Ouwe fiets!quote:Op woensdag 25 maart 2009 03:22 schreef Ole het volgende:
[..]
bij 18+ ben ik vooral bezig met kennisoverdracht
Ja even wachten tot het wat opklaart alvoor ik naar de stad gaquote:
welk nummertje wil je?quote:Op woensdag 25 maart 2009 03:40 schreef Ole het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HOOLS OP
HOOLS MASCOTTES Sportcarriere topic deel 3
en rubber of wie dan ook pas even het nr aann
welke was dat dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Mijn nooit grappig was vierde vandaag bij Stenders.
Stenders vond van welquote:
quote:
quote:
was dat van jou?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Je lidteken zien bij Google Earth, is nooit grappig.
Sportiefquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:48 schreef golfer het volgende:
Nieuwe bril besteld.
Over 3 weken klaar:
[ afbeelding ]
Welke? Heb geluisterd gisterquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
was dat van jou?
gisteren las Paul mijn mailtje voor
Ja, dan ga ik dus weer nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:56 schreef rubbereend het volgende:
Het glazenhuis dus in Groningen
had hij bij jou mogen logeren?quote:
Ik was die Vincent die nog precies wist dat het nummer Dakota 4 jaar geleden uit kwam, want toen werd Axel geborenquote:
Ik ben het gewendquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:47 schreef golfer het volgende:
Gezellig he? Zo tegen jezelf te lullen als enige aan de bar?
Zou een leuke ban zijnquote:
Ja ter nagedachtenis aan de ban van SCHquote:
Best ruk ja. Koorts is nog steeds bijna 40 met 1g paracetamolquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:29 schreef sezten het volgende:
Dat is best kloten.
Beterschap voor het vrouwtje![]()
Leuk voor de kleine, maar ach, die verjaardag moet dan maar een keertje later of zo, hij zal het zich toch niet zo erg aantrekken zo jong nog?
[*Heeft natuurlijk geen ervaring.]
Gezondheid van je vrouw is belangrijker dan het eventueel uitgesteld vieren van de verjaardag van Axel.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:29 schreef Againzender het volgende:
Best ruk ja. Koorts is nog steeds bijna 40 met 1g paracetamol
En die verjaardag, ik ga gewoon zo snel mogelijk thuis zijn dinsdag en het nog even vieren
ach ja, alweer bijna vier jaar geleden:
[HOOLS] Het VBL-Café # 614: Het terras is weer open!
Axel begon vanochtend al heel lief met bekers water halen voor mamaquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Gezondheid van je vrouw is belangrijker dan het eventueel uitgesteld vieren van de verjaardag van Axel.
jeetje, dat het alweer 4 jaar geleden is
Mijn collega komt wel eens met van die oldbie FOK! dingen. Af en toe ben ik blij dat ik wat gemist heb als ik dat hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:33 schreef tong80 het volgende:
Wat je zegt alweer 4 jaar
We worden samen oud op Fok
Weet nog dat Brechtje in slecht nederlands over haar paarden sprak 8 jaar geleden. Die neukt inmiddels.
En jij al lang niet meer.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:33 schreef tong80 het volgende:
We worden samen oud op Fok
Weet nog dat Brechtje in slecht nederlands over haar paarden sprak 8 jaar geleden. Die neukt inmiddels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |