quote:We blikken terug op de hoogtepunten van het afgelopen seizoen. Zo zagen we in Huis met conflict te koop dat meneer van Elzakker klaagde over een lekkage in zijn keuken. Die schreef hij toe aan een gebrekkige dakopbouw van zijn kersverse buurvrouw Marga Cornelisse. De deskundige concludeerde echter dat de oorzaak van de lekkage een vochtig muurtje was. Mr. Frank Visser droeg de partijen dan ook op om dit muurtje te impregneren. Maar was dit wel de oplossing? Jetske van den Elsen gaat poolshoogte nemen bij de gebrouilleerde buren. Verder blikt Jetske terug op Wat een gezwam. Daarin zagen we hoe de familie Hooglander eiste dat Martin Schuller de alles verwoestende kelderzwam in de naastgelegen woning zou bestrijden. Martin, de eigenaar van het pand, zei niets te kunnen doen omdat de huurder van de woning hem niet binnen wilde laten. Hoe is het nu? Heeft Martin de onwillige huurder het huis uit weten te krijgen? En woekert de kelderzwam nog steeds voort?
Beetje makkelijk ook, en ze maken er niet echt wat spannends van.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:32 schreef AQuila360 het volgende:
Goeie TT!
Ben benieuwd maar zoals gezegd vind ik die terugblik aflveringen niet echt leuk
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:48 schreef SigmundFreud het volgende:
"Een doodzonde in de dakdekkerswereld", die houden we erin.
Is er trouwens niet elk seizoen een terugblik? Zodat er wellicht al eentje is van het tuinhekje?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:42 schreef DrDentz het volgende:
Jetske zal wel nooit terugblikken op het tuinhekje, omdat ze toen nog geen presentatrice was.
Geen terugblik iig.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:25 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Weer een terugblik of nieuwe aflevering?
Dat maakt het niet minder kansloos.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:42 schreef r_one het volgende:
Ik heb 'm eerder gezien, het is een herhaling.
Only in Groningenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:44 schreef Metatron het volgende:
"toen het droog was gingen jullie op vakantie"
Korte zomers daar.
Ik pis zowat in m'n broek hier vanwege dat kleinzielige gezeik.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:43 schreef Jor_Dii het volgende:
ja? herhaling?
Ja, dat komt door die natte grond!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:50 schreef fratsman het volgende:
[..]
da moete d'n ond'rtit'ling lez'n!
edit:
En de mooiste vrouwen wonen in Groningen...
Geen idee, maar de 'bestolene' heeft op zijn bescheiden stukje grond sowieso al vee rondlopen. En maaien gebeurt met een tractor, dus het zal echt wel wat meer zijn dan een stadstuintje.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Op hoeveel hectare was dit, wat een bekrompenheid als je dat niet los kunt laten.
Ik dacht al toen ik het topic opende , er was toch geen nieuwequote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:42 schreef r_one het volgende:
Ik heb 'm eerder gezien, het is een herhaling.
Van de Rijdende Rechter echt? Of dat andere programma wat hij ook doet en waarbij mensen dan advies kunnen vragen ofzo?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:03 schreef arucard het volgende:
Vanavond nieuwe aflevering!
Tofquote:
Over een (vermeende) valse hond.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:26 schreef DrDentz het volgende:
Waar gaat het over?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:26 schreef ploppperrrr het volgende:
Hoelaaaat kom het? welke zender??
ZEG!!!
klinkt weer heerlijk kleinburgelijkquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:17 schreef muisje-eliza het volgende:
1 september 2009: De adoptiehond
In de eerste aflevering, De adoptiehond, speelt de zaak tussen mevrouw Niessen en Stichting Rescue Dogs Europe. Mevrouw Niessen adopteert van deze stichting een hond die volgens haar vals blijkt te zijn. Ze heeft de rottweiler al snel niet meer in de hand en geeft hem terug aan de stichting, die hem opnieuw ter adoptie aanbiedt. Mevrouw Niessen is haar vertrouwen in de stichting kwijt en vindt dat het niet gaat om het geluk van de honden. Ze eist haar adoptiegeld terug. Mevrouw van Duin, de eigenaresse van RDE vindt dit onredelijk, de adoptiebijdrage is volgens haar geen statiegeld. Zij zegt er alles aan te doen om honden uit het buitenland een beter leven te geven. Ze vindt dat mevrouw Niessen door een verkeerde aanpak de hond zelf vals heeft gemaakt.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |