nee hoor...dan zit ik lekker droog!quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:59 schreef Judeljuud het volgende:
Ja, als je beenspieren het niet meer zo goed doen is de keuze voor een scooter snel gemaakt hè?![]()
Maar misschien worden invalidewagentjes minder snel gestolen?
Nee. En ik mocht hem ook niet in het portiek zetten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:58 schreef Salsaneck het volgende:
Waarom zet je hem dan ook buiten, heb je geen schuur ofzo?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:05 schreef Terechtplus1 het volgende:
zal je trouwens ook wel in een pauperwijk wonen..
mag ik gokken naar de afkomst van de daders?quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:04 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
Nee. En ik mocht hem ook niet in het portiek zetten.
En hij heeft gewoon een alarm, maar dat kon ik dus niet aanzetten omdat er steeds moslims (moskee om de hoek) en kinderen langs lopen en dat ding dan steeds KEIhard gaat loeien. Nu bij nader inzien...
Ik baal gewoon verschrikkelijk!! Damn, dat ding was echt tof...
Het was helemaal geen knetterding! Hij was heel mooi en hij maakte helemaal niet zo veel lawaai!quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:00 schreef ElectricEye het volgende:
Mooi!
Hopelijk is dat stinkende knetterding al verscheept naar één of ander Tweede Wereldland waar ze Pools praten!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:01 schreef YoWilly het volgende:
[..]
nee hoor...dan zit ik lekker droog!
ot: toch rot voor je.
Zelfde omschrijving als de messentrekker uit Amsterdam?quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:08 schreef zquing het volgende:
[..]
mag ik gokken naar de afkomst van de daders?
kut voor je
zou hetquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:10 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zelfde omschrijving als de messentrekker uit Amsterdam?
Ik ben helemaal geen pauper. Een geintje hier en daar kan ik wel waarderen, maar dit gaat me te ver. Ik ben gewoon HBO-student (net als jij) en heb een huurhuis. Inderdaad in een pauperwijk ja, maar dat maakt me nog geen pauper.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:20 schreef de_boswachter het volgende:
Een pauper die jat van een pauper.
Hoe treurig kan het gaan in je leven.
Scooterrijders
Op scooters rijden doorgaans paupers, vandaar de aanname.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:24 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen pauper. Een geintje hier en daar kan ik wel waarderen, maar dit gaat me te ver. Ik ben gewoon HBO-student (net als jij) en heb een huurhuis. Inderdaad in een pauperwijk ja, maar dat maakt me nog geen pauper.
Heeft BoWa HBO gedaan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:24 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen pauper. Een geintje hier en daar kan ik wel waarderen, maar dit gaat me te ver. Ik ben gewoon HBO-student (net als jij) en heb een huurhuis. Inderdaad in een pauperwijk ja, maar dat maakt me nog geen pauper.
edit: zomg pwned wie une tijdsbestek von enkele minuten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:20 schreef de_boswachter het volgende:
Een pauper die jat van een pauper.
Hoe treurig kan het gaan in je leven.
Scooterrijders
De post voor de edit was beter.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:28 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
edit: zomg pwned wie une tijdsbestek von enkele minuten.
'Lees het topic eens door. Vermindert het paupergehalte.'quote:
HBO-scholierquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:24 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
AWHHAWHAWHAWHAW jij doet HBOquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op scooters rijden doorgaans paupers, vandaar de aanname.
dat gebeurde 50 jaar geleden nooitquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:11 schreef Adelante het volgende:
Balen, maar helaas is het de nieuwe norm dan mensen geen respect meer hebben voor andermans eigendom.
Mijne is paar jaar geleden ook gejat. Ook met hangslot en stuurslot. Ze tillen 'm gewoon op en zetten 'm in een busje waarschijnlijk. Daarnaast breek je een stuurslot heel gemakkelijk door er even hard aan te trekken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:55 schreef Judeljuud het volgende:
Kom ik vanochtend buiten...is m'n scooter weg!!![]()
Hij zat vast met hangslot en stuurslot! Dus hoe ze dat voor elkaar gekregen hebben?!
Het is ook nog eens m'n enige vervoer en ik ben alleen WA verzekerd...
Ik ben er helemaal stuk van gewoon! Hoe kunnen mensen dit een ander aandoen?
haox je bent pas net 16quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:04 schreef damsco het volgende:
[..]
Mijne is paar jaar geleden ook gejat. Ook met hangslot en stuurslot. Ze tillen 'm gewoon op en zetten 'm in een busje waarschijnlijk. Daarnaast breek je een stuurslot heel gemakkelijk door er even hard aan te trekken.
Nu maar hopen dat de dieven lekker tegen een boom aanrijden. Smerig stuk tuig is het inderdaad
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:03 schreef Biogarde het volgende:
Hier in de wijk maakt het niet zoveel uit of 'ie binnen of buiten staat.
Zag er laatst nog 2 rijden op een gestolen scooter met daaraan vast een half fietsenrek.
dat is balen, zeg wat moet je dan eigenlijk doen als je scooter met 2 sloten al niet meer veilig is.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:55 schreef Judeljuud het volgende:
Hij zat vast met hangslot en stuurslot! Dus hoe ze dat voor elkaar gekregen hebben?!
stel je niet zo aan zegquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:55 schreef Judeljuud het volgende:
Haha, ik had dat ding ook.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:10 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
Het was helemaal geen knetterding! Hij was heel mooi en hij maakte helemaal niet zo veel lawaai!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij die dingen, evenals Aerox en Zip, kun je zo in de buddy snuffelen, ook altijd leuk.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:35 schreef Razorback het volgende:
[..]
Haha, ik had dat ding ook.
Op een feestje iemand mij uitdagen dat die hem zo van het stuurslot af weet te halen om er daarna mee weg te rijden zonder hem te beschadigen.
Ik zeg zo prima en ben gewoon weer naar binnen gegaan.
Even later reed die dus rustig rond op mijn scooter
Leert je gelijk om alles wat veel waarde heeft in het verkeer WA + te verzekeren. (dat is met diefstalquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:55 schreef Judeljuud het volgende:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:25 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
zal wel een marokkaan zijn geweest oid
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:04 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
Nee. En ik mocht hem ook niet in het portiek zetten.
En hij heeft gewoon een alarm, maar dat kon ik dus niet aanzetten omdat er steeds moslims (moskee om de hoek) en kinderen langs lopen en dat ding dan steeds KEIhard gaat loeien. Nu bij nader inzien...
Ik baal gewoon verschrikkelijk!! Damn, dat ding was echt tof...
Zeg Gerben... ben je ooit in een echte stad geweest?quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:27 schreef Rosbief het volgende:
Sowieso, mensen met een scooter![]()
Maar bovenal:
Mensen die hun scooter dan ook nog eens aan de openbare weg 'stallen' ipv in de garage.
Daarom moet je 'm ook altijd aan een PAAL vastzetten. En niet zo'n kort poaltje hè, zo'n lange. Jezus, dat is hier les 1 op de kleuterschoolquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:04 schreef damsco het volgende:
[..]
Mijne is paar jaar geleden ook gejat. Ook met hangslot en stuurslot. Ze tillen 'm gewoon op en zetten 'm in een busje waarschijnlijk.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:11 schreef devl1nsect het volgende:
TS is dik en te lui om te fietsen.
Polen ofzoquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:00 schreef ElectricEye het volgende:
Mooi!
Hopelijk is dat stinkende knetterding al verscheept naar één of ander Tweede Wereldland waar ze Pools praten!
Veel succes, ik heb een grindpad van 20 meter !quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:01 schreef AlligatorNL het volgende:
Of als een scooter op het stuurslot staat en !! het slot op z'n voorwiel heeft dan pak je een skateboard en weg is de scooter
En een scooterquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:05 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Veel succes, ik heb een grindpad van 20 meter !
kanaleneiland / zuilenquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:03 schreef Biogarde het volgende:
Hier in de wijk maakt het niet zoveel uit of 'ie binnen of buiten staat.
Zag er laatst nog 2 rijden op een gestolen scooter met daaraan vast een half fietsenrek.
Dan tilt iemand het voorwiel op en achter duwt iemand de scooter. Niet zo moeilijk hoor....quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:05 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Veel succes, ik heb een grindpad van 20 meter !
Grindpad + scooter = pas écht hendig sjiek slippen!quote:
Kijk jou eens hard slippen op je pauperscooterquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:16 schreef Pek het volgende:
[..]
Grindpad + scooter = pas écht hendig sjiek slippen!
Ah, jij bent er zo één die geen scooter mocht van pappaquote:
Nee, hoor. Ik mocht zeker wel een scooter van mn ouders.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:19 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ah, jij bent er zo één die geen scooter mocht van pappa
Heb een half jaar geleden me scooter verkocht en heb nu een auto. Al moet ik zeggen dat ik nog steeds wel mijn scooter mis wanneer het lekker weer is. Geen enkele auto kan daar aan tippen, cruisen in het zonnetje met 90 km/hen niet te vergeten het kat en muis spelletje met de politie
dat mis ik misschien wel het meeste
Alleen had je het geld er niet voorquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik mocht zeker wel een scooter van mn ouders.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
110 120 130 GEEN ENKEL PROBLEEEM.
Ik heb heul geen scooter. Haal die banaan eens uit je oor, die tast blijkbaar je leesvermogen aanquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kijk jou eens hard slippen op je pauperscooterMijn auto slipt veel harder en sjieker.
Ook dat was erquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:26 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Alleen had je het geld er niet voor
Weet ik veel, hoe moet ik dat nou wetenquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:27 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik heb heul geen scooter. Haal die banaan eens uit je oor, die tast blijkbaar je leesvermogen aan
Pssst..... Ga motor rijdenquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:19 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ah, jij bent er zo één die geen scooter mocht van pappa
Heb een half jaar geleden me scooter verkocht en heb nu een auto. Al moet ik zeggen dat ik nog steeds wel mijn scooter mis wanneer het lekker weer is. Geen enkele auto kan daar aan tippen, cruisen in het zonnetje met 90 km/hen niet te vergeten het kat en muis spelletje met de politie
dat mis ik misschien wel het meeste
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:06 schreef Meike26 het volgende:
Begrijp het hebben van een scooter + eenook niet zo.
Scooter rijd 1:50 t.o.v. het verbruik van voormalig auto 1:8/1:10... Dan maar een regenpak aan... ik lach me elke keer weer rot aan de pomp
Ik vind scooterrijden echt heel erg fijn! Dat je overal gratis kunt parkeren en snelle routes kan nemen vind ik super! Bedankt voor de link. Ik heb hem direct ff opgeslagen!quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:32 schreef xman het volgende:
What the fuck is er mis met een scooter hebben?
Ik wil ook een scooter aanschaffen omdat het veel gemakkelijker manoeuvreren en parkeren is in Amsterdam. Met een auto is niet fijn met 5 euro per uur parkeergeld.
Trouwens kut voor je TS. Ze moeten gewoon leren van andermans spullen af te blijven.
Ik heb wel een tip voor je:
Koop de immobilizer IV: http://www.almax-security-chains.co.uk/
Bedankt voor de tips! Ik heb me direct aangemeld bij zoekwekker.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:36 schreef Hijacking het volgende:
Mijn brommertje was ook gestolen. Aan iedereen die je kent een foto van je scooter sturen lokale scooterzaken of scooter sloops bellen. Redelijke beloning opzetten. Aangifte doen. Marktplaats in de gaten houden tip: www.zoekwekker.nl . Mijn brommertje heb ik weer terug gekregen doordat een maat hem in de stad zag staan
Ik vind het juist lief dat mensen met me meedenken. Eigenlijk was ik me er nooit zo van bewust dat mensen hier in KLB over het algemeen zo naar met elkaar omgingen eigenlijk. Dissen is kennelijk topsport hier!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |