Wat voor soort werkzaamhedenquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:09 schreef Kremers het volgende:
[..]
Tja, druk met werkzaamheden uitvoeren he
Misschien is hij woordenblind?quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:30 schreef PieterBas het volgende:
Net mijn begeleider aan de lijn. Ik had een tweede lezer.. maar die mocht het niet opeens meer zijn
Ik ben ook bezig met V&Kquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:31 schreef jna het volgende:
nu zit ik met een liedje van V&K in m'n hoofd. Voordeel is dat ik die gewoon kan luisteren dus ook niet steeds met maar 1 stukje in m'n hoofd blijf zitten
quote:
quote:Vanmorgen hoor ik m'n buurman om hulp roepen, dus ik dacht, ik ga eens kijken of ik kan helpen. Ik vraag wat er aan de hand is. "M'n schoonmoeder wil uit het raam springen" antwoordt hij. "Dat is toch niet erg?" "Nee, maar ik krijg het raam niet open"
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:37 schreef jna het volgende:
[..]
Dat was inderdaad m'n volgende vraag, maar je vult me weer goed aan
Hadden we toch alquote:
Ik had het ook gelijk kunnen doen, maar zit te eten, dus typ niet zo snelquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:37 schreef jna het volgende:
[..]
Dat was inderdaad m'n volgende vraag, maar je vult me weer goed aan
quote:
Dat zeg ik. Vast woordenblindquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]. Nee.. hij heeft al vaker stukken van mij moeten beoordelen.
LOL!quote:Vanmorgen hoor ik m'n buurman om hulp roepen, dus ik dacht, ik ga eens kijken of ik kan helpen. Ik vraag wat er aan de hand is. "M'n schoonmoeder wil uit het raam springen" antwoordt hij. "Dat is toch niet erg?" "Nee, maar ik krijg het raam niet open"
Hoezo, moet het glas kapot?quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op iemand die voor mijn raam kwam zingen
Ja, maar dat andere meisje wat ik heb leren kennen is eerst aan de beurt, misschien kan ik het combineren op 1 avond aangezien ze ook in het oosten woontquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op iemand die voor mijn raam kwam zingen
Tsssquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:44 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, maar dat andere meisje wat ik heb leren kennen is eerst aan de beurt, misschien kan ik het combineren op 1 avond aangezien ze ook in het oosten woont
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:46 schreef Milou__ het volgende:
[..]
TsssDan vraag ik Wouter Hamel wel.. Iemand die ik ken beweert toch dat hij aan zijn nummer kan komen
![]()
KSC is dood..quote:
Deed ik toch alquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:51 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb trouwens een paar weken voor de kat z'n kut gewerkt iedere weekIk krijg niet meer dan 24 uur per week uitbetaald als stagevergoeding. En dat terwijl ik in sommige weken bijna 28 uur heb gewerkt
Dat is een beetje extra inzet voor de zaak en een goede stage beoordeling (als je niet gaat zeuren)quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:51 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb trouwens een paar weken voor de kat z'n kut gewerkt iedere weekIk krijg niet meer dan 24 uur per week uitbetaald als stagevergoeding. En dat terwijl ik in sommige weken bijna 28 uur heb gewerkt
Nou dan klopt je gevoel misschien toch wel. Hoewel je nog niet eens weet welk nummer ik zou komen zingen voor jullie jouquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Niet? Oh, ik vertrouwde hem eigenlijk wel..
Das ook niet echt slim van je hèquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:51 schreef Daph_ het volgende:
Dat zal wel een reden hebben.quote:
quote:En dit geeft mij de unieke kans om mee te luisteren met stagiairs die ik normaal alleen koffie laat halen![]()
Volgens mij haalt niemand hier koffiequote:Op woensdag 25 maart 2009 12:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
KSC is dood..En dit geeft mij de unieke kans om mee te luisteren met stagiairs die ik normaal alleen koffie laat halen
![]()
[..]
Deed ik toch al
Nee helaas niet, ik kan alleen binnen de week compenserenquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
Kun je niet voor die uren die je extra gewerkt hebt vrij nemen?
Ik schrijf alleen mijn scriptiequote:Op woensdag 25 maart 2009 12:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat is een beetje extra inzet voor de zaak en een goede stage beoordeling (als je niet gaat zeuren)
quote:
Mij is voordat ik stage ging lopen verteld dat ik stagevergoeding zou krijgen en dat op basis van 24 uur per week met een maximum uitbetaling van stagevergoeding van 40 uur per weekquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Das ook niet echt slim van je hèIk hou m'n uren bij, en wat ik meer werk neem ik vrij voor
![]()
[..]
Dat zal wel een reden hebben.
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:54 schreef jna het volgende:
[..]
Hebben ze het Koffie en Thee sc genoemd?
Wat is dit dan voor naaistreek dat je het niet krijgtquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mij is voordat ik stage ging lopen verteld dat ik stagevergoeding zou krijgen en dat op basis van 24 uur per week met een maximum uitbetaling van stagevergoeding van 40 uur per weekDus daaruit had ik afgeleid dat ik die extra uren ook vergoed zou krijgen
Heb je dat niet op papier staan dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mij is voordat ik stage ging lopen verteld dat ik stagevergoeding zou krijgen en dat op basis van 24 uur per week met een maximum uitbetaling van stagevergoeding van 40 uur per weekDus daaruit had ik afgeleid dat ik die extra uren ook vergoed zou krijgen
Dat is het hem dus, dat staat niet op papier. Ik had het door toen ik mijn loonstrook zag, daar staat hetzelfde bedrag op.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb je dat niet op papier staan dan?
Iets regelen met je stage begeleider?quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat is het hem dus, dat staat niet op papier. Ik had het door toen ik mijn loonstrook zag, daar staat hetzelfde bedrag op.
Er is wel een overwerkregeling, maar daarbij krijg je de eerste 40 uur overwerk niet betaald. Daarna wel.. Mja dat is een beetje veel heIk heb al 14 uur overwerk staan
Ja ik ga morgen even babbelen (vandaag issie buiten de deur), mja ik zou niet weten hoe dit opgelost kan worden. Ik moet uren schrijven: minimaal 24 per week (contract). Ik heb geen vakantieuren ofzo, dus daar kan ik niks mee. Als ik niks schrijf, heb ik niet gewerkt (aldus het systeem) en krijg ik een mail van de controller dat ik mijn uren niet heb ingevuldquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Iets regelen met je stage begeleider?
quote:
Gewoon je overuren erbij schrijven, dan krijg je vanzelf wel reactie. Nu niet schrijven = uren wegquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja ik ga morgen even babbelen (vandaag issie buiten de deur), mja ik zou niet weten hoe dit opgelost kan worden. Ik moet uren schrijven: minimaal 24 per week (contract). Ik heb geen vakantieuren ofzo, dus daar kan ik niks mee. Als ik niks schrijf, heb ik niet gewerkt (aldus het systeem) en krijg ik een mail van de controller dat ik mijn uren niet heb ingevuld
Ja zoiets.. Ik moet even babbelen voordat ik actie onderneem denk ikquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]dank je!
[..]
Gewoon je overuren erbij schrijven, dan krijg je vanzelf wel reactie. Nu niet schrijven = uren weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |