rond 13:00quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:45 schreef poehej het volgende:
[..]
Hoe laat ben je bij het stadion.. ik ga dan namelijk ook ff die kant op lopen..
Ik ben blind ofzoquote:
Publiekquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:51 schreef Lamzak_ het volgende:
Ja, en voordat je denkt dat er nu al zeven bussen gevuld zijn, Vak-p- bussen telling begint vanaf 1 - 6 Publiek 7-14, Vriendenkring 15+
Dus je zit in de eerste bus
succes danquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:13 schreef Lamzak_ het volgende:
Net gebeld, donderdag operatie aan mijn schouder, vrijdag naar twente, ik sta op een veilig plekkie in het uitvak
Ik ga je wel knuffelen als er een goal valt hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:13 schreef Lamzak_ het volgende:
Net gebeld, donderdag operatie aan mijn schouder, vrijdag naar twente, ik sta op een veilig plekkie in het uitvak
Ik denk het niet, in dit gevalquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:25 schreef poehej het volgende:
[..]
Ik ga je wel knuffelen als er een goal valt hoor
Zeker wel een mooi uitvak.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:15 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
succes dan![]()
ben je eerder bij NEC uit geweest ? is dat mooi uitvak etc?
heb gehoord van wel
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:50 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ben blind ofzo
Er staat B07
busje 7 neem ik dus aan.
ik heb ook B07, ook publiek en dus ook eerste busquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:52 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Publiek
maar zoiets had ik al gehoord ja.
Ja dat zei ik tegen jou op fctwente.netquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:00 schreef DirkZz het volgende:
Kloten geregeld trouwens, dat je zelfs bij de SSU geen kaarten kan halen voor de bekerwedstrijd .. stelletje leiers.
Ik heb hem al terugquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:33 schreef Mark-Hgl het volgende:
Da's balen![]()
Kun je geen tijdelijke SCC regelen bij de SSU (hoewel dat ding natuurlijk maandag pas weer open is)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |