Goeie actiequote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:08 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik heb hem al terugHij lag een meter naast me in de vensterbank
Nu maar weer mn pinpas deblokkeren
Nog even denken of ik ga, dan wordt het dus kwart voor 5 op Nijmegen centraal opstappen, doorgaan naar Drienerlo en weer terug naar Nijmegenquote:Op zondag 29 maart 2009 18:11 schreef Dos37 het volgende:
18:30 - 19:00
Echt te bekrompen voor woorden.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:26 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Nog even denken of ik ga, dan wordt het dus kwart voor 5 op Nijmegen centraal opstappen, doorgaan naar Drienerlo en weer terug naar Nijmegen
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:08 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik heb hem al terugHij lag een meter naast me in de vensterbank
Nu maar weer mn pinpas deblokkeren
hoi ikquote:
2 kameraden van mij ookquote:Op maandag 30 maart 2009 13:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
afgezien van jou dan, daar wist ik het al van
met Lamzak en poehejquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:49 schreef Mark-Hgl het volgende:
Bus 9
Bij de grote jongens dusquote:Op maandag 30 maart 2009 15:33 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
met Lamzak en poehej![]()
Vandaag kaarten gehaald voor Twente-NAC, vak 106![]()
Is daar toch wel zo dat niemand op het rijnummer staat wat op het kaartje staat? Tenminste dat vertelde de dame van de SSU mij...quote:Op maandag 30 maart 2009 15:39 schreef Merson het volgende:
[..]
Bij de grote jongens dus.
Daar sta ik ook.
kloptquote:Op maandag 30 maart 2009 18:31 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Is daar toch wel zo dat niemand op het rijnummer staat wat op het kaartje staat? Tenminste dat vertelde de dame van de SSU mij...
Wanneer laat jij nou eens weten of je ook mee naar feyenoord uit wil gaan!quote:Op maandag 30 maart 2009 20:48 schreef Merson het volgende:
Ik heb inderdaad nog nooit op mijn eigen plek gestaan. Sta altijd wat rijen hoger.
Geldt voor de rest om ons heen vast ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |