[nerd-modus] Je snapt Radiohead gewoon niet, zeker te moeilijk voor je?[/nerd-modus]quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:31 schreef cafca het volgende:
[..]Ik vroeg niet eens of het al foute vrijdag was!
klopt, maar Radiohead snap mij ook niet, dat scheelt dan weerquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
[nerd-modus] Je snapt Radiohead gewoon niet, zeker te moeilijk voor je?[/nerd-modus]
quote:Peaceman gaat naar U2 in Gelschenkirchen![]()
Dank voor het waarnemenquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat lijkt te kloppen.
geen wonder dat die vraag zo lang open stond, er zijn een hoop mensen die die vraag niet zouden durven beantwoorden
namens brother52: Gehenna +1
quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:55 schreef cafca het volgende:
Fat Matress!
edit: toch niet. Opgezocht, nooit geweten
Wie?quote:en haar partner Ivo Maissan zijn gisteren om 5.50 uur de trotse ouders geworden van zoon Billie Miel Massain.
schaap001 +1quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:50 schreef schaap001 het volgende:
Jacqueline van Krezip
1 minuut geleden gelezen toen ik het ochtendnieuws checkte op nu.nl
quote:De Amerikaanse zangeres, bekend van de hit "
", plant haar comeback. Na twaalf jaar stilzwijgen brengt de ster deze herfst een nieuw album uit, zo meldt Sony Music/Ariola.
heeft een contract getekend bij het muzieklabel.
De in New York geboren zangeres, die als kind in Duitsland is opgegroeid, was vooral in de jaren tachtig een gevierd artieste. De hitsingle "" haalde als meest verkochte single van een solozangeres in het Verenigd Koninkrijk het Guinness Book of Records.
Chart (1985) Peak Position
Australian Singles Chart 1
Austrian Singles Chart 1
Dutch Singles Chart 7
French Singles Chart 32
German Singles Chart 7
Irish Singles Chart 1
New Zealand Singles Chart 1
Norwegian Singles Chart 1
Swedish Singles Chart 11
Swiss Singles Chart 3
UK Singles Chart 1
U.S. Billboard Hot 100 57
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:21 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Jennifer Warnes
Ojaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:27 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Jennifer Rush dan...haal die 2 altijd door elkaar
Die wel...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:27 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Jennifer Rush dan...haal die 2 altijd door elkaar
ik had ook expres een foto uitgekozen waarop ze staat met haar mond dicht: aan dat gebit herken je haar meteenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:38 schreef ranja het volgende:
[..]
Oja
dat was inderdaad een onwijze hit in de UK.
Overigens had ik het bij Heidi Stern al moeten weten.
Pokerface = nummer 1quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:43 schreef ranja het volgende:
Lady Gaga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |