Zeker niet, zie onderquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:14 schreef sjoep het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat uiteindelijk op hetzelfde neer.![]()
Dat betekend dat je een verbod niet kan of wilt handhaven.quote:En er zit nog iets tussenin, namelijk: gedogen.
Bullshit. Als je iets wilt verbieden heb je daar argumenten voor nodig. Jij draait het om: We verbieden iets en bewijs maar dat het legaal mag zijn.quote:Drugs zijn overigens niet voor niks niet gelegaliseerd, dat brengt ook gevolgen met zich mee.
Het is kiezen tussen twee kwaden.
Omdat het lekker is.quote:Je kan je afvragen waarom de mens drugs nodig heeft.
Aantasting van wat? Jouw ideaalbeeld van een mens? Daar geloof ik niet in.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:18 schreef mediaconsument het volgende:
Daarbij heb je ook niet nagedacht over mijn punt dat een tijdelijke verandering die continue doorgaat een aantasting is.
Waarom twee kwaden?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:14 schreef sjoep het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat uiteindelijk op hetzelfde neer.![]()
En er zit nog iets tussenin, namelijk: gedogen.
Drugs zijn overigens niet voor niks niet gelegaliseerd, dat brengt ook gevolgen met zich mee.
Het is kiezen tussen twee kwaden.
Je kan je afvragen waarom de mens drugs nodig heeft.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze mogen niet gaan zitten? Ze mogen niet zuchten? Ze mogen geen rustig muziekje opzetten?
[..]
Wat weet jij daar nou van? Sex werkt harstikke ontspannend en je moet de rust in de ogen van zwaar gelovige mensen eens zien. Het zijn allemaal harstikke fijne drugs.
[..]
Jawel hoor![]()
[..]
Wat je eet heeft invloed op je lichaam en daarmee je state of mind, net zoals met andere drugs. Als je tegen die verandering bent mag je dus ook niet eten. Als je niet tegen die verandering bent, wat heb je dan tegen drugs?
Heb je wel eens een suiker-high gehad? Suiker verbieden?
Volgens mij draaf je doorquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zeker niet, zie onder
[..]
Dat betekend dat je een verbod niet kan of wilt handhaven.
[..]
Bullshit. Als je iets wilt verbieden heb je daar argumenten voor nodig. Jij draait het om: We verbieden iets en bewijs maar dat het legaal mag zijn.
[..]
Omdat het lekker is.![]()
Drugs: (nicotine, sex, suiker, werken, alcohol, topsport, geld, tv kijken, eten, adrenaline, muziek, religie, coke, videogames, bungee jumpen, lezen, roddelen, dansen, macht, shoppen, schoonmaken, THC, LSD, TLC, muziek, mediteren, cafeine, ...)
Nee, ik beperk mijn definitie van "drugs" niet tot de opiumlijst. Als je over drugs wilt discussiëren dan moet je over drugs discussiëren, niet over een arbitraire lijst.quote:
Prima, het ging echter over alchol.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, ik beperk mijn definitie van "drugs" niet tot de opiumlijst. Als je over drugs wilt discussiëren dan moet je over drugs discussiëren, niet over een arbitraire lijst.
Een van de gevaarlijkste harddrugs, ook al staat ie niet op de opiumlijst.quote:
Daar ga ik niet in mee.quote:Dat jij er een eigen invulling op nahoudt wat drugs dan zijn moet je zelf weten. Ik hou voor het gemak maar aan wat men algemeen beschouwt als zijnde soft- en harddrugs.
Ik had het beter kunnen verwoorden als een negatieve tijdelijke verandering die eigenlijk continu doorgaat.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Aantasting van wat? Jouw ideaalbeeld van een mens? Daar geloof ik niet in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |