Statistiekje:quote:'Twente volgt Middlesbrough-aanvaller Aliadière'
FC Twente heeft haar zinnen gezet op Jérémié Aliadière, meldt Sky Sports. De aanvaller staat op dit moment onder contract bij Middlesbrough en maakt bij die club een goed seizoen door.
Mocht Middlesbrough degraderen naar de tweede divisie, dan is Boro bereid om de Fransman een jaar te verhuren. Aliadière is namelijk één van de duurdere spelers van de Engelse club, waar Twente-coach Steve McClaren van 2001 tot 2006 manager was.
Jérémie Aliadière (26) werd op jonge leeftijd naar Arsenal gehaald. Bij de topclub wist hij niet te overtuigen, waardoor hij op huurbasis vertrok naar achtereenvolgens Celtic, West Ham United en Wolverhampton Wanderers. In totaal speelde de aanvaller bij The Gunners maar 29 duels in de hoofdmacht.
Niet alleen FC Twente zit op het vinkentouw voor de speler. Ook AS Roma en Fiorentina zouden hopen op de komst van de Fransman, die sinds juli 2007 onder contract staat bij Middlesbrough.
hahahaquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Statistiekje:
2001/2007 Arsenal 29 (1)
2005 loan Celtic 0 (0)
2005/2006 loan West Ham 7 (0)
2006 loan Wolverhampton wonderers 14 (2)
2007 Middlesborough 52 (7)
De opvolger voor Nkufo is binnen hoor
quote:Blessure Boschker is erger geworden
Slecht nieuws voor Sander Boschker. De doelman van FC Twente kampt al geruime tijd met een vervelende spierverrekking, waardoor hij afgelopen weekend de wedstrijd tegen FC Groningen (2-1) aan zich voorbij moest laten gaan. Donderdag kreeg de goalie in het ziekenhuis een nieuwe tegenvaller te verwerken. "Ik kreeg te horen dat mijn blessure er niet beter op is geworden", zegt een teleurgestelde Boschker in gesprek met ELF Voetbal. "Het is eerder verergerd. Ook komend weekend tegen NEC ben ik er niet bij."
De keeper heeft nog geen idee hoe lang hij nu nog uit de roulatie is. "We moeten eerst maar eens gaan kijken wat nu de volgende stap is. Ik weet nog niet of ik rust moet gaan houden of juist een eigen programma moet afwerken."
Komende zaterdag speelt Oranje tegen Schotland, een wedstrijd die Boschker vanaf de eigen bank gaat aanschouwen. Wat vindt hij, als een doelman die volgens bondscoach Bert van Marijk dicht tegen het Nederlands elftal aan zit, van de situatie van Maarten Stekelenburg? Krijgt Kenneth Vermeer bij Ajax terecht de voorkeur boven de international? En kan Stekelenburg als reservedoelman nog wel de eerste man onder de lat bij Oranje zijn? "Het is inderdaad een vreemde situatie", aldus Boschker. "Voor de rest lijkt het me verstandig hier zo min mogelijk over te zeggen."
godverquote:
Mihailov heeft een Argentijnse uittrapquote:
Ik, Mark, Poehej, + Nog 5 anderenquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:24 schreef ReMcOrE het volgende:
kameraad zit via via al op gewone tribune bij NEC volgende week... dus als ik meewil, dan moet ik alleen meemaar goed, hoeveel FOK!-kers gaan er? (want dan moet ik wel in dezelfde bus, anders ben ik zielig jeweetZ!
)
Maak 29 pleuro over, pass me je kaartnummer, ik haal een kaartje voor jequote:Op donderdag 26 maart 2009 16:36 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb pauze van 11.45 tot 12.45, dus dat red ik niet
maar dan kun je voortaan ook mijn kaartnummer misbruikenquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:45 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Maak 29 pleuro over, pass me je kaartnummer, ik haal een kaartje voor je
Heb je internetbankieren? Kan Lamzak een kaartje halen en maak jij via internet het geld over. Hoef je alleen zijn rekeningnummer te weten en het is heel veilig.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar dan kun je voortaan ook mijn kaartnummer misbruiken![]()
toch?
en als ik half uurtje / uurtje eerder ben, heb ik toch grote kans op dezelfde bus?
Lamzak heeft al tig keren een kaartje voor mij gehaald en heeft zelf een seizoenskaart dus ik weet niet wat voor een baat hij bij jou cc nummer zou hebbenquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:00 schreef ReMcOrE het volgende:
maar hij moet dan wel mijn CC(-nummer) hebben om überhaupt een kaartje te kunnen halen
Staat er geen rijnummer op?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:36 schreef Robinhoo het volgende:
kaarten zijn binnen, hoe kun je zien welke bus je zit ?
bij mij staat alleen : BUS ALGEMEEN
rond 13:00quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:45 schreef poehej het volgende:
[..]
Hoe laat ben je bij het stadion.. ik ga dan namelijk ook ff die kant op lopen..
Ik ben blind ofzoquote:
Publiekquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:51 schreef Lamzak_ het volgende:
Ja, en voordat je denkt dat er nu al zeven bussen gevuld zijn, Vak-p- bussen telling begint vanaf 1 - 6 Publiek 7-14, Vriendenkring 15+
Dus je zit in de eerste bus
succes danquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:13 schreef Lamzak_ het volgende:
Net gebeld, donderdag operatie aan mijn schouder, vrijdag naar twente, ik sta op een veilig plekkie in het uitvak
Ik ga je wel knuffelen als er een goal valt hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:13 schreef Lamzak_ het volgende:
Net gebeld, donderdag operatie aan mijn schouder, vrijdag naar twente, ik sta op een veilig plekkie in het uitvak
Ik denk het niet, in dit gevalquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:25 schreef poehej het volgende:
[..]
Ik ga je wel knuffelen als er een goal valt hoor
Zeker wel een mooi uitvak.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:15 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
succes dan![]()
ben je eerder bij NEC uit geweest ? is dat mooi uitvak etc?
heb gehoord van wel
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:50 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ben blind ofzo
Er staat B07
busje 7 neem ik dus aan.
ik heb ook B07, ook publiek en dus ook eerste busquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:52 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Publiek
maar zoiets had ik al gehoord ja.
Ja dat zei ik tegen jou op fctwente.netquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:00 schreef DirkZz het volgende:
Kloten geregeld trouwens, dat je zelfs bij de SSU geen kaarten kan halen voor de bekerwedstrijd .. stelletje leiers.
Ik heb hem al terugquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:33 schreef Mark-Hgl het volgende:
Da's balen![]()
Kun je geen tijdelijke SCC regelen bij de SSU (hoewel dat ding natuurlijk maandag pas weer open is)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |