dat laatste dusquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ken alleen Tropicana in Rotterdam. Maar dat was vooral vroeger heel hip. Zal tegenwoordig wel niets meer voorstellen.
Wow, spannend! Maar ook wel lekker; nog maar heel even je kijkt er weer op terug!quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:01 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb een datum, maar post hem even niet hier vanwege herkenbaarheid en google enzo. Nog maar anderhalve week ...
ja, maar ik vind het altijd zo zonde om m'n energie op m'n werk op te maken...ik doe er liever iets zinnigs meequote:Op woensdag 25 maart 2009 09:42 schreef Greys het volgende:
Hoezo geen lange dag, Abba? Als je zo lekker geslapen hebt zit je toch vól energie?
Mogguh!
Dan hoop ik voor je dat je baas dit nooit te lezen zal krijgen!quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:44 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja, maar ik vind het altijd zo zonde om m'n energie op m'n werk op te maken...ik doe er liever iets zinnigs mee
Oh, op m'n werk zeg ik dit soort dingen ook hoor...quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je baas dit nooit te lezen zal krijgen!
Zoals Fokken bedoel jequote:Op woensdag 25 maart 2009 09:44 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja, maar ik vind het altijd zo zonde om m'n energie op m'n werk op te maken...ik doe er liever iets zinnigs mee
en hierom mag die dame (edit: sonja b dus, niet xcuz me!) afgeschoten worden!!quote:D: 1 (diepvries)visstick met aardappeltjes en wokgroente
Fokken kost geen energiequote:
Ik dacht even huh? Wat een agressie!? Maar je bedoelt Sonja B.???quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:13 schreef kwakveense het volgende:
[..]
en hierom mag die dame afgeschoten worden!!dat is ten eerste belachelijk weinig, en ten tweede echt superloos. vis is gezond, t korstje van vissticks niet (al valt het best mee als je ze in de oven bakt!!). laat mensen dan gewoon 100 gram visfilet stoven in water met een beetje boter...of desnoods gewoon 3 á 4 vissticks uit de oven eten...
xcuz me, ah toe, eet je meer dan 1 visstick vanavond? of koop diepvries koolvisfilet en stoof dan tien minuutjes in een laagje water en een klontje margarine? scheutjke azijn, zout peper en nootmuskaat erbij... das zoveel lekkerder en zoveel zinvoller qua voedingsstoffen....
Ja sonja B!! niet xcuz me!!quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik dacht even huh? Wat een agressie!? Maar je bedoelt Sonja B.???Vissticks. Ik moet bekennen dat ik die best lekker vind.
![]()
Vooral als je ze eerst Indisch marineert.
Rustig maar hoor, ik heb geen frituurpanquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:13 schreef kwakveense het volgende:
[..]
en hierom mag die dame afgeschoten worden!!dat is ten eerste belachelijk weinig, en ten tweede echt superloos. vis is gezond, t korstje van vissticks niet (al valt het best mee als je ze in de oven bakt!!). laat mensen dan gewoon 100 gram visfilet stoven in water met een beetje boter...of desnoods gewoon 3 á 4 vissticks uit de oven eten...
xcuz me, ah toe, eet je meer dan 1 visstick vanavond? of koop diepvries koolvisfilet en stoof dan tien minuutjes in een laagje water en een klontje margarine? scheutjke azijn, zout peper en nootmuskaat erbij... das zoveel lekkerder en zoveel zinvoller qua voedingsstoffen....
quote:
je had wel door dat ik t niet had over jou he? maar over sonja... ik stond gewoon versteld dat iemand 1 visstick in een dagmenu zou opnemenquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Rustig maar hoor, ik heb geen frituurpandus alles komt uit de oven
. En het zijn 'mega vissticks' ofzo, dus ze tellen voor 2 qua calorietjes.
ja ik zou dus gaan bokken als ik 1 visstick mochtquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:23 schreef Chicolate het volgende:
Deel van de Sonja filosofie: geef mensen ook (onnodige) lekkere dingen, anders houden ze het lijnen niet vol. Daarom zitten er wijn, eierkoeken, vissticks, pistoletjes etc in haar menu's. Om het voor mensen met een lage motivatie haalbaar te houden. En ze gaat er zelf ook vanuit dat mensen er zelf wat extra's bij pakken.
Wat zij zegtquote:
Ik hou niet van vette of onzinnige dingen, dus ik zou de helft van het menu overslaan of vervangen door een gezonder alternatiefquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:26 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja ik zou dus gaan bokken als ik 1 visstick mochten ipv de 5 die ik normaal eet er dan dus 10 eten
Ja!quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:22 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja?
niet zoals ik hier nu bezig ben hoor
quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:25 schreef kwakveense het volgende:
[..]
je had wel door dat ik t niet had over jou he? maar over sonja... ik stond gewoon versteld dat iemand 1 visstick in een dagmenu zou opnemen
mega vissticks zijn wel groter idd. dus hoezee...
enneh, ik heb mn leven lang vissticks uit de koekenpan gegeten, uit de oven was totaal nieuw voor me
jij moet echt nodig iets aan je conditie gaan doen danquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat zij zegt.
Bovendien doet mijn i-toets het niet goed, waardoor ik extra hard op die toets moet rammen en geloof me: dat kost wel energie!.
ALS er hier relletjes zijn.....quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
is er een rel gaande?
dan ga ik weer namelijk
quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:32 schreef Greys het volgende:
Als er hier relletjes of onzinruzies zijn en ik ben het ergens heulllllllllllll niet mee eens, dan kost dat best wel eens veel energie ja. Nou ben ik dat wel meer en meer aan het afleren om me er over op te winden en me er door mee te laten slepen, dus dat scheelt!
En jij een andere baan zoekenquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:33 schreef Abbadon het volgende:
[..]
jij moet echt nodig iets aan je conditie gaan doen dan
ja, je moet het ook niet serieus gaan nemen natuurlijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja!Al die intriges en ruzietjes en verschillende meningen. Soms suckt het alle energie uit me.
![]()
hoezo dat?quote:
Ik weet dat je een grapje maakte, want jij trekt je er sowieso nooit wat van aan als er ruzie is hier ofzoquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:34 schreef conleche het volgende:
[..]
O ik maakte eigenlijk een grapje!!![]()
Maar jij bent in ieder geval een van de dingen die ik van Fok! vandaan heb getrokken, waar ik heul blij mee ben!![]()
En hoe! Soms is er nog helemaal geen rel (zoals afgelopen zaterdag over die dialecten) en jij bent alweer vertrokkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:32 schreef Greys het volgende:
Als er hier relletjes of onzinruzies zijn en ik ben het ergens heulllllllllllll niet mee eens, dan kost dat best wel eens veel energie ja. Nou ben ik dat wel meer en meer aan het afleren om me er over op te winden en me er door mee te laten slepen, dus dat scheelt!
Het kost vooral psychische energie.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:33 schreef Abbadon het volgende:
[..]
jij moet echt nodig iets aan je conditie gaan doen dan
Zie 2 posts boven de jouwe!quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:34 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja, je moet het ook niet serieus gaan nemen natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |