld van de plaatselijke rugby vereniging omdat 1 gast nogal vervelend z'n nek had gebrokenquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Rugby is tenminste nog fair..
Ik begin rugby ook steeds leuker om te kijken.. niet van die stervende zwaantjes op het veld..
en waar wel video-hulpmiddelen gewerkt wordtquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
inderdaad.. en niet stil leggen dat spel als de verzorger in het veld is
tja.. riscotje..quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:55 schreef jna het volgende:
[..]
ik vond het ook wel tof. Totdat er een traumahelicopter moest landen naast het hoofdveld van de plaatselijke rugby vereniging omdat 1 gast nogal vervelend z'n nek had gebroken
Ook een pluspunt ja!quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en waar wel video-hulpmiddelen gewerkt wordt
dat risico loop je bij het prijzencircus ook inderdaadquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. riscotje..
[..]
Ook een pluspunt ja!
haha.. daaromquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:00 schreef jna het volgende:
[..]
dat risico loop je bij het prijzencircus ook inderdaad
Brei jij maar een bruine trui op een toetsenbordquote:
Ja. Veel vrouwen, veel kinderwagens en op de een of andere manier ook altijd ontiegelijk veel van die elektrische rolstoelen. En écht heel erg druk.quote:
haha.. dat wordt dus wel zwaarquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja. Veel vrouwen, veel kinderwagens en op de een of andere manier ook altijd ontiegelijk veel van die elektrische rolstoelen. En écht heel erg druk.
oh.. dat gaat niet zo best danquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:03 schreef Daph_ het volgende:
Tering, vandaag van 3 collega's gehoord dat ze weggaan/wegmoeten
Nee.. op de servicedeskquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Brei jij maar een bruine trui op een toetsenbord
quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee.. op de servicedeskmedewerkster
Das het administratiekantoor, dit ging over het accountantskantoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh.. dat gaat niet zo best dan
Misschien maar niet beginnen over die overuren dan?![]()
Ja, maar dat jij dan niet ook weg moetquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Das het administratiekantoor, dit ging over het accountantskantoor
Denk je ze helpen met het repareren van een systeem... worden ze boosquote:
Jij zit toch ook in Rotterdam? of niet?quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Denk je ze helpen met het repareren van een systeem... worden ze boos![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja, maar dat jij dan niet ook weg moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit in Den Haag. maar heb ik een aantal blokken in Rotterdam gevolgd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:16 schreef jna het volgende:
[..]
Jij zit toch ook in Rotterdam? of niet?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]Ja ok.. had niet echt het idee dat je het nog zo ontzettend naar je zin had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah ok. Woon in Den Haag, maar ben nog nooit bij Inholland Den Haag geweestquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zit in Den Haag. maar heb ik een aantal blokken in Rotterdam gevolgd.
Ze gaan het weer eens verbouwen..quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:40 schreef jna het volgende:
[..]
ah ok. Woon in Den Haag, maar ben nog nooit bij Inholland Den Haag geweest
quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]Nwah, ik heb het idee dat ik dan continu gestalkt wordt en om nou de hele dag gebeld te worden als ik op kantoor zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet meer neequote:Op woensdag 25 maart 2009 14:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja ok.. had niet echt het idee dat je het nog zo ontzettend naar je zin had.
Dat is helaas wel zo...quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nwah, ik heb het idee dat ik dan continu gestalkt wordt en om nou de hele dag gebeld te worden als ik op kantoor zit
haha.. dat moeten we niet hebbenquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Niet meer nee![]()
Ik leer niks en daardoor heb ik het idee dat mijn hersencellen afsterven
Nu mag ik de studiesheet bijwerken
Ja dat had ik al een keer van iemand gehoord dus daar ben ik een beetje huiverig voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Truequote:Op woensdag 25 maart 2009 14:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha.. dat moeten we niet hebben
Maar komt wel goed als je zo leergierig bent..
voor sommige mensen is werk puur geld verdienen en willen ze verder niets leren... Daar doe je helaas helemaal niets aan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
TrueIk vind het leuk om te leren, heb ook wel gemerkt dat mensen dat fijn vinden omdat ze het idee hebben dat ze hun uitleg in ieder geval niet tegen een muur geven
Je krijgt er veel mee gedaan als je laat zien dat je echt wil.. Sowieso hier op zo'n accountantskantoor (er zit hier een groot aantal mensen waarvan we het idee hebben dat ze hier eigenlijk helemaal geen zin in hebben
) Vorig jaar heb ik zoveel aantekeningen gemaakt toen ik binnen kwam. Nu moet ik af en toe mensen iets uitleggen, maar opschrijven doen ze niet. Zo dom! Dan leer je natuurlijk nooit iets
quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat had ik al een keer van iemand gehoord dus daar ben ik een beetje huiverig voor
Ik werd een dag nadat ik mijn cv op monsterboard had gezet.. iets van 10 keer gebeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Vreselijk. Dan zit je hier echt op de verkeerde plaats. Hoe wil je anders weten of de verslaggevingsregels niet zijn veranderd en of je jaarrekening dan wel juist is opgesteld?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
voor sommige mensen is werk puur geld verdienen en willen ze verder niets leren... Daar doe je helaas helemaal niets aan.
Pfft. Vreselijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik werd een dag nadat ik mijn cv op monsterboard had gezet.. iets van 10 keer gebeld.
Voor de meeste sectoren.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:05 schreef jna het volgende:
Is dat monsterboard trouwens voor elke sector of alleen voor bepaalde?
Een beetje wel.. aan de andere kant heeft het wel een leuke baan opgeleverd.quote:
Je moet dan ook eigenlijk op de plantsoenendienst gaat werkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vreselijk. Dan zit je hier echt op de verkeerde plaats. Hoe wil je anders weten of de verslaggevingsregels niet zijn veranderd en of je jaarrekening dan wel juist is opgesteld?
Oh jammer, wilde ik net naartoe gaanquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:28 schreef Milou__ het volgende:
Jeroen van der boom stelt zijn theatertour uit
En dan maar ongeinteresseerd de boompjes 5 cm korter knippen dan nodig isquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Je moet dan ook eigenlijk op de plantsoenendienst gaat werken
Jij bent zo »quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:30 schreef jna het volgende:
[..]
Oh jammer, wilde ik net naartoe gaan![]()
Die knakker kan niet eens 3 kwartier vullen met z'n eigen nummersDan speelt ie nog 4 hits van De Dijk en Jij bent zo komt 3 keer langs
Ik heb je ook nooit anders gekend zo.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:30 schreef jna het volgende:
[..]
Die knakker kan niet eens 3 kwartier vullen met z'n eigen nummersDan speelt ie nog 4 hits van De Dijk en Jij bent zo komt 3 keer langs
Vraag me wel af hoe je dat zo precies weetquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:30 schreef jna het volgende:
tja.. dat risico heb jequote:Op woensdag 25 maart 2009 15:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
En dan maar ongeinteresseerd de boompjes 5 cm korter knippen dan nodig is
+1000!!!quote:
Iddquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:30 schreef jna het volgende:
[..]
Moest dat nouquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:32 schreef Milou__ het volgende:
Die moet hij zeker elke dag tempraturen
Omdat ie afgelopen zaterdag ergens was waar ik ook was (VOOR ANDERE REDENEN DAN JEROEN VAN DER BOOM!quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe je dat zo precies weet
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. dat risico heb je
[..]
+1000!!!
Laatst waren ze hier in een winkelcentrum. Om 12 uur begon het concert.. en om 10 uur stonden er al groupiesquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Idd![]()
Hij had het te druk met de toppers![]()
Die moet hij zeker elke dag tempraturen
De combinatie van de woorden "toppers" en "groupies"quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Laatst waren ze hier in een winkelcentrum. Om 12 uur begon het concert.. en om 10 uur stonden er al groupies
Afgelopen zaterdag stonden er ook al van die tokkie groupies bij jeroen van der boom. Wat ze niet wisten was dat er voor jeroen van der boom eerst 2 uur werd gevuld met culturele dingenquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Laatst waren ze hier in een winkelcentrum. Om 12 uur begon het concert.. en om 10 uur stonden er al groupies
Ik had echt zoiets van.. je gaat toch niet wachten op de Toppers..quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
De combinatie van de woorden "toppers" en "groupies"![]()
Veel plezierquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:36 schreef jslavenburg het volgende:
Nou jongens, een van mijn laatste berichten, tot volgende week maandag
Niet echtquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had echt zoiets van.. je gaat toch niet wachten op de Toppers..
Veel plezierquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:36 schreef jslavenburg het volgende:
Zullen we samen in slaap vallenquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:54 schreef Yesse het volgende:
Ben echt aan het inzakken hier, het is zo lekker warm hier....
Als je er de kans voor hebt moet je het echt een keer doenquote:
Ja, tot ziens...quote:
Ik wilde niks zeggenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:04 schreef jna het volgende:
[..]
We zouden toch een meet in London doen met de sc
Luctor is er savonds altijd. En Dekkered heb ik al heel lang niet meer gezien hierquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde niks zeggen
Waar zijn Luctor en Dekkered eigenlijk, die zouden ook een meet regelen toch
Tot zover het 'plan' van de meet dus, zoals verwachtquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Luctor is er savonds altijd. En Dekkered heb ik al heel lang niet meer gezien hier
Jullie kunnen een zeeland meeting houdenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Tot zover het 'plan' van de meet dus, zoals verwachtmaar dat mocht ik toen niet zeggen
Ja, we kunnen het ook niet doen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jullie kunnen een zeeland meeting houden
Wanneer gaan wij meeten?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
gezellig.. als het maar niet teveel kostquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
dat is toch geen wanneer?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:19 schreef jna het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij meeten?![]()
Oja, onder je raam, vergeten
En zij gooide hurren tiet uit het raam, waarlangs de prins omhoog klomquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:19 schreef jna het volgende:
[..]
Jij moest eerst naar je andere meisje uit het oostenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:19 schreef jna het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:20 schreef Psychonikeo het volgende:
gezellig.. als het maar niet teveel kost
Strandtent natuurlijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:21 schreef jna het volgende:
Een Zeeland meeting? In welk dorpscafe wil je dan afspreken?
Ik denk dat ik gewoon wat naar boven gooiquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:22 schreef Piles het volgende:
[..]
En zij gooide hurren tiet uit het raam, waarlangs de prins omhoog klom
'De gehavende oester'quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:21 schreef jna het volgende:
Ik denk dat jullie vlakbij elkaar wonen dus dan doe ik jou eerst welquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jij moest eerst naar je andere meisje uit het oosten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Camping duin en strand!quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:21 schreef jna het volgende:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:25 schreef Piles het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die wou ik net niet zeggen
![]()
vorig jaarquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:23 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Leuk dat dat vorig jaar een argument van een aantal niet-Zeeuwen was
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:25 schreef Piles het volgende:
[..]Dat is toch naast "De Glibberende Paling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
glibberende?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:29 schreef jna het volgende:
[..]
Dat is toch naast "De Glibberende Paling?
In combinatie met jouw sig kwam ik op de volgende naam voor een zeeuws cafe:quote:
nou.. die heb ik gemist datquote:
daar kan je best een fijna avond hebben denk ikquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:38 schreef jna het volgende:
[..]
In combinatie met jouw sig kwam ik op de volgende naam voor een zeeuws cafe:
De Slobbelende Mossel
Ah, zoquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:38 schreef jna het volgende:
In combinatie met jouw sig kwam ik op de volgende naam voor een zeeuws cafe:
De Slobbelende Mossel
omdat ik hem zou missen?? wat lief!quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, zoHij ging om oa die reden ook niet door, vandaar mss
Ja, goed hèquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
omdat ik hem zou missen?? wat lief!
Beter dan verwachtquote:
daarom is het 'heui en?'quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Je voedt 'm wel streng op zeg
Moet hij nou ook al "Heui mevrouw" zeggen
JIJ BENT ZOOOOOOOOOOOquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:50 schreef Psychonikeo het volgende:
schiet.. hadden jullie niet kunnen ophouden over die Van der Boom?
Nu op de radio hier
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Beter dan verwachtOndanks dat ik niet op tijd was, toch op tijd klaar
LOL ik voed helemaal niemand op (zelfs mijzelf niet) maar ik wilde graag weten hoe zijn tentamen gingquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:48 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAPPY TIME
TJAKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
en nee gooi mij maar niet in de gracht, it's just me en dat hoort bij mij
Je moest eens wetenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik lees jouw posts en vind niet dat als iemand in de spiegel schreeuwt en tjakkaa roept iets mis is.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn posts iets beter lezen zou al een hoop schelen
Om zich zodoende op te peppen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik lees jouw posts en vind niet dat als iemand in de spiegel schreeuwt en tjakkaa roept iets mis is.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Om zich zodoende op te peppen?Ok.
Jaja, punt is duidelijkquote:
Huh, dan schrappen ze 'm toch gewoon?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:10 schreef Bravebart het volgende:
Boh, ik zat vamiddag in een trein die 92 minuten vertraging hadHet was de trein van 11.28 en die ging om 13.00 precies weg
Zoiets had ik nog nooit meegemaakt
Nou, deze dus nietquote:
Was het toevallig een trein Amsterdam - Rotterdam of verder?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, deze dus nietMisschien omdat die daarna 64 minuten en die daarna 32 minuten vertraging had
Jeps, trein naar Amsterdam vanuit richting Rotterdamquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:15 schreef jna het volgende:
[..]
Was het toevallig een trein Amsterdam - Rotterdam of verder?
Hmm hopelijk geen last van als ik straks vanuit Damco naar Agga moetquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jeps, trein naar Amsterdam vanuit richting Rotterdam
Nee, het is weer normaalquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:19 schreef jna het volgende:
[..]
Hmm hopelijk geen last van als ik straks vanuit Damco naar Agga moet
Fireflyquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:38 schreef eer-ik het volgende:
Weet iemand nog een toffe serie?
Das een heleboel vertragingquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:10 schreef Bravebart het volgende:
Boh, ik zat vamiddag in een trein die 92 minuten vertraging hadHet was de trein van 11.28 en die ging om 13.00 precies weg
Zoiets had ik nog nooit meegemaakt
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Paula![]()
En is het wat? * telefoonn00b
http://ultratouch.samsungmobile.com/quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Paula![]()
En is het wat? * telefoonn00b
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:17 schreef Puala het volgende:
[..]Luctor
Ja hoor. Even wennen. Touchscreen & een gewoon toetsenbord.. Zo af en toe even raar.
Ik heb ondertussen ook een ouderwetse telefoon..quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
![]()
kom ik daar met mijn ouderwets modelltje![]()
Had ik ook hoor, maar mijn telefoon heeft gewoon die regen van vandaag niet overleefdquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen ook een ouderwetse telefoon..
Dat is flink balenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Had ik ook hoor, maar mijn telefoon heeft gewoon die regen van vandaag niet overleefd
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Had ik ook hoor, maar mijn telefoon heeft gewoon die regen van vandaag niet overleefd
Het heeft hier flink lopen regenen en hagelenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen regen gezien btw
Mijn foon doet af en toe wel raar, dus ik verwacht dat ie er wel een keer mee op houd, en dan is het tijd voor een nieuwe
ik heb vanaf dat ik ben opgestaan vanmorgen 6:00 uur tot en met nu geen regen of zelfs hagel gezienquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het heeft hier flink lopen regenen en hagelen
ik heb van een 1,5 uur durende douche mogen genieten vanmorgen..quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb vanaf dat ik ben afgestaan vanmorgen 6:00 uur tot en met nu geen regen of zelfs hagel gezien
woon je toch verkeerdquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:30 schreef Puala het volgende:
[..]
ik heb van een 1,5 uur durende douche mogen genieten vanmorgen..
Afgestaan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb vanaf dat ik ben afgestaan vanmorgen 6:00 uur tot en met nu geen regen of zelfs hagel gezien
Nee.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:47 schreef Puala het volgende:
[..]
opgestaan, dat kun je er zelf toch ook nog wel uit halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |