Dan slaap ikquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:43 schreef Jezza het volgende:
Ik ga vannacht na het stappen ook nog maar ff kijken
Werkt goedquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:07 schreef RowanF1 het volgende:
Ik ga de bochten en tijden nog is even uit het hoofd leren en afscheid nemen van het commentaar van Olav Mol, met de Grand Prix van vorig jaar
Goed idee, chat is ook nooit goed uit te krijgen. Gaat uit zichzelf aan of helemaal niet uitquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:21 schreef bodylotion het volgende:
kun je er geen PW opzetten voor de fokkers?
tnxquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:32 schreef RowanF1 het volgende:
[..]
Goed idee, chat is ook nooit goed uit te krijgen. Gaat uit zichzelf aan of helemaal niet uit. Pass is vanavond: "fokbernie".
Hier? Is de live timing van F1 zelfquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
tnxWaarschijnlijk kom ik rond die tijd van de kantine af dus ga ook even kijken. Had vorig jaar een site waar je live de ronde tijden en ook de tijden in de verschillende sectoren kon zien. Bekende site alleen ik ben de naam kwijt. Iemand enig idee welke ik bedoel?
Verder ben ik wel blij dat die diffusors goedgekeurd zijnanders heb je al meteen dat gezeik.
Die bedoelde ik jaquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:45 schreef RowanF1 het volgende:
[..]
Hier? Is de live timing van F1 zelf, even registreren. Werkt (meestal) prima
!
hah fok bernie inderdaadquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:32 schreef RowanF1 het volgende:
[..]
Goed idee, chat is ook nooit goed uit te krijgen. Gaat uit zichzelf aan of helemaal niet uit. Pass is vanavond: "fokbernie".
Als dat zo was had ik dat zo doorgezonden. Maar dikke vette tegenvaller, het is er niet!quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:02 schreef denniss099 het volgende:
is het gwn nerges op digtale tv? heb upc
vrije trainingen wilk graag zien, blijf ik wel voor op:P
Daar zat ik net ook al naar te zoeken, maar helaasquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:02 schreef denniss099 het volgende:
is het gwn nerges op digtale tv? heb upc
vrije trainingen wilk graag zien, blijf ik wel voor op:P
quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:04 schreef RowanF1 het volgende:
[..]
Als dat zo was had ik dat zo doorgezonden. Maar dikke vette tegenvaller, het is er niet!
Ow fuck,. ik wil ook echt wakker blijven, maar dat ga ik morgen echt niet trekken op mn werk. Ik moet potdomme al op tijd in waalre zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:47 schreef Atreidez het volgende:
Ze zullen blij zijn met me op me werk morgen, nu ik besloten heb om toch maar te zombieen tot de eerste fp
In Engeland is het zo bij Digitale TV dat als je BBC 1/2 etc kijkt en je drukt op de rode knop een overzicht te zien krijgt van sporten waar je uit kunt kiezen om te bekijken. Jammer genoeg is dat niet zo in Nederland.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:09 schreef denniss099 het volgende:
d8 ik al alleen las laats op zoon site (hadde paar gaste t over , dat het werd uitgezonden op bbc button red(volges hun ook op digitale tv die zender)
klopt alleen nix van want die zender heb ik nog nooit gezien
[..]
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:12 schreef HammerT het volgende:
http://nl.justin.tv/rowanf1
van RowanF1 uiteraard
Geniaal.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:12 schreef HammerT het volgende:
http://nl.justin.tv/rowanf1
van RowanF1 uiteraard
Inderdaad! Geweldig om die wagens eindelijk weer eens aan het werk te zien!quote:
Niet echt. Het lijken wel veredelde kartsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Inderdaad! Geweldig om die wagens eindelijk weer eens aan het werk te zien!![]()
True true.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Niet echt. Het lijken wel veredelde karts.
Ik zal er waarschijnlijk wel aan gewend raken (hoop ik). Maar voorlopig:!
Agreed.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Niet echt. Het lijken wel veredelde karts.
Ik zal er waarschijnlijk wel aan gewend raken (hoop ik). Maar voorlopig:!
Dat zeker! Hulde voor Rosbergquote:Op vrijdag 27 maart 2009 04:02 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Verrassende uitslag van de eerste training!
Met al die nieuwe regels is het inhalen bevordert, waardoor slipstreamen ook makkelijker is.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:33 schreef Tommeh het volgende:
Maf hoe dicht bij ze soms kunnen rijden in vergelijking met vorige jaren. Misschien is het alleen training maar slipstreamen lijkt wat beter mogelijk te zijn?
Klopt, alleen moest zich dat in de praktijk nog uitwijzen. Af en toe lijkt het wel gewerkt te hebben al is het nu natuurlijk nog moeilijk te zeggen. Vind het iig mooi dat er flink wat veranderd is.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:42 schreef Party_P het volgende:
[..]
Met al die nieuwe regels is het inhalen bevordert, waardoor slipstreamen ook makkelijker is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |