Kun je dat aub even toelichten: Mother Love Bone en The Beatles snap ik (vandaar mijn gok): de rest niet eigenlijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
ik zocht inderdaad de overeenkomst 'Apple'.
Apples & Oranges, toch?quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:18 schreef bukgeit het volgende:
Sorry, had niet op het punt gerekend.
De band XTC heeft nog iets met fruit. Wat?
Dan zeg jij het goedquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:30 schreef schaap001 het volgende:
Oranges and Lemons, zou ik hebben gezegd
Dat mag ook.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:30 schreef schaap001 het volgende:
Oranges and Lemons, zou ik hebben gezegd
Dat wel, maar geen appels met andijviequote:Op woensdag 25 maart 2009 14:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ja, en we mogen natuurlijk geen appels met peren gaan vergelijken.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:48 schreef bukgeit het volgende:
Finn Andrews, de zanger van The Veils (met hoed) is de zoon van Barry Andrews van XTC (rechts op de foto).
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:37 schreef cafca het volgende:
Pavement - Slanted & Enchanted
16 Horsepower - Sackloth 'n' Ashes
Bob Dylan - Love And Theft
Elvis Costello - Blood & Chocolate
Melissa Etheridge - Brave & Crazy
Rolling Stones - Black and Blue
Div - Twist & Turn
Joe Jackson - Night and Day
Ramses Shaffy - Dag en Nacht
Supersister - Pudding en Gisteren
Alleen de naamquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:57 schreef ranja het volgende:
alleen een meisjesnaam in de titel, of mogen er ook andere woorden in voorkomen?
Nee, plaats maar gewoon hierquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:59 schreef Burnett het volgende:
als PM versturen?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:43 schreef WeezerButler het volgende:
Alison - Elvis Costello
Beth - Kiss
Candy - Iggy pop & Kate P.
Deborah - T-rex
Evangeline - Icicle works
Fancy - the Kinks
Grace Kelly - Mika
Helen of Troy - Jogn Cale
isobel - Bjork
Josephine - Chris Rea
Kate - Ben Folds Five
Linda - Frank Boeien groep
Mary - Scissor Sisters
Nadine - Brad
O
Peggy Sue - Buddy Holly
Q
Rosalyn - Vitesse (oops..)
Sandy - John Travolta
Tina - Camper van Beethoven
U
Veronica - Elvis Costello
Wendy - Beach Boys,
X
Yoshimi - Flaming Lips
Zea - dEUS
Nope, daar staan wel 3 nummers op die voor het album bedoeld waren.quote:
Dat album was al voor zijn dood uitgebracht.quote:
quote:
Maar het glazen huis niet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:22 schreef bukgeit het volgende:
Groningen is tof.
quote:Once again, packed like frozen food and battery hens
Think of all the starving millions
Don't talk politics and don't throw stones
Your royal highnesses
Dat lijkt te kloppen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:53 schreef Gehenna het volgende:
Life in a Glass House van Radiohead
quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat lijkt te kloppen.
geen wonder dat die vraag zo lang open stond, er zijn een hoop mensen die die vraag niet zouden durven beantwoorden
quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
hoe kinderachtig kan het hier worden?
![]()
[nerd-modus] Je snapt Radiohead gewoon niet, zeker te moeilijk voor je?[/nerd-modus]quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:31 schreef cafca het volgende:
[..]Ik vroeg niet eens of het al foute vrijdag was!
klopt, maar Radiohead snap mij ook niet, dat scheelt dan weerquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
[nerd-modus] Je snapt Radiohead gewoon niet, zeker te moeilijk voor je?[/nerd-modus]
quote:Peaceman gaat naar U2 in Gelschenkirchen![]()
Dank voor het waarnemenquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat lijkt te kloppen.
geen wonder dat die vraag zo lang open stond, er zijn een hoop mensen die die vraag niet zouden durven beantwoorden
namens brother52: Gehenna +1
quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:55 schreef cafca het volgende:
Fat Matress!
edit: toch niet. Opgezocht, nooit geweten
Wie?quote:en haar partner Ivo Maissan zijn gisteren om 5.50 uur de trotse ouders geworden van zoon Billie Miel Massain.
schaap001 +1quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:50 schreef schaap001 het volgende:
Jacqueline van Krezip
1 minuut geleden gelezen toen ik het ochtendnieuws checkte op nu.nl
quote:De Amerikaanse zangeres, bekend van de hit "
", plant haar comeback. Na twaalf jaar stilzwijgen brengt de ster deze herfst een nieuw album uit, zo meldt Sony Music/Ariola.
heeft een contract getekend bij het muzieklabel.
De in New York geboren zangeres, die als kind in Duitsland is opgegroeid, was vooral in de jaren tachtig een gevierd artieste. De hitsingle "" haalde als meest verkochte single van een solozangeres in het Verenigd Koninkrijk het Guinness Book of Records.
Chart (1985) Peak Position
Australian Singles Chart 1
Austrian Singles Chart 1
Dutch Singles Chart 7
French Singles Chart 32
German Singles Chart 7
Irish Singles Chart 1
New Zealand Singles Chart 1
Norwegian Singles Chart 1
Swedish Singles Chart 11
Swiss Singles Chart 3
UK Singles Chart 1
U.S. Billboard Hot 100 57
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:21 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Jennifer Warnes
Ojaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:27 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Jennifer Rush dan...haal die 2 altijd door elkaar
Die wel...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:27 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Jennifer Rush dan...haal die 2 altijd door elkaar
ik had ook expres een foto uitgekozen waarop ze staat met haar mond dicht: aan dat gebit herken je haar meteenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:38 schreef ranja het volgende:
[..]
Oja
dat was inderdaad een onwijze hit in de UK.
Overigens had ik het bij Heidi Stern al moeten weten.
Pokerface = nummer 1quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:43 schreef ranja het volgende:
Lady Gaga
In Frankrijk heet de band gewoon 'de nootjes'quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:10 schreef cafca het volgende:
Noisettes?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:39 schreef schaap001 het volgende:
Herman Brood - Go Nutz
Toch staat deze man ook wel bekend om zijn stippen......quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:30 schreef brother52 het volgende:
Bij een polka dot gitaar moet ik altijd aan Randy Rhoads denken maar die ziet er heel anders uit.
'I'm not your friend, guy!'quote:
quote:
Ik ging er een beetje vanuit dat je deze wel meteen zou inkoppen...quote:
The Police waren ooit ook met zijn 4en...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:43 schreef ranja het volgende:
Hm volgens mij waren ze 3 maanden geleden maar met z'n 4en. Nou ja.
Ja, die hoor je. Maar welke nummer hebben ze bewerkt?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:49 schreef slaveloos het volgende:
bertus staigerpijp?
Je mag ook de naam geven van het bandlid naar wie de band vernoemd isquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:04 schreef Burnett het volgende:
Titel weet ik..., alleen de uitvoerende niet...
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:18 schreef Berkery het volgende:
[..]
Je mag ook de naam geven van het bandlid naar wie de band vernoemd is
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:33 schreef ranja het volgende:
Davy's on the Road Again - Manfred Mann
...dit wist ik dan weer niet.quote:This was written by Robbie Robertson from The Band, about David Bowie
nee, je hebt de hint verkeerd gelezen, denk ikquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:40 schreef Burnett het volgende:
Zat David Bowie in Manfred Mann??
Het enige wat ik hiermee prijsgaf is dat in de naam van de band de naam van de oprichter zit.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:18 schreef Berkery het volgende:
Je mag ook de naam geven van het bandlid naar wie de band vernoemd is
Komt me héél bekend voor die naam....quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:44 schreef ranja het volgende:
Onder welke naam is Pauline Matthews het best bekend?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:43 schreef ranja het volgende:
Hm volgens mij waren ze 3 maanden geleden maar met z'n 4en. Nou ja.
ff opgezocht,quote:Op zondag 29 maart 2009 04:01 schreef Mark het volgende:
Marianne Faithful?
Qua leeftijd klopt het wel aardig, maar ik weet niet of dat haar echte naam is.
]quote:Op zondag 29 maart 2009 20:14 schreef methodmich het volgende:
Zal dat N.W.A.'s Straight Outta Compton zijn geweest?
Een kenner!quote:Op zondag 29 maart 2009 21:47 schreef knars het volgende:
(Morris Day &) The (Motherfucking) Time
Die film heeft hier wel een tijdje vastgeroest gezeten in de dvd spelerquote:
Ow, dan niet.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:46 schreef knars het volgende:
Het gaat hier om een artistieke duizendpoot, door velen vereerd als een van hun helden. Bekendste filmrol is waarschijnlijk wel als de boosaardige Koning Jareth.
bukgeit +1quote:Op maandag 30 maart 2009 01:15 schreef bukgeit het volgende:
Eric Corton
Eric's Trip
Eric Burdon
Eric B & Rakim
Wreckless Eric
punt van afgelopen vrijdag nogquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:53 schreef cafca het volgende:
Taj mahall
quote:sanbenito schreef op 29 maart 09 om 22 13:
Even de zon laten schijnen in onze harten en achteraf vol lof over je concert, een goed gevoel van binnen met een vleugje emotie op de achergrond. 't Ja af en toe ook nog een knipoog naar mijn beste vriendin die ik ook zag genieten en toch niet zo een grote fan van je is. Na afloop weer de wind door onze haren, vreselijk lachen met onze grappen en maar nadenken hoe ik dit in de toekomst nog even zou kunnen beleven. Lieve fuf bedankt voor die mooie ervaring in Middelburg.
Joke Bouckaert schreef op 29 maart 09 om 19 20:
Halloen allemaal Ik vraag mij af waarom er in de concert agenda (nog) niet staat dat
en de jongens 22 augustus bij mij in de achtertuin optreden Namelijk in het openlucht theater in Bloemendaal en echt ooit heb ik daar al eens een concert bijgewoond heel erg lang geleden . En het was toen super dus..... Groetjes Joke
caroline j den hertog schreef op 29 maart 09 om 17 26:
lieveik heb je gisteravond op de televisie gezien dat is weer iets anders dan wat je normaal doet heel mooi vond ik het .ik ga zeker volgende week ook kijken ernaar .ik wens iedereen een fijne zondagmiddag/avond. rinus68@hotmail.com groetjes van caroline j
Monique schreef op 29 maart 09 om 16 47:
Hoi, Ook ik tel de nachtjes af net als Tineke.want ook ik wil jou optreden in Breda niet missen en zit weer eens als een trouwe fan op rij vier .En dan na dat optreden heb ik weer even genoeg kunnen bij tanken om dan alweer uit te kijken naar jou fantastiche optreden in Roosendaal want daar is de sfeer altijd oke.Groeten aan jou en Henriette je bandje groeten Monique
Saskia schreef op 28 maart 09 om 17 18:
Van de week hoorde ik op de radio een prachtig engels nummer, waarvan ik weet dathet ook heeft gezongen. Het was tijdens een concert met andere artiesten waar ze volgens mij de 10 geboden (in het engels) vertolkten. Ik denk ongeveer 20 jaar geleden. Wie weet hoe het lied heet, of het hele concert een naam had, wie de andere artiesten waren en of ik nog ergens aan deze muziek kan komen? Alvast bedankt! Saskia saskia.schurman@chello.nl
Tineke schreef op 28 maart 09 om 13 13:
Hoi, Nog vijf nachtjes, dan mag ik weer genieten van Nederlands beste zanger met zijn band. Niet op de eerste rij zoals in Dordrecht maar vijfde. Ook niet slecht, heb er weer gigantisch veel zin in. Succes en tot donderdag.Liefs Tineke
Dorine schreef op 28 maart 09 om 02 04:
Lieve, jouw concert in Middelburg is voor mij ééntje om nooit meer te vergeten! Alle andere ook niet trouwens maar woensdag was toch wel heel speciaal... dichtbij, op de eerste rij, gaf je jouw dvd aan mij... ik wist echt niet wat mij overkwam, intens gelukkig natuurlijk! Het eerste optreden dat ik van jou zag, zo'n 23 jaar geleden, toen nog met jouw motor op het podium is mij altijd bijgebleven... "de foto's van vroeger" die na het optreden van ons gemaakt werden zijn nog altijd mijn grote trots. Door de jaren heen ben ik steeds meer van jouw muziek gaan houden en in moeilijke tijden geven jouw liedjes mij telkens weer kracht om er tegenaan te gaan. Toen mijn moeder overleed, 6 jaar geleden, hebben wij met "Open einde" en "Niemandsland" afscheid genomen van haar... "Nu het om haar gaat" wordt ik nog altijd even stil van... en "Vanaf vandaag" is precies alsof het voor mij geschreven werd, heel ontroerend, heel mooi... Bedankt
voor jouw muziek, jouw liedjes maken mij droevig en blij tegelijkertijd. Bedankt
voor jouw concerten waarin je steeds weer het beste van jezelf geeft ook al gaat het jou minder goed. Bedankt
voor alles... en heel speciaal voor "jouw" dvd! Lieve
, zorg goed voor jezelf en hopelijk kom je dit jaar ook weer naar Brugge maar in afwachting ben ik er op 31 mei in Oostende alvast weer bij! Liefs Dorine
Dorine deed het 'mquote:Op maandag 30 maart 2009 11:09 schreef bukgeit het volgende:
Echt moeilijk was ie niet he, dankzij Dorine
schaap +1
quote:Op maandag 30 maart 2009 12:16 schreef Z het volgende:
... And You Wil Know us by the
quote:Op maandag 30 maart 2009 12:15 schreef Z het volgende:
Trail of Dead
ja, dacht ik ook al, maar die gast vooraan heeft wel at weg van die van keanequote:Op maandag 30 maart 2009 12:11 schreef MadMaster het volgende:
Keane = 3 man
Bij de laatste afbeelding zie ik er nog maar 5 en heb ik geen idee...
Fonzquote:Op maandag 30 maart 2009 15:05 schreef lubje25 het volgende:
Lucky Fons III
Mark + 1quote:Op maandag 30 maart 2009 16:54 schreef Mark het volgende:
Martha Wainwright?
quote:Fok! Muziek Trivia
Stand 2009 tot en met topic 1016
belsen 15 maart 2009
positie vorige user punten vorig erbij
33 Sack_Blabbath 1 1
quote:Metalfans komen op 12 juni bijeen in het Haagse poppodium Bazart voor de vierde editie van het Nederlands Kampioenschap.
De winnaar gaat naar huis met de bloedbokaal, maakte de organisatie maandag bekend.
De besteuit het hele land strijden om de titel. Een deskundige jury uit de Nederlandse metalwereld beoordeelt de deelnemers op hun prestaties en emotionele zeggingskracht, onder meer met een decibelmeter.
Da's snel! Chuck Shuldiner zou een geduchte tegenstander geweest zijn (voor wie het niet weet: hij leeft niet meer).quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:06 schreef iggy_in_the_house het volgende:
grunten?
quote:Grunten is een extreme zangvorm die voorkomt in metalmuziek. De organisatie omschrijft grunten als ''geluiden uit de onderbuik die rechtstreeks uit de hel lijken te komen. Het is vergelijkbaar met het geluid van ''een pitbull die zijn tanden in een betonmolen zet''. Deelnemers kunnen zich vanaf woensdag inschrijven.
En tikkie terug schaap +001quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:14 schreef schaap001 het volgende:
Saxon?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:24 schreef ranja het volgende:
Golden Earring, toch?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:32 schreef cafca het volgende:
1984?
Geordie, maar goed genoeg. Met Brian Johnson (ongeveer van 1972 tot 1978 in de gelederen: maar zo af en toe als AC/DC ff niks doet, is 'ie niet te beroerd om een een reunie-concertje-of-twee-drie mee te doen) dus!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:08 schreef cafca het volgende:
Georgie?
En dat is goed natuurlijkquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:55 schreef cafca het volgende:
Georgie Davis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |