omdat de AEX naar de 218 gaat vandaag? Ze heten nl niet voor niets "futures"...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:22 schreef pberends het volgende:
Waarom staan de futures eigenlijk op 218, terwijl de AEX op 220 staat?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:36 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
omdat de AEX naar de 218 gaat vandaag? Ze heten nl niet voor niets "futures"...
quote:Marc Faber, managing director of Marc Faber Ltd., said Geithner is doing the “right thing” from a short-term perspective by implementing his plan for the economy. He also said he thinks the rally “may have some more legs” and the S&P 500 could reach the level of 880. Faber spoke today in an interview with Bloomberg Television.
Er gaat nog dividend af voordat de futures expireren.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:22 schreef pberends het volgende:
Waarom staan de futures eigenlijk op 218, terwijl de AEX op 220 staat?
Wist niet dat Greenpeace beursgenoteerd was...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:50 schreef SeLang het volgende:
Linkse beleggers zijn hun aandelen aan het verkopen
Ik zie vandaag een paar dwazen aan de gang op de beurs toen dacht ik dat zullen dan wel linkse beleggers zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:51 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Wist niet dat Greenpeace beursgenoteerd was...
Maaruh, wat bedoel je?
Hij heeft meerdere malen eind april gezegd, maar dit wil niet zeggen dat we tussentijds een gezonde correctie kunnen krijgen. S&P op 880 is maar 8 procent verder vanaf het huidige niveau.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:54 schreef Oizno het volgende:
Zei faber iets over de tijdsperiode waarin hij dacht dat de 880 bereikt zou worden?
Als dat gaat gebeuren dan betekent het dat er nog een rally aankomt voor de AEX toch?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:56 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik zie vandaag een paar dwazen aan de gang op de beurs toen dacht ik dat zullen dan wel linkse beleggers zijn
Ik heb ooit een rechtzaak willen aanspannen tegen Greenpeace omdat door een lastercampagne van hun met aantoonbaar valse informatie (later ook door henzelf toegegeven) mijn opties Koninklijke Olie waardeloos afliepen. Heeft me een paar duizend gulden gekost.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:51 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Wist niet dat Greenpeace beursgenoteerd was...
[..]
Ik zie vandaag een paar dwazen aan de gang op de beurs toen dacht ik dat zullen dan wel linkse beleggers zijn
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |