dat laatste dusquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ken alleen Tropicana in Rotterdam. Maar dat was vooral vroeger heel hip. Zal tegenwoordig wel niets meer voorstellen.
Wow, spannend! Maar ook wel lekker; nog maar heel even je kijkt er weer op terug!quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:01 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb een datum, maar post hem even niet hier vanwege herkenbaarheid en google enzo. Nog maar anderhalve week ...
ja, maar ik vind het altijd zo zonde om m'n energie op m'n werk op te maken...ik doe er liever iets zinnigs meequote:Op woensdag 25 maart 2009 09:42 schreef Greys het volgende:
Hoezo geen lange dag, Abba? Als je zo lekker geslapen hebt zit je toch vól energie?
Mogguh!
Dan hoop ik voor je dat je baas dit nooit te lezen zal krijgen!quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:44 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja, maar ik vind het altijd zo zonde om m'n energie op m'n werk op te maken...ik doe er liever iets zinnigs mee
Oh, op m'n werk zeg ik dit soort dingen ook hoor...quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je baas dit nooit te lezen zal krijgen!
Zoals Fokken bedoel jequote:Op woensdag 25 maart 2009 09:44 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja, maar ik vind het altijd zo zonde om m'n energie op m'n werk op te maken...ik doe er liever iets zinnigs mee
en hierom mag die dame (edit: sonja b dus, niet xcuz me!) afgeschoten worden!!quote:D: 1 (diepvries)visstick met aardappeltjes en wokgroente
Fokken kost geen energiequote:
Ik dacht even huh? Wat een agressie!? Maar je bedoelt Sonja B.???quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:13 schreef kwakveense het volgende:
[..]
en hierom mag die dame afgeschoten worden!!dat is ten eerste belachelijk weinig, en ten tweede echt superloos. vis is gezond, t korstje van vissticks niet (al valt het best mee als je ze in de oven bakt!!). laat mensen dan gewoon 100 gram visfilet stoven in water met een beetje boter...of desnoods gewoon 3 á 4 vissticks uit de oven eten...
xcuz me, ah toe, eet je meer dan 1 visstick vanavond? of koop diepvries koolvisfilet en stoof dan tien minuutjes in een laagje water en een klontje margarine? scheutjke azijn, zout peper en nootmuskaat erbij... das zoveel lekkerder en zoveel zinvoller qua voedingsstoffen....
Ja sonja B!! niet xcuz me!!quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik dacht even huh? Wat een agressie!? Maar je bedoelt Sonja B.???Vissticks. Ik moet bekennen dat ik die best lekker vind.
![]()
Vooral als je ze eerst Indisch marineert.
Rustig maar hoor, ik heb geen frituurpanquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:13 schreef kwakveense het volgende:
[..]
en hierom mag die dame afgeschoten worden!!dat is ten eerste belachelijk weinig, en ten tweede echt superloos. vis is gezond, t korstje van vissticks niet (al valt het best mee als je ze in de oven bakt!!). laat mensen dan gewoon 100 gram visfilet stoven in water met een beetje boter...of desnoods gewoon 3 á 4 vissticks uit de oven eten...
xcuz me, ah toe, eet je meer dan 1 visstick vanavond? of koop diepvries koolvisfilet en stoof dan tien minuutjes in een laagje water en een klontje margarine? scheutjke azijn, zout peper en nootmuskaat erbij... das zoveel lekkerder en zoveel zinvoller qua voedingsstoffen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |