Gisteren stonden ze boven de 5,70. Je bent dus eigenlijk net een dag te laat.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:20 schreef ruben3123 het volgende:
Vandaag mooi gecasht bij ING. Op 12 maart gekocht voor 3,10 euro en nu verkocht voor 4,86 euro. Meer dan 50% rendement..
lol, ik heb vorige week aegon op 2,50 verkochtquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Gisteren stonden ze boven de 5,70. Je bent dus eigenlijk net een dag te laat.
Maar toch een mooie winst, toch!
Mijn timing is ronduit slecht te noemen...maar ja, dan heb ik iets om te verbeteren!quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:05 schreef Oizno het volgende:
Ach ja, als je alles vantevoren weet dan had je op 5/6 maart volop ING gekocht en gistermorgen weer verkocht.
5euquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:10 schreef Oizno het volgende:
Even een vraagje mbt een stoploss order.
Stel dat aandeel x 6 euro waard is. Ik heb een stoploss aangegeven van 5,50. Aan het eind van de dag staat aandeel x nog op 6 euro. De volgende dag opent de beurs echter lager en aandeel x is ineens 5 euro waard. Zijn mijn aandelen dan wel voor 5,50 verkocht of krijg ik er dan maar 5 euro voor?
dat is het risico van overnight he....quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:10 schreef Oizno het volgende:
Even een vraagje mbt een stoploss order.
Stel dat aandeel x 6 euro waard is. Ik heb een stoploss aangegeven van 5,50. Aan het eind van de dag staat aandeel x nog op 6 euro. De volgende dag opent de beurs echter lager en aandeel x is ineens 5 euro waard. Zijn mijn aandelen dan wel voor 5,50 verkocht of krijg ik er dan maar 5 euro voor?
Zeker niet tot we wat normalere uitslagen krijgen op de beurzen. >+/-1% is niet normaal. Duidt op hoge volatiliteit en/of lage volumes.quote:
niet heijmans ?:Pquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:04 schreef Oizno het volgende:
Hmm. Vanmorgen toch maar Aegon moeten kopen :\
je bent de sjaak als laat een x verschuift naar 0,06 of lagerquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:31 schreef UncleSam het volgende:
Kan iemand mij het volgende uitleggen:
Antonov is best wel stabiel, zit elke dag tussen de 6 en 7 cent in.
Als je nou zeg, 10.000 aandelen koopt voor daylow 6 ct (600 eur), en ze weer verkoopt op dayhigh 7 ct (700 eur), heb je dus 100 euro verdient in één dag. Wat transactiekosten eraf, nou je houdt 75 euro over.
Denk ik nou te simpel? Mis ik iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |