Zo zeg, wat een scherpe opmerking! Hoe lang heb je erover moeten nadenken?quote:Op maandag 23 maart 2009 20:16 schreef Bob-B het volgende:
Publieke Omroep Wakker NEDerland, 1 april komt vanzelf en iedereen krijgt vanzelf z'n geld terug
Vooral heel origineel!quote:Op maandag 23 maart 2009 20:18 schreef dubidub het volgende:
[..]
Zo zeg, wat een scherpe opmerking! Hoe lang heb je erover moeten nadenken?_
Lid worden via Fok! zullen ze dan bedoeld hebben lijkt mequote:Op maandag 23 maart 2009 21:39 schreef Gitaarmat het volgende:
Geen idée. Het werd net gezegd op FOK!Radio, dat je geen lid meer kan worden.
Nog maar 5252325 keer gezegdquote:Op maandag 23 maart 2009 20:16 schreef Bob-B het volgende:
Publieke Omroep Wakker NEDerland, 1 april komt vanzelf en iedereen krijgt vanzelf z'n geld terug
Tuurlijk.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:40 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Lid worden via Fok! zullen ze dan bedoeld hebben lijkt me
FOK!radio? Wat is dat?quote:Op maandag 23 maart 2009 21:39 schreef Gitaarmat het volgende:
Geen idée. Het werd net gezegd op FOK!Radio, dat je geen lid meer kan worden.
1880.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:06 schreef Palmboom313 het volgende:
We zitten in het jaar 1978
Ik vraag me nog steeds af of ze niet allang 100.000 leden hebben zie ik geenstijl wel voor aan.
Waarom?quote:Noem eens concreet een paar programma-ideeën voor Wakker Nederland?
In de eerste fase van de omroep zal de toegevoegde waarde bestaan uit geëngageerde programmering, waarin ‘de ruggengraat van de samenleving’ aan het woord komt. Formats als Question Time (BBC) en O-Reilly (Fox) zijn een goede inspiratie bron voor Wakker Nederland.
1851.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:08 schreef Sphere het volgende:
[..]
Ver eronder zelfs. Zullen we een wedstrijdje ervan maken? Ik zet in op 1786 te gaan om 0:00 uur, vandaag.
Waarom verdacht? Mensen schrijven zich sneller in als het getal van benodigde leden lager is. Dat zit in de natuur van de mens! Als we onder de duizend komen gaat het waarschijnlijk nog veel sneller.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:14 schreef aardappel het volgende:
ik vind het nu eigenlijk wel vrij verdacht snel gaan...
en waarom is die fok actie eigenlijk gestopt?
Wss was het 1904 en was jij dronkenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:23 schreef henkde_j het volgende:
haha die teller is echt fake. Vannacht stond ie op 904. En nu weer op 1815.
No fucking way!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:23 schreef henkde_j het volgende:
haha die teller is echt fake. Vannacht stond ie op 904. En nu weer op 1815.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wss was het 1904 en was jij dronken
Stel dat mensen die nu lid geworden zijn via FOK! (voor het gratis FOK!abonnement), via Go Apres Ski (voor het gratis bier), etc. bij de controle straks aangeven dat dát hun reden is geweest om lid te worden en niet zozeer PowNed zelf, dan zal er misschien nog best een hoop uitvallen. Wat dat betreft is het voor PowNed maar te hopen dat ze een veilige extra marge hebben opgebouwd.quote:Leden moeten zestien jaar of ouder zijn, in Nederland wonen en hun contributie, die minimaal ¤5,72, bedraagt hebben voldaan. Ook moet sprake zijn van een positieve wilsverklaring, dat wil zeggen dat een persoon moet aangeven daadwerkelijk lid te willen zijn van de omroepvereniging. (...)
dat is inderdaad onderdeel van de procedure.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:30 schreef Veerboot het volgende:
Ik weet het niet, maar zullen ze niet nog voor de steekproef mensen opbellen ter controle?
Whehe word je zo gebeld door Plasterkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:30 schreef Veerboot het volgende:
Ik weet het niet, maar zullen ze niet nog voor de steekproef mensen opbellen ter controle?
Nou, en dan zullen ze wellicht toch ook wel vragen of de mensen bewust lid zijn of niet?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:13 schreef Sphere het volgende:
[..]
dat is inderdaad onderdeel van de procedure.
Zijn mensen die lid zijn van een van de omroepbladen ook bewust lid van de omroep (Televizier - AVRO bijvoorbeeld)? Of hebben ze alleen het blad omdat ze het een leuk blad vinden en het een goed programma overzicht geeft? En zullen er ook niet heel veel BNN leden zijn die het zijn vanwege de gratis dvd's en condooms? Dat lijkt me dus niet het probleem. Een probleem zou wel kunnen zijn dat fictieve personen (de hond) zijn opgegeven, dubbele leden of leden jonger dan 16 jaar. Misschien dat de geld terug acties na 1 april ook wel een struikelblok kan zijn, maar ik ga er vanuit dat ze dat van tevoren wel helemaal hebben uitgezocht.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:42 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Nou, en dan zullen ze wellicht toch ook wel vragen of de mensen bewust lid zijn of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |