Weet niet waar ie staatquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waar staat de prijsvraag trouwens en wat is het antwoord?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 | Aan je stengel zwengelen Aan je aap sleuren Afberen Afjuinen Afkarnen Afkloppen Afmoppen Afrukken Afsjorren Aftrekken Avondstudie Beren Bezig zijn met jezelf Choppen De aap op zijn bakkes geven De augurk schillen De banaan schillen De band oppompen De brandweer een handje helpen De Duitse helm poetsen De draak melken De een-ogige slang gedag zeggen De kale laten kotsen De kleine een hand geven De leiding doorsmeren De melk afromen De paarse helm poetsen De paling strippen De Paus pesten De pomp aanzwengelen De president een hand geven De slagroomspuit bedienen De slang bezweren De tube uitknijpen De vlaggemast poetsen De vuist ballen De yoghurtfles leegschudden De zaak in de hand houden Doe-het-zelven Een abrupt einde maken aan miljoenen levens EHBG (eerste hulp bij geilheid) Eigen hulp Er effe een haal aan geven Fappen Flenzen Fleppen Geilpompen Geiltrekken Grover de neus snuiten Handballen Handje krikken Handje poepen Handjes schudden Handgymnastiek Handkarren Handnaaien Handneuken Handwerk Handwerkersvriendenkring Hem door je klauw laten gieren Heren enkelspel Het plafond witten Huboën In je vuistje lachen Je aap vlooien Je broer een hand geven Je beste vriend verwennen Je ding wringen Je gereedschap smeren Je knuppel poetsen Je pinda pellen Je pony melken Je staaf soppen Jeux des boules Je vriend de hand schudden Je zwager een hand geven Jezelf masseren Jossen Klokken luiden Kloppen Lekker jurren Lijn 5 nemen Losse flodders schieten Marie en haar 5 zussen bezoeken Massen Masten Masturberen Meester beer opbellen Melken Met de handkar gaan Met de handkar over de zolder Met een hand klappen Met je joystick spelen Monkey spanken Moppen Onaneren Onemanshow Paalhangen Paalwalsen Piemelen Prostaat uitwringen Roeiepoetsen Roppen Rukken Sausje maken Schakelen Schlemielen Schwoengen Schudden Seks uit 't vuistje Sjorren Sjorsen Slingeren Slagroomkloppen Snokken Snukken Solopolo Soloseks Spelen met jezelf Sprietsen Stengel zwengelen Stoksnokken Stroepen Thuiswerken Tirren Tjoppen Trainen Trekken Vendelzwaaien met de korte stok Vlokken maken Voorhuidjoggen Vreemdgaan met jezelf Vrijen met Marie la Main Vuistvogelen Wieksen Zakbiljarten Zelfbevlekking Zelfbevrediging |
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:13 schreef jna het volgende:
nog maar eens keer zodat ik zeker weet dat jullie het zien
[ code verwijderd ]
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:13 schreef jna het volgende:
nog maar eens keer zodat ik zeker weet dat jullie het zien
[ code verwijderd ]
Nu je fulltime internet hebt weer wel zekerquote:
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Nu je fulltime internet hebt weer wel zeker![]()
![]()
Had net gesprek met begeleider, en hij vroeg wat ik na stage/opleidining ging doenDus binnenkort hoor ik meer of ik een paar dagen in de week mag blijven komen
Je ging toch een opleiding luchtverkeersleider doen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:22 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Had net gesprek met begeleider, en hij vroeg wat ik na stage/opleidining ging doenDus binnenkort hoor ik meer of ik een paar dagen in de week mag blijven komen
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:22 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Ja, maar moet van september tot januari nog wat dingen inhalen, dus dat wordt op zn vroegst april 2010quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:22 schreef jna het volgende:
Je ging toch een opleiding luchtverkeersleider doen?
Zeker welquote:
Ah fijn toch!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:22 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
ik pasquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:29 schreef The_Dean het volgende:
Feast your ears on this! Nu al dé heavy metal plaat van 2009!
http://www.metalkult.com/streaming-audio/wolf/
nou, waar wacht je opquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan mis ik de naakte vrouwen foto's nog.
Nou, wie regelt dat evenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan mis ik de naakte vrouwen foto's nog.
Je weet niet wat je mist! Steengoede plaatquote:
en ons een beetje plezier doen zit er dus niet in? Aso hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben geen kerel, ik hoef er niet op te rukken.
Ik zit op school en heb vandaag al geen makkelijke dag, dus naakt foto's opzoeken op het moment lijkt me niet zo'n goed dingquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
en ons een beetje plezier doen zit er dus niet in? Aso hoor
neem dan een orginele benaming uit de lijstquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben geen kerel, ik hoef er niet op te rukken.
Te veel moeitequote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:36 schreef jna het volgende:
[..]
neem dan een orginele benaming uit de lijst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:42 schreef jna het volgende:
Weten jullie hoe een vampier z'n thee zet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:41 schreef Puala het volgende:
Leerlingen die moeten vragen of er les gegeven kan worden.. het toppunt van MBO
ECDL, moet je niet veel van voorstellen. .dat is gewoon Basiscursus Office en Windows..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Dat weet ik, maar begeleid ons op zijn minst een beetje. Als je er dan voor kiest om dat niet te doen zorg dan in elk geval dat de klas rustig blijft en dat er te werken valt in dat uur..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ECDL, moet je niet veel van voorstellen. .dat is gewoon Basiscursus Office en Windows..
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:41 schreef Puala het volgende:
Leerlingen die moeten vragen of er les gegeven kan worden.. het toppunt van MBO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Word is met dtquote:Nederlands
Het is onduidelijk wat we gedurende deze lessen moeten doen, en vaak word er dus gewoon niks uitgevoerd.Komt ook een aantal keer terug in de tekst. Wellicht een idee voor de lessen Nederlands
Jawel, je keek.
Kleine moeitequote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was ik vergeten, goed dat je me er even aan herinnerd
Viel mij ook opquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:47 schreef jna het volgende:
Word is met dtKomt ook een aantal keer terug in de tekst. Wellicht een idee voor de lessen Nederlands
Dankje.. Maar als ik je kom aanmoedigen, moet je wel meedoen vind ikquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:15 schreef Daph_ het volgende:
Nico ik heb 'm in mijn agenda staan hoor, weet alleen nog niet of ik mee doe
Eetsmakelijk!
Weet de docent meteen het niveauquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:47 schreef jna het volgende:
[..]
[..]
Word is met dtKomt ook een aantal keer terug in de tekst. Wellicht een idee voor de lessen Nederlands
Mooi!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:00 schreef Piles het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)ende-stagiaires.html
Pilliewillemrolmopsroptjoptjopquote:
Ik dacht dat daarvoor School en Stage Sc wasquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:00 schreef Piles het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)ende-stagiaires.html
quote:
Zullen we 900 topics doormailen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:03 schreef PieterBas het volgende:
Ik dacht dat daarvoor School en Stage Sc was
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pillie willem rolmops ropt jopt jop
Dat is niet aardigquote:
Hier is het ook lekker weerquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik niet, en hier is het wel lekker warm eigenlijk
Maar succesKomt vast wel goed schatje
Ja, pluis maar na..quote:
Beterquote:
Meestal werkt dat andersomquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dankje.. Maar als ik je kom aanmoedigen, moet je wel meedoen vind ik
quote:
Danku vriendelijkquote:
Ik ben niet zo standaardquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Meestal werkt dat andersomAls ik meedoe, moet jij me komen aanmoedigen
van de Hemaquote:
naar maar meestal, is toch een soort van standaard?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het woord standaard heb ik ook niet in de mond genomen
Het is hier lamellen dicht, dus ik weet het nietquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
naar maar meestal, is toch een soort van standaard?
Ik ben dus ook niet zo meestal
Ik begrijp wat je bedoelt hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
helemaal met die typfout erbij in het begin
Maar je begrijpt wat ik bedoel
Ik ga nu ook lunchenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:56 schreef denB het volgende:
Zo daar ben ik weer...
2 uur lunchen is het beste om je dag door te komen
Nog maar een paar dagen wachten dusquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je veel collega's hebt
Eetse!quote:
moet je daar een uitreksel voor hebbenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:59 schreef denB het volgende:
[..]
Eetse!
Zo om 3/4uur stoppen en dan even naar het gemeentehuis om mn bevolkingsregister op te halen
Wil natuurlijk wel examens kunnen doen!
Ja... voor examen vak; Particulier Onderzoekerquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
moet je daar een uitreksel voor hebben
Babyboom op kantoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en en zit hier nog wel meer aan te komen de komende weken
[..]
al op
Inderdaad. En slagroomquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:33 schreef Milou__ het volgende:
Terug.
Laat lunchen is vroeg klaar.. TOCH? :quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Omdat ik aan het werk ben
[..]
Lunch je altidj zo laatJe mag al weer bijna naar huis
Geweldigquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het met het meisje waar je het vorige week ofzo over had
Dan duurt de middag niet meer zo lang en nu kon ik ff met lekker weer op een bankje zittenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Lunch je altidj zo laatJe mag al weer bijna naar huis
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:41 schreef jna het volgende:
Geweldigze wordt steeds leuker en het voelt steeds meer vertrouwd aan als we met elkaar praten.
Ja Milou, geef eens tipsquote:Heb jij (als meisje) trouwens nog tips over iets wat ik zou kunnen doen voor dr?
Das waarquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:42 schreef Milou__ het volgende:
Dan duurt de middag niet meer zo lang en nu kon ik ff met lekker weer op een bankje zitten
Awh, leukquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:41 schreef jna het volgende:
[..]
Geweldigze wordt steeds leuker en het voelt steeds meer vertrouwd aan als we met elkaar praten.
Heb jij (als meisje) trouwens nog tips over iets wat ik zou kunnen doen voor dr?
ik zei ook niet of het goeie muziek wasquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat je me niet echt hoort zingen
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik zei ook niet of het goeie muziek was
Jawel, jij hebt valt wel tips. Stel je gewoon voor dat jij het bentquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Awh, leuk![]()
Ik heb geen tips![]()
Misschien piles?
maar vrolijkheid op zich is al goedquote:
Dan moet je vast vunzige opmerkingen makenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:48 schreef jna het volgende:
[..]
Jawel, jij hebt valt wel tips. Stel je gewoon voor dat jij het bent![]()
Als ik hier ga vertellen hoe ik het liefst versierd wil worden, staat morgen heel fok! bij mij in de rijquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:48 schreef jna het volgende:
[..]
Jawel, jij hebt valt wel tips. Stel je gewoon voor dat jij het bent![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Als ik hier ga vertellen hoe ik het liefst versierd wil worden, staat morgen heel fok! bij mij in de rij
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:41 schreef jna het volgende:
[..]
Heb jij (als meisje) trouwens nog tips over iets wat ik zou kunnen doen voor dr?
Ik zou zeggen, hang 'em erinquote:Je lul hangt uit je broek
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar vrolijkheid op zich is al goed
Ik ben ook niet op je gevallen vanwege je mooie zang natuurlijk
en dus verpest je mijn stemming maar, omdat ik nog wel ff door moet?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja op zich ben ik wel vrolijk, de dag zit er weer bijna op
Nog meer zoete koek?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:57 schreef Daph_ het volgende:
Er staat nog meer lekkers in de keukenNog een jarige vandaag
Ga eens weg uit mn kantoor...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:57 schreef Daph_ het volgende:
Er staat nog meer lekkers in de keukenNog een jarige vandaag
Alsof ik heel fok! benquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Als ik hier ga vertellen hoe ik het liefst versierd wil worden, staat morgen heel fok! bij mij in de rij
Neequote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en dus verpest je mijn stemming maar, omdat ik nog wel ff door moet?
[..]
Nog meer zoete koek?
quote:
quoteverkloterquote:
Hoofdletter B..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
weten we in ieder geval hoe bootje te versieren is
Ja dat was wel de planningquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en in je eentje in de rij kan staan!
[..]
die ga je weer neerleggen tot volgend weekend?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
echt.. ik bewonder je kracht. Ik had ze waarschijnlijk allebei al weggewerkt nuquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat was wel de planningIk heb een minikitkat en een minimilkyway (
) dus de een is voor zaterdag en de andere voor volgende week
.
http://www.verkade.nl/quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
quoteverkloter
Ik weet alleen niet wat ik voor moet stellen bij een meisje met een beschuit.. Is ze dan heel erg droog ofzo?
Waar 2 honden vechten om een been.....quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:05 schreef jna het volgende:
[..]
Mocht die rij er komen wil ik vooraan staan
moeten we voortaan even op je wachten?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:05 schreef Piles het volgende:
Oh, jullie hadden ondertussen al meer gepost
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar 2 honden vechten om een been.....
Nee, mn collega's moeten gewoon achter hun bureau blijven zittenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
moeten we voortaan even op je wachten?
Wie zijn die 2 dan??quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar 2 honden vechten om een been.....
dat kan ookquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, mn collega's moeten gewoon achter hun bureau blijven zitten![]()
quote:Having sex with Paris Hilton? That's like throwing a hotdog down an empty hallway.
PM het dan maarquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maar alle meelurkers van dit topic wel
How you doin'?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
quote:
Die zijn er maar 2 volgens mijquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik heb net een brosje genomenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
echt.. ik bewonder je kracht. Ik had ze waarschijnlijk allebei al weggewerkt nu
SRSLY?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:13 schreef jna het volgende:
Wisten jullie dat er in Amsterdam een gebouw is wat ORLY Plaza heet?
Ik hoor jullie denken: o rly?
YA RLY!
haha.. ja een brosje is toch meer lucht dan chocoladequote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb net een brosje genomenDat mag, die zijn 50 kCal per stuk
![]()
Mja nu ligt er nog een bros op mijn bureau en het hele kantoor ruikt naar chocolade aangezien mijn collega's 3 of 4 mini's achter elkaar wegwerken
mijn meester heeft toch ook mindere momenten zie ik..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:13 schreef jna het volgende:
Wisten jullie dat er in Amsterdam een gebouw is wat ORLY Plaza heet?
Ik hoor jullie denken: o rly?
YA RLY!
Kloptquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha.. ja een brosje is toch meer lucht dan chocolade
maar die chocoladelucht is wel erg ja
Het is geen grapquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mijn meester heeft toch ook mindere momenten zie ik..
je hebt ze in ieder geval goed op een rijtjequote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
KloptMaar het scheelt dat:
- ik geen trek heb in bounty
- ik uitgekeken ben op mars
- ik al een brosje op heb
- de kitkat en de milkyway voor de weekends zijn gereserveerd
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je hebt ze in ieder geval goed op een rijtje
Raider!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]Gelukkig heeft de jarige geen twix gehaald, want dat vind ik nog steeds lekker
Mja ik houd vol!
*spreekt zichzelf moed in*
ok, ga nu m'n auto fiets maar weer poetsen nico-sanquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm ok.. dit keer zie ik het door de vingers
doe je voorzichtig?quote:
succes!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:23 schreef jna het volgende:
[..]
ok, ga nu m'n auto fiets maar weer poetsen nico-san
Ik bedoelde dat jij dat voor mij moest gaan doen. Jij bent ook een leerling van niksquote:
Nee daaromquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
precies.. dat moeten we niet hebben
Ik krijg ook zo weinig begeleidingquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:26 schreef jna het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat jij dat voor mij moest gaan doen. Jij bent ook een leerling van niks
Samen pauze houden dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee daaromAls ik mijn alinea af heb ga ik denk ik maar weer even pauze houden, pfoe!
Is goedquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik krijg ook zo weinig begeleiding
[..]
Samen pauze houden dan?
dat noem ik dus niet echt concurrentiequote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is goed![]()
Ik geloof trouwens dat ik snel klaar ben, want ik was informatie aan het zoeken van een concurrent maar die heeft dus helemaal niks op welke website dan ook staanDe naam van die concurrent wordt wel genoemd, maar niet welke diensten deze aanbiedt. Handigggg!
Maar dat is het dus welquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat noem ik dus niet echt concurrentie
Danny de mailadressen van alle Fok!kers aan hun doorgegeven?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:35 schreef Bravebart het volgende:
Waarom krijg ik een mail van GeenStijl of ik al lid ben, op mn privé email?
wordt anders lid via mijn referentie.. dan krijg ik een t-shirtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:35 schreef Bravebart het volgende:
Daarom heb ik van elke site nu een apart emailadres gebruikt, komt toch allemaal op catch-allquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:35 schreef Bravebart het volgende:
Gelukkig nog niet gehad.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:35 schreef Bravebart het volgende:
Nee, daar gebruik ik hem niet voorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Danny de mailadressen van alle Fok!kers aan hun doorgegeven?
GSquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wordt anders lid via mijn referentie.. dan krijg ik een t-shirt
Ja maar als het goed is, is dat emailadres op geen site bekendquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom heb ik van elke site nu een apart emailadres gebruikt, komt toch allemaal op catch-all
Maar kan precies zien van wie het komt nu
Doet mn zwager ook. Is verdomd slim imo.!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom heb ik van elke site nu een apart emailadres gebruikt, komt toch allemaal op catch-all
Maar kan precies zien van wie het komt nu
Hoe ging je toets?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar als het goed is, is dat emailadres op geen site bekendHet is zo privé mogelijk
Nu op Caz!quote:
Kudtquote:
Ken ik nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nu op Caz!
Als je toch gaat euh, binnenhalen, ik vind "Play me" van Alesha Dixon erg leukWel hoog hypergehalte
Dat is klotequote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
KudtTotaal andere vragen dan verwacht
Hij zei inzichtvragen te gaan stellen, maar het werd begrippen uitleggen
Je bent ook wel snel weer terug. Je had hem toch om 1400?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
KudtTotaal andere vragen dan verwacht
Hij zei inzichtvragen te gaan stellen, maar het werd begrippen uitleggen
Ja, het zuigt bigtime jaquote:
Ik was om 14.20 klaarquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Je bent ook wel snel weer terug. Je had hem toch om 1400?
erg smoothquote:
FOK! werkt weer lekker?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:21 schreef Daph_ het volgende:
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
OMG ja, die heb ik al zoooooooooooo lang niet meer op.. Laatste keer was op de middelbare volgens mij.. Toen at ik er alleen ook te veelquote:
met 5 posts en door jezelf gestart?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:49 schreef GoeRoe86 het volgende:
Beste ONZ topic ooit: Welk antivirus programma voor Mac OS X
En hey he, Yenice
uhm neequote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:49 schreef GoeRoe86 het volgende:
Beste ONZ topic ooit: Welk antivirus programma voor Mac OS X
En hey he, Yenice
Correctquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
met 5 posts en door jezelf gestart?
sorry.. ik vind je een beste vent en ook een mac-fan, maar je eigen topic na 5 matige posts (waarin je na 3 postst jezelf al ontmaskerd), uitroepen tot best ONZ topic ooit... Dat valt me toch wat tegenquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
met 5 posts en door jezelf gestart?
Neem jij het leven altijd zo serieus. Ik was enigzins sarcastisch toen ik het had over het beste topic ooit. Maar blijkbaar werd dat niet gesnopenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sorry.. ik vind je een beste vent en ook een mac-fan, maar je eigen topic na 5 matige posts (waarin je na 3 postst jezelf al ontmaskerd), uitroepen tot best ONZ topic ooit... Dat valt me toch wat tegen
Nee.. het was er niet uit te halen inderdaad. Op zich wel een goede manier om het, na wat tegenvallende reacties, op sarcasme te gooienquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Neem jij het leven altijd zo serieus. Ik was enigzins sarcastisch toen ik het had over het beste topic ooit. Maar blijkbaar werd dat niet gesnopen
Nee idd. Ik vind mezelf en mijn topic geweldigquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee.. het was er niet uit te halen inderdaad. Op zich wel een goede manier om het, na wat tegenvallende reacties, op sarcasme te gooien
Kijk.. nu is het sarcasme duidelijkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:02 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nee idd. Ik vind mezelf en mijn topic geweldig
+1.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:02 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Niet! Ik vind mezelf geweldigquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Kijk.. nu is het sarcasme duidelijk
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:56 schreef GoeRoe86 het volgende:
Yupster?Volgens mij had ik die nog niet gehoord
We know, and still, we toleratequote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:02 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
*humhum*quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:05 schreef Yesse het volgende:
[..]nee maar ik verzin er vanzelf nog meer bij hoop
[..]
We know, and still we tolerate
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:05 schreef Yesse het volgende:
[..]nee maar ik verzin er vanzelf nog meer bij hoop
[..]
We know, and still we tolerate
Mjah al die pmmetjes die ik van je krijg, liegen er niet omquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja, ik jou ook, maar dat geef ik niet openlijk toe!
ssst!!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Mjah al die pmmetjes die ik van je krijg, liegen er niet om
Ehm, Wat is daar mis mee, op de vergeten komma na? And still, we tolerate is een gewone zin toch?quote:
Als je de komma niet hebt staan moet je de woorden omdraaienquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ehm, Wat is daar mis mee, op de vergeten komma na? And still, we tolerate is een gewone zin toch?
There, are we all happy now?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je de komma niet hebt staan moet je de woorden omdraaienMaar mits komma is de woordvolgorde goed
Jaquote:
Bloemkool is alleen lekker als ovenschotelquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja maar de manier waarop m'n moeder het klaarmaakt is niet lekkerjust plain bloemkool
Maak er zelf een bloemsausje bij, dat maakt het al een stuk beterquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja maar de manier waarop m'n moeder het klaarmaakt is niet lekkerjust plain bloemkool
Kaasquote:
Ja, daar gaat het fout voor Daphquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:55 schreef eer-ik het volgende:
Oh, en zo maak je dat:
Smelt de boter en roer hier beetje bij beetje de bloem door.
Schenk de melk er al roerend bij. Blijf roeren tot er een glad papje ontstaat.
Haal dit papje van het vuur en voeg de kaas en peper en nootmuskaat naar smaak toe.
Eensquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, daar gaat het fout voor Daph
[..]
Eens
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:56 schreef eer-ik het volgende:
En Daph_, in jouw geval: geen kaas erin.
Bloem pepers nootmuskaatsausje over de bloemkool
Wanneer mag ik Voor je gaan koken?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Bakkie appels?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:56 schreef eer-ik het volgende:
Godsamme, ik had me net toch een lekker bakkie
Verkapte 'Daph_-ik-wil-graag-met-je-daten' post!!11111!!!~quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Wanneer mag ik Voor je gaan koken?![]()
Die 11111 geeft het aantal pogingen aan?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Verkapte 'Daph_-ik-wil-graag-met-je-daten' post!!11111!!!~
Verkapt?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Verkapte 'Daph_-ik-wil-graag-met-je-daten' post!!11111!!!~
De vraag is: hoe vaak heeft ze al nee gezegd?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Die 11111 geeft het aantal pogingen aan?
klopt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Die 11111 geeft het aantal pogingen aan?
quote:
Lekker, hoop voor je dat ze zo stoppen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:21 schreef eer-ik het volgende:
D'r is iemand hiernaast hendig hard aan het verbouwen. Man wat een herrie maken ze
Ik hoop het ook maar ik vrees het ergste...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Lekker, hoop voor je dat ze zo stoppen.
haat?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Gewoon negeren dan haat het vanzelf weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |