Geen genadequote:Op maandag 23 maart 2009 18:10 schreef BasEnAad het volgende:
Hoe ranziger, groffer en geweldadiger hoe beter!
Waarom? In gods naam waarom?quote:Op maandag 23 maart 2009 18:56 schreef Harajuku. het volgende:
Poll: In welk kamp hoor jij?
Je hebt gestemd op: Koekjes en Chocola
quote:Poll: In welk kamp hoor jij?
Je hebt gestemd op: Regenwormen en Maden
Gelukkig, ik was al bang dat ik de enige was die dat gestemd had en het hier durfde te postenquote:Op maandag 23 maart 2009 18:56 schreef Harajuku. het volgende:
Poll: In welk kamp hoor jij?
Je hebt gestemd op: Koekjes en Chocola
Wat zij zegt.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:12 schreef Marrije het volgende:
Je bent die van de drugs en alcohol vergeten
Oh, zeg dat dan meteenquote:Op woensdag 8 april 2009 12:03 schreef Maanvis het volgende:
wormen en maden en koekjes en chocola zijn trouwens 'symbolisch' bedoeld dat begrijpen jullie uiteraard wel
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:25 schreef mazaru het volgende:
Regenwormen en maden. Maar wel de mogelijkheid om een koekje en chocolade te kunnen verdienen door de andere deelnemers te naaien.
Jaa, die is ook goed! Het zgn. Tanja-effect!quote:Op woensdag 8 april 2009 11:52 schreef Gert het volgende:
Ik ben wel voor zeer matig eten, al gaan maden en wormen me te ver.
Elke dag pap als ontbijt, en overgare worteltjes met een mootje gekookte witvis als avondmaal of zo.
Dagelijks krijgt één bewoner een fatsoenlijke maaltijd. Deze bewoner wordt uitgekozen door de kijkers.
Het kan dus best zijn dat één bewoner tien of meer dagen achter elkaar biefstuk, rode curry, lasagna etc te eten krijgt, onder toeziend oog van de rest.![]()
Pap als ontbijt, wat een straf man!quote:Op woensdag 8 april 2009 11:52 schreef Gert het volgende:
Ik ben wel voor zeer matig eten, al gaan maden en wormen me te ver.
Elke dag pap als ontbijt, en overgare worteltjes met een mootje gekookte witvis als avondmaal of zo.
Dagelijks krijgt één bewoner een fatsoenlijke maaltijd. Deze bewoner wordt uitgekozen door de kijkers.
Het kan dus best zijn dat één bewoner tien of meer dagen achter elkaar biefstuk, rode curry, lasagna etc te eten krijgt, onder toeziend oog van de rest.
Wél alcohol uiteraard.. Ze moeten loslippig worden en de remmen moeten er een beetje af.
Laat ze de keus maar maken. Je kunt je lekker lam zuipen en een toffe avond hebben, maar je wéét dat de volgende ochtend de muren keihard op je af zullen komen, met je katerige harses. En dan wil je weg, of dood.
Je hebt verschil tussen menselijke consumptie en dierlijke voeding en/of aasvoer... maar we hebben een leverancier...quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:17 schreef Maanvis het volgende:
krekels kun je bij mijn weten zelf kweken op een vrij simpele manier. Maden kun je bij de hengelsportzaak halen.
Je had de bedenker van Das Experiment kunnen zijnquote:Op woensdag 8 april 2009 21:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het laten eten van maden is iets wat je als groep ondergaat, dat levert geen coole tv op, ik denk zelfs het tegenovergestelde effect (de groep wordt er als geheel sterker van). Je moet ze tegen elkaar uit spelen met smerige psychologische spelletjes. Geheel willekeurig bepaalde mensen altijd voordelen geven, weinig slaap doet 't altijd goed, dingen beloven en dan niks nakomen, etc.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het laten eten van maden is iets wat je als groep ondergaat, dat levert geen coole tv op, ik denk zelfs het tegenovergestelde effect (de groep wordt er als geheel sterker van). Je moet ze tegen elkaar uit spelen met smerige psychologische spelletjes. Geheel willekeurig bepaalde mensen altijd voordelen geven, weinig slaap doet 't altijd goed, dingen beloven en dan niks nakomen, etc.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:34 schreef JediMasterLucia het volgende:
insecten in lollies![]()
Hier eetbare wormen... voor op te bakken:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |