abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 maart 2009 @ 18:17:07 #61
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_67365096
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 18:15 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ok, dus als TS kun je naar believen zelf je subforum kiezen ongeacht het onderwerp?

* teknomist gaat een topic over lipstift in VBL openen.
Neuh, hij had het uitgelegd in een PM dat ie een bepaald doel met dit topic heeft wat het weer TRU gerelateerd maakt . Als jij een lipstick topic VBL gerelateerd kan maken zal het ook wel mogelijk zijn lijkt me.

Anyway, weer verder met het topic in kwestie.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_67365211
Met alle respect, hoezo is het TRU-gerelateerd?
quote:
Je ziet het niet maar toch is het er... Alles over het paranormale, bovennatuurlijke en onverklaarbare.
Of snapt men niet dat de term spiritualiën niet op geesten slaan?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 24 maart 2009 @ 18:22:29 #63
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_67365243
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 18:21 schreef teknomist het volgende:
Met alle respect, hoezo is het TRU-gerelateerd?
[..]

We kunnen het er wel verder over hebben in het feedbacktopic hoor.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_67365401
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 18:21 schreef teknomist het volgende:
[..]

Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 18:30:58 #65
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_67365503
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 18:28 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

my thoughts exactly
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_67365877
Volgens mij heeft TS het er meer over waarom alchohol wel toegestaan is en andere drugs niet, in wlek subforum dat terecht moet je niet aan mij vragen
  dinsdag 24 maart 2009 @ 19:05:33 #67
230727 sjoep
a new day!
pi_67366562
Zonder er meteen een BNW tintje aan te willen koppelen denk ik dat het "accijns-argument" nog niet zo vreemd is. Er zit een lading accijns op alcohol en dat gaat naar de staatskas voor zover ik weet.
Daarnaast denk ik, dat men inderdaad van de drooglegging in Amerika geleerd heeft, het is simpelweg niet te verbieden. Dan beter controleren, het is sowieso veel te makkelijk verkrijgbaar.

Overigens zie ik alcholgebruik ook als een groot probleem, en een toch nog verborgen probleem ook. Er zijn veel stiekeme drinkers denk ik. En ook onbewuste alcoholisten.
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
  dinsdag 24 maart 2009 @ 19:13:50 #68
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_67366840
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 19:05 schreef sjoep het volgende:
Zonder er meteen een BNW tintje aan te willen koppelen denk ik dat het "accijns-argument" nog niet zo vreemd is. Er zit een lading accijns op alcohol en dat gaat naar de staatskas voor zover ik weet.
Daarnaast denk ik, dat men inderdaad van de drooglegging in Amerika geleerd heeft, het is simpelweg niet te verbieden. Dan beter controleren, het is sowieso veel te makkelijk verkrijgbaar.

Overigens zie ik alcholgebruik ook als een groot probleem, en een toch nog verborgen probleem ook. Er zijn veel stiekeme drinkers denk ik. En ook onbewuste alcoholisten.
ik ben een onbewuste denk ik haha. ik drink echt elke dag (wel limiet en pas na 20:30 maar dan nog)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_67367133
Sommige bieren bestaan al eeuwen dus ik denk dat het een soort van erfgoed is uit het verleden. Paddo's zullen ook eeuwen geleden door de sjamanen gebruikt zijn maar goed, niet zoveel mensen waren sjamaan.
Genieten is toegestaan!!!
pi_67367526
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 19:05 schreef sjoep het volgende:

Je kunt op andere drugs dan alcohol toch ook accijns heffen. Hef accijns op MDMA, softdrugs en coke en je bent een vette inkomstenbron rijker als overheid.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')