De vormgevers? of de technisch schrijvers?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:39 schreef Jakoeboe het volgende:
Gooi dan in ieder geval eventjes de spellingscontrole er overheen, dit viel me vanmorgen op bij het ontbijt:
[ afbeelding ]
Klacht: professionele bedrijven die hun verpakkingen niet eventjes nalopen op eventuele spelfouten maar ze zo de schappen in knallen.
Dit pak light suiker weegt even veel als een kilo loodquote:Op maandag 23 maart 2009 17:52 schreef Igen het volgende:
Wat dacht je trouwens van deze, op de kristalsuiker light:
Bevat per theelepel 33% minder calorieën dan gewone suiker.
Zou dat percentage echt anders zijn als je het met een eetlepel schept?
Als het pak suiker 1 kilo weegt wel jaquote:Op maandag 23 maart 2009 17:56 schreef Lobos het volgende:
[..]
Dit pak light suiker weegt even veel als een kilo lood
Alleen weegt het dan weer niet even zwaarquote:Op maandag 23 maart 2009 17:57 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als het pak suiker 1 kilo weegt wel ja.
wat?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Het eerste woord wat er staat knuppel.
een wat? call jij maar lekker hoor.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:04 schreef Tellorian het volgende:
Zal ik anders ff een call voor je aanmaken bij AH?
eerste wat ik doe als ik morgen op m'n werk kom hoor..
je gaat beroemd wordenquote:Op maandag 23 maart 2009 18:09 schreef Jakoeboe het volgende:
[..]
een wat? call jij maar lekker hoor.
Of volgende week liggen d'r sinaasappellappen in de schappen...quote:Op maandag 23 maart 2009 18:14 schreef Lobos het volgende:
[..]
je gaat beroemd worden
laten we ze afpersen, ze kunnen nu nog ongemerkt die fouten corrigeren bij de volgende druk of anders plaatsen we deze mega fout op FOK!
Ja maar jij hebt noob lees skills.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:02 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Ik was lekker wel heul veul te snel voor jouw noob quote reflexen.
Ik hoop toch niet dat een producent van defibrilators zo redeneert, om eens wat te noemen.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:18 schreef lucienne2 het volgende:
ah heeft duizende eigen producten en je vind nu en fout in een van die. goh. ik maak ook wel eens fouten in mijn werk hoor
Zelfs de AH heeft fanboysquote:Op maandag 23 maart 2009 18:18 schreef lucienne2 het volgende:
ah heeft duizende eigen producten en je vind nu en fout in een van die. goh. ik maak ook wel eens fouten in mijn werk hoor
Ik moest de tekst 3x herlezen voor ik het zag.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Foolquote:Op maandag 23 maart 2009 18:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik moest de tekst 3x herlezen voor ik het zag.
heey die hebben wij ook op het werk... morgen ff opmerkenquote:Op maandag 23 maart 2009 17:39 schreef Jakoeboe het volgende:
Gooi dan in ieder geval eventjes de spellingscontrole er overheen, dit viel me vanmorgen op bij het ontbijt:
[ afbeelding ]
Klacht: professionele bedrijven die hun verpakkingen niet eventjes nalopen op eventuele spelfouten maar ze zo de schappen in knallen.
Dat zou best kunnen, produkten met taalvouten op de verpakking worden -doorgaans- afgekeurd.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:09 schreef GioStyle het volgende:
Of TS beduvelt iedereen met zijn PhotoShop skills.
Wel leuk gevonden hoor, alleen ben gister in de AH gaan kijken en kwam toen tot de conclussie dat niet de landelijke oplage fout gedrukt was, het zou misschien om enkele honderden tot duizenden pakjes kunnen gaan.....quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:36 schreef Jakoeboe het volgende:
Alsjeblieft, dan zou ik toch wel een iets betere hoax hebben kunnen verzinnen.
Wat is er mis met het woord 'dit'quote:Op maandag 23 maart 2009 17:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |