Zo zeg, wat een scherpe opmerking! Hoe lang heb je erover moeten nadenken?quote:Op maandag 23 maart 2009 20:16 schreef Bob-B het volgende:
Publieke Omroep Wakker NEDerland, 1 april komt vanzelf en iedereen krijgt vanzelf z'n geld terug
Vooral heel origineel!quote:Op maandag 23 maart 2009 20:18 schreef dubidub het volgende:
[..]
Zo zeg, wat een scherpe opmerking! Hoe lang heb je erover moeten nadenken?_
Lid worden via Fok! zullen ze dan bedoeld hebben lijkt mequote:Op maandag 23 maart 2009 21:39 schreef Gitaarmat het volgende:
Geen idée. Het werd net gezegd op FOK!Radio, dat je geen lid meer kan worden.
Nog maar 5252325 keer gezegdquote:Op maandag 23 maart 2009 20:16 schreef Bob-B het volgende:
Publieke Omroep Wakker NEDerland, 1 april komt vanzelf en iedereen krijgt vanzelf z'n geld terug
Tuurlijk.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:40 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Lid worden via Fok! zullen ze dan bedoeld hebben lijkt me
FOK!radio? Wat is dat?quote:Op maandag 23 maart 2009 21:39 schreef Gitaarmat het volgende:
Geen idée. Het werd net gezegd op FOK!Radio, dat je geen lid meer kan worden.
1880.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:06 schreef Palmboom313 het volgende:
We zitten in het jaar 1978
Ik vraag me nog steeds af of ze niet allang 100.000 leden hebben zie ik geenstijl wel voor aan.
Waarom?quote:Noem eens concreet een paar programma-ideeën voor Wakker Nederland?
In de eerste fase van de omroep zal de toegevoegde waarde bestaan uit geëngageerde programmering, waarin ‘de ruggengraat van de samenleving’ aan het woord komt. Formats als Question Time (BBC) en O-Reilly (Fox) zijn een goede inspiratie bron voor Wakker Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |