Misschien shorten ze via de VSquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:57 schreef pberends het volgende:
[..]
En toch is de handel in putopties bij bijvoorbeeld ING enorm. Mag dit dan wel?
ja blijkbaarquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:52 schreef edwinh het volgende:
[..]
sprinters kan je beter op AEX fondsen en de AEX zelf doen.
Ik merk het. Had nooit eerder sprinters S&P gehad. Maar werkt niet echt....quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:52 schreef edwinh het volgende:
[..]
sprinters kan je beter op AEX fondsen en de AEX zelf doen.
Hier nog een...gelukkig zijn ze gratis. Morgen gaan ze weer de deur uit.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:15 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik merk het. Had nooit eerder sprinters S&P gehad. Maar werkt niet echt....
idem dito ben ik bangquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Hier nog een...gelukkig zijn ze gratis. Morgen gaan ze weer de deur uit.
is "er heel ver van weg blijven" ook een optie voor je?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:23 schreef abovenalles het volgende:
even een vraagje,
ik wil aandelen en callopties van Aegon kopen.
Wat moet ik precies doen, eerst aandelen en vervolgens opties, of allebei tegelijk, of andersom?
mee eens, maar doe dat dan niet met de financialsquote:
of genoeg traden en daytrader binck gratis krijgen inclusief stream nysequote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:03 schreef edikt het volgende:
[..]
ja blijkbaarje kan beter koersabbonement NYSE afsluiten en dan opties kopen op die indexen lijkt mij
Dat zou ik ook wel graag willen weten!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:57 schreef pberends het volgende:
[..]
En toch is de handel in putopties bij bijvoorbeeld ING enorm. Mag dit dan wel?
Als je per se aandelen aegon wilt kopen nu, zou ik het risico zo veel mogelijk proberen af te dekken met putopties.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:23 schreef abovenalles het volgende:
even een vraagje,
ik wil aandelen en callopties van Aegon kopen.
Wat moet ik precies doen, eerst aandelen en vervolgens opties, of allebei tegelijk, of andersom?
True maarja ik zit bij alex daar krijg je dat niet gratis tenzij je iedere maand 2,50¤ betaald. Is er ook een bepaald nieuwskanaal wat jullie gebruiken bij beleggen en zo ja welke?? Ik vind rtl-Z veelal waardeloos en dat loopt altijd achter.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:30 schreef edwinh het volgende:
[..]
of genoeg traden en daytrader binck gratis krijgen inclusief stream nyse
Puts kan je gewoon kopen hoor. Het is momenteel alleen niet toegestaan om aan het zgn ' naked short selling ' te doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:35 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel graag willen weten!
Ik doe zelf nog niet traden, maar heb je al een rekening bij Alex of Binck?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:27 schreef abovenalles het volgende:
is goed, kan je met het bijvoorbeeld uitleggen voor randstad?
Bij het shorten leen je de aandelen die je vervolgens verkoopt. Die aandelen zal je met provisie terug moeten betalen. Indien de koers voldoende daalt kan je die aandelen later terugkopen op de markt en teruggeven aan de uitlener. Het verschil tussen aan en verkoopkoers minus provisie is dan je winst.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:35 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel graag willen weten!
CZB ING GROEP NV 5,00 Put 16.12.2009quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:46 schreef veekeend het volgende:
[..]
Puts kan je gewoon kopen hoor. Het is momenteel alleen niet toegestaan om aan het zgn ' naked short selling ' te doen.
Dat is niet wat er in dat bericht van pberends staat.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:46 schreef veekeend het volgende:
[..]
Puts kan je gewoon kopen hoor. Het is momenteel alleen niet toegestaan om aan het zgn ' naked short selling ' te doen.
quote:- Deze maatregel geldt niet alleen voor de aandelen van deze financiėle ondernemingen, maar ook voor geschreven call- en gekochte putopties, short-turbo's en andere derivaten op aandelen Aegon, ING Groep, Fortis, BinckBank, Kas Bank, SNS Reaal, Van der Moolen, Van Lanschot, Dexia en KBC Group.
.87 (-12.20%) euro/dollar komt er idd nog bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |